* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Hier ook een *meld*

Bedankt voor jullie leuke reacties op de komst van mijn zus.

We zijn ook superblij elkaar te zien nu. Ze blijft 1 maand, dus ze gaat de bevalling zéker meemaken !!! Ik ben daar verschrikkelijk blij mee !

En het klikt helemaal tussen haar en Laura, dus die 2 vermaken elkaar prima, zodat mama lekker in de zon kan liggen .

Ik heb neem dus ook niet veel tijd om hier te lezen/schrijven. Sorry dames. Komt wel weer !

Jojon, spannend dat je zaterdag gaat bevallen !!!

Sas, blij dat je manneke thuis is. Ik snap helemaal het geluk dat je voelt.

Sanloes: voor jouw emo-dag gisteren. Herkenbaar helaas... Wees maar lief voor jezelf vandaag.

Padababa: ik ben benieuwd hoe vandaag afloopt bij jou.

Iedereen: dikke kus !

Morgen (39 weken) ga ik zelf naar de gyn en krijg een groei-echo. Leuk ! En m'n zus gaat natuurlijk mee, heeft nog nooit een echo gezien, hihi.

XXX
Neeee Jojon, haha dat zou toch wat zijn dat je de zaterdag niet eens haalt . Die ananas en thee hebben dus misschien geholpen? (rent meteen naar de winkel)

Jane: Ik snap dat je weinig tijd hebt, maar waar woont je zus dan in Azie en hoe kan ik daar ook gaan wonen dan?????
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hahaha Chica, ik vertel dat wel binnenkort op Hyves ivm openbaar forum enzo.
Ring!

Van harte met "Miep"! Dochters zijn liehief (nu nog wel )

Heel veel geluk en lekker genieten hoor!

*sluipt weer weg*
spannend hoor Jojon! al hoeft die slijmprop niet veel te betekenen volgens onze pufjuf. Volgens haar kan het daarna nog wel weeeeeeeeeeeeeken duren! Nouja, dat voor jou in elk geval niet! Je praatje was wel lekker plastisch haha!!

Net vk gesproken, heb een afspraak voor volgende week donderdag bij de gyn voor een consult en eventueel een draaipoging. Als de kleine man voor die tijd niet gedraaid is dan wil ik dat nog wel proberen, want als het lukt dan mag ik in principe ook weer gewoon thuis bevallen. En dat is me ook wat waard!!

Maar eerst maandag naar de reflexoloog, eens kijken of die wat teweeg kan brengen.

Haha chica, heb je al eens verder rondgekeken hier op het forum? Ik weet dat er in elk geval in het verleden toch best een aantal forumsters actief waren die zich daar gevestigd hadden. Wie weet zijn ze nog ergens actief???
Wyfke: hopelijk zijn de waterpokken snel verdwenen!

Ach Sanloes, niet schuldig voelen om zo’n emo-bui. Hoort erbij! Je man snapt dat heus wel.

MissBR: wat leuk zo’n vriendinnenweekend! Wel zwaar nu, maar ook erg gezellig!

Quintie: knap van Jano, hoor!

Watever: leuk is dat hè, om de proefdruk in handen te hebben! Dan is het gewoon echt echt.

Jojon: jee, wat komt het nu dichtbij! Ik denk dat je het idd over de slijmprop hebt