Theehuis!
woensdag 24 juni 2009 om 10:28
woensdag 24 juni 2009 om 10:29
Hm, avatar ben ik ook nog niet zo blij mee, maar kon zo gauw niets anders vinden. Moet nog een andere.
En Tyra heeft hier helegaar niets mee te maken
Vond Eowynn_ door dubbele NN en _ al vanaf het begin niet heul handig. Dus goede gelegenheid voor een andere. Had nog een poging gedaan een tijd terug om het veranderd te krijgen in gewoon Eowyn of desnoods Eowynn, maar dat kan niet.
En Tyra heeft hier helegaar niets mee te maken
Vond Eowynn_ door dubbele NN en _ al vanaf het begin niet heul handig. Dus goede gelegenheid voor een andere. Had nog een poging gedaan een tijd terug om het veranderd te krijgen in gewoon Eowyn of desnoods Eowynn, maar dat kan niet.
woensdag 24 juni 2009 om 10:36
Lekker handig dat je niet meer op de oude kon, Thyra. Complimenten van het forum of eigen schuld/wachtwoord vergeten?
Star, ik vind het ook wel jammer dat het niet mocht, dat spel.
Gezellig clubje zijn jullie trouwens. Zit er nog een oprichtingsgeschiedenis in of zijn jullie gewoon toevallig een bijeengeraapt zooitje van leuke forummers?
Star, ik vind het ook wel jammer dat het niet mocht, dat spel.
Gezellig clubje zijn jullie trouwens. Zit er nog een oprichtingsgeschiedenis in of zijn jullie gewoon toevallig een bijeengeraapt zooitje van leuke forummers?
woensdag 24 juni 2009 om 10:42
woensdag 24 juni 2009 om 11:24