leuke vrouw ontmoet

11-12-2022 21:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi, ik weet even niet wat ik moet doen.

Ik werk nu twee jaar op mijn werk en ik begin in februari aan een nieuwe baan.

Ik had in het begin twee vrouwelijke collega's welke ook vriendinnen van elkaar waren en nog steeds zijn. De ene collega is na een jaar weggaan en de andere is daar gebleven. Ik wist dat de collega die daar gebleven is mij leuk vond en we zijn na een bedrijfsborrel vorig jaar een keer naar bed geweest. Het is daarbij ook gebleven, ook al weet ik dat zij graag mee wil. Ik wil dat niet.

De andere vrouwelijke collega heb ik vorige maand elders weer ontmoet, we hebben al meer dan een jaar geen contact gehad. Nu zijn we de afgelopen twee weken veel aan het whatsappen bellen, soms is het sexting soms zijn het hele leuke of serieuze gesprekken, ik merk dat ik haar best wel leuk vindt. Ik weet niet of zij weet dat ik vorig jaar met haar vriendin naar bed ben geweest en weet iet of ik dit een keer moet gaan vertellen, dit omdat ik het idee heb dat het waarschijnlijk meer kan gaan worden. Ze komt volgende week op bezoek en ik wil haar daarna eigenlijk wel vaker gaan zien.

Aan de ene kant ben ik het haar niet verplicht te vertellen vindt ik maar aan de andere kant mocht het iets worden tussen ons wil ik niet dat ze er later op een andere manier achter komt. Wat vinden jullie?
Ik zie niet in waarom je dat vooraf zou moeten vertellen hoor. Je hoeft toch verantwoording af te leggen?
Als ze er naar zou vragen, zou ik wel gewoon open antwoord geven.

Het is niet alsof je met beide tegelijkertijd aan sexting doet of met de ene in bed ligt en met de ander een date afspreekt.
Die ONS is een jaar geleden en staat volledig los van het contact wat je nu met die andere vrouw hebt.
Ik zou er helemaal niks over zeggen behalve als het gevraagd wordt.

Ten eerste grote kans dat ze het wert. En ten tweede het staat compleet los van elkaar.

Gewoon gaan daten en elkaar leren kennen.
andnowwedance schreef:
12-12-2022 09:57
Sexting an sich bespreken zullen de meesten niet doen, maar misschien wel in het geval dat het een gedeelde kennis betreft waarmee eentje ook nog eens naar bed is geweest.

En het gaat niet om alle details. Maar goed, ik ben blijkbaar een puber want meestal vertel ik het wel aan een goede vriendin als er sprake is van seks. Al was het alleen maar omdat ik hen ook op de hoogte houd van dates en dergelijke.
Ik houd vriendinnen ook op de hoogte van dates. Maar ik deel daarbij geen details. Hoe vertel je zoiets dan? “Ik ben met Jan op date geweest en we neuken ook”? Volwassenen zullen toch wel snappen dat daten meestal ook gewoon neuken is?
vaniteifear schreef:
13-12-2022 06:49
Ik houd vriendinnen ook op de hoogte van dates. Maar ik deel daarbij geen details. Hoe vertel je zoiets dan? “Ik ben met Jan op date geweest en we neuken ook”? Volwassenen zullen toch wel snappen dat daten meestal ook gewoon neuken is?
Ja of. Ik ben vorige week in een dronken bui met antonutrecht naar bed geweest en nu negeert die eikel me… ze zou het zomaar gezegd kunnen hebben. ;)
Trien31 schreef:
13-12-2022 06:53
Ja of. Ik ben vorige week in een dronken bui met antonutrecht naar bed geweest en nu negeert die eikel me… ze zou het zomaar gezegd kunnen hebben. ;)
Zo snap ik het beter en zou ik het inderdaad niet heel raar vinden. Al zou ik er zelf niet snel voor kiezen om dat te delen.
vaniteifear schreef:
Ik hield vriendinnen ook min of meer op de hoogte van dates maar daten is zeker niet voor iedereen 'ook gewoon neuken' hoor. Moet er niet aan denken dat ik met de meerderheid van die mannen seks zou hebben gehad.
En was het dan wel zo dan vertelde ik dat niet aan die vriendinnen, dat is niet het type gesprekken dat wij hebben.
Attraverso schreef:
13-12-2022 07:05
Ik hield vriendinnen ook min of meer op de hoogte van dates maar daten is zeker niet voor iedereen 'ook gewoon neuken' hoor. Moet er niet aan denken dat ik met de meerderheid van die mannen seks zou hebben gehad.
En was het dan wel zo dan vertelde ik dat niet aan die vriendinnen, dat is niet het type gesprekken dat wij hebben.
Misschien had ik duidelijker moeten zijn. Ik doelde niet op mannen waar je één of twee dates mee hebt, maar echt voor langere tijd daten.
vaniteifear schreef:
Nee, ik vertel gewoon hoe de date was en soms komt het gesprek dan op of er meer is gebeurd. Maar ik begrijp nu dat ik daarmee een kinderachtig pubermeisje ben.

Daten staat voor mij echt niet gelijk aan neuken. Ik wacht daar meestal wel wat dates mee en zo ver kom je niet altijd met iemand.
andnowwedance schreef:
13-12-2022 09:25
Nee, ik vertel gewoon hoe de date was en soms komt het gesprek dan op of er meer is gebeurd. Maar ik begrijp nu dat ik daarmee een kinderachtig pubermeisje ben.

Daten staat voor mij echt niet gelijk aan neuken. Ik wacht daar meestal wel wat dates mee en zo ver kom je niet altijd met iemand.
ik vertelde ook Of er iets gebeurde, geen details Wat er gebeurde
Metallover schreef:
11-12-2022 23:00
O dat weet die vriendin allang hoor!
Waarschijnlijk al de dag nadat jullie met elkaar naar bed waren geweest :proud:
Misschien heeft ze je bedprestaties wel aanbevolen :hyper:
Maar dan weet de vriendin waarschijnlijk ook dat haar vriendin een oogje op hem heeft, als ze toch alles met elkaar delen. Lijkt me dat haar dat dan meer bezig zou houden.
vaniteifear schreef:
12-12-2022 00:54
Het zijn toch geen pubers? Ik weet niet wat ik lees hier. Je seksleven bespreken, bedprestaties aanbevelen en praten over sexting? Het zijn aan de OP te lezen volwassen vrouwen, die doen dat toch niet?
Ik bespreek geen ins en outs. Maar ik lig niet elke week met een man in bed. Dus zou dat gebeuren, dan is dat voor mij wel meer dan een boterham eten en zou een vriendin dat wel meekrijgen (zonder details). Meer een opmerking in de trant van 'ik heb een heel leuke nacht gehad met die man waar ik je vorige week over vertelde. Het gaat niks worden tussen ons denk ik, maar was wel fijn.
Meer zoiets. Ik zie niet wat daar kinderachtig aan is.
vaniteifear schreef:
Je zegt het wel lekker op z'n allerplatst om je eigen idee kracht bij te geven. Zo klinkt het kinderachtig, ja. Wat dacht je van een "Ja, de date was heel gezellig, hij is de volgende dag pas naar huis gegaan en het was super fijn."

Als je veel date, zijn dates ook vaak helemaal geen seks. Moet er niet aan denken om met iedereen met wie ik wel eens een date heb gehad het bed in te duiken, en mijn vriendinnen ook niet.
vaniteifear schreef:
12-12-2022 00:54
Het zijn toch geen pubers? Ik weet niet wat ik lees hier. Je seksleven bespreken, bedprestaties aanbevelen en praten over sexting? Het zijn aan de OP te lezen volwassen vrouwen, die doen dat toch niet?
:hihi:
I wanna live my life with the volume full!
Attraverso schreef:
13-12-2022 07:05
Ik ben weliswaar een man maar dit soort info deelde ik ook echt niet met vrienden of vriendinnen in mijn datingperiode. Dat gaat niemand wat aan en ik vind het ook puberaal.
Knuddestudder schreef:
13-12-2022 14:31
Ik ben weliswaar een man maar dit soort info deelde ik ook echt niet met vrienden of vriendinnen in mijn datingperiode. Dat gaat niemand wat aan en ik vind het ook puberaal.
ik heb het idee, dat gemiddeld genomen, vrouwen elkaar meer vertellen dan mannen.
En meer details. Ik weet van veel van mijn vriendinnen behoorlijk wat van hun seks/liefdesleven
Lila-Linda schreef:
13-12-2022 14:54
ik heb het idee, dat gemiddeld genomen, vrouwen elkaar meer vertellen dan mannen.
En meer details. Ik weet van veel van mijn vriendinnen behoorlijk wat van hun seks/liefdesleven
Ik hoef echt niet alle ins en outs te weten. Maar het is toch gewoon een normaal onderwerp om over te praten?
Dus wat jij hier zegt, ik wist het vaak wel van een vriendin als ze een ons had gehad. Zeker als ze diegene stiekem wel leuk vond want dat hopen de meeste vrouwen in elk geval nog dat hij nog eens een apje stuurt.
Ik kwam die collega van mij nog tegen bij het koffiezet apparaat. Echt super awkward want hij zei alleen hoi.
vaniteifear schreef:
Ik vind dit erg plat. Ik ga er totaal niet vanuit dat mijn vriendinnen na een date hebben geneukt.
Alsof iedereen na een date het bed induikt. Wat bizar dit.
Merelzingt schreef:
13-12-2022 23:29
Ik vind dit erg plat. Ik ga er totaal niet vanuit dat mijn vriendinnen na een date hebben geneukt.
Alsof iedereen na een date het bed induikt. Wat bizar dit.
Ik heb in een eerdere post al uitgelegd dat ik niet een of twee dates bedoelde. Ik vind het dan weer erg plat om met allerlei mannen op date te gaan. Ik heb zelf in 15 jaar tijd twee dates gehad. Met beide langere tijd gedatet.
andnowwedance schreef:

Letterlijk een post boven je leg ik uit wat ik bedoel. Nu maak jij ervan dat ik bedoel dat je na een date al het bed in duikt met iemand. Daten is voor mij een langere periode met iemand afspreken. De periode voordat je spreekt van een relatie.
andnowwedance schreef:

Letterlijk een post boven je leg ik uit wat ik bedoel. Nu maak jij ervan dat ik bedoel dat je na een date al het bed in duikt met iemand. Daten is voor mij een langere periode met iemand afspreken. De periode voordat je spreekt van een relatie.
vaniteifear schreef:
14-12-2022 03:02
Ik heb in een eerdere post al uitgelegd dat ik niet een of twee dates bedoelde. Ik vind het dan weer erg plat om met allerlei mannen op date te gaan. Ik heb zelf in 15 jaar tijd twee dates gehad. Met beide langere tijd gedatet.
Je vindt het plat om met allerlei mannen op date te gaan omdat?? Omdat jij ervan uitgaat dat je met iedere date naar bed gaat?
Merelzingt schreef:
14-12-2022 04:22
Je vindt het plat om met allerlei mannen op date te gaan omdat?? Omdat jij ervan uitgaat dat je met iedere date naar bed gaat?
Een of twee keer op date gaan met een man is niet “daten”. Daten is voor langere tijd afspraakjes maken om elkaar te leren kennen. Als je iemand leuk genoeg vindt om weken of maanden mee te daten is er meestal, inderdaad, ook seks.
vaniteifear schreef:
14-12-2022 04:34
Een of twee keer op date gaan met een man is niet “daten”. Daten is voor langere tijd afspraakjes maken om elkaar te leren kennen. Als je iemand leuk genoeg vindt om weken of maanden mee te daten is er meestal, inderdaad, ook seks.
Tja, maar dan heb jij een andere betekenis bij daten, dan andere mensen.
Een date kan ook eenmalig zijn, of zelfs de first date

En er zijn ook mensen die veel daten en seks hebben. Dat zijn trouwens hele normale mensen.
En TO, wat vind je ervan?
Lila-Linda schreef:
14-12-2022 05:22
Tja, maar dan heb jij een andere betekenis bij daten, dan andere mensen.
Een date kan ook eenmalig zijn, of zelfs de first date

En er zijn ook mensen die veel daten en seks hebben. Dat zijn trouwens hele normale mensen.
Het boeit mij echt niet wat een ander doet, maar ik hoef dat niet te weten. Mijn seksleven bespreken met vriendinnen, met naam en toenaam van die man, zou ik zelf nooit doen. De mensen die ik ken doen dat ook niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven