Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Zie je hoe zo'n kind in een paar dagen al kan veranderen, hè?

Wel saai. Uiteraard.
Known to cause insanity in laboratory mice
Heel saai, ik probeer dat gekraai van plezier er wel uit te krijgen. En dat doe ik door hem na het badderen uit te wringen en daarna op te hangen om te drogen. Mijn buurmeisje helpt me net even met de was van Beeb.

Gelukkig voor beeb dat het alleen zijn was is, dat je door die mallemolen wringt
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik zat al te zoeken of ik zijn blèrende koppie kon zien op de foto...

Maar, je had er al aan gedacht om broer eerst uit zijn kleertjes te halen, gelukkig.
Hi lieve Lyzzzzard en Doesjen74 trouwens..

Alles gut?
quote:La Vie en Rose schreef op 28 juni 2009 @ 20:01:

Gelukkig voor beeb dat het alleen zijn was is, dat je door die mallemolen wringt Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.
Alles ziemlich gut, Röschen, und wie geht es dir?

Ich habe nicht viel zu erzählen, mijn Leben ist unheimlich langweilig....
quote:Dushi74 schreef op 28 juni 2009 @ 20:09:

[...]

Nee beeb is voor die foto al door de wringer geweest. Daarna zijn kleertjes. Ik doe ook niet aan voorlezen, of een muziekje van een speeldoos aanzetten als hij moet slapen. Hij valt maar vanzelf in slaap, dat leert hem saai te zijn.Goed zo, laat je niet manipuleren door dat ding!
Does, meestal helpt slapen wel op een nuchtere maag. Dus geen flessen geven of papjes enzo. Gewoon niets. Dan huilen ze zichzelf sneller in slaap. Hij moet niet verwend worden toch.. tss.

Zoester, gats, ik kan helemaal geen Duits. Wat nu?

Gelukkig snap ik je nog wel hoor... ik heb ook geen reet te melden en mijn leven is zo saai als ... als... tja, als wat eigenlijk?

Ik wil feesten! Dansen! Lachen! Oops.
Inderdaad, het is maar een ding. Vergeet dat niet hè... laat je niet misleiden!
Dank jullie voor je tips meiden. Ik had er bijna ingestonken! Nee ik laat me niet gekmaken door Beebding.
Je mag het nooit, maar dan ook nooit! benaderen alsof het een mens is. Houd dat in je achterhoofd. Wees je daar elke seconde van bewust, never let your guards down!

Wat een terror-aanval kan voorkomen is: niet in de ogen kijken en langzaam achteruit lopen. Heel langzaam.

Het gaat nu naar bed, moet er erg vroeg uit. Oh, hoe saai.
Tip!

Water- en tijdbesparing:
Lys, dat is nog eens een goeie tip. Die houd ik erin (mijn afwassers en drogers zijn vanochtend weer naar huis gegaan, moet ik het weer zelf doen).
Snjókorn falla, á allt og alla
Het was saai en het bier was lauw.

S N J O, je woont dus in Ijsjesland. Wat saai zeg. Lekkere lange dagen deze dagen.

Hoera, Shining komt ook saai doen. Ik had niet anders verwacht. *booooooooring*
anoniem_10101 wijzigde dit bericht op 28-06-2009 21:39
Reden: saai
% gewijzigd
Juist ja, ijsjesland. Zowel het softijs als het schepijs smaken heerlijk (deze week nog uitgeprobeerd).

Had eergisteren nog last van laaghangende zon tijdens het autorijden, het was 23.00uur. . . en ik mag pas naar bed als het donker word, beeeeetje moe ben ik wel.
Ik heb jouw saaie land bezocht, 2 jaar geleden. Of was het vorig jaar.

Affijn.

Vond het er prachtig. Maar het rijden langs de kustlijn en het gletsjerlandschap dat bijna niet verandert was zo saai, dat we een keer de auto langs de weg moesten zetten om een dutje te doen.
Ik ken het probleem. Ik vind het saaie lavalandschap richting Reykjavik al slaapverwekkend.
Het is maandag. Kan het saaier?
ben saai,ut forum doet steeds zo raar,word er gek van(nog gekker dan ik al ben,al is dat bijna onmogelijk)

heb de laatste dagen saai gewerkt en gisteren een saai middagje,avondje de hort opgeweest.vannacht saai slecht geslapen door de colalight.en vanmorgen weer saai gewerkt en nu dus moe.dus tijd voor een dutje!!!

Doesss; suc6 met dat aangewaaide saaie-beeb-broertje-ding.SBBD

ben blij dat de wind jou kant op stond
Ben ik een barbaar??? ik ben zaterdag uiteten geweest met m'n gasten en heb walvis gegeten (omdat ik dat lekker vind), ongelooflijk saai restaurant in de saaiste winkelstraat van Reykjavík.
Ik ben saai

jij bent saai

hij/zij/het is saai

wij zijn saai

jullie zijn saai

zij zijn saai
Ik vind ut sielug voor de walvis.... Wat voor soort was het? En heb je 'm helemaal alleen opgegeten? (That's a whole lotta fish)

Ik vind het lastig, want ik eet koetjes, schaapjes, lammetjes, kalfjes, kippetjes, allerlei zeedieren... Dus ik heb geen recht van spreken (tenzij het een bedreigde soort is), ik eet nu eenmaal graag medeplaneetbewoners. Dus ik hou het op: vinnut sielug, net als de tok-toks, bèh-bèhs en de moe-moe's die ik zelf verorber.
Verorberen, saai werkwoord is dat.

Walvisvaart, idem dito.
Saai - saaier - saaist

Hebum niet helemaal opgegeten (had nou niet zóveel honger) en het was geen bedreigde soort (minke whale). Ik denk dat ik hier eens een topic over ga openen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven