Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Fijn dat je koekel even vertaald Mal

Jee Jin, dat klinkt niet leuk voor de kleine man... Hopelijk waait het over maar het duurt wel lang. Gelukkig valt hij niet af en wil hij wel eten.
Mal, dank voor je tip. Ik heb even gegoogled. Het vertoont wel wat raakvlakken, maar is het niet helemaal. Misschien is het een combi hoor, van die peuterdiarree en iets wat hij niet zo goed verdraagt.

Amalia, ik moest erg lachen om die vent in pakkie met zijn yoga. Ik heb ooit twee lessen yoga gevolgd. We kregen les van een man in een strakke paarse legging (je kon het zaakje duidelijk zien zitten, erg onsmakelijk) en we moesten tot onze kern komen en dan allerlei oergeluiden maken. Niks voor mij hoor .
Ha ha ha, knap dat je dan nóg een keer bent geweest, ik was na de 1e keer al niet meer teruggekomen!

Ik heb wel 2 jaar yoga gedaan, super. Bij een heel leuk back to earth meisje/vrouw. Helemaal niets zweverigs. En geen oergeluiden ha ha. Dat was in Amsterdam. Hier heb ik ook nog 2 lessen gedaan, maar toen dezelfde vrouw tijdens de 2e les wéér een scheet liet was ik er wel klaar mee...

Fijn dat je je kan ontspannen maar sommige onderdelen mogen aangespannen blijven van me.
Ik heb tijdens zwangerschap van jongste ook nog twee yogalessen gehad, dat was veel beter! Helaas hield het mens er mee op.

Haha, ik zie het voor me: en dan alles ontspannen, ja ook de kringspier .
Goeiemorgen!

Star komt het niet van alle werkstress dat je buik niet gegroeid is? Misschien als je straks met verlof bent dat je een reuzegroei maakt.

Jammer Mal van zijn haar. Blijft hij wel stil zitten bij de kapper? Mart was ook altijd drama maar tegenwoordig thuis voor de tv en dat gaat prima. Balen zeg dat ze er nu pas achter zijn dat het een infectie is, kan me voorstellen dat je daar boos om bent/was.

Jin jouw jongste blijft ook kwakkelen he! Gelukkig groeit hij.
Hoi Juud, hoe gaat het bij jullie? Ach, nu ik er gel in heb gaat het wel met het haar. Het wordt nu toch warm dus misschien is het wel fijner voor hem zo. Ik neem altijd de portable dvd speler mee naar de kapper en dan vindt Jonathan het wel best.

Star, hoe ging het gisteren bij de VK? Kon ze je een beetje geruststellen?

Bah Jinny, ik krijg er nu allemaal beelden bij, bij die strakke paarse broek doet me denken aan iets uit mijn jeugd:

Ik heb toen ik op de Mavo zat op de Vrije Academie gezeten, als voorbereiding op mijn reklame-opleiding, toen was ik een jaar of 14. Daar deed ik dan tekenen/schilderen, het was een avondopleiding voor volwassenen maar omdat ik zo graag wilde mocht ik 2 jaar meedoen. Anyway, we zouden naaktmodel doen, en meestal zijn dat vrouwen die dat doen. Wij komen dat lokaal binnen, staat er al een vent in een kleine slip zich al heel overdreven op te warmen en te stretchen enzo. Dus. Nou ja, toen moesten we dus gaan schetsen en ging die slip uit, ging die kerel steeds zeggen; jaja dames, denk eraan, eerst héél goed kijken en dan pas tekenen. Creep.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh ieks Mal, gatver. Brrr, ik wil het NIET inbeelden brrrr.

Hoi Juud, datw as kort maar krachtig. Hoe gaat het nu met jou en de mannen? Jammer dat je hier zo weinig komt.
Suze wat een leuk cadeau van je meneer!

Bam wat een leuke dag hadden jullie zondag. Juul de muis is wel een leuk park he!

Mamax fijn dat de school goed voelt voor Max.
[quote]Helenita2 schreef op 23 juni 2009 @ 16:50:

Mmm, kan me voorstellen dat dat je dan soort van bezighoudt Star. Hield je het bij Ciara ook echt per week bij? Ik denk dat het mij destijds niet was opgevallen als er drie weken niks was bijgekomen (kon er in dit stadium sowieso al niet meer overheen kijken ). Weet wel dat de groei in vlagen gaat, maar dat weet jij natuurlijk ook. Na, morgen ben je weer gerustgesteld.

[quote]

Nee hoor, hou niks per week bij, heb amper nog foto's van buik, slechte moeder Viel mij (en anderen dus ook gezien de opmerkingen) alleen op dat buik zo klein was.

Maar goed, gisteren dus vk, buik zit al bij ribbenboog (joh had ik nog niet gevoeld ) en kind ingedaald.
Mamam heb je iets van MP gekocht wat je niet hebt gekregen? Slecht zeg! Kun je haar ook niet opsporen via hyves?

Jin ik kom wel weer hoor, op het moment druk met werk, veel overwerken, rapporten enz. enz. Maar nog een kleine 3 weken en dan vakantie!!!! Zo zin in!

Kokos fijn zo'n natuurpark in de buurt, altijd leuk om even beestjes te kijken.

Bij ons in de weilanden achter is gewoon een jongen van 16 jaar vermoord, brrr. Gister reed ik erlangs en toen was alles al afgezet en liepen er mannen in witte pakken maar nu blijkt het dus om een jonge knul te gaan, triest hoor!

Zo meteen met het kleine mannetje naar het cb voor de prikjes, hij reageert er altijd heel heftig op dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Daarna komt zus cadeaus brengen want ze is op vakantie geweest, leuk! En verder lekker van de zon genieten, morgen moet ik weer extra werken, bah! Ben er wel een beetje klaar mee al die extra dagen dat ik terug moet komen...
Het is gewoon een lang en slank kind! Een soort Doutzen Kroes zeg maar

(reactie op Star)
maleficent wijzigde dit bericht op 24-06-2009 08:50
Reden: ik ben weer eens niet helemaal wakker
% gewijzigd
quote:Juud_ schreef op 24 juni 2009 @ 08:45:

Bij ons in de weilanden achter is gewoon een jongen van 16 jaar vermoord, brrr. Gister reed ik erlangs en toen was alles al afgezet en liepen er mannen in witte pakken maar nu blijkt het dus om een jonge knul te gaan, triest hoor!

Ja, ik hoorde ook al zoiets en dat hij gevonden was in een kliko zeecontainer dus. Arm kind...!

Sterkte met de prikjes.
Doorzichtige kaas met witte randjes? *zoekt teiltje*

Dat klinkt euhm... minder smakelijk

Pfffff dat is sneu, streng dieet voor zo'n kleintje Jinny! Hopelijk haalt het wel iets uit, want het is niet leuk zo steeds. Je blijft aan de gang zo. Hij is voor de rest wel vrolijk toch?
Whoehahahahaha die yogaverhalen op de vroege morgen, prachtig.
Succes met de prikjes zo Juud! Nou ja, kind dan

Ik kreeg gisteren trouwens de oproepkaart van RIVM al voor Ceetje; ze zijn er op tijd bij.

Doutzen
Onze buren hebben net een zoontje die Tobian heet. Vond het wel een leuke mix van Tobias en Robin van Naatie. Ik wil wel graag even gaan kijken, maar ik wacht even tot we van de infectie af zijn bij Jonathan. Zo'n klein prutske kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn.
Ze zijn er idd vroeg bij Star, wanneer moet je dan?

Waar bestaat het dieet van jongste uit Jin?
Hmmm, ik vind de naam dan weer te ver gezocht. Klein babietje echter altijd leuk
Afspraak staat voor oktober Juud.
quote:Star schreef op 24 juni 2009 @ 09:02:

Hmmm, ik vind de naam dan weer te ver gezocht. Klein babietje echter altijd leuk Hij kan al aardig brullen, ik hoorde hem al toen ik gisteren in de tuin was. Maar dat ken ik nog wel van Jonathan die kon ook niet bescheiden huilen
quote:Star schreef op 24 juni 2009 @ 09:02:

Afspraak staat voor oktober Juud.

Het is juni ! Als ik nu al afspraken heb voor de herfst mag ik het wel goed opschrijven.

Welke prik krijgen ze de volgende keer dan?
DKTP, de vierjarigen prik.
Goeiemorgen!

Jin, Sam heeft dat ook al een tijd. Bij hem is het echter af en aan, wilde er eigenlijk een afspraak bij de kinderarts voor maken, maar zal zo eerst eens op peuterdiarree googlen.

Star, vind je gorgonzola er wel lekker uitzien dan? Met al die groene stukjes erin? Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden, het klinkt viezer dan het eruit ziet hoor.

Net geleerd dat het van karnemelk gemaakt wordt en ontzettend mager is.

Waar werd Ciara voor opgeroepen dan? Ik heb voor Max en Sam destijds alle oproepen in 1 keer gekregen.

Mal, met 4 krijgen ze nog een keer de DKTP.

Juud, hoe is het bij jou? Druk met alle kinderen?
quote:Star schreef op 24 juni 2009 @ 09:31:

DKTP, de vierjarigen prik.

Ah oke. Jonathan mag de K niet meer, heb ik begrepen.

Die krijgt dan DTP. Heeft te maken met de epilepsie.
DKTP werd Ceetje voor opgeroepen dus. Beetje eerder dan normaal.

Hmmmm, die kaas vind ik er niet lekker uitzien, vrij smakeloos. Gorgonzola daarentegen juist wel lekker.

Kan niet wachten tot ik weer aan de Blue Stilton kan, hmmmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven