Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Mode & Beauty alle pijlers

Donkere kringen

22-09-2022 22:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Ik wil graag gaan stoppen met het dagelijks dragen van foundation, maar stoor me enorm aan de donkere kringen onder mijn ogen :( heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt het te verminderen. Alleen concealer dragen vind ik er niet zo mooi uitzien. Ik heb overigens het idee dat de kringen bij mij veroorzaakt worden door dunne/lichte huid onder de ogen i.c.m. erfelijk bepaald.

Heeft iemand voor mij de gouden tip?

Alvast bedankt!
Tvp
Draag zelf voornamelijk alleen concealer zonder foundation, blend het met een ovale kwast waardoor er geen harde overgang te zien is gebruik de age eraser vab Maybeline
Ik zou een colour corrector gebruiken ipv concealer.
In de zon zitten helpt bij mij. Beetje bruin zijn geeft het mooiste effect.

Verder geen ik nog geen oplossing.... toch maar foundation of accepteren dat je altijd moe lijkt.
cc cream icm age eraser van maybelline?
Fillers.
Ik heb precies hetzelfde probleem, donkere kringen door een dunne huid.
Helaas moeten de fillers wel om de 4-5 maanden herhaald worden (verschilt per persoon hoe snel je lichaam het stofje afbreekt), maar het maakte bij mij een enorme verschil.
Misschien momenteel weinig onderhuids vet onder je ogen?

Je leeftijd en mentale gesteldheid worden vooral duidelijk door je expressie; niet door kringen.

Als je moe bent krijg je een naar binnen gekeerde, starende blik. Je ogen en mond lachen dan niet meer omdat de fitheid uit die spieren is. Ze wachten op het seintje dat ze mogen ontspannen en slapen en geven niet écht om de buitenwereld meer, totdat je ze aandacht hebt gegeven in de vorm van rust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ook ik draag alleen concealer, ik blend het met zo’n ei-spons (ik ben totaal niet handig met make-up). Verschil is heel groot zonder concealer. De rest van mijn huid is vrij egaal dus je ziet niet zo’n verschil met of zonder foundation dus doe ik het zo!
Ik gebruik wel foundation etc, maar onder mijn concealer gebruik ik al ruim een jaar dit:

https://www.themakeupspot.nl/products/l ... 6449748145

Ik ben er echt heel tevreden over.
Je hoeft niet in de zon te zitten, zelfbruiner werkt ook :lightbulb:
Lorem Ipsum
Heb hetzelfde probleem. Hele dunne huid, altijd bruin. Als ik moe ben zelfs groen- paars... op die manier dat de huisarts me standaard bloed laat prikken, ook al kom ik voor een zere teen bij wijze van.

Zonder make up lijkt het het beste als ik idd lekker zongebruind ben. Om die reden overweeg ik vanaf deze herfst/ winter eens onder de zonnebank te gaan of een gezichtsbruiner (zonnebank voor je gezicht) te proberen.

Wat mij het beste helpt is alleen foundation onder mijn ogen en op oogleden, die natuurlijk dezelfde kleur heeft als mijn gezicht. Met concealer licht ik het juist op en dat staat niet...

Heb er af en toe ook echt heel erg genoeg van... maar heb het toch min of meer geaccepteerd. Het is nu eenmaal zo

Omdat ik niet vaak make up (smeersels dan) wil dragen doe ik dit alleen als ik werk.

Sws laat ik mijn ogen er goed uitspringen, dan valt het ook minder op. Goede lik mascara en bruin lijntje onder de onderste wimperrand.
Ik heb uiteindelijk na heel lang vanalles uitproberen fillers laten zetten. Dat maakt bij mij een enorm verschil.
Hoe heet dat stickje van YSL ook alweer? Dat gebruik ik altijd en dan daarna poeder ik m’n gezicht met een grote kwast.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Sommige oogcrèmes zoals die van olaz hebben ook pigmenten en wat lichtreflecterende deeltjes
Lorem Ipsum
ninanoname schreef:
23-09-2022 08:25
Hoe heet dat stickje van YSL ook alweer? Dat gebruik ik altijd en dan daarna poeder ik m’n gezicht met een grote kwast.
Touche Eclat bedoel je!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven