Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ben net gebeld door de juf. We moeten haar halen. Paul is net weg, ze is helemaal overstuur.
Wat naar! Weet je waarom, toch te spannend?

Ah, Es, wat sneu. Is ze al thuis?
quote:elessie schreef op 22 juni 2009 @ 22:50:

ach jee wat naar..
Nee, ik weet het niet. Volgens juf had ze heimwee. We bellen niet zo snel, zei ze, maar ze huilt zo. Arme klets.
Zijn ze ver weg?
Toch raar. Had het niet verwacht. Ze logeert ook bij vriendinnetje enzo.
Half uurtje rijden. We brengen haar morgenochtend weer terug, bij het ontbijt.
O, dat is wel leuk voor haar, dat ze met het ontbijt weer terug is.
Dus dan mist ze ongeveer niks? De rest ligt nu vast te slapen.

Slaap lekker, zometeen als ze thuis is.

Ik ga ook maar eens naar mijn bedje. Pluis slaapt nu twee uur, dus onderweg ga ik die nog even wakker maken.
Ik ga haar lekkere knuffelen zo. En Paul brengt haar voor zijn werk weer terug. Ik doe de computer nu uit, zal morgen update geven.
Inderdaad, dan mist ze niets. En toch lekker in haar eigen bedje. Als dat het leuk houdt voor haar, dan doe je het lekker zo.

Weltrusten!
Knuffel haar maar lekker plat, Es.

Welterusten!
Mogge.

Half twaalf was ze thuis. Heel vrolijk en vertellen over hoe leuk het allemaal was, ze had het heel erg naar haar zin, ze hadden allemaal leuke dingen gedaan, de meiden waren allemaal leuk en gezellig. Volgens haar ging het mis bij het kampvuur, ze kon niet meer stoppen met aan mij denken etc. Haar juf had tegen Paul gezegd dat ze, gezien haar voorgeschiedenis (ik heb Lizzy's gedrag natuurlijk met haar besproken) geen risico wilde nemen. Vond ik eigenlijk wel heel goed. Afijn, om zeven uur is ze met Paul weer vertrokken, zometeen haal ik haar op.
Ach gos, wel fijn dat ze vanmmorgen gewoon er weer bij was
Nou, ik heb haar net opgehaald, ze was helemaal kapot. (Tja, van half een tot half zes slapen is niet zo lang.) Het was leuk geweest maar al vrij snel was het huil maar raak voor een knaak.

Eenmaal thuis ging ze bovenop me zitten, vlocht armen en benen om mijn middel en wilde niet meer loslaten. Uiteindelijk moest dat toch want ik was ff heen en weer geraced vanaf werk (waar ik nu weer ben).

Hopelijk gaat ze zo even slapen (anders heeft mijn ma een zware middag) en dan zullen we na vandaag genieten van de betrekkelijk rust na het kleuterkamp.

Pffffff.
Dubbelpost.
Ik krijg die dubbelpost hier niet weg. Zal 'm straks thuisweghalen.

Maar ik heb ook leuk nieuws, zal ik vanavond in de AK zetten. Dan kunnen jullie ondertussen je hoofd breken over wat het zal zijn, hahahaha.
Mijn moeder belde net dat ze lag te pitten. Mooi.
Ach arme gup. Fijn dat het zo opgelost is zeg. Mijn hart zou werkelijk breken!

Heb alleen laatste blz gelezen. Nu eens verder terug.
kreeg ook al plaatsvervangende buikpijn toen ik je berichtje las, Es. gelukkig dat jullie het zo konden oplossen. arm ding.
"Ik wil wel nog een keer op kamp!"

Dat geloof je toch niet?!
Esmee, heb jij nog wel eens ietss van die collega van je gehoord? Ik helemaal niets meer. Vind ik toch wel raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven