0570 helleuw

23-06-2009 19:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oproep aan alle mutsen in Deventer en omstreken: Reageer niet!!

Het wordt niets tussen ons, zie de bui nu al hangen want ik ben bepaald NIET dol op: mutsige hobby's, zeikerige mensen, negatieve mensen, omhooggevallen types met minimale beschaving, de humorlozen, de heb-pijntjes-overal-en-benoem-ze-altijd trutjes, de geen tegengas gevende druilerige, volg altijd de laatste mode achtige, wil vooral niet uit de toon vallen typische sufkut. . . Dusss.

Ruimdenkende, niet al idioot linkse, vrouwelijke, anders dan andere, lekkere babe... mail ff want ik zit wel te wachten 1 of 2 nieuwe mensen in m'n leven waarmee ik heul verschrikkelijk mee kan lachen en gek doen. Jaa ook wel gewoon doen als in musical, theetje terrasje, filmpie kijken nou ja the usual shit maar vooral niet alleen maar dozig en mutsig zijn.

Hier: vriend, kat, huis, lekkere baan

Daar: nou mail dat ff naar leukebabes@live.nl
En welke leeftijdscategorie had je in gedachten? Of is dit een mutserige domme vraag...
Já handig inderdaad.

Ben zelf 33 dus nou jaaah tussen 28 en 38 ergens.
Ben geen doos of muts en toch knap ik volledig af op je oproep. Gelukkig woon ik ook niet in Deventer
Nou ja...gelukkig voldoe ik niet aan de leeftijdsnorm! Want volgens mij zouden we binnen 1 dag al ruzie hebben, haha! Niemand is perfect...
ik bedoel maar Mis ik toch even bitchy barbie, jammer hoor
quote:Stans schreef op 23 juni 2009 @ 19:08:

Oproep aan alle mutsen in Deventer en omstreken: Reageer niet!!

Het wordt niets tussen ons, zie de bui nu al hangen want ik ben bepaald NIET dol op: mutsige hobby's, zeikerige mensen, negatieve mensen, omhooggevallen types met minimale beschaving, de humorlozen, de heb-pijntjes-overal-en-benoem-ze-altijd trutjes, de geen tegengas gevende druilerige, volg altijd de laatste mode achtige, wil vooral niet uit de toon vallen typische sufkut. . . Dusss.

Ruimdenkende, niet al idioot linkse, vrouwelijke, anders dan andere, lekkere babe... mail ff want ik zit wel te wachten 1 of 2 nieuwe mensen in m'n leven waarmee ik heul verschrikkelijk mee kan lachen en gek doen. Jaa ook wel gewoon doen als in musical, theetje terrasje, filmpie kijken nou ja the usual shit maar vooral niet alleen maar dozig en mutsig zijn.

Hier: vriend, kat, huis, lekkere baan (hoe mutsig!)

Daar: nou mail dat ff naar leukebabes@live.nl edit: m'n leeftijd is 33
Heej das gek? Probeerde m'n openingspost aan te passen en hij knalt er een nieuw bericht neer. Hmz zeker per abuis op quote gedrukt.

En Nammma "niemand is perfect" jaaa doh! Tuurlijk niet, dat is ook bepaald niet wat ik vraag.

*geeft Nammma korreltje zout*

Mag je op slakken leggen óf bij mijn oproep doen. Zou zelf voor de tweede optie gaan
Nou ja, ik zal wel een muts zijn dan, want ik snap dus niet wat voor vriendin je dan wél zoekt. En ik ben erg benieuwd of er mensen op jouw (niet zo heel erg vriendelijke) oproepje reageren. Succes in elk geval! Wat noem jij een mutsige hobby??? Breien?? Naaien??? Kantklossen???

En woon je pas in Deventer dan, dat je geen vriendinnen hebt?? Of zijn ze ineens allemaal dozen geworden???
Náh dan zal ik het maar voor je uitschrijven:

je-moet-mijn-oproepstijl-met-een-korreltje-zou-nemen.

En waar lees jij nu dat ik geen vriendinnen heb? Raaare reactie met maarliefst 16 vraagtekens daarbij: je verstaat mijn humor niet. Geeft niet, tis ook de bedoeling dat zij die wel reageren ook over flink wat zelfspot en sarcasme beschikken.

Tot op heden niemand SNIRF die reageert! Voel me heul alleun!

Snel maar 1 van m'n niet bestaande vriendinnen bellen

Je bent wel een beetje zuur hoor Nammma, zonde om je zo op te winden over niets of was je aan het zoeken.
Stans, jij komt op mij zuur over en niet grappig (ik zal ook wel een muts zijn).

Ben heel benieuwd of jij met deze oproep leuke meiden aantrekt.
Nope nog geen reactie, ik wacht het af
Hoezee Joechei wat leuk ik heb reactie van ogenschijnlijk zeer onmutsig type. Leuk hoor, "K" bedankt (als je hier nog leest).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven