Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Deze dag verloopt opvallend soepel..... :sarcastic:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
FU, dit was al de zoveelste keer. Je bent misogyn, je post in een privé groep voornamelijk ondermijnende posts naar vrouwen (ik ben de enige vrouw daar maar niet de enige die hem smeert nu) en je vind het raar? Ik snap wel dat je al ruim 20 jaar singel bent, kolere man.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Miss_Edwards schreef:
03-11-2022 08:22
Nee he, geen corona, alsjeblieft laat het geen corona zijn. Ik wil op vakantie maandag, heb er zo naar uit gekeken en dan word ik nu weer ziek wakker. Zo maar een zelftest halen. (6)
Wat is de uitslag?

Mijn coronatest gisteren was negatief gelukkig 😀
Echt, wat een zonnetje ben jij toch ook..

Ik heb nog even overwogen om zelf een fake topic te openen: “het gaat slecht met mijn hamster, maar ik ben vanmiddag naar de dierenarts geweest en bla bla..”.
Gewoon om te kijken hoelang het duurt voordat van jou de reactie komt: “waarschijnlijk gaat ie toch dood”.
kerst71 schreef:
03-11-2022 18:02
Wat is de uitslag?

Mijn coronatest gisteren was negatief gelukkig 😀
Oh fijn voor je, mijne gelukkig ook. Voel me ook alweer iets beter. Die keel van mij blijft een zwakke plek. Maar ja ik heb dagelijks corona klachten dus ik kan elke dag wel testen. Ik ga morgen nog een keer testen omdat ik bij iemand langs moet die net geopereerd is, dat vind ik wel zo verstandig. Maar ik hoop maandagochtend toch echt in dat vliegtuig te kunnen stappen. Heb vier jaar gewacht op dit tripje, heb er zo'n zin in. Zag het alweer helemaal gebeuren dat het in het water zou vallen.
Nee ik vond het ook niet prettig dat mijn halfbroer samen met zijn dealer op de stoep stond in de veronderstelling dat ik zijn schulden wel even af kon betalen, maar het is slechts één keer gebeurd en het is alweer drie maanden geleden.
Dat ik je daarom nu nog steeds iedere ochtend verplicht moet appen zodat jij weet dat er deze nacht ook geen rare dingen zijn gebeurd, begint nu echt vervelend te worden.
Miss_Edwards schreef:
04-11-2022 06:57
Oh fijn voor je, mijne gelukkig ook. Voel me ook alweer iets beter. Die keel van mij blijft een zwakke plek. Maar ja ik heb dagelijks corona klachten dus ik kan elke dag wel testen. Ik ga morgen nog een keer testen omdat ik bij iemand langs moet die net geopereerd is, dat vind ik wel zo verstandig. Maar ik hoop maandagochtend toch echt in dat vliegtuig te kunnen stappen. Heb vier jaar gewacht op dit tripje, heb er zo'n zin in. Zag het alweer helemaal gebeuren dat het in het water zou vallen.
Gelukkig Miss Edwards, fijne vakantie alvast.
Ik heb afgelopen voorjaar voor het eerst in meer dan dertig jaar weer gevlogen, heerlijk was het.
Het is wat het is
Schorpio28 schreef:
03-11-2022 20:02
Echt, wat een zonnetje ben jij toch ook..

Ik heb nog even overwogen om zelf een fake topic te openen: “het gaat slecht met mijn hamster, maar ik ben vanmiddag naar de dierenarts geweest en bla bla..”.
Gewoon om te kijken hoelang het duurt voordat van jou de reactie komt: “waarschijnlijk gaat ie toch dood”.

