Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
quote:desteny schreef op 22 juni 2009 @ 10:22:

yeeaahh dagje saai thuis zijn,best aardig toch?

Snjo hoe was ut met je loge,s? saai?Verschrikkelijk saaaai een heel uur in de blue lagoon gelegen (wat een saaie verplichting zeg).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik voel me benadeeld, ik kreeg geen handleiding. Waarom? ? ?
Nou, broertje ziet er weer fris uitgeslapen uit, hij mocht met me beeb logeren in de vaatwasser (beeb onder, broertje boven) en ik had een wasprogrammaatje om een uur of 3 ingesteld. Slapen ze gewoon doorheen hoor. Nu zijn ze lekker uitgewasemd en glimmen mooi! (dat zout, weetjewel!) Ga ze weer op de centrale melkvoorziening aansluiten! Best gezellig saai!
je word er al handig in missmara ik ga straks saai bij iemand poetsen en mn schade aan de auto laten taxeren,buurmeisje heeft er met haar suffe kop tegen aan gereden.saaie muts dat ut is!!! gisteravond toch nog gewerkt,saai cluppie was ut.
Snjo.... I am soooo solly!

Mara, wat handig saai, broer en beeb in de vaatwasser. Ik had haar nog nooit gewassen, ze zal d'r wel heel anders uitzien nu. Is ze lekker uitgewasemd? En is ze nog steeds zo gulzig dat ze de boel vacuüm zuigt?

Ze kan heel goede haar adem inhouden, hè? Ik heb eens een hele nacht bovenop haar gelegen (hey, ze rolde er zelf onder) en niks aan het handje. Kranig wijffie.

Wàt een saaie buuv heb jij, Dezzzz. Heeft ze niks leukers te doen?

Ik heb vandaag saai geschootbapt, saai mijn moemsje bezocht, saai een dutje gedaan, saai gewassen en opgehangen en op zijn aller- allersaaist gebeld met een lieve vriendin die geen idee heeft dat ik op haar val... Ik moet van haar altijd benadrukken dat ik wèl van haar hou, maar niet op een sexuele manier. Zo saai. Ik zou haar zo graag de waarheid willen vertellen.

Zal ik een topic openen?
Known to cause insanity in laboratory mice
Korte versie: saaie dag, as usual.
Saaie dag ook voor mij. Al heb ik wel een geweldig telefoongesprek gehad met een niet saai maar vooral erg lief dinnetje. De inhoud van het gesprek kan ik niet melden, daar is het niet saai genoeg voor en dan krijg ik een ban/ waarschuwing geen zin an.

Ik zou trouwens als ik jullie was even niet saai mailen:

Naar win@viva.nl MITS o.v.v. Sensation. En vermeld ook je telnummer + adres

Viva geeft kaarten weg voor Sensation. Ik word dat weekend 35, en aangezien niemand komt (in de zomer jarig zijn betekent altijd op een andere dag vieren ivm vakanties en dergelijke) Dusssssss ik heb tijd genoeg om lekker te feesten!

Niet saai mijn mededeling maar misschien wel leuk saai toch?

Mara practisch beeb en broertje in de vaatwasser, zij hebben de saaiste tijd van hun leven en jouw machine maakt ook weer eens wat saais mee.

Dez balen zeg van je auto. Saaie vriendin ook die net niet helemaal kan autorijden. Hoop dat het meevalt de schade!

Lys ik zou een saai topic openen over de liefde voor je vriendin. Geen idee of ze meeleest op het forum, is ze daar wel saai genoeg voor? Of heeft ze een leven waardoor forummen niet kan?
Heb besloten geen topic te openen. Ik lijd nog even in stilte...

Saai geslapen, wat zalig saai.
goedemorgen saaie mutzzzen,vandaag ff de schade laten taxeren,kwam er gisteren niet meer van.en verder ga ik NIKS doen,lekker saai
Goedemorgen saaie mensjes,

Dez succes met de taxatie, en veel saaie momenten als je niets doet

Saai slapen is mijn favoriet Lys, dat doe ik elke nacht. Lijden in stilte is dat wel saai genoeg?

Ik heb net even mijn saaie administratie weggewerkt. Iets wat elke week saai terugkomt. Ach het is een klein klusje, en dan kan ik daarna gewoon saai zijn.
quote:Dushi74 schreef op 24 juni 2009 @ 10:38:

Lijden in stilte is dat wel saai genoeg?

.Hey, zal ik eens lijden in pokkeherrie? Misschien voelt dat wel een stuk prettiger saaier.

Ik heb mijn favoriete klus geklaard: strijken op zijn allersaaist.

Ben nu helemaal op, ga maar een saai dutje doen.

Dezzzz, veel saaiheid gewenst bij het he-le-maal niks doen!
Strijken is gewoon zo saai daar heb je naderhand wel een dutje voor nodig. Weltrusten saaie Lys
Zo, dat was een uiiterst saai dutje.

Saai gedushi74t, saai mijn mening gegeven, saai mijn haar geföhnd, nu ga ik hèt weer doen: boring, dus.
Hai maisies..

Kom weer even koekeloeren, paar daagjes niet aanwezig geweest. Niet dat iemand me gemist heeft (zzzzzz) maar toch.

Gaat alles lekker saai met iedereen? Met mij in ieder geval wel.

Ik zat bijvoorbeeld net in de tuin met mijn laptop en die voelde ineens vreselijk heet aan. Dus ik even googelen en zo slim is het niet om in de brandende zon te gaan zitten met dat ding. Dus nu zit ik binnen. ZzzzzzZ

Dilemma: of in de tuin zitten zonder laptop, of binnen mét laptop.

Tis toch wat allemaal...word er moe van..

Nou, tschussie maar weer!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
nog niet wezen taxeren,morgen dan maar.

ben gewoon druk geweest met saai boodschappen doen en niks doen.

heerlijk hoor zo,n saai leventje

nu saai mn mandje op zoeken met wijntje en dvdtje.saaaaaai genieten van ut leven op mijn manier
La Vie ik heb je wel saai gemist hoor. Maar wilde er niet al te saai over posten. Anders werd ik een huilie Leuk Saai dat je er weer bent/was.

Ik ben vandaag net als alle andere dagen gewoon haske saai geweest.
Lys is saai

Dez is saai

La Vie is saai

Nijn is nog saaier

BGB is zelfs even saai

Mara is saai

En heeft ook nog een saaie beeb

Snjo is saai die woont zelfs in een saai land

En zo kan ik nog meer saaie mensen opnoemen die in dit topic posten. Maar dat wordt wel erg saai. Opsommingen zijn saai en ik mis altijd namen van hele saaie mensen. Dusss zeg ik: ben je saai en niet te gezellig post vooral mee. Want je bent saai en je blijft het
Nou, even een saai berichten uit een heel saai land. Ben een beetje heen en weer gaan rijden met m'n saaie gasten. De kranen van de watervallen gingen gelukkig op tijd aan en ook de ijsblokken waren op tijd in het meer gelegd. Nu even een dag saai bijkomen, zometeen in een zwembad gaan dobberen (scheelt weer warm water voor mij als ze daar gaan douchen).
Saaije boel hier, maisjes!

Ik word volkomen in beslag genomen door beeb en broertje. Broertje wil echt nooit van de tiet, doodsbang dat-ie er niet meer aanmag. Ik ging helemaal kromlopen dus heb ik de tiet met haar hem eraan gewoon over mijn schouder gegooid. He he, trek ik weer een beetje recht. Maar het slaapt niet lekker, dus vannacht B&B losgekoppeld en in het oude konijnehok van de buren gelegd. Konijn is al een tijdje dood en myxomatose is zo saai, dat willen beebs en broertjes geeneens hebben. Dusszs.

Lys, lijden in pokkeherrie, dat is wat ik de hele dag doe met je broertje als ze van de tiet af is. Voor het weekend slinger ik hem weer hoor!
rete-saai leventje heb ik,net mn huishoudelijke verplichtingen gedaan.

ga vanmiddag maar met de saaie ouwe hond naar ut strand.

moet wel vanaf mn huis,helemaal 50 meter dr voor lopen,

maar tja.....ut moet maar he.

saai hoor zo dichtbij een strandje wonen
pfff.... jij liever dan ik Dezzy! En Snjoky ook al zo saai naar de watervalkraan. Je verveelt je natuurlijk kapot met je gasten. Strijken, was jij dat Lyzzy? Saai man. LaVy, strijk jij nog wel eens een stukje met je nieuwe bout? Ik dus wel, het is mijn saaie hoogtepunt van de week. Me beeb kijkt er graag naar in zijn wippert, saaie klussen observeren is zijn hobby. Broertje is nog iets te wild om dat te kunnen waarderen, maar een paar dagen knijnehok doet hopelijk wonderen.

Doezzy, wat een goeie saaie lijst. Ik heb hem net uitgeprint. Als ik niet kan slapen ooit in de toekomst dan ga ik hem lezen. Gegarandeerd snurken bij de derde regel al!
hopelijk staat de wind deze kant niet op als missmara gaat slingeren.

straks valt saaie-broertje bij mij in de tuin.maar dan gooi ik um gelijk bij de overburen,die hebben 2saaie-meisjes,1loopengilding,die studeerd voor gillende keukenmeid en 1beebje,dus een broertje drbij is wel een goed-saai idee.

ze geloven heel erg in de here,dus dan mogen ze hem bedanken voor ut saaie broertje.

dan is iedereen weer blij en beteraf.ik heb te weinig ervaring met beebs.dus help ik de here wel ff met juiste bezorging,hihihi
Goed plan, Dez! Broertje kan wel een stichtelijke opvoeding gebruiken. Of wil je hem dan opeens terug Lyz, als je heidense opvoedingsidealen bedreigd worden?
zooo hee dat was een saaizalig middagje!!!
Wat zijn jullie saai druk geweest allemaal zeg.

Ik heb gewoon heel saai wat geshopt. Wilde saaie lampenkapjes hebben zodat het lijkt alsof ik een spannend nieuw lampje heb. Is me wel gelukt hoor, moest goed zoeken want alles was leuk en nog leuker. Maar het allersaaist heb ik net voor iemands neus kunnen wegkapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven