Ik word er zo BOOS van!

20-06-2009 23:40 465 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaarhg, ik ben zo boos.

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, in de horeca, flink druk geweest.

Normaal gesproken als ik zo'n lange dienst heb, ga ik thuis lekker douchen en luieren/uitrusten.

Maar gisteren dacht ik.. Heee, laat ik morgen nou eens gewoon niet zo saai doen, en tóch 's avonds iets leuks gaan doen met mn vriend. (aangezien hij me dit vaker vraagt én omdat ik het ook gezellig vind)

Krijg ik vandaag op mn werk te horen, dat ik morgen ook de hele dag moet werken. Ik had echt zoiets van: Sh*t.

Maargoed, ik had dit inmiddels al afgesproken met hem dus toen ik thuis kwam ben ik snel onder de douche gesprongen.

3x van outfit gewisseld. (Staat dit wel? Ben ik niet dik? Is dit misschien té? Je kent het wel.)

Snelsnel wat gegeten. Omdat ik toch een beeeetje op tijd klaar wilde zijn.

Hem ondertussen gebeld. Ik zei dat ik thuis was en dat ik hem zou bellen als ik klaar was met verzorgen enz.

Waarop hij zei; Nee ik bel jou wel.

Dat vond ik zelf nogal raar, maar oke. Om half 10 had ik nog niets gehoord, dus ik een smsje gestuurd van

Hee lief, weet je al iets? ik ben al klaar hoor xxx

Na een half uur (!) krijg ik een smsje terug: Ik ben nu in Belgie ik bel je wel als ik weer in **** ben.

Ik zat dus al helemaal klaar in mn leukste outfit en make-up enz.

Te wachten. Op hem. Wachten. Op een telefoontje. Wachten. Wachten. Wachten.

Ik heb nu nog steeds niets gehoord. IK BEN ZO BOOOS!

Ik heb van ellende mn makeup er weer afgehaald en zit nu in mn pyama en met een chagerijnig/verdrietig gezicht achter de pc.

Was hij dan van plan om me om 1 uur snachts te komen ophalen of te bellen of wat dan ook? Hij weet dat ik morgen moet werken.

Hij kan toch op zn minst laten weten als er iets tussen is gekomen ofzo.

Pffffffff, sorry ik moest dit even van me afschrijven.

Ik voel me zo gebruikt, alsof ik alleen maar in de picture kom als het hem uitkomt.

Dit is niet de eerste x.. dit is eigleijk altijd, ik krijg zo de schijt van hem soms! Bahhhhh!

ML, ik vind het grote klasse hoe je hier gesteund wordt door diverse forummers. Hou vol meid, jouw mening is het allerbelangrijkste, wat hij vindt, doet er in principe niet toe. Het is jouw leven, doe waar je gelukkig van wordt.
Goed zo meid, je rokt hoor!

Vraagje; Dat niet bellen en zo, doe je dat uit overtuiging, of doe je het voor ons?

Als je het uit overtuiging doet

Doe je hier voor ons, dan zeg ik (en deze neem ik voor mijn eigen rekening) bel hem dan vooral wél. Want dan bel je niet met de verkeerde redenen en dan doe je jezelf geweld aan.

En hij heeft nog niet één keer contact met jou opgenomen?

Geen mail, geen briefje, geen SMS, geen telefoontje, niet aan de deur geweest?

In dat geval hoop ik echt dat je hem niet meer wil zien en dat je van hem af wil. Hij hunkert in ieder geval niet naar je, dat is wel duidelijk nu.
Malu3: Ja, lief zijn ze he!

Bedankt voor je post. (f)

Eleonora: Ik bel hem niet omdat ik ervan overtuigd ben dat hij dat niet waard is. Vooral dankzij jullie!

Soms heb ik heel even het ach-wat-maakt-het-uit-gevoel en dan wil ik hem bellen/smsen of langsgaan, maar dan denk ik, met een vluchtige blik naar de laptop; 'Het maakt heel veel uit.' Ik moet voor mezelf kiezen nu en dankzij jullie reacties en adviezen zie ik dit in, en hou ik dat vast.

Nee, ik heb inderdaad nog níets van hem gehoord sinds hij die avond bot de telefoon neergooide. Vrijdag zag ik hem voor het laatst, en zondag avond sprak ik hem het laatst.

Nog nooit heeft het zolang geduurd dat we geen enkel contact hadden. Het doet wel pijn maar ach, ik leef nog.
Nee hoor, jij zou niet door de grond moeten zakken. Hij zou door de grond moeten zakken als hij dit topic zou lezen

En die lange lege dag... beginnen met je haar verven En dan lekker op de fiets naar het dichtsbijzijnde water (strand/meer) en genieten van dit heerlijke zomerweer. Lekker boek mee en je gedachten richten op iets anders dan alleen maar hem..
Ik heb een mooie songtekst gevonden en ik wil hier gewoon even een stukje plaatsen

".. You raised one of your eyebrowes

You ask me if there's someone else

I replied yes, hell yes

You asked me if it's another man, I said no

You laughed and say: is it a woman?

I say yeah

Surprisingly you asked for honey's name

And her name is Me,

And she loves me more than you'll ever know

And I finally see that loving you and loving me

Just don't seem to work at all

So patiently, she's waiting on me to tell you

That she needs love

And to choose between you two,

boy you know if I have to chosse

I choose me

And she told me to tell you to never to hurt me again

Cuz if you haven't heard she's a bad chick

Eventhough I haven't been, no

Yet and still you try and test me by raisin' an angry hand

Put it down, put it down!

I'm leavin don't try and stop me

I'm late and she is waiting,

My love for me is too much so I can't stay.. "

Tamia - Me
Mooi Musiclove!

Wat is muziek toch fijn he, om te verwoorden wat je zelf misschien (nog) niet kunt.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zo juist ging mijn telefoon.

Ik schrok me helemaal dood, ik durfde niet te kijken en mijn hart zat in mn keel. Het deuntje bleef maar doorgaan en hoe langer het ging, hoe sneller mijn hart klopte.

Oke, pas na zo'n 2 minuten vanuit het hoekje van mijn kamer naar mn telefoon gestaard te hebben, drong het pas tot me door dat het mijn wekker was. (Op telefoon, heeft hetzelfde deuntje als mijn ringtone) En dat die toch echt pas ophoud als ik hem uitzet.

ik voelde me zo stom ;-p

Achteraf blij dat hij het niet was, anders was ik nu helemaal in de war geweest.

Misschien heb ik nu niet het juiste advies (ik hoor het graag van de andere wijze posters hier als dat niet zo is ) maar volgens mij kun je (als je dat zou willen) inmiddels de telefoon wel opnemen hoor als hij zou bellen. Het ging er vooral om dat je niet direct weer helemaal mee zou gaan in zijn lulkoek verhalen. Nu zijn er een paar dagen overheen gegaan en heb je goed over dingen na kunnen denken.

Op enig moment zal je hem toch moeten spreken (lijkt mij?). Al was het maar om hem ook te laten weten dat je het niet meer pikt dat hij je als voetveeg behandeld. En dat je idd, zoals die songtekst zo mooi aangeeft, kiest voor jezelf.

Denk je dat je dat gesprek aan zou kunnen?
Dat weet ik niet Lunax.

Ik probeer dat voor mezelf ook uit te vinden. Wel weet ik nu al dat het een van deze situaties gaat worden:

1. Hij belt helemaal niet. Daar voelt die zich te goed voor, hij kan heel slecht toegeven. Hij wilt altijd maar doen alsof hij niemand nodig heeft. (Dat zegt hij ook vaak)

2. Áls die al belt.. Denk ik niet dat hij toegeeft dat hij fout zit. Meestal begint hij een gesprek dan met iets in de trant van; "En, ben je al afgekoeld?" (de schuld op mij schuiven dus) Of nog mooier: "Luister als je nu gewoon weer normaal doet, ben ik niet meer boos op je" (Ja, dit is serieus en ik traptte daar nog in ook)

3. Hij belt als écht k*t voelt, als die alleen in zn bed ligt en misschien wat gedronken heeft ofzo. Dan word het waarschijnlijk een gesprek van: "Ik wil je niet kwijt, ik hou écht van je, echt waar, ik doe alles voor je" en veel gehuil en gesmeek en zelfmedelijden. Waardoor ik dus ga denken dat hij het dit keer echt meent. Dat zou slecht zijn.

4. Hij belt me boos op en zegt dat ik mn spullen kan komen halen, hij me nooooooooit meer hoeft te zien. Dat ik nooit meer iemand vind die zo goed voor me is als hij, maar dat het nu te laat is en voorbij en afgelopen. En dat ik een kutwijf ben en een hoer, een slet, een trut en een aansteller. En dat het mijn schuld is en vooral niet die van hem. En owja, hij zoekt zich zowiezo wel een leuker meisje want die zijn er genoeg. (Helemaal de grond intrappen dus)

Alle 4 de punten heb ik al 1 of meerdere keren meegemaakt, dus ook daaruit blijkt dat we vaak genoeg ruzie hebben gemaakt.... Maarja, ik het dus niet zo goed. Ergens hoop ik dat hij niet belt.

Oh, wat ik bij 4 zei is al 3x gebeurd. Dan ging ik ook echt mn spullen omhalen. En 3 van de 3x liep dat uit op sex, en dan was alles weer oke.

Ah ja, dat ken ik. Optie 4.

Alle andere opties trouwens ook maar 4 komt even 'loud screaming back at me' als jij het zo beschrijft.

Dat jij dan snotterend je koffer zit te pakken, af en toe snuffend en je ogen afvegend en hij dan ongenaakbaar zitten doen, alsof het allemaal écht helemaal uit is. En dan ben je klaar en dan gaat hij voor je staan en wil met je naar bed en dan neuk je het er allemaal uit, daarna moet je niet meer zeuren, 'het is nou toch weer goed?' en klaar.

En dan zit je helemaal versuft te denken;'is dat dezelfde man die mij een uur geleden nog uitmaakte voor alles wat mooi en lelijk was? En nu is het weer goed?' En voor de lieve vrede doe je inderdaad maar alsof het goed is maar van binnen vreet er toch iets aan je. Omdat het niet klopt en je verdomd goed weet dat dat zo is......
Och meisje....

Hoe meer ik van deze vent lees hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het echt echt echt een lamzak is.

Voor je gesprekken bij het Riag lijkt het me goed om dat punt 4 (en hoe je daarmee omging) te bespreken. Wat maakt in jou dat je je laat uitschelden en het dan door seks zomaar weer accepteert en eroverheen stapt of het niets was.

Je verdient meer dan dit! Meer dan hem! Goed onthouden hoor...

Als niet bellen nu de juiste oplossing is om los te komen van hem dan is dat goed. En dan is de telefoon niet opnemen ook nog steeds goed. Negeren dus. En lief zijn voor jezelf (en dat doe je door niet toe te geven).

Je hebt er in ieder geval goed over nagedacht. Alle opties helder op een rijtje. Respect hoor. Nogmaals, je bent echt goed bezig
quote:musiclove schreef op 24 juni 2009 @ 11:48:

4. Hij belt me boos op en zegt dat ik mn spullen kan komen halen, hij me nooooooooit meer hoeft te zien. Dat ik nooit meer iemand vind die zo goed voor me is als hij, maar dat het nu te laat is en voorbij en afgelopen. En dat ik een kutwijf ben en een hoer, een slet, een trut en een aansteller. En dat het mijn schuld is en vooral niet die van hem. En owja, hij zoekt zich zowiezo wel een leuker meisje want die zijn er genoeg. (Helemaal de grond intrappen dus)

Oh, wat ik bij 4 zei is al 3x gebeurd. Dan ging ik ook echt mn spullen omhalen. En 3 van de 3x liep dat uit op sex, en dan was alles weer oke.

Dat is echt niet normaal hoor... (zacht uitgedrukt) Ook al zou je hem om wat voor reden dan ook heel erg gekwetst hebben, dan heeft hij nog steeds niet het recht om zich als zo'n *** te gedragen! Een liefhebbende vriend zegt héél andere dingen! Ook tijdens een ruzie!!

Die lijst met negatieve punten wordt wel steeds langer zo hè... Ik ben blij dat je ogen geopend zijn! En neem jezelf voor om nooit meer in zulke bullshit te trappen!
Hey! Ik lees ook mee, maar reageren deed ik niet omdat alles al gezegd is geloof ik. Ik kan me alleen maar aansluiten bij 'de rest'. Je hebt je zo naar laten behandelen, ik vind het verdomde knap dat je dat nu dus niet meer pikt.

Toen ik een relatie had met een jongen die me ongeveer zo behandelde als jij omschrijft zei een vriend van mij "Liefde hoort leuk te zijn". Tuurlijk heb je je mindere momenten, maar dat is niet erg. Maar je hoort je geen 'mindere' te voelen binnen een relatie. Ik vind het fijn om te lezen dat jij er van geleerd hebt. Is niet makkelijk, maar ik denk dat je er een hoop mee wint. Het zal ook een hoop rust met zich meebrengen om te stoppen met deze relatie. Nu heb je zo veel onzekerheid en spanning. Maar als jij nu kiest voor een leven zonder hem valt die onzekerheid en spanning over de relatie weg en heb je duidelijkheid, dus rust. Maakt het niet makkelijker, wel overzichtelijker en rustiger.. Heb niet zo'n beste dag wat taal betreft, hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel. In ieder geval.. wens je sterkte...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Echt waar, Eleonora?

Dus er zijn er toch meer dan dit soort mannen. Ik zou bijna 'gelukkig' zeggen, want soms had ik echt het gevoel dat ik "De slechte man van Nederland" had uitgezocht. Maar aan de andere kant helemaal niet 'gelukkig' want dat betekend dus dat er ook meer meiden/vrouwen met hetzelfde zitten.

Meestal naderhand voelde ik me wél goed. Dan dacht ik: "aaah, dat meende die niet! hij was gewoon even een beetje boos, nu is het weer goed. Hij houd echt wel van me, want hij heeft me niet laten gaan"

Best triest eigelijk..
quote:musiclove schreef op 24 juni 2009 @ 12:12:

Echt waar, Eleonora?

Dus er zijn er toch meer dan dit soort mannen. Ik zou bijna 'gelukkig' zeggen, want soms had ik echt het gevoel dat ik "De slechte man van Nederland" had uitgezocht. Maar aan de andere kant helemaal niet 'gelukkig' want dat betekend dus dat er ook meer meiden/vrouwen met hetzelfde zitten.

Meestal naderhand voelde ik me wél goed. Dan dacht ik: "aaah, dat meende die niet! hij was gewoon even een beetje boos, nu is het weer goed. Hij houd echt wel van me, want hij heeft me niet laten gaan"

Best triest eigelijk..

Je bent zéker niet de enige! Maar als het even meezit wel een van de vrouwen die er al op jonge leeftijd en voordat er getrouwd is en kinderen zijn, achter komen dat hun vriend niet de prins op het witte paard is, om het even netjes te zeggen.

Achteraf voel je je goed, ja, nu nog lieverd. Dat gaat over. Als het vaak gebeurt ga je je heus realiseren dat het helemaal niet klopt allemaal.
quote:kookwekkertje01 schreef op 24 juni 2009 @ 12:11:

"Liefde hoort leuk te zijn". Tuurlijk heb je je mindere momenten, maar dat is niet erg. Maar je hoort je geen 'mindere' te voelen binnen een relatie.

Leuk dat je meeleest en een reactie achterlaat.

Bovenstaande vind ik erg mooi gezegd, heb het ook opgeschreven.

Bedankt
gossie zeg, die jongen lijkt wel op mijn moeder wat betreft gedrag, en van mijn moeder ben ik overtuigd dat ze een rasechte narcist is (in a bad way)

Hang on girl! Je kunt 't!
Ik heb hem nog steeds niet gebeld

Go ML

Go ML

Gooooo ML

*staat er zelf van te kijken*
Goed zo meisje, hoe langer je het volhoudt hoe makkelijker het wordt!
Ik kom er net achter dat R. mijn ID-pas nog heeft.

Dat is irritant, ik wil hem zo snel mogelijk terug, maar als ik hem nu ga bellen en erna vraag dan denkt hij dat dat gewoon een smoes is om weer contact te zoeken.

Iemand tips?

En hij heeft nog wel meer dingetjes van mij, maar das niet belangrijk, die mag die ergens insteken om het zo maar te zeggen. Maar.. hmm, ID wil moet ik terug.

En ik heb nog een jas van hem en een sleutel van zn scooter.
Maakt niet uit, dat komt nog wel! Je hebt naast je ID nog wel een paspoort toch? Misschien niet zo handig dat je je ID nu even niet hebt, maar zeker geen goed excuus om hem te bellen, maak jezelf niks wijs! Die spullen kunnen jullie later (over één of meerder weken) wel een keer uitwisselen.

Niet bellen hoor, you can do it! Girlpowerrrrr!!!
ik vind 't geen lekker idee dat die griezel nu haar ID kaart heeft... daarmee kan hij haar hard gaan chanteren.

Beter zorg je ervoor dat je dat ding zo snel mogelijk terug hebt en daarna kun je hem hard laten barsten.

*edit: en dan mag hij denken wat hij wil over dat je weer contact zoekt, jij weet wel beter
quote:musiclove schreef op 24 juni 2009 @ 12:12:

Echt waar, Eleonora?

Best triest eigelijk..

Er zijn zeker meer mannen zoals hij. Zorg dat je er nooit meer intrapt. Ik herken alle punten die je beschrijft van een ex van me, met daarbij een punt 5: dreiging met zelfmoord. Geen échte dreiging natuurlijk, maar wel genoeg om mij te manipuleren. Jemig, wat heeft die gast rare dingen met mij uitgehaald en ook ik heb het me laten gebeuren. Ongelooflijk.

Maar wat góed dat je hem nog niet hebt gebeld! En vooral super inderdaad dat je hem ook niet wíl bellen. Joehoe!

Misschien kun je wat betreft de id-kaart iemand anders inschakelen? Een vriendin die contact met hem opneemt, of je ouders? Eventueel kun je ook overwegen om zelf contact met zijn ouders op te nemen. Het lijkt mij in elk geval slim om zelf geen contact met hem op te nemen, al helemaal niet nu al.
Je kan toch ook gewoon opgeven dat je ID-kaart kwijt is? en een nieuwe aanvragen?

Hoef je geen contact met hem op te nemen, heb je wel een ID-kaart, en die hij heeft is ongeldig, dus daar kan hij toch niets mee dan.

Verder heel sterk van je dat je zo goed volhoudt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven