Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

mogge
Mal, djeesss, wat een gedoe dan weer zeg! Ben je mooi klaar mee met dit soort onoplettendheid.... Beterschap voor de kleine man maar dat zal met die lekkere AB wel lukken nu!

Amalia, je break klinkt echt heerlijk. Super dat jullie het zo leuk gehad hebben. Nu vandaag snel de jongens weer halen.....
Goedemorgen.

Goed kado Suze, scoort je man punten mee ;)
Morgen Bam, hoest? Druk met de sjop?
Leuke foto's op groep trouwens, die op de bok is geweldig! En het kusje schattig
alles prima. vergeleken met de afgelopen weken is het rustig ;)

haha kan geen babyfoto's meer zien ;) en geen vaderdag meer horen.

Ja cutie zijn ze he.

Wanneer gaat jouw zwangerschaps verlof eigenlijks in?

verder alles goed?

Enne Julia nog blij met haar springding?
Als goed is komt vandaag een hoop reclame zooi binnen, ben benieuwd!
Haaa Amaal, welcome back girl

Zo even spieken op Hyves of je er al foto's opgezet hebt. Hoe is het met je jetlag?

Bridge, ergens in de loop van de ochtend donderdag?

Wel even onder voorbehoud, want sinds vannacht ontzettende keelpijn en niet echt lekker.

Mamax, hoe is het met jouw strotje?

Jinny, de SCHIJT IN? Dat klinkt niet echt a la Jinny.

Stomme praktijk inderdaad, niet echt heel handig allemaal op die manier.

Mal, lekker dat het door drie artsen gemist is. Ben benieuwd wat hij te pakken heeft

Suus, lieve meneer! Welke kleur? Roze?

Goede opmerking in blad trouwens; stelletje achterlijken.
Gaaf kado Su! Die oen Katoen van mij heeft z'n Ipod in het vliegtuig laten liggen. Wat op zich al erg is, maar nog erger omdat de backup van alle foto's die we digitaal hebben er op staan plus filmpjes van de kinderen. Gelukkig allemaal back ups, maar ik vind het niet leuk dat een ander dat nu allemaal kan bekijken. Hopelijk is er een schoonmaker die het vindt en eerlijk naar de Lost en Find brengt....

Nou, kindjes worden zo gebracht, snel de Diego poppetjes inpakken van de Toys R Us (jaaaa, ik ben eindelijk ook eens in de commerciele shit getrapt ).

Stond nog een levengrote Dora pop op de Time Square waarmee je op de foto kon, naast Elmo. Toch maar niet gedaan haha.
Ooh, die foto's tja.. nog niet geplaatst. Zal het vanavond doen!!!!

Hoi Star Hoest met poppie in buik? Nog 10 dagen werken toch?
Nou je hebt je kans gemist hoor, niet met Dora op de foto

Poppie in buik is een druk poppie. Vanavond weer naar de vk. Even vragen of zo'n kleine buik normaal is
Goeiemorgen!

Star, met mijn keel is het weer helemaal goed. Heeft uiteindelijk een dag of 5 geduurd. Dan weet je het vast

Amaal, ik heb net bij het Kruidvat een zomerslaapzak voor Sam gehaald. Ze hadden hem ook in donkerblauw, of ben je in zomerslaapzakken wel goed voorzien?

Kijken of ik hem kan plakken:

Wat is Hel stil, of zit die in Verweggistan?

Ga de mannen halen!
Heel fijn, dan ben ik er van het weekend dus weer vanaf pijn in keel

Schattige slaapzakjes!
wat een sufferd, Amalia. Je hebt het al wel doorgegeven aan de vliegtuigmaatschappij?

En de mannen het naar de zin gehad bij opa en oma?

Ja cute die slaapzakjes.
Leuk hè. Ik heb voor Sam die turkooise.

Wil je ook weten wat er na die keelpijn komt, of zie je dat wel?
nou dat hoef ik niet te weten hoor ;)
Leuk leuk, de spulletjes zijn binnen. Grappig om je naam ergens op te zien staan.
Wat voor spulletjes zijn dat waar je naam op staat?
Ik heb pennen, polsbandjes ( waar je naam/telefoonummer invult) en sambaballen laten bedrukken met bedrijfsnaam.
Leuk! Langzaam aan wordt je steeds groter hè?
Wow, je gaat echt commercieel Bam, haha! Leuk hoor.

Mamax, verweggistan op kantoor ja. Nee, druk weekend gehad en gisteren ook nergens aan toe gekomen, vandaar. Maar alles okee. Klinkt erg exotisch, die boodschappen van je, haha!

Mal, wat een nono's die huisartsen. Kan me voorstellen dat je pissig bent. Ga je er nog wat van zeggen? Gelukkig dat het nu dan ws snel over is.

Amalia, welkom thuis! Ik heb genoten van je berichten uit de big apple. Jetlag is altijd erger de ene kant op dan de andere kant.

Suus, goeie move van meneer! Wat is dat met de Linda? Moet ik even op de groep kijken?

Star, nog 10 dagen goehoed! Maak je je echt zorgen over je kleine buik? Dan had vk toch al wel wat gezegd?

Jin, wat een geregel met dat spreekuur, irritant.
Zo, ik was helemaal klaar met mijn runaway-cat en die zit nu met een tuigje in de tuin, ideaal. Wel een kittig rood tuigje gehaald he, het is wel een vrouwtje namelijk . Ze vindt het gelukkig niet vervelend aanvoelen, maar snapt nog niet helemaal hoe het werkt ik let wel op of ze zich niet ophangt of in de knoop raakt ofzo

Net bij de juffendag geweest op het KDV. Ze hadden een springkussen gehuurd, dus alle kinderen waren door het dolle heen. Ik had iets te vroeg gejuicht over de AB, want vanmorgen moest het er met forse drang in (spuit in mond), en hij is er ook wel naar van, merk ik. Maar ja, als het maar helpt.

Bam, wat doe je met die pennen, polsbandjes en sambaballen, ga je die weggeven ter promotie ofzo?

Amalia, oen katoen maar wel balen van de Ipod.

Star, misschien maakt buikje nog wel een groeispurt aan het einde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, wat doe je met die pennen, polsbandjes en sambaballen, ga je die weggeven ter promotie ofzo?

Die leg ik in mijn vitrinekast als aandenken

Idd ter promotie. Sambaballen en polsbandjes, gaan als extra kadootje bij de kinderkado's/kraammanden.
Slim zo,n tuigje mal.

Ik had gisteren een kat binnen. erg fijn....

Leuk een springkussen, dat doet het volgens mij bij elk kindje goed.

Sneu voor Jonathan, hopelijk helpt het
quote:mamax schreef op 23 juni 2009 @ 12:05:

Leuk! Langzaam aan wordt je steeds groter hè?Het is net echt nu he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven