Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meer op de oude Simpelgezegd. En ik vind het wel fris en anders, voor een keer. Als ik écht écht niet herkend had willen worden was ik a: niet terug gekomen b: had ik een heel andere nick gekozen en c: geen dingen over mezelf verteld als leeftijd, kinderen, enzovoorts.
Ondanks wit wief associeer ik Thyra trouwens met die nare Tyra Banks
Peas on earth!
Hm, avatar ben ik ook nog niet zo blij mee, maar kon zo gauw niets anders vinden. Moet nog een andere.

En Tyra heeft hier helegaar niets mee te maken

Vond Eowynn_ door dubbele NN en _ al vanaf het begin niet heul handig. Dus goede gelegenheid voor een andere. Had nog een poging gedaan een tijd terug om het veranderd te krijgen in gewoon Eowyn of desnoods Eowynn, maar dat kan niet.
Ik vind het geen wiet wief trouwens maar een beetje een ongezonde Barbie.
't Is een vampier elf....
Je lulde jezelf er mooi uit gisteren trouwens 'ja maar ook al ben ik pas 1 dag lid, ik kan al best al wel tijden meelezen'. Of iets in die trant
Nee, ik enkel en alleen gezegd 'mensen die geen lid zijn kunnen ook meelezen' Heb nergens gelogen of iets ontkent
Lekker handig dat je niet meer op de oude kon, Thyra. Complimenten van het forum of eigen schuld/wachtwoord vergeten?

Star, ik vind het ook wel jammer dat het niet mocht, dat spel.

Gezellig clubje zijn jullie trouwens. Zit er nog een oprichtingsgeschiedenis in of zijn jullie gewoon toevallig een bijeengeraapt zooitje van leuke forummers?
Dat zeg ik, iets in die trant. Maar toen viel wel het kwartje bij mij wat bij iemand anders al eerder was gevallen
We zijn gewoon leuk Zwieb

Ooit begonnen toen ik Inad een tijdje niet op het forum had gezien en via de mail toen besloten dat we een topic zouden openen op Viva en wel zouden zien wie zich aan zouden sluiten.
Eigen schuld hoor Zwieb.

Wij zijn een bijelkaargeraapt zooitje. Star opende een topic om met Inad te kletsen, Vishnu, ik en Kess vielen ook binnen. Kess baarde een koter tijdens de opening en een kluppie was geboren
*zwaait naar ZwieberT*

Het is een Heuglijke Dag vandaag: na twee eindeloze makeuploze weken (met dank aan de hoornvliesontsteking) ga ik zo weer eens even wat makeup op-plamuren
Peas on earth!
Later kwam er nog een Erwtje binnenrollen, en hier en daar wat maandmama's.
En ik kwam Inad stalken omdat Inad en ik elkaar van een ander forum kenden (waar we ruzie hadden gemaakt ) en zo belandde ik op de kinderpijlerT
Peas on earth!
Aaaaaaaaah. Neuh, ik ben niet nieuwsgierig hoor. Zal ik maar weer naar buiten sluipen?

*zwaait terug naar erwt*
Nee hoor, tuurlijk niet!

Vraagje, moet ik nou opnieuw door de ballotage en ontgroening?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 juni 2009 @ 10:40:

*zwaait naar ZwieberT*

Het is een Heuglijke Dag vandaag: na twee eindeloze makeuploze weken (met dank aan de hoornvliesontsteking) ga ik zo weer eens even wat makeup op-plamuren Ben je een hele erge Oempa Loempa nu?
quote:Thyra schreef op 24 juni 2009 @ 10:41:

Nee hoor, tuurlijk niet!

Vraagje, moet ik nou opnieuw door de ballotage en ontgroening?

Ontgroening?

*rent gillend weg*
Sterkte met makeup Erwtje! Krijg je dan niet meer last van je oog?
*ziet er weer uit als zichzelf*

Neuh, volgens mij kan makeup nu wel weer. Heb nieuwe mascara gekocht, want dat zou anders wel gevaarlijk zijn (bacteriën).

Ontgroening? Euhm... *kent geen niet-groene Erwtjes*
Peas on earth!
Of gewoon 1 oog make-uppen
Kikkererwtjes Erwt
quote:Star schreef op 24 juni 2009 @ 10:55:

Kikkererwtjes Erwt

Ohja, maar die vind ik vies, dus die zitten niet in mijn Erwtjesrepertoire

Één oog makeuppen heb ik wel eens per ongeluk gedaan. Ontdekte dat onderweg naar werk en ben omgekeerd en weer naar huis gereden
Peas on earth!
Nou, welkom terug dan maar! Ik vind de manier waarop je terugkomt leuker dan die waarop je vertrok.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven