Slechte moeder?

21-06-2009 22:18 337 berichten
Waarom zou je ineens een slechte moeder zijn als jij (event. met partner) beslist dat dingen op een bepaalde manier gebeuren? Omdat de kinderen dat misschien niet leuk vinden? Moet je dan je hele dagplanning en al je wensen ondergeschikt aan de wensen/grillen van de kinderen maken? Hoeven kinderen zich dan niet te schikken naar hun ouders ipv dat ouders slaaf worden van hun kinderen? Gaat opvoeden dan erover of je kinderen je aardig vinden, of dat je hen uiteindelijk tot zelfstandige, verantwoordelijke personen laat opgroeien?
quote:traincha2 schreef op 22 juni 2009 @ 22:40:

[...]

Tja......Noord Groningen zou mij inderdaad dan ook weer niet trekken, dus deels ben ik het wel met je eensJe weet niet wat je mist.
Alle reacties Link kopieren
quote:rider schreef op 22 juni 2009 @ 22:43:

[...]

Je weet niet wat je mist.En dat wil ik graag zou houden
'Mijn hardloop half uur is finaal naar de filistijnen'

Da's toch ook een behoorlijk eind weg, die Filistijnen
quote:neele schreef op 22 juni 2009 @ 21:31:

Wat voor groenten en aardappels in de oven?

Hobby kokkerin Neel, zeker weten!

Zoete worteltjes en courgette als groenten en vastkokende aardappelen (die je rauw gebruikt) voor de aardappelen met zeezout en knoflook, lekker in de römertopf!

En nee, topic slaat nergens op maar dat vond ik al vanaf het begin.
Traincha, volstrekt offtopic, maar Ommen heeft 2 zeer belangrijke pluspunten: een prima lingerie-zaak en, niet te missen want ongeveer op dorpsplein, een uitstekende schoenenzaak. Mooi spul!
En om weer on topic te gaan heb je dan alle interessante dingen van Ommen wel gehad zo ongeveer....

*Denkt overigens niet dat 5 jarige graag naar Ommen wilde voor de lingerie winkel dus vraagt zich nog steeds af wat dat manneke nou bezielt*
Noor, het klinkt echt heerlijk!

Zit ik ook al een tijdje aan te denken zo'n römer ding. Maar ik weet niet of die het wel zou doen in mijn losse typische "ik woon drie hoog achter in Adam oven".

Wat schaft t vandaag?
quote:Suze2 schreef op 23 juni 2009 @ 08:48:

Traincha, volstrekt offtopic, maar Ommen heeft 2 zeer belangrijke pluspunten: een prima lingerie-zaak en, niet te missen want ongeveer op dorpsplein, een uitstekende schoenenzaak. Mooi spul!Ik weet het. Ben wel vaker in Ommen geweest.
quote:neele schreef op 23 juni 2009 @ 08:59:

Noor, het klinkt echt heerlijk!

Zit ik ook al een tijdje aan te denken zo'n römer ding. Maar ik weet niet of die het wel zou doen in mijn losse typische "ik woon drie hoog achter in Adam oven".

Wat schaft t vandaag?

Ja dat past. Is heel hip en trendy. Daphne Bunskoek kookt er ook in.

Vandaag: Cirtoenkip met wilde rijst en sperziebonen met knoflook/ketjap/japanse soya.

En mijn dochter lust het niet......Maar we eten het toch!

Slecht?
quote:traincha2 schreef op 23 juni 2009 @ 09:14:

[...]

Ik weet het. Ben wel vaker in Ommen geweest.

Ommen, daar ging ik altijd naar het Folkcamp. Op kasteel Eerde.

Ik woon er nu niet zo ver vandaan. Goeie tip. Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus maar weer eens naar Ommen....
quote:eleonora schreef op 23 juni 2009 @ 09:56:

[...]

Ja dat past. Is heel hip en trendy. Daphne Bunskoek kookt er ook in.

Vandaag: Cirtoenkip met wilde rijst en sperziebonen met knoflook/ketjap/japanse soya.

En mijn dochter lust het niet......Maar we eten het toch!

Slecht?

Nee, volgens mij is dat juist hardstikke goed.

Wij eten ook gewoon wat wij willen en kind eet maar mee....of niet.

Wij hadden vandaag elitaire sushi en sashimi maar dat kwam rechtstreeks van de japanner dus niets zelf aan gemaakt.

Ga idd over zo'n römer denken.

Ben jij van Amsterdam naar de buurt van Ommen verhuisd?

DAT vind ik pas goed voor je kind!!!

Chapeau.

(Ik zou willen dat ik het psychisch aan zou kunnen. Heb er wel over gedacht maar denk dat ik in de winter zou verpieteren)
Ik zie bij Römer alleen een autostoeltje voor me... maar dat is m vast niet...

Even googelen maar...

en citroenkip heb je ook een receptje Eleonora?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven