Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
En nu ben ik wéér eventjes snel snel hier, ommmmmmm

DDDJ hartelijk te bedanken! Wat supersuperlief van je, Tristan is er heeel blij mee! Je had 't lekker dichtgeplakt En meeeen, tienduizend postzegels erop

Zodalijk eten en dan douchen en hupla naar de vergadering van de oudercommissie *zwaaaai*

Ik had plakband en postzegels over
.
Oeoehhhh wa's ut stil ierzo........
Punkertje het is vandaag lekker weer om met een vol hoofd de wind in te lopen, zonnetje op je bol en wandelen maar.

Wedden dat je al je gedachten zo op een rijtje hebt, of heb je andere weekendverplichtingen ?!

Hier (weer) een heel druk weekend maar we zijn stoer en cool want we hadden vandaag 3 (!) verjaardagen staan én gisteravond 2 eindexamenfeesten en raad eens..... we zijn gisteravond thuis gebleven en gaan vanmiddag maar naar 1 verjaardag! De rest hebben we allemaal afgezegt.

Russssssssssssssssssssssssssssst dus, heeeeerlijk tijd voor de kids en geen verplichte nummertjes.

Volgend weekend ga ik op vrijdag met vriendinnen naar "de foute party" van Q-music en zaterdag gaan vriendlief en ik met nog 4 stellen naar een groot optreden van een superband hier in de buurt, al met al was het dus tijd voor de kids.

Fijn weekend allemaal en tot snel
neeeeee! dat is gemeeeeen! ik wil het bericht saven en daardoor druk ik op verkeerde knop (zit in donker) en floep alles weg! telegramstijl dan, opnieuw:

A-tje: goed dat je even timeout nam in weekend om met kinderen door te brengen! altijd druk he jij.

NIWGN: hoe was vakantie?

DDDJ: ga je nog steeds oké? Vind je kadootje over de post voor Tris zo lief!

Punkertje: help me even, wanneer is Chica ook alweer jarig? Kan ook even op geboortekaartje kijken maar noem het hier ook nog maar ff (of in mail) Wilde je nog iets vragen: jullie zinnetje voorop chica's kaartje vinden wij zo mooi ..... voel je hem aankomen? Zeg maar eerlijk wat je er van vindt als wij hem zouden gebruiken (zij het in aangepaste vorm vanwege jeweetwel) En, hoe staat het met de voorbereidingen voor C's verjaardag?

Punkertje, man is bezig met aanpassen van website, dus foto's van T's verjaardag (inclusief Hemataart) staan er als het goed is morgen op!

Update hier: wel goed! Beetje werktrubbels maar gaat best redelijk.

Ben met Tris'nieuwe kamer bezig! Ga brandweerauto op muur schilderen in een cirkel en kast rood verven. Daarna kan T verkassen en kan ik met de babykamer beginnen! *ideetjes al heeft*

Verredevin, lees je dit? Hoe istie?

Ga nu naar bed, morgen weer drukke werkdag voor boeg!

Tjuuuus!
.
.
.
.
Hoooi meisjes! Is iedereen forum-moe, of aan het genieten van die lekkere cocktails die P. voor ons heeft ingeschonken?

Hier gewoon lekker druk. Werken, veel bbq-en met dit weer en dan lekker lang buiten zitten. Als ik uit m'n werk Daphne ophaal, racen we naar huis en dan begint zij in de auto zichzelf alvast uit te kleden zodat ze thuis zo snel mogelijk in haar zwembadje kan plonsen

Vandaag gaan we lekker naar het strand, al ziet het er hier niet echt leuk uit buiten. Aan zee hebben we steeds zeemist en die hangt er nu ook. Maar tot nu toe trekt het steeds rond 12-en open, dus daar gaan we nu ook maar van uit.

Meiden hoe gaat het met jullie allemaal?

Jac, hoest met de tummy?

Fijne dag vandaag!
Hoi DDDJ!

Veel plezier vandaag aan het strand!

Wij hebben schoolreisje vanochtend, jippie! Bengel zit al verkleed als piraatje op de bank, broodje te eten

Oi!
Oh, dat is leuk! Veel plezier!
Hé meiden!

Het is een beetje laat, maar ik wil het toch even graag melden!

Half mei ben ik bevallen van een lekker flinke zoon ! Hij is alweer 6 weken. Wat is dat heftig zeg, de eerste weken . Ondertussen ben ik redelijk gewend aan het moeder zijn, en ken ik hem natuurlijk een stuk beter!

Jacinta, gefeliciteerd met je zwangerschap ! Hoe ver ben je nu?

Hopelijk alles goed en weinig klachtjes?

Gezellig dat A'tje weer meeklept hier. Er is echt maar een klein groepje overgebleven... echte diehards! Leuk! Ik lees af en toe nog eens bij, maar ben jullie altijd blijven volgen!

Nou meiden, fijne dag en wie weet tot een volgende keer!

Liefs Sje
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Sje !!!

Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd maar wat leuk dat je hier ook even je moederschap komt melden

Hoe gaat het met je ? Een beetje bekomen van al dat natuurgeweld? En met de kleine knappe man ? doet 'ie het goed, of is het nog ff zoeken naar z'n gebruiksaanwijzing ?

DDDJ lekker dagjes strand gehad ?

Punkertje wat lachen met die kleine meid ! Echt, ik heb het al vaker voorspelt maar daar ga je nog mee afzien zo tegen de puberteit, tjongejonge wat een bijdehandje hihihi

Yacintha wat ik nu elke x vergeet te vragen: hoe is het fietsincident afgelopen ? Schoonmoeder in stilte haar wonden aan het likken of..... ?

Van het weekend een superheftig weekend achter de rug, zaterdag's naar de foute party van Q music, superrrrrrrrrrrrrfout maar heerlijk gedanst, voelde me weer 18 !

Drie uurtjes geslapen om zaterdagavond weer op stap te gaan (zie eerder bericht) en weer compleet uit m'n dak gedanst

Was beide avonden/nachten wel ontzettend warm (foute party: met 6000 man in een hal...pfffffff) dus weinig alcohol, veel zweet en lekker calorieën verbrandt... Jooehoeeeeee !

Fijne dag allemaal geniet van het weer en tot Oehhhh's!!
.
Lieve DDDJ

Hoi!

DDDJ, heb je een mooie verjaardag gehad? Wanneer heb je het gevierd?

Hier zijn gangetje, af en toe sipjes vanwege werk (hoofdzakelijk de onduidelijkheid over mijn contract nog steeds)...en dan verneem ik echt de hormoontjes hoor, af en toe zomaar huilen.. maar goed.

Morgen weer naar de verloskundige en hartje luisteren! Ben dan 18 weken, gaat snel wel he? Nog twee weekjes en dan weten we het geslacht! Gaan jullie even pollen vantevoren ook? Leuk

Ikzelf denk 80 om 20, jongetje om meisje

En ik zit hard te wachten op plopjes, wel al verdachte dingetjes gehad, maar nog niet écht écht écht overtuigend.

Nou dat was hem dan van mijn kant, hoe is het met jullie?
DDDJ (alsnog) proficiat !!!

Is het forum bij jullie ook zo traag als dikke...... ??!!

Tjemig het duurde écht een eeuwigheid voor ik er op kwam, vervolgens in kon loggen en toen nog eens Oehhhh gevonden kreeg......pfffff

Jac ik begrijp dus dat jullie het wel willen weten ?

Ik zet m'n geld op een jongetje *noteert geld in kas* maar goed aangezien ik het nog niet heel erg vaak goed heb gehad zal het deze x ook wel een meisje worden

Verder erg druk hier aangezien de kids al een soort van vakantie aan het vieren zijn en nog maar sporadisch naar school hoeven.

Kom snel een andere x terug om wat uitgebreider bij te kletsen.

x
ps. Heel veel plezier morgen Jac, kan het me nog zo goed herinneren die 20-weken echo, leek al een soort van geboorte het moment dat we het geslacht te horen kregen: dus geniet-ze !
.
.
Jippie!!! Eerst lezen, dan inloggen, dan wachten en dan.....eindelijk kan ik typen!!

Ik was zo bang dat ik 25 pagina's te lezen had, maar gelukkig valt het reuze mee na twee weken afwezigheid! Ik hoop dat dat wel weer beter wordt, nu het weer iets minder is???

Sje: van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk om dit goede nieuws van je te horen! Geniet ervan!

Jac: succes met de echo!! Spannend hoor!

Punkertje/DJ

A-tje: wat leuk dat jij het topic een beetje op peil houdt met je leuke verhalen.

Hier: vakantie was super. We gaan volgend jaar toch nog een keer, met vrienden. Gewoon lekker in het voorseizoen, Bo is nog niet leerplichtig.

Heerlijk!

Verder gaat de verbouwing best vooruit nu. Veel gedaan in een week en nu dus elke avond een beetje verder gaan. Iets minder dan ik had gedacht qua snelheid, maar goed. Branden en schuren van de trap/overloop en gang was een beetje irritant

Vrijdag heb ik een beugel gekregen (again) en die doet lekker zeer! Een teken dat er goed rechtgetrokkken wordt allemaal. Vier jaar geleden heb ik hem ook gehad, maar helaas is het nog lelijker geworden. Ik had een spleetje. De otrho heeft er veel te laat een spalk achter geplakt en uiteindelijk alleen achter mijn twee voortanden. Doordat de verschuiving bij de andere tanden gewoon doorging, duwde het spalkje 1 tand naar voren. Lelijk dus. En nu gaan we weer opnieuw. Charmant!! not

Dit weekend ga ik met twee vriendinnen naar Ameland, even lekker feesten en naar het strand Nou ja, iets anders doen dus.

De kinderen gaan als een speer!! Bo wordt echt een tante, wauw. Heel wijs, heel truttig en ze was echt de prinses van Griekenland op vakantie. Iedereen moest om haar lachen, de Griekse bewoners moesten haar aanraken. Ze wilde alleen jurkjes aan en ze kocht van haar eigen centjes de meest tuttige hoedjes en tasjes. Zo schattig. Het toppunt was bij de bbq. Wij hadden de babyfoon mee (phone?) en we hoorden haar ineens roepen in de luidspreker! Joehoe. Dus ik erheen, staat ze volledig opgetut met rokje, hempje, glitterballerina's, horloge, ringen e.d. klaar om op stap te gaan. Iedereen lag helemaal in een deuk toen ze daar bij de bbq kwam zitten.

Wb Tygo heb ik enorm opgekeken van het verhaal van Jac. Niet begrijpen van je kind e.d. Ineens ging er bij mij ook een lichtje branden. Ik had hem ook nooit begrepen. Het huilen in de eerste maanden, nooit snappen waarom en daardoor de simpele dingen als een vieze luier vergeten. Bij Bo had/heb ik maar 1 blik of half woord nodig om te snappen wat ze voelt en denkt en bij Tygo word ik wanhopig. Ik snapte het niet als hij huilde, als hij irritant zat te doen in de box. Ik heb er op vakantie een heel goed gesprek met vriend over gehad (hij had juist met Tygo wel, dat gevoel en bij Bo minder). Doordat hij het niet aan mij kon uitleggen, werd ik sneller geirriteerd e.d. Ik negeerde heel vaak duidelijke signalen. Ik voel me er best waardeloos onder. Nu heb ik van vriend een paar duidelijke antwoorden gekregen en gezien hoe die twee lekkere kerels van mij het enorm konden vinden met elkaar. Ik hield hem misschien iets te klein, voor mij was Tygo nog een baby en ik vergat de frustratie die Bo ook had tijdens het opgroeien. Bij hem was het altijd iets "anders". Ging ik hem verschonen, terwijl hij gewoon probeerde een schroefje in een auto te drukken. Hij heeft gewoon dat "nukkige" nodig, dan moet ik hem laten en niet met alles hem stil willen laten worden (speen, knuffelen, troosten). Ineens gaat het beter met ons, hij komt naar mij toe om een kus te geven, om lekker te knuffelen. Zo lief!! Ik ben daar best van onder de indruk!

Jac, ook al was het wel iets anders met jou en Tristan, je hebt me wel een punt gegeven om over na te denken! Thanks!!

Nou, lang ego verhaal! Ik ben ook zo lang weggeweest!

Nou meiden, fijne dag vandaag!
Punkertje? Wanneer is Chica jarig?? Ik weet het echt echt niet meer!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven