Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
woensdag 21 december 2022 om 21:39
Heeee, heb je een nieuwe job? Gefeliciteerd
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
woensdag 21 december 2022 om 23:16
Voor het eerst in al die jaren dat ik hier woon eens een kijkje genomen op het zoldertje boven mijn slaapkamer en tot mijn verbazing zag ik een manege, balzaal en een biljartkamer dat het er super netjes is
Echt jammer dat ik het nu volgezet heb met dozen

Echt jammer dat ik het nu volgezet heb met dozen

Night after night who treats you right
woensdag 21 december 2022 om 23:22
Gaat je familielid niet in quarantaine?!?
Daar zou ik echt heel kwaad om worden. Ik lig al een week kapotziek in bed, dat (of erger) wil je een ander niet aandoen.

donderdag 22 december 2022 om 07:16
Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben. 

Daar gaan mijn plannen. Wilde zoveel leuke dingen gaan doen en nu kan ik me zelfs bijna niet aankleden. Zo fucking irritant!
Daar gaan mijn plannen. Wilde zoveel leuke dingen gaan doen en nu kan ik me zelfs bijna niet aankleden. Zo fucking irritant!
donderdag 22 december 2022 om 09:23
WollenStone schreef: ↑22-12-2022 07:16Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben.
Beterschap, dat is niet leuk!
Wel altijd nog beter dan onze overbuurman..die had zondagavond vanuit z’n werk heel voorzichtig gedaan, glijdt ie uit op het stoepje voor z’n eigen voordeur..bovenarm op 3 plaatsen gebroken, schouder gebroken en hij kan volgende week pas geopereerd worden..straks maar ff gaan vragen of ie nog boodschappen nodig heeft.
donderdag 22 december 2022 om 09:55
donderdag 22 december 2022 om 09:56
En ook pijnlijk , beterschap ermeeWollenStone schreef: ↑22-12-2022 07:16Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben.

Het is wat het is

donderdag 22 december 2022 om 17:58
Nee, je kunt met je dikke kont niet op de rijen stoelen gaan zitten waarop staat: geserveerd voor leerlingen. Je bent een ouder, geen leerling. Ja, je kind doet mee met het toneelstuk, maar dat doen alle andere kinderen ook. Ouders kunnen plaatsnemen ACHTER de gereserveerde stoelen. Ja, als je dan laat komt zit je achteraan. Sorry, dat we geen echte theaterzaal hebben met een oplopende vloer. Ja, ook nog sorry dat al die andere ouders zo vroeg waren, omdat er in de nieuwsbrief stond hoe laat de deur open zou gaan. Lees die brief gewoon ook eens, staan best handige dingen.

vrijdag 23 december 2022 om 07:17
Aaargh, ja, voor jou het aller vervelendst natuurlijk, maar meine gute, maar wat doe je verschrikkelijk als je ziek (lees verkouden) bent. De herrie die er uit jou komt, dat gekreun en gepuf. Je lijdt niet in stilte, zeg maar.
Heb maar op de bank gelegen. Hopelijk laat je ons een tijdje met rust en kom je niet naar beneden met al je herrie.
Heb maar op de bank gelegen. Hopelijk laat je ons een tijdje met rust en kom je niet naar beneden met al je herrie.

vrijdag 23 december 2022 om 07:43
Ai! Sterkte met alles!WollenStone schreef: ↑22-12-2022 07:16Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben.

vrijdag 23 december 2022 om 07:45
Chloe15 schreef: ↑23-12-2022 07:17Aaargh, ja, voor jou het aller vervelendst natuurlijk, maar meine gute, maar wat doe je verschrikkelijk als je ziek (lees verkouden) bent. De herrie die er uit jou komt, dat gekreun en gepuf. Je lijdt niet in stilte, zeg maar.
Manflu?
Heb er ook één thuis, en één op mijn werk. Van de een hoopte ik dat hij ging werken, van de andere hoopte ik dat hij zich ziek zou melden.

vrijdag 23 december 2022 om 07:46
WollenStone schreef: ↑22-12-2022 07:16Godver, een dag voordat mijn vakantie begint en twee dagen voordat ik zou beginnen met heel uitgebreid koken voor het kerstdiner een glijer gemaakt met mijn scooter. Gekneusde arm, schouder en ribben.
Beterschap!

vrijdag 23 december 2022 om 08:12
Yep, manflu.
Ik zou zelf mijn bed inkruipen en er pas na een dag of 5 uitkomen, maar nee, hij kwam toch maar even beneden zitten kreunen.
Dan ben je naar mijn smaak niet ziek.
Jij ook sterkte, Andersom

vrijdag 23 december 2022 om 08:25
Ik voel het inmiddels ook opkomen, kriebel in mijn keel, steeds niezen. Bah.
vrijdag 23 december 2022 om 10:13
Zeker wel en die loopt met kerst af. Het zijn geen mensen lak hebben aan de regels. Klachten zijn nul, alleen toen effe verhoging. Maar ik ben gewoon even voorzichtig, vandaar mijn twijfel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 23 december 2022 om 10:15
Merci! Ben er ook erg blij mee!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 23 december 2022 om 10:21
Zijn ze gek? Wat is dat voor onzin?!Sabbieehhhh schreef: ↑23-12-2022 10:18Nee, natuurlijk ga ik niet na een jaar 3 rollen uitvoeren met uitzicht op mezelf nog een jaar 'bewijzen' dat ik goed genoeg ben met wederom alleen uitzicht op....