Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Ik wil huisdierbijslag, of een geenkinderbonus :whip:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
09-11-2022 19:50
Ik wil huisdierbijslag, of een geenkinderbonus :whip:
Dan wil ik een 'geen vriend of echtgenootbonus' .
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Jeetje, zo'n kindje van een jaar of zes die haar broertje keihard slaat en dan ook nog eens 'lekker net goed' zegt :O
Wat een sadisme spreekt daar vanuit.
Kinderen zijn niet onschuldig, dit is het bewijs.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ze horen je echt niet hoor! Dus hou op met dat gevloek en getier.
We’re all mad here
Ik had lekker thuis moeten blijven. Ik vind het helemaal niet leuk in Porto en ben gisteren ook nog achtervolgd en lastig gevallen door een groepje dronken mannen. Een trok heel hard aan mijn arm. Kon nog net weg sluipen.
Het is rotweer geweest en ik voel me hier gewoon niet op mijn gemak. Lig echt te wachten op mijn vlucht vanavond om acht uur.
Wat akelig Miss_Edwards :hug:

Je had je er zo op verheugd, zo jammer dat het niet leuk was/is :|
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Dank je voor de knuffel. Ja ik voel me totaal niet veilig hier als vrouw alleen, word al dagen na geroepen door mannen maar dit ging een stapje verder. Ik heb eigenlijk al vanaf het begin heimwee. Dankzij mijn long covid trek ik de vele heuvels in de stad ook niet. Ben super snel moe maar slapen ho maar want mijn hotelbed is het slechtste waar ik ooit in gelegen heb.

Nou ja, zal blij zijn als ik vanavond thuis ben bij mijn kat weer.
Je komt in ieder geval thuis met vriendelijk rustig herfstweer, en je kat zal ook blij zijn.
Ge n succes dus Miss Edwards :hug:
Het is wat het is
Miss_Edwards schreef:
10-11-2022 10:49
Ik had lekker thuis moeten blijven. Ik vind het helemaal niet leuk in Porto en ben gisteren ook nog achtervolgd en lastig gevallen door een groepje dronken mannen. Een trok heel hard aan mijn arm. Kon nog net weg sluipen.
Het is rotweer geweest en ik voel me hier gewoon niet op mijn gemak. Lig echt te wachten op mijn vlucht vanavond om acht uur.
Ach tja als de zon niet schijnt daar, is er ook niet veel aan :hug:
Zo nog 2 maanden en dan ben ik eindelijk van mijn tokkie schijtburen af, uit deze rottige vinexwijk, uit deze vreselijke woonplaats. Wat een zalige gedachte. We zijn al heel druk met inpakken, zo zat zijn we het hier. Dat wil ik even zeggen.
Ik ben zo opgelucht, de nou ik ga er vanuit dat ze goedaardig zijn tumoren op m'n pa z'n oor bleken kwaadaardig, eerst een week wachten op echo en daarna nog 10 dagen op de uitslag. Maar hij is schoon, geen uitzaaiingen :cheer2:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
tostieijzer schreef:
10-11-2022 16:19
Zo nog 2 maanden en dan ben ik eindelijk van mijn tokkie schijtburen af, uit deze rottige vinexwijk, uit deze vreselijke woonplaats. Wat een zalige gedachte. We zijn al heel druk met inpakken, zo zat zijn we het hier. Dat wil ik even zeggen.
Aftellen! Veel woonplezier alvast!
Godskolere het wordt alleen maar erger....., :'( :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
kerst71 schreef:
06-11-2022 14:31
Ja, als er schade gemaakt wordt, financieel of materieel dan sta ik er ook niet achter.
Wat ik zo verschrikkelijk vind is dat sommigen niet op normale manier willen communiceren en liever schade maken. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening al ben ik het niet altijd met alles eens. Maar zoals al gezegd ´ga dan op een normale manier demonstreren!´.
Je pense donc je suis
Ik verheug me ontzettend erop om binnenkort ander werk te kunnen doen. :cheer2:
madamebijoux wijzigde dit bericht op 11-11-2022 21:42
1.25% gewijzigd
Je pense donc je suis
Goh het Sinterklaasjournaal is GTST voor kinderen o_o :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
moonenz schreef:
10-11-2022 20:31
Ik ben zo opgelucht, de nou ik ga er vanuit dat ze goedaardig zijn tumoren op m'n pa z'n oor bleken kwaadaardig, eerst een week wachten op echo en daarna nog 10 dagen op de uitslag. Maar hij is schoon, geen uitzaaiingen :cheer2:
Wat een opluchting Moon! :)
Ik vind hier dingen van.
Je beschuldigt mij op een ander medium van iets wat ik niet gedaan heb en nu wil je niet reageren zodat ik het kan weerleggen. Je beschuldiging is schadelijk voor mijn reputatie. En het ergste is dat ik denk dat je iemand van hier bent. :(
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
11-11-2022 10:18
Je beschuldigt mij op een ander medium van iets wat ik niet gedaan heb en nu wil je niet reageren zodat ik het kan weerleggen. Je beschuldiging is schadelijk voor mijn reputatie. En het ergste is dat ik denk dat je iemand van hier bent. :(
:O watskeburt?
Als je een forummer bent: Ik hoop dat je dit leest, beseft dat je een denkfout hebt gemaakt en dat je je bericht verwijdert.
Ik vind hier dingen van.
Jeetje Sabeltandcavia, wat een laffe actie :evil: Ik hoop dat je het boven tafel krijgt.
Ooow dat is kut Caaf.

Heb je een fittie met iemand hier (gehad)?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
PoesmetLaarzen schreef:
11-11-2022 10:30
Ooow dat is kut Caaf.

Heb je een fittie met iemand hier (gehad)?
Het is waarschijnlijk niet eens kwaadaardig bedoeld, maar een erg onhandige actie.
Ik vind hier dingen van.
Nieuwgierig als ik ben ging ik gelijk op linkedin kijken. Nope.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven