Comfortabele strings?
dinsdag 29 november 2022 om 22:10
Normaal gesproken draag ik comfortabele redelijk grote onderbroeken. Nu heb ik een broek die nogal nauw aansluit, dunne stof, waarin ik met mijn normale ondergoed vier billen krijg. Ik heb dus toch maar een keer strings gekocht (Hema). Vroeger heb ik die wel vaker gehad maar ik vond ze altijd heel vervelend zitten. Nu had ik dus speciaal gelet op zachte stof, geen rare naadjes e.d., maar toch krijg ik in de loop van de dag echt pijn in mijn perineum.
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
zaterdag 3 december 2022 om 21:49
Van de Hema, en dan zo’n pakje met 3 stuks. Vaak in de aanbieding ook.
Dat zijn de enige strings die ik niet voel en waarbij ik niet heel te tijd hoef te sjorren om het weer op z’n plek te krijgen. Zit ook lekker hoog. Heb er hier echt een hele mand vol van.
Heb ook een paar van sloggi en lascana, met een brede band op de heup, zitten ook prima maar die zijn zo onwijs duur vergeleken met die van de Hema dat ik die niet vaak draag zodat het niet slijt haha.
Dat zijn de enige strings die ik niet voel en waarbij ik niet heel te tijd hoef te sjorren om het weer op z’n plek te krijgen. Zit ook lekker hoog. Heb er hier echt een hele mand vol van.
Heb ook een paar van sloggi en lascana, met een brede band op de heup, zitten ook prima maar die zijn zo onwijs duur vergeleken met die van de Hema dat ik die niet vaak draag zodat het niet slijt haha.
zondag 4 december 2022 om 11:41
zondag 4 december 2022 om 20:24
Die zitten bij mij ook goed.blackgrey* schreef: ↑03-12-2022 21:49Van de Hema, en dan zo’n pakje met 3 stuks. Vaak in de aanbieding ook.
maandag 5 december 2022 om 19:47
Hi!
Door ongemakjes daar beneden droeg ik ook nooit strings, tot ik de thongs van Primark probeerde!
Zijn zijdezacht, allerlei kleurtjes en: ik voel ze niet eens! Misschien niet de beste winkel om iets aan te raden, maar ze waren echt een life saver. Zijn 1,50 per stuk. En let ook op dat het de thongs zijn met zo'n anderhalve cm stof op het stuk dat tussen de billen gaat (zeg ik dat goed?). Niet alleen zo'n dun elastiekje!
Succes
Door ongemakjes daar beneden droeg ik ook nooit strings, tot ik de thongs van Primark probeerde!
Zijn zijdezacht, allerlei kleurtjes en: ik voel ze niet eens! Misschien niet de beste winkel om iets aan te raden, maar ze waren echt een life saver. Zijn 1,50 per stuk. En let ook op dat het de thongs zijn met zo'n anderhalve cm stof op het stuk dat tussen de billen gaat (zeg ik dat goed?). Niet alleen zo'n dun elastiekje!
Succes
how can lawyers argue without crying
woensdag 21 december 2022 om 12:04
woensdag 21 december 2022 om 12:09
Euh zoals je leest in de reacties is het geen gekke vraag van TO en iedereen geeft weer een andere tip. Dus dan kan je wel concluderen dat anderen blijkbaar wel last kunnen hebben van een string, ook al heb jij dat niet. Dus dat zou misschien een reden kunnen zijn dat niet iedereen ze draagt.
woensdag 21 december 2022 om 12:11
Ik zie ook vaak mensen onderbroeken uit de bilnaad pulken, dus dat zit blijkbaar ook niet altijd lekker.dieko schreef: ↑21-12-2022 12:04Ik draag al jaren strings. Nog nooit problemen mee gehad m.b.t. schuren, afzakken etc. Dat had ik bij gewone onderbroeken wel altijd. Zakten af of er kwam een bil uit. Altijd wat ermee.
Ik begrijp nooit waarom niet iedereen strings draagt. Niks zo lelijk als onderbroek randen in een broek.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in