Kletsen over mode
dinsdag 9 augustus 2022 om 16:38
Ik ben gek op mode en vind het heel leuk dat de najaarscollecties weer langzaam de winkels binnendruppelen. Nu het weer zo warm wordt is het nog een beetje gek om er over na te denken maar ik kijk toch wel weer uit naar het weer kunnen dragen van wollige truien en mooie jassen. Ik vind zelf de Autumn/Winter mode vaak leuker dan de Spring/Summer.
Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
zondag 6 november 2022 om 18:27
Is dit topic nog actief? Zo ja, mag ik meeschrijven? 
Ik kwam op zolder nog een aantal paren UGGS tegen en laten die nu net weer in de mode zijn. Wat vinden jullie van deze teruggekomen trend? De ultra-mini’s zijn in de mode net als die met platform. Maar onder een wijde broek zie je toch niet hoe hoog ze zijn
Ik kwam op zolder nog een aantal paren UGGS tegen en laten die nu net weer in de mode zijn. Wat vinden jullie van deze teruggekomen trend? De ultra-mini’s zijn in de mode net als die met platform. Maar onder een wijde broek zie je toch niet hoe hoog ze zijn
zondag 6 november 2022 om 19:02
Van die wezenloze uitdrukkingen, alsof ze zwaar aan het spacen zijn en dan niet in mooie fiere houding, maar alsof ze eerst door zo’n ouderwetse wasmangel zijn gehaald en daarna in elkaar gezakt zijn bij het weer rechtop zetten. En dan zo mager dat je ze het liefst een bord Brinta wil voorzetten om aan te sterken.MadameBijoux schreef: ↑08-10-2022 21:24Inderdaad! Sommigen vind ik gewoon chagrijnig kijken. Dan denk ik:´Zeg,kan je ook lachen?´
zondag 6 november 2022 om 21:29
De mijne zijn minstens 10 jaar oud en ik zou weggooien nog meer zonde vinden.broodtrommel schreef: ↑06-11-2022 19:20UGGS zijn k*'t. Het ziet er niet uit en het is dieronvriendelijk. Dus nee, deze trent mag weg blijven.
zondag 6 november 2022 om 22:16
Vandaag een zwarte blouse gekocht met een opdruk van witte hartjes die kriskras door elkaar staan. Af en toe is een hartje rood. Het is een overhemdmodel, maar met iets geplooide mouwen en een heel klein pofje bij de schouders. Hij past perfect en ik heb er €1,- voor betaald bij de vlooienmarkt.
Ik ga hem deze week dragen met mijn zwarte cirkelrok en hoge rode laarzen.
zondag 6 november 2022 om 22:19
Ik heb een paar al tig jaar en blijf ze gewoon dragen. Heerlijk.Maan schreef: ↑06-11-2022 18:27Is dit topic nog actief? Zo ja, mag ik meeschrijven?
Ik kwam op zolder nog een aantal paren UGGS tegen en laten die nu net weer in de mode zijn. Wat vinden jullie van deze teruggekomen trend? De ultra-mini’s zijn in de mode net als die met platform. Maar onder een wijde broek zie je toch niet hoe hoog ze zijn![]()
zondag 6 november 2022 om 22:21
Oh wat leuk! Dat zijn toch de leukste vondsten.Jufjoke schreef: ↑06-11-2022 22:16Vandaag een zwarte blouse gekocht met een opdruk van witte hartjes die kriskras door elkaar staan. Af en toe is een hartje rood. Het is een overhemdmodel, maar met iets geplooide mouwen en een heel klein pofje bij de schouders. Hij past perfect en ik heb er €1,- voor betaald bij de vlooienmarkt.
zondag 6 november 2022 om 22:24
Natuurlijk mag je meeschrijven!Maan schreef: ↑06-11-2022 18:27Is dit topic nog actief? Zo ja, mag ik meeschrijven?
Ik kwam op zolder nog een aantal paren UGGS tegen en laten die nu net weer in de mode zijn. Wat vinden jullie van deze teruggekomen trend? De ultra-mini’s zijn in de mode net als die met platform. Maar onder een wijde broek zie je toch niet hoe hoog ze zijn![]()
Ik heb een paar Uggs, maar dan wel gewoon een normaal model laars. Niet zo'n pantoffel model, maar gewoon zwarte gevoerde laarzen. Ik draag ze niet naar mijn werk bijvoorbeeld, maar als ik ga wandelen pak ik deze, tenzij het hoogzomer is. Het zijn mijn fijnste schoenen en ze hebben al talloze kilometers op hun naam staan. Ik heb ze al jaren en het lijkt erop dat ze nog jaren mee kunnen.
maandag 7 november 2022 om 09:43
https://www.wehkamp.nl/miljuschka-by-we ... kamp%22%7D
Deze vorige week gekocht. Ik ben echt dol op de jurken van Miljuschka.
maandag 7 november 2022 om 11:20
Heel fout maat ik wil dus uggs.. met de winter in aantocht en mijn reuma denk ik dat mijn voeten( vooral tenen) blij worden van wat,e uggs.. zacht.. nergens druk. Lijkt mij heel fijn.
Jaren dus niet gedaan vanwege het ‘fout’ gehalte.. maar nu ga ik toch overstag.. denk ik.
@juf Joke. Klinkt geweldig!
Jaren dus niet gedaan vanwege het ‘fout’ gehalte.. maar nu ga ik toch overstag.. denk ik.
maandag 7 november 2022 om 13:41
Voor mij ook. Altijd al geweest.Lorem_Ipsum schreef: ↑06-11-2022 18:56Ja, die revival is vorig jaar ingezet. Uggs zijn altijd een big No geweest voor mij. Nu ook. Gewoon nee. Voor mij.
maandag 7 november 2022 om 14:22
maandag 7 november 2022 om 22:37
Mooi!vivapimpelmees schreef: ↑07-11-2022 09:43https://www.wehkamp.nl/miljuschka-by-we ... kamp%22%7D
maandag 7 november 2022 om 22:38
Ugg trauma, dan is het logischmisspatrice schreef: ↑07-11-2022 14:22Uggs zijn voor mij persoonlijk een dikke vette nee.
Ben eens met een vriendin op vakantie in Turkije gegaan en zij droeg bij 30plus graden Uggs. Zag niet uit. En als ze ze uit deed was de geur in de hotelkamer verschrikkelijk.
dinsdag 8 november 2022 om 00:03
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben vast niet zo'n goede fashionista als jullie, maar hou bij momenten wel wat moois.
Moet ik teruglezen als het gaat om wollen truien? Ik heb er een soort missie van gemaakt om zachte truien te vinden die aan al mijn kwaliteitseisen moeten voldoen, maar dat lukt niet. Komt vast omdat ik te laat zit in budget (ongeveer €50 euro). Ik sla acryl al standaard over als dat meer dan 30% wordt. Maar ook wolmixen (ik had laatst 60% merino, 15% alpaca, 10% polyamide en 15% acryl en toch had ik in 1 dag een soort klittig vervilte pluizen er al aanhangen alsof ik er een week in had gewoond. De trui was gewoon echt niet mooi meer.
Als dat hier al staat, let me know. Dan ga ik alles teruglezen. Maar waar halen jullie lang mooi blijvende truien/vesten? Welke stofcombinaties blijven goed?
Moet ik teruglezen als het gaat om wollen truien? Ik heb er een soort missie van gemaakt om zachte truien te vinden die aan al mijn kwaliteitseisen moeten voldoen, maar dat lukt niet. Komt vast omdat ik te laat zit in budget (ongeveer €50 euro). Ik sla acryl al standaard over als dat meer dan 30% wordt. Maar ook wolmixen (ik had laatst 60% merino, 15% alpaca, 10% polyamide en 15% acryl en toch had ik in 1 dag een soort klittig vervilte pluizen er al aanhangen alsof ik er een week in had gewoond. De trui was gewoon echt niet mooi meer.
Als dat hier al staat, let me know. Dan ga ik alles teruglezen. Maar waar halen jullie lang mooi blijvende truien/vesten? Welke stofcombinaties blijven goed?
dinsdag 8 november 2022 om 01:50
Toen ik elk weekend langs een sportveld stond vast te vriezen tijdens wedstrijden van mijn kinderen ben ik toch ook overstag gegaan en heb Uggs gekocht. Niet mooi, wel een absolute life saverKrulliebollie73 schreef: ↑07-11-2022 11:20Heel fout maat ik wil dus uggs.. met de winter in aantocht en mijn reuma denk ik dat mijn voeten( vooral tenen) blij worden van wat,e uggs.. zacht.. nergens druk. Lijkt mij heel fijn.
dinsdag 8 november 2022 om 02:09
Die heb ik ook al jaren de zwarte gevoerde laarzen. Heel eerlijk ik vind ze niet echt mooi, maar ze zitten heerlijk en in de winter draag ik ze graag. Heb ze zelfs een keer gedragen naar een date ( was toen wel een sneeuwstorm ) dat zou ik nu niet meer doen, jaren geleden was het toch iets hipper heb ik het idee.Jufjoke schreef: ↑06-11-2022 22:24Natuurlijk mag je meeschrijven!![]()
Ik heb een paar Uggs, maar dan wel gewoon een normaal model laars. Niet zo'n pantoffel model, maar gewoon zwarte gevoerde laarzen. Ik draag ze niet naar mijn werk bijvoorbeeld, maar als ik ga wandelen pak ik deze, tenzij het hoogzomer is. Het zijn mijn fijnste schoenen en ze hebben al talloze kilometers op hun naam staan. Ik heb ze al jaren en het lijkt erop dat ze nog jaren mee kunnen.
Heb ook de bruine met witte bontkraag ook al jaren gekregen van mijn eerste vriendje en die blijven ook mooi, draag ik tijdens de wintersport.
Je nieuwe blouse klinkt mooi, voor dat geld heb ik nog nooit een mooie blouse gevonden, toch lekker! Geniet ervan met dragen komende week
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in