Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
zondag 6 november 2022 om 14:31
Ja, als er schade gemaakt wordt, financieel of materieel dan sta ik er ook niet achter.MadameBijoux schreef: ↑06-11-2022 14:25Er zijn helaas wel degelijk schilderijen beschadigd.Ik vraag me af wat zulke mensen bezielt. Je kunt toch ook op een andere manier je ongenoegen/mening uiten.

maandag 7 november 2022 om 14:10
Verhuizen naar een land waar je ze niet nodig hebt?Henk-und-Roelie schreef: ↑07-11-2022 13:53O nee, alweer een leuke jas gezien die ik wil hebben, is er geen therapie voor het hebben van een jassentic?

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 7 november 2022 om 14:14
Henk-und-Roelie schreef: ↑07-11-2022 13:53O nee, alweer een leuke jas gezien die ik wil hebben, is er geen therapie voor het hebben van een jassentic?
Verwarming uit en al de jassen lekker over elkaar aandoen

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
maandag 7 november 2022 om 14:50
Nou, cold zou ik het niet noemen.

Maar stel je voor, ook geen stress om de gasprijzen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 7 november 2022 om 14:52
Nee, dat is waar.
Goed plan, ik ga mijn koffer inpakken en jullie horen van mij als ik in India ben

Ik denk dat de mode in India mij niet zal raken dus daar ben ik safe.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man

dinsdag 8 november 2022 om 01:33
Nee ik zou het ook totaal niet zien zitten om op deze leeftijd nog een baby te krijgen.
Maar is het nu echt nodig om dat iedere fokking keer te zeggen als R deelneemt aan een gesprek? Denk je nu echt dat ze halverwege de 8e maand ineens zegt: ‘Verrek je hebt gelijk, ik heb er eigenlijk ook geen zin in nu je het zo zegt’?
Het heeft geen enkel nut, het zijn jouw zaken niet en je bent onbeschoft.
Maar is het nu echt nodig om dat iedere fokking keer te zeggen als R deelneemt aan een gesprek? Denk je nu echt dat ze halverwege de 8e maand ineens zegt: ‘Verrek je hebt gelijk, ik heb er eigenlijk ook geen zin in nu je het zo zegt’?
dinsdag 8 november 2022 om 13:03

Night after night who treats you right

dinsdag 8 november 2022 om 18:52
Wat ben ik blij dat ik het hier wel hardop mag zeggen: ik haat die schijtherrie van de nieuwe buren. Al ruim 3 maanden aan het verbouwen, busjes tegen onze garage aan en op de weg.
En als klap op de vuurpijl werd er bij ons geklaagd over kind dat muziekinstrument speelt.
Ik haaaat die herrie en het gerommel!!! Kutterdekut!
En als klap op de vuurpijl werd er bij ons geklaagd over kind dat muziekinstrument speelt.
Ik haaaat die herrie en het gerommel!!! Kutterdekut!
dinsdag 8 november 2022 om 20:13
inderdaad dat laatste zou ik wel hardop zeggenlemoos2 schreef: ↑08-11-2022 01:33Nee ik zou het ook totaal niet zien zitten om op deze leeftijd nog een baby te krijgen.
ontopic: GVD klote rug

begin bijna te denken dat het chronisch is
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 8 november 2022 om 21:44
Oh meisje. Je gaat zo hard door de mand vallen. Je bent al goed op weg, maar we moeten nog tot de zomer met je. Daarna weiger ik zaken met jou te doen in deze functie.
Maar ohh meisje. En je dikke partner in crime rolde zn ogen om jouw actie, terwijl hij dacht dat iemand anders het had veroorzaakt
Oh meisje. Ga gewoon weg. Pleurt een eind op. Zoek een andere baan. Tieft de sloot in ofzo. Je kan het niet blijkt alweer. Raak lekker verdwaald met je navigatie ofzo. Als ik je rotkop maar niet meer hoef te zien. Ik kots van je. Zonde van mn eten.
Maar ohh meisje. En je dikke partner in crime rolde zn ogen om jouw actie, terwijl hij dacht dat iemand anders het had veroorzaakt

Oh meisje. Ga gewoon weg. Pleurt een eind op. Zoek een andere baan. Tieft de sloot in ofzo. Je kan het niet blijkt alweer. Raak lekker verdwaald met je navigatie ofzo. Als ik je rotkop maar niet meer hoef te zien. Ik kots van je. Zonde van mn eten.
Een baksteen is nooit alleen
woensdag 9 november 2022 om 09:29
Och herkenbaar. Ik ben bijna 53 jaar en nog elke maand bijna stipt op tijd.
Ik wil ook dat het stopt

Het is wat het is