Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
dianaf schreef:
21-12-2022 15:48
Familielid heeft covid, naar niet veel last. Ik weet niet of ik nu kom met kerst hoor. Want ik heb geen zin om ziek te worden en sat ik danniet met mijn nieuwe baan kan beginnen. 😬
Heeee, heb je een nieuwe job? Gefeliciteerd 🥳
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Voor het eerst in al die jaren dat ik hier woon eens een kijkje genomen op het zoldertje boven mijn slaapkamer en tot mijn verbazing zag ik een manege, balzaal en een biljartkamer dat het er super netjes is :O

Echt jammer dat ik het nu volgezet heb met dozen :rolling:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
dianaf schreef:
21-12-2022 15:48
Familielid heeft covid, naar niet veel last. Ik weet niet of ik nu kom met kerst hoor. Want ik heb geen zin om ziek te worden en sat ik danniet met mijn nieuwe baan kan beginnen. 😬
Gaat je familielid niet in quarantaine?!?

Daar zou ik echt heel kwaad om worden. Ik lig al een week kapotziek in bed, dat (of erger) wil je een ander niet aandoen.
Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben. 🥴🥺😡
Daar gaan mijn plannen. Wilde zoveel leuke dingen gaan doen en nu kan ik me zelfs bijna niet aankleden. Zo fucking irritant!
WollenStone schreef:
22-12-2022 07:16
Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben. 🥴🥺😡
Daar gaan mijn plannen. Wilde zoveel leuke dingen gaan doen en nu kan ik me zelfs bijna niet aankleden. Zo fucking irritant!

Beterschap, dat is niet leuk!

Wel altijd nog beter dan onze overbuurman..die had zondagavond vanuit z’n werk heel voorzichtig gedaan, glijdt ie uit op het stoepje voor z’n eigen voordeur..bovenarm op 3 plaatsen gebroken, schouder gebroken en hij kan volgende week pas geopereerd worden..straks maar ff gaan vragen of ie nog boodschappen nodig heeft.
-Janna- schreef:
21-12-2022 23:22

Daar zou ik echt heel kwaad om worden. Ik lig al een week kapotziek in bed, dat (of erger) wil je een ander niet aandoen.
Misschien was de kerstviering bij de zieke thuis?
Het is wat het is
WollenStone schreef:
En ook pijnlijk , beterschap ermee :redrose:
Het is wat het is
Joppie schreef:
22-12-2022 09:55
Misschien was de kerstviering bij de zieke thuis?
Dan zeg je als zieke toch alles af?
Drackie schreef:
22-12-2022 10:06
Dan zeg je als zieke toch alles af?
Ja lijkt mij ook maar je zou ook de keus aan je visite kunnen overlaten.
Het is wat het is
Gisteren Straatarm Steenrijk gezien.
Man wat een verdriet bij dat gezin uit Loppersum :cry:
En het gaat nog jaren duren die ellende daar als het ooit wordt opgelost >:-(
Het is wat het is
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om met een groep mensen waarvan ik de helft niet ken oud&nieuw te vieren. Ik hoop dat er een griepvirus voorbijkomt.
Nee, je kunt met je dikke kont niet op de rijen stoelen gaan zitten waarop staat: geserveerd voor leerlingen. Je bent een ouder, geen leerling. Ja, je kind doet mee met het toneelstuk, maar dat doen alle andere kinderen ook. Ouders kunnen plaatsnemen ACHTER de gereserveerde stoelen. Ja, als je dan laat komt zit je achteraan. Sorry, dat we geen echte theaterzaal hebben met een oplopende vloer. Ja, ook nog sorry dat al die andere ouders zo vroeg waren, omdat er in de nieuwsbrief stond hoe laat de deur open zou gaan. Lees die brief gewoon ook eens, staan best handige dingen.
Zijn de mierzoete kerstfilms bij rtl 8 nog niet op na 4 weken?
Aaargh, ja, voor jou het aller vervelendst natuurlijk, maar meine gute, maar wat doe je verschrikkelijk als je ziek (lees verkouden) bent. De herrie die er uit jou komt, dat gekreun en gepuf. Je lijdt niet in stilte, zeg maar.
Heb maar op de bank gelegen. Hopelijk laat je ons een tijdje met rust en kom je niet naar beneden met al je herrie.
WollenStone schreef:
Ai! Sterkte met alles!
kerst71 schreef:
22-12-2022 20:32
Zijn de mierzoete kerstfilms bij rtl 8 nog niet op na 4 weken?
:proud:
Voor iedereen een groene tuin
Chloe15 schreef:
23-12-2022 07:17
Aaargh, ja, voor jou het aller vervelendst natuurlijk, maar meine gute, maar wat doe je verschrikkelijk als je ziek (lees verkouden) bent. De herrie die er uit jou komt, dat gekreun en gepuf. Je lijdt niet in stilte, zeg maar.
Heb maar op de bank gelegen. Hopelijk laat je ons een tijdje met rust en kom je niet naar beneden met al je herrie.

Manflu?

Heb er ook één thuis, en één op mijn werk. Van de een hoopte ik dat hij ging werken, van de andere hoopte ik dat hij zich ziek zou melden.
WollenStone schreef:

Beterschap!
Andersom schreef:
23-12-2022 07:45
Manflu?

Heb er ook één thuis, en één op mijn werk. Van de een hoopte ik dat hij ging werken, van de andere hoopte ik dat hij zich ziek zou melden.
Yep, manflu.
Ik zou zelf mijn bed inkruipen en er pas na een dag of 5 uitkomen, maar nee, hij kwam toch maar even beneden zitten kreunen.
Dan ben je naar mijn smaak niet ziek.
Jij ook sterkte, Andersom
Chloe15 schreef:
23-12-2022 08:12
Yep, manflu.
Ik zou zelf mijn bed inkruipen en er pas na een dag of 5 uitkomen, maar nee, hij kwam toch maar even beneden zitten kreunen.
Dan ben je naar mijn smaak niet ziek.
Jij ook sterkte, Andersom

Ik voel het inmiddels ook opkomen, kriebel in mijn keel, steeds niezen. Bah.
-Janna- schreef:
21-12-2022 23:22

Zeker wel en die loopt met kerst af. Het zijn geen mensen lak hebben aan de regels. Klachten zijn nul, alleen toen effe verhoging. Maar ik ben gewoon even voorzichtig, vandaar mijn twijfel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Henk-und-Roelie schreef:
21-12-2022 21:39
Heeee, heb je een nieuwe job? Gefeliciteerd 🥳
Merci! Ben er ook erg blij mee!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nee, natuurlijk ga ik niet na een jaar 3 rollen uitvoeren met uitzicht op mezelf nog een jaar 'bewijzen' dat ik goed genoeg ben met wederom alleen uitzicht op....
Sabbieehhhh schreef:
23-12-2022 10:18
Nee, natuurlijk ga ik niet na een jaar 3 rollen uitvoeren met uitzicht op mezelf nog een jaar 'bewijzen' dat ik goed genoeg ben met wederom alleen uitzicht op....
Zijn ze gek? Wat is dat voor onzin?!
Dank jullie. Gelukkig niks ernstigs! Ik wenste al een tijdje wat meer rust en ruimte in mijn leven. Die krijg ik er nu gratis bij :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven