Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
woensdag 9 november 2022 om 20:08

donderdag 10 november 2022 om 10:49
Ik had lekker thuis moeten blijven. Ik vind het helemaal niet leuk in Porto en ben gisteren ook nog achtervolgd en lastig gevallen door een groepje dronken mannen. Een trok heel hard aan mijn arm. Kon nog net weg sluipen.
Het is rotweer geweest en ik voel me hier gewoon niet op mijn gemak. Lig echt te wachten op mijn vlucht vanavond om acht uur.
Het is rotweer geweest en ik voel me hier gewoon niet op mijn gemak. Lig echt te wachten op mijn vlucht vanavond om acht uur.

donderdag 10 november 2022 om 11:00
Dank je voor de knuffel. Ja ik voel me totaal niet veilig hier als vrouw alleen, word al dagen na geroepen door mannen maar dit ging een stapje verder. Ik heb eigenlijk al vanaf het begin heimwee. Dankzij mijn long covid trek ik de vele heuvels in de stad ook niet. Ben super snel moe maar slapen ho maar want mijn hotelbed is het slechtste waar ik ooit in gelegen heb.
Nou ja, zal blij zijn als ik vanavond thuis ben bij mijn kat weer.
Nou ja, zal blij zijn als ik vanavond thuis ben bij mijn kat weer.
donderdag 10 november 2022 om 13:33
Ach tja als de zon niet schijnt daar, is er ook niet veel aanMiss_Edwards schreef: ↑10-11-2022 10:49Ik had lekker thuis moeten blijven. Ik vind het helemaal niet leuk in Porto en ben gisteren ook nog achtervolgd en lastig gevallen door een groepje dronken mannen. Een trok heel hard aan mijn arm. Kon nog net weg sluipen.

donderdag 10 november 2022 om 20:31
Ik ben zo opgelucht, de nou ik ga er vanuit dat ze goedaardig zijn tumoren op m'n pa z'n oor bleken kwaadaardig, eerst een week wachten op echo en daarna nog 10 dagen op de uitslag. Maar hij is schoon, geen uitzaaiingen

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
donderdag 10 november 2022 om 20:32
Aftellen! Veel woonplezier alvast!tostieijzer schreef: ↑10-11-2022 16:19Zo nog 2 maanden en dan ben ik eindelijk van mijn tokkie schijtburen af, uit deze rottige vinexwijk, uit deze vreselijke woonplaats. Wat een zalige gedachte. We zijn al heel druk met inpakken, zo zat zijn we het hier. Dat wil ik even zeggen.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
donderdag 10 november 2022 om 21:05
Wat ik zo verschrikkelijk vind is dat sommigen niet op normale manier willen communiceren en liever schade maken. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening al ben ik het niet altijd met alles eens. Maar zoals al gezegd ´ga dan op een normale manier demonstreren!´.
Je pense donc je suis
vrijdag 11 november 2022 om 10:02
Wat een opluchting Moon!

Ik vind hier dingen van.
vrijdag 11 november 2022 om 10:18

vrijdag 11 november 2022 om 10:20
Sabeltandcavia schreef: ↑11-11-2022 10:18Je beschuldigt mij op een ander medium van iets wat ik niet gedaan heb en nu wil je niet reageren zodat ik het kan weerleggen. Je beschuldiging is schadelijk voor mijn reputatie. En het ergste is dat ik denk dat je iemand van hier bent.![]()

vrijdag 11 november 2022 om 10:34
Het is waarschijnlijk niet eens kwaadaardig bedoeld, maar een erg onhandige actie.PoesmetLaarzen schreef: ↑11-11-2022 10:30Ooow dat is kut Caaf.
Heb je een fittie met iemand hier (gehad)?
Ik vind hier dingen van.