Harder worden op werk
dinsdag 1 november 2022 om 09:05
Ik heb gisteren een gesprek gehad op mijn werk . Ik ben een leidinggevende en kreeg het verwijt. Dat ik soms te lief dingen aanpak zoals de jongens onder me . Nu moeten jullie weten ik heb een zacht karakter . En heb dat soort confrontaties liever niet . Maar het word nu wel van me verwacht . Is het aan te leren om daar harder in te worden en gaat het dan ook wennen . Of zal ik hier altijd moeite mee blijven houden . Ik hoop op goede inzichten want ik vind het lastig
dinsdag 1 november 2022 om 14:26
Naar mijn mening is dat niet iets dat je kan leren. Je kan het of je kan het niet. Ik ken genoeg van dit soort mensen en zo zit hun persoonlijkheid in elkaar en ze kunnen op zich wel een truukje leren maar dat gaat je voor geen meter helpen in escalaties.
Dus mijn conclusie, je bent niet heel erg geschikt voor een leidinggevende functie. Klinkt hard en lullig maar je kan dat beter accepteren dan door blijven dweilen.
Dus mijn conclusie, je bent niet heel erg geschikt voor een leidinggevende functie. Klinkt hard en lullig maar je kan dat beter accepteren dan door blijven dweilen.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
dinsdag 1 november 2022 om 16:06
Ik vind dit wel heel kort door de bocht. Misschien is Gerrit wel in een functie terecht gekomen zonder enige vorm van begeleiding of sturing. Dat hij daardoor nog geen goede invulling geeft aan de functie, wil helemaal niet zeggen dat hij niet geschikt is. Ja sommige mensen zijn misschien van nature al wat beter hier in dan anderen. Maar dat wil niet zeggen dat je niet nog kan groeien. Wat wel belangrijk is, is dat Gerrit zich er prettig bij voelt. Als dat niet zo is, dan is het inderdaad misschien niet de juiste functie voor hem.RoamingZombie schreef: ↑01-11-2022 14:26Naar mijn mening is dat niet iets dat je kan leren. Je kan het of je kan het niet. Ik ken genoeg van dit soort mensen en zo zit hun persoonlijkheid in elkaar en ze kunnen op zich wel een truukje leren maar dat gaat je voor geen meter helpen in escalaties.
dinsdag 1 november 2022 om 17:14
Ja ik ben er ook blij mee zo kan ik in elk geval weer groeien en weet ik hoe het hoortDutchgirly schreef: ↑01-11-2022 17:12Leuk! Fijn dat je die cursus mag gaan doen. Hopelijk heb je er wat aan.
dinsdag 1 november 2022 om 17:15

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in