Doe eens! Want nu ben ik benieuwd over wie je het hebt :biggrin:
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
PoesmetLaarzen schreef:
04-11-2022 12:19
Doe eens! Want nu ben ik benieuwd over wie je het hebt :biggrin:
Eens met poes
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ben ook nieuwsgierig, heb een klein vermoeden.
Het is wat het is
Ik dacht dat Halloween voorbij was, want ik dacht dat er een spook in de tuin van de buren zat te roken en te bellen. Bleek het de buurvrouw te zijn, vers terug van 2 maanden vakantie.
:hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer:

Rotmens :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer: :hamer:

Enz....
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Groentespies schreef:
04-11-2022 18:22
Ik dacht dat Halloween voorbij was, want ik dacht dat er een spook in de tuin van de buren zat te roken en te bellen. Bleek het de buurvrouw te zijn, vers terug van 2 maanden vakantie.
:lol: :lol:
Miss_Edwards schreef:

Fijne vakantie alvast :sun:
Jezus een regenboogtrap zorgt voor problemen,niet normaal :mad:
Nederland was ooit tolerant toch :cry:
Het is wat het is
Miss_Edwards schreef:
Fijn dat je test negatief was! Een fijne vakantie! Geniet ervan! :rose:
Je pense donc je suis
Helemaal geen zin om na te denken over een nieuwe auto of hoe we het nu weer gaan aanpakken.
Joppie schreef:
04-11-2022 19:08
Ja, bizar niet. En niet alleen die ouders maar ook kinderen, blijf me verbazen hoeveel ouders hun haat en angsten blijven overbrengen op hun kinderen. En dat word geaccepteerd en nu dus ook gefaciliteerd want wat moet zo'n school nu doen? Die pubers gaan heropvoeden terwijl die ouders moord en brand schreeuwen?
Joppie schreef:

In mijn omgeving woont een Deftige Dame, deze Deftige Dame had jaren geleden een regenboogparaplu. :-D
Toen de regenboog een bijzondere betekenis kreeg verdween de paraplu :lol:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Er is echt niks mis mee. Het is je ASS. Het went. Uiteindelijk. Altijd. We hebben overal rekening mee gehouden. Komt. Goed.
Joppie schreef:

Ik heb ook met open mond zitten kijken wat die vrouw allemaal uitkraamde.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
LuciFee2022 schreef:
05-11-2022 08:26
Ja, bizar niet. En niet alleen die ouders maar ook kinderen, blijf me verbazen hoeveel ouders hun haat en angsten blijven overbrengen op hun kinderen. En dat word geaccepteerd en nu dus ook gefaciliteerd want wat moet zo'n school nu doen? Die pubers gaan heropvoeden terwijl die ouders moord en brand schreeuwen?
Wat ik ervan mee kreeg waren het juist de ouders van ' regenboog'kinderen die bezwaar maakte omdat hun kinderen allerlei verwensingen kregen te horen op de trap. Dat maakt het nog triester :@@:

Iets wat bedoelt is als steun schiet compleet zijn doel voorbij door domme mensen.
Het is wat het is
Dus ik ben vanmorgen om zeven opgestaan omdat we om drie uur visite zouden krijgen en ik nog zoveel wilde en moest doen. En nu zijn ze er nog niet en weet jij niet meer precies wat je had afgesproken. Lekker dan!
Joppie schreef:
05-11-2022 15:11
Wat ik ervan mee kreeg waren het juist de ouders van ' regenboog'kinderen die bezwaar maakte omdat hun kinderen allerlei verwensingen kregen te horen op de trap. Dat maakt het nog triester :@@:

Iets wat bedoelt is als steun schiet compleet zijn doel voorbij door domme mensen.
Ik begreep ook van niet regenboogkinderen toch? Ze willen dat ding weg omdat een groep etterkinderen dus elk kind dat op die trap loopt gaan pesten. En wat moet die school nu dan ook doen. :"-(
Andersom schreef:
05-11-2022 15:53
Dus ik ben vanmorgen om zeven opgestaan omdat we om drie uur visite zouden krijgen en ik nog zoveel wilde en moest doen. En nu zijn ze er nog niet en weet jij niet meer precies wat je had afgesproken. Lekker dan!

Nu ben ik best wel benieuwd wat je dan moest doen? Huis van boven tot beneden opruimen? Taart bakken?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven