Ben ik veel eisend?

23-06-2009 00:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Misschien een domme vraag. Als een man na de eerste afspraak de tweede date neerzet voor 2 dagen later, maar verschuift het met een week en dan aan het einde van de week nog niet met een nieuwe datum komt (al blijft ie wel sms-en, woont ook nog eens 15 min. van mij vandaan), wil het zeggen dat hij just not that into me is? of zie ik hier spoken?

Ben benieuwd naar jullie meningen of eventuele ervaringen.
Heeft hij een reden gegeven waarom hij de date heeft verschoven?
gewoon laten gaan, alsof het je ook niet uitmaakt wanneer die afspraak komt.

hard to get.

vind het wel gek, want als ik iemand leuk vind wil ik niet weken wachten, maar ja ik ben een vrouw.
Hij zei dat ie het druk had (moest iets leren voor zijn werk). Dat hij de date van 2 dagen later verschoof kon ik wel begrijpen, maar wel in contact blijven en dan alsnog geen tweede date neerzetten,is iets wat ik niet echt begrijp. Weet dus niet of ik dit moet interpreteren als geen interesse meer van zijn kant, maar waarom dan in contact blijven? *zucht*
Hoe was de eerste date?

Ik zou zeggen: of zelf initiatief nemen en een datum voorstellen, als hij dan weer niet wilt: laat lopen...

óf doen alsof het jou zelf niet zo uitmaakt, kom je er ook vanzelf achter wat hij wilt.

Misschien vind hij het wel leuk met je te smsen maar eng om weer af te spreken? Misschien is hij wel gewoon een beetje onzeker... ahh.......
Het gekke is dat op het moment dat hij mij zag, gelijk achter mij aan ging en het leek er echt op dat hij mij helemaal zag zitten. Hij stuurde zelfs een sms-je 's nachts dat hij mij graag wou zien en dan nog geen date neerzetten erna. *zucht* Maar goed, ik heb tegen hem al gezegd dat we het beste bij die ene keer konden laten, maar begon te twijfelen of ik daar wel verstandig aan deed acheraf.

Bedankt voor jullie reacties iig. Soms heb ik reality check nodig

liefs
Ach mannen... soms zijn ze nog moeilijker te begrijpen dan vrouwen ;)

Succes ermee in ieder geval!
haha ja inderdaad! Dankjewel!
Nou hij kon voor mij de boom in
wat voor werk doet tie?

met mijn werk komt het best wel eens voor dat ik ineens weg moet of 's avonds niet kan.
Hij is een consultant. Maar goed, vond het erg jammer dat hij niet aan zijn woord hield in ieder geval. Ik vond hem erg leuk en was dan ook erg teleurgesteld
quote:misstique schreef op 23 juni 2009 @ 00:33:

Maar goed, ik heb tegen hem al gezegd dat we het beste bij die ene keer konden laten,

En jij vind het gek dat hij niet met een datum komt voor een tweede date? Je hebt toch zelf tegen hem gezegd dat je een tweede date niet ziet zitten?
quote:pinolover2 schreef op 23 juni 2009 @ 07:44:

[...]

En jij vind het gek dat hij niet met een datum komt voor een tweede date? Je hebt toch zelf tegen hem gezegd dat je een tweede date niet ziet zitten?

Ja, dit snap ik dus ook niet. Je geeft zelf dus ook wel erg tegenstrijdige signalen af. Dat is toch helemaal niet wat je wilt? Waarom zeg/ sms je dat dan? Dat snap ik nou zelfs als vrouw niet hé.. (En dan zeggen dat mannen complex zijn..)

Blijf gewoon eerlijk en bij jezelf. Altijd.
Whahahaha een realitycheck is inderdaad géén overbodige luxe.

De man heeft overduidelijk interesse getoond. Bovendien is hij een man, en voor een man is een afspraak zonder datum een prima afspraak. Jullie hebben toch veelvuldig contact (in ieder geval sms).

De realitycheck zit meer in je eigen gedrag. Stel je voor dat jij een man overduidelijk probeert te versieren. Je scoort een tweede date. Jij blij. En dan zegt hij out of the blue 'Ach ja, whatever, we kunnen het ook gewoon niet doen'. Hoe bijzonder voel je je dan

Dus ja, je bent veeleisend. Maar daarnaast vind ik je ook ongeduldig en eigenlijk ook een tikje onfatsoenlijk...
Soms spelen mannen ook hard to get. Dan duurt het ook even voor ze op de proppen komen met het voorstel voor een nieuwe date. Als het je te lang duurt, waarom stel je zelf dan niet wat voor.

Heb je zin om .... (dan en dan) weer iets af te spreken?

Een heel onschuldige vraag en dan weet je gelijk waar je aan toe bent als je wel of geen duidelijk antwoord krijgt. Als je vindt dat het initiatief bij hem vandaan moet komen dan moet je geduldig zijn en vooral niet teveel verwachten.

Wel beetje verwarrend dat je hebt aangegeven dat het misschien bij een date moest blijven. Kan me voorstellen dat hem dan onzeker heeft gemaakt. Maar hoe is jullie sms contact dan nu? Nog flirterig en hebben jullie het erover dat je elkaar graag weer wil zien?

Of is de inhoud van de smsjes veranderd na date nr 1?
Ik heb dus na ruim een week wachten hem laten weten dat we het beste bij de eerste konden houden. Het lijkt mij normaal dat als je iemand erg leuk vindt, zou je snel weer willen zien toch?

Maar bedacht ik mij dat ik overdreven heb gereageerd en begon spijt te krijgen. Om nu contact met hem op te nemen behoort niet meer tot de optie (heb zijn nummer gewist). Verder was ik benieuwd of jullie dan ook afgekapt zouden hebben of juist geduldig gewacht.

Pfffff, heb al tijd van dat soort domme acties als ik iemand echt heel erg leuk vind
Afgekapt weet ik niet, maar onzeker had ik er ook wel van geworden. Ik zou ook heel erg gaan twijfelen. Ga ook altijd af op iemands woorden, als hij zegt dat hij graag wil afspreken dan ga ik ervan uit dat hij dat meent. Helaas heb ik zelf ook wel eens gemerkt dat dat dus niet altijd zo hoeft te zijn.

Het is gewoon lastig, want je kent iemand na een date nog helemaal niet goed. WEet niet hoe hij in elkaar zit en of hij dit vaker doet.

Jammer dat je zijn nummer hebt gewist. Nu moet het vanuit hem komen of anders is het afgelopen. Ik zou zelf niet zo snel een definitieve beslissing nemen, ligt meer aan mij want zo ben ik nu eenmaal niet. Ik ben iemand die dan toch nog een sprankje hoop blijft houden dat hij misschien toch nog van zich laat horen (misschien wel wat later dan verwacht)

En wat ga je nu doen? Wachten of is het klaar voor jou?
[quote]misstique schreef op 23 juni 2009 @ 09:00:

Ik heb dus na ruim een week wachten hem laten weten dat we het beste bij de eerste konden houden. Het lijkt mij normaal dat als je iemand erg leuk vindt, zou je snel weer willen zien toch?

Tenzij dat dus niet lukt om het één of ander...

Verder was ik benieuwd of jullie dan ook afgekapt zouden hebben of juist geduldig gewacht.

Nou, geen van beide eigenlijk. Gewoon een leuk contact houden, liefst niet via de sms maar gewoon bellen, en in overleg bekijken wanneer het wel lukt om elkaar te zien.
kan me voorstellen in ieder geval dat hij geen contact meer met je opneemt nu.

Mannen reageren nu eenmaal anders dan vrouwen ( en ja ik heb ook meer dan een week moeten wachten op reactie van hem na de eerste date)

Ze zitten gewoon anders in elkaar en je kunt niet verwachten dat iemand reageert zoals jij dat zou doen.

Vind het idd niet zo'n slimme actie van je om dan zo'n sms te sturen.

Ik zou zeggen bel hem op en leg hem uit waarom je die sms stuurde maar je was erg snel met het wissen van zijn nummer.

Zit er maar 1 ding op hopen dat hij toch vanzichzelf laat horen maar ik geef je weinig kans.

je vraagt jezelf af of hij just not that into you is maar ik denk dat je juist zelf dat signaal naar hem hebt afgegeven.
Bedankt voor jullie reacties. We gaan naar dezelfde festival dit weekend. De kans is heel erg klein dat wij elkaar tegenkomen, maar je weet maar nooit. En als ik aan het einde van deze week niks van heb vernomen, dan moet ik hem toch uit mijn hoofd zien te zetten. Wel erg jammer, maar what's done is done. Vond hem erg leuk en werd er onzeker van. Baalde enorm dat hij inderdaad niet aan zijn afspraak hield. Dat kwam op mij over als geen actieve interesse meer al zouden veel mensen dit niet zo bestempelen.
quote:love2dance schreef op 23 juni 2009 @ 09:10:

Mannen reageren nu eenmaal anders dan vrouwen ( en ja ik heb ook meer dan een week moeten wachten op reactie van hem na de eerste date)

.Hoe is het met hem erna gegaan eigenlijk? Zijn jullie nog aan het daten?
Je kan toch smsen: Zou toch wel graag nog een biertje met je drinken vanavond, heb je interesse?

Of op het festival gewoon smsen; Waar sta jij? ff proosten? X misstique
Ja misstique, heb je ook al zijn sms'jes verwijderd?
quote:misstique schreef op 23 juni 2009 @ 09:21:

[...]

Hoe is het met hem erna gegaan eigenlijk? Zijn jullie nog aan het daten?
Niets mis met een beetje hard to get spelen en niet mis met een man die een beetje zijn best moet doen om een jonge vrouw te verleiden maar als jij koppig gaat lopen doen en op voorhand al een vervolgdate uitsluit.....tja..dan moet je niet raar opkijken als er niets gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven