Donkere kringen
donderdag 22 september 2022 om 22:26
Hi allemaal,
Ik wil graag gaan stoppen met het dagelijks dragen van foundation, maar stoor me enorm aan de donkere kringen onder mijn ogen
heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt het te verminderen. Alleen concealer dragen vind ik er niet zo mooi uitzien. Ik heb overigens het idee dat de kringen bij mij veroorzaakt worden door dunne/lichte huid onder de ogen i.c.m. erfelijk bepaald.
Heeft iemand voor mij de gouden tip?
Alvast bedankt!
Ik wil graag gaan stoppen met het dagelijks dragen van foundation, maar stoor me enorm aan de donkere kringen onder mijn ogen
Heeft iemand voor mij de gouden tip?
Alvast bedankt!
vrijdag 23 september 2022 om 00:15
vrijdag 23 september 2022 om 05:17
Misschien momenteel weinig onderhuids vet onder je ogen?
Je leeftijd en mentale gesteldheid worden vooral duidelijk door je expressie; niet door kringen.
Als je moe bent krijg je een naar binnen gekeerde, starende blik. Je ogen en mond lachen dan niet meer omdat de fitheid uit die spieren is. Ze wachten op het seintje dat ze mogen ontspannen en slapen en geven niet écht om de buitenwereld meer, totdat je ze aandacht hebt gegeven in de vorm van rust.
Je leeftijd en mentale gesteldheid worden vooral duidelijk door je expressie; niet door kringen.
Als je moe bent krijg je een naar binnen gekeerde, starende blik. Je ogen en mond lachen dan niet meer omdat de fitheid uit die spieren is. Ze wachten op het seintje dat ze mogen ontspannen en slapen en geven niet écht om de buitenwereld meer, totdat je ze aandacht hebt gegeven in de vorm van rust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 23 september 2022 om 06:54
Ik gebruik wel foundation etc, maar onder mijn concealer gebruik ik al ruim een jaar dit:
https://www.themakeupspot.nl/products/l ... 6449748145
Ik ben er echt heel tevreden over.
https://www.themakeupspot.nl/products/l ... 6449748145
Ik ben er echt heel tevreden over.
vrijdag 23 september 2022 om 07:54
Heb hetzelfde probleem. Hele dunne huid, altijd bruin. Als ik moe ben zelfs groen- paars... op die manier dat de huisarts me standaard bloed laat prikken, ook al kom ik voor een zere teen bij wijze van.
Zonder make up lijkt het het beste als ik idd lekker zongebruind ben. Om die reden overweeg ik vanaf deze herfst/ winter eens onder de zonnebank te gaan of een gezichtsbruiner (zonnebank voor je gezicht) te proberen.
Wat mij het beste helpt is alleen foundation onder mijn ogen en op oogleden, die natuurlijk dezelfde kleur heeft als mijn gezicht. Met concealer licht ik het juist op en dat staat niet...
Heb er af en toe ook echt heel erg genoeg van... maar heb het toch min of meer geaccepteerd. Het is nu eenmaal zo
Omdat ik niet vaak make up (smeersels dan) wil dragen doe ik dit alleen als ik werk.
Sws laat ik mijn ogen er goed uitspringen, dan valt het ook minder op. Goede lik mascara en bruin lijntje onder de onderste wimperrand.
Zonder make up lijkt het het beste als ik idd lekker zongebruind ben. Om die reden overweeg ik vanaf deze herfst/ winter eens onder de zonnebank te gaan of een gezichtsbruiner (zonnebank voor je gezicht) te proberen.
Wat mij het beste helpt is alleen foundation onder mijn ogen en op oogleden, die natuurlijk dezelfde kleur heeft als mijn gezicht. Met concealer licht ik het juist op en dat staat niet...
Heb er af en toe ook echt heel erg genoeg van... maar heb het toch min of meer geaccepteerd. Het is nu eenmaal zo
Omdat ik niet vaak make up (smeersels dan) wil dragen doe ik dit alleen als ik werk.
Sws laat ik mijn ogen er goed uitspringen, dan valt het ook minder op. Goede lik mascara en bruin lijntje onder de onderste wimperrand.
vrijdag 23 september 2022 om 13:33
Touche Eclat bedoel je!ninanoname schreef: ↑23-09-2022 08:25Hoe heet dat stickje van YSL ook alweer? Dat gebruik ik altijd en dan daarna poeder ik m’n gezicht met een grote kwast.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in