December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn aanstaande nichtje of neefje, lief he!!

Mette, leuk hoor dat het wegbrengen zo goed ging! Hebben ze het goed gedaan? Lekker he even je handen vrij!

Ainne, nee ze is niet echt ziek of zo, maar ze eet alleen nauwelijks, gelukkig drinkt ze nog wel!

Amber wou net ineens weer een keer op de wc plassen, gelijk weer beloond met een sticker natuurlijk!

Justin is bij een vriendje eten van school, dus heb het rustig tot ik moet gaan werken, zo toch maar even stofzuigen of zo denk ik (heb geen zin...)
Ben op HM geweest om mn zkh bezoek te vertellen

Ga nu weer snel, vanavond hopelijk meer tijd, moet nu net als Marloes echt ff stofzuigen enzo maar heb eigenlijk ook geen zin

Wat leuk trouwens Marloes: de echo foto!

Toch raar dat ik niet meer mee ga maken dat wij nog een keer zo'n echo laten doen...
Mooie foto hoor Marloes, van een trotse tante!

Nou Nurse je kán nog ff snel voor een vierde gaan
Pffff ik heb nu zo'n 4000 woorden voor een eindwerkstukje

en ik ben nóg niet helemaal klaar...

en dat voor maar 5 studiepunten...

maar nu is het tijd om Y op te halen... (in haar vreselijke Dora -volgens mij zelfs pyjamashirt- omdat ik weer eens wat wasjes moet gaan draaien)

Dus zwaait even naar Mainecoon

dat Dora shirt (gevonden in de tas met spullen die ik zondag weer had meegekregen dus niet zelf gekocht) daar is ze wel echt helemaal blij mee.... dus misschien moet ik als beloning maar een heel 'mooi' shirt van Dora kopen...

Daar ging mijn laatste principe
quote:Kletsmajoor schreef op 23 juni 2009 @ 15:30:

Pffff ik heb nu zo'n 4000 woorden voor een eindwerkstukje

en ik ben nóg niet helemaal klaar...

en dat voor maar 5 studiepunten...

maar nu is het tijd om Y op te halen... (in haar vreselijke Dora -volgens mij zelfs pyjamashirt- omdat ik weer eens wat wasjes moet gaan draaien)

Dus zwaait even naar Mainecoon

dat Dora shirt (gevonden in de tas met spullen die ik zondag weer had meegekregen dus niet zelf gekocht) daar is ze wel echt helemaal blij mee.... dus misschien moet ik als beloning maar een heel 'mooi' shirt van Dora kopen...

Daar ging mijn laatste principe

Nu snap je dus waarom die van mij ermee loopt ..... en dus niet omdat ik nou zo'n fan ben van Dora hihi.

Marloes wat een lief koppie!

Verder ben ik helemaal niet bijgelezen en ik moet nog de bedragen overmaken van de kraamanden, maar mijn online bank account is geblokkeerd op het moment omdat ik 3 keer verkeerde wachtwoord had ingevuld Ze zijn onlangs overgestapt op een ander systeem. Dus zodra ik daar weer in kan zal ik het gelijk overmaken.

Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd aan jullie te besteden, maar op het moment heb ik nog weinig energie. Mijn darmen zijn al een paar weken vervelend aan het doen. Heb zeer weinig peristaltiek, maagpijn/zuur en een slaap behoefte van 15 uur per dag. Ben er echt moe door. Donderdagmiddag heb ik weer een afspraak bij de HA. Ik wil mijn spastische darm weer terug! Vind dit helemaal niks en heb het ook niet eerder gehad.
Ahh nee KM, als je dat gaat doen is er geen redden meer aan....

Een verloren zaak...

*grinnik*

Zo, wij gaan nu eens boontjes doppen en stozuigen (zelf geen zin dus heb gewacht totdat mn hulpjes wakker waren )
Succes Mainecoon! Alles behalve fijn...
Ik hang gewoon een bordje om mn nek met: 'ik ben ook maar de oppas'

Ik probeerde vanochtend haar jas dicht te maken voordat ik naar buiten ging... maar mocht absoluuuuuuuut niet van Y. Dora moest open en bloot de wijde wereld in...

(bleek uiteindelijk toch te warm voor een jas )
Ach en binnen de 3 minuten heb je weer een leuk praatje over darmen Mainecoon

Ik probeer nog steeds dat verstoppingsverhaal te verdringen...

maar succes
Ohja KM, moest nog aan jou denken vanmiddag!!

De vrouwelijke gyn vroeg ofdat ik nog een 4e wilde.

Nee.

Okay.

Toen begonnen ze over dat blaasonderzoek en toen zei ik dat ik de AB die je van te voren moet slikken niet wilde nemen ivm borstvoeding.

Toen zei zij; "Uiteraard. Hoe oud is je kindje nu... aha, geen probleem, doen we het onderzoek zonder AB.

En de operatie mag eigenlijk geen reden zijn/worden om te stoppen... bv geven is heeeeeel belangrijk''

''Geit'' zei ik toen.

Wahahaha! neehoor, maar moest wel meteen aan jou denken.

(Heb ook onder het bureau gekeken of je daar verscholen zat)

Toevallig een vriendinnetje van je?

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 23-06-2009 16:19
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hallo!

Mainecoon, balen dat je weer aan het kwakkelen bent.

Nursie; hahaha, gewacht met poetsen totdat je hulpjes wakker werden, haha!

Loopt je bv lekker? Ga je nog een tijdje door, of wil 'je je eigen lijf weer terug' ?

Noof en Stef hadden het leuk gehad op het kdv, Noof heeft heerlijk gespeeld en 2 broodjes gegeten. Ze was ook lief aan het spelen toen ik aankwam. Toen was ze natuuuurlijk ook weer helemaal blij dat ik er weer was.

Stef had slecht gedronken, maar dat is de laatste week thuis ook weer heel erg. Hij had nog best lang geslapen toen ik wegging, dus dat was wel fijn.

Noof heeft vanmiddag heerlijk in de tuin in een badje gespeeld, nu werd het kouder door de wind, dus heeft ze d'r kleren weer aan en zit lekker in de zandbak te rommelen.

De kinderarts belt als het goed is nog over de bloeduitslagen. Ben benieuwd. Als er wat zou zijn hadden ze denk ik al wel eerder gebeld.

O ja, Noof heeft weer op het potje gepoept!
P=\

],M///.;HBFFCFDCFFGKL;CCHKK;;M.;...LJ/

Zo! Dat was de bijdrage van Y weer voor vandaag...

Nurse ik héb toch geen vrienden

Je zei laatst zelf nog dat ik een hobby moest zoeken...

Ik zat te denken om het volgende oproepje te plaatsen:

Leuke meid met meestal dito kind zoekt andere leuke meiden met meestal dito kind(eren).

Hobbies zijn kantklossen, macraméen, breien, taarten bakken en forummen. Verder doe ik aan aurolezing en ben ik een groot aanhanger van de reiki geneesmethode (Sannie is dan weer wél een goede vriendin van mij he Sanniewannie )

Nuuuuhuuuuurse dit is toch gewoonlijk eigenlijk heel normaal deze reactie van de arts? Of in ieder geval dat zou het moeten zijn!
Wat is jouw talent trouwens?

Mette: moest je niet eerst zeker weten dat Stef niet hetzelfde had als Nova want Nova mocht toen toch niet naar het kdv daardoor?

Wanneer moet je eigenlijk weer werken? Ik ben er trouwens echt helemaal uit, uit dat babygebeuren dus zou niet echt meer weten of die lengte van Y toen lang is of niet...

Bij de geboorte was ze 4150 en 54 cm weet ik nog steeds uit mn hoofd...

Ik hoop trouwens dat het opgaat dat als er iets zou zijn dat het dan wel eerder te horen krijgt... is wel de meest positieve gedachte maar zou het ook heel raar vinden als je niks te horen krijgt? dus wat was de uitslag?

en goeeeed hoor van Nova op het potje poepen...

Y is trouwens de hele dag droog geweest en heeft niet gepoept bij de gastouder...
En over die echofoto Nurse... het is toch ook wel lekker om straks uit de kleine kinderen te zijn?

Ik zou het ook wel jammer vinden ergens om nooit meer zwanger te zijn zeker omdat ik ook wel gewoon een echt leuke zwangerschap mee zou willen maken... maar de combi van ik en hormonen vind ik nou niet echt gezellig vraag me af of dat nou echt anders is de volgende keer zoals iedereen beweert...

en die bevalling.... ik vond het zo verschrikkelijk dat je misschien wel afhankelijk bent van allemaal andere mensen daarin en moet bevallen in het ziekenhuis of met zo'n enge pomp of knip of weet ik veel wat...
Oja voordat ik echt een hele pagina alleen vul....

Y heeft vandaag voor het eerst een staartje in haar haar gehad...

op zich heeft ze nu wel plukjes genoeg maar ze trok het er eerder binnen 3 minuten uit...

ik hoor haar over poepen praten in de gang dus ga haar even heeeeeeeeeeeeel goed in de gaten houden
Nou ik weet nog niks, zal morgen eens zelf bellen.. Dat is ook stom, heb je een belafspraak; staat ook op m'n kaart dat ik in de middag gebeld wordt, bellen ze niet..

Stef gaat mee naar het kdv omdat als hij hetzelfde had gehad als dat Noof had ze eerder hadden gebeld. Het bloedbeeld lijkt dan op leukemie, dus dan hadden de alarmbellen vrijdag al afgegaan.

En dan nog, Noof is na haar diagnose ook nog naar het kdv gegaan. Omdat de hematoloog ook zei dat er weinig over bekend is, en sommige kinderen er meer last van hebben dan anderen.

Bij Nova hebben het toen nog 3 maanden aangekeken maar toen was ze echt heel vaak ziek dus toen vonden we het beter om een andere oplossing te zoeken.

Stel hij heeft hetzelfde, gaan we het toch proberen. Gaat het niet, dan gaat het niet en dan gaan we een andere oplossing bedenken.

Maar goed, we gaan nu nog niet op de zaken vooruit lopen.

KM: Sanniewannie?
Leuk een staartje, heb net even terug zitten kijken, Noof had al een elastiek in een plukkie haar toen ze 6 maanden was.. Hahaha, dat zou ik nu toch niet meer doen hoor.
Ik probeer nu al uit alle macht een hanekam te maken bij onze knaap

En een hobby KM, heb ik geopperd dat je een hobby moet zoeken?

Een hobby heb je al; ons! (= echt een leuke smiley vind ik! )

Nu nog een aantal leuke real life vrienden die de deur plat komen lopen, je koelkast leegvreten, een hoop zooi/herrie maken en je wc onderpiesen.... wat zul je dan gelukkig zijn

Mn moestuin is trouwens weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aangevreten!

Heb nu overal rondom gaas gezet, de volgende stap wordt stroom, klemmen en stroppen!

IK MOET EN ZAL EIGEN BONEN ETEN!!!!

$##%^$%&%^**&^*$#$%!!!!!!!!!!

Zo, ben het weer kwijt

Ohja, en in de (tuin)bonen die het wel goed doen zitten luizen

(maar blijkbaar 'hoort' dit en is te verhelpen door de toppen uit de planten te knippen; dit dus gedaan)

Verder liggen de meiden op bed en slapen.

A. zit in de wipper te babbelen; die zometeen voeden en ook naar bed en dan:

Chillen!

Kusss!

Je vroeg wat mijn talenten waren Nurse... wat is jouw talent dan?

Nou leuk hoor zo'n eigen moestuintje... maar het kost je wel heeeel veel werk!

Ik heb ook nog zo'n doe het zelf pakket zaadjes en dingetjes (voor in de TUIN dus he ) ander doe het zelf pakket is wel een idee maar nu nog ff niet

maar ik hoor nu al dat dit niks is voor in de tuin van mijn moeder met haar zeikkatten...

Volgens mij had Nova zo'n heel strak hoofdpijnstaartje toch Mette? Ik wist niet meer precies hoe het nou ook alweer zat met Nova...
Nou mn hobby... waar ben je dan? Ik wil graag even met je hobby-en/...

klinkt heeeel twijfelachtig

Net een of andere reactie op marktplaats voor mannen van een 37 jarige gescheiden deeltijd vader...

das m ook niet denk ik zo...
Marloes, wat een mooie foto!

En Mette, wat stom dat er niet is gebeld. Maar dan zal het ook wel niet ernstig zijn.

Enne KM, wat ben je druk hier. Vort, ga eens je laatste tentamen leren! En is je werkstuk nu af met die 4000 woorden? Of ben je precies gestopt bij het vereiste minimum aantal woorden, hahaha. Hmmm ik zou er toch nog een conclusie aanbreien (dat is toch je hobby komt dat even goed uit). Wat breng je Y trouwens laat weg 's ochtends? Vind je het niet lekker om daar een structuur in aan te brengen, of zijn er afspraken?
Mijn talent:

NOujazeg!

ik vraag aan M. ; ''Hey lief, wat zijn mijn talenten?''

''Eehhm, zou ik zo niet weten schat, waarom?

Nurse

Falcon: ja normaal is er ook structuur maar ik heb toch geen college op het moment...

Y slaapt weeeer niet en ik heb morgenochtend een tentamen... die zit me nu echt ongelofelijk in de zeik te nemen alleen omdat ik te lui ben om elke keer weeeer naar toe te gaan...

god wat had ik eigenlijk te zeiken toen ze nog op te sluiten was in dat ledikant... behalve dat ik toen gewoon oordoppen had moeten kopen...
-en komt er niet zo vaak meer van en ja, dan blijft er weinig talent over denk ik

En het is lastig dat ze maar niet wilt slapen...

Heb je wel een vast bedritueel, een vaste tijd, vaste plaats?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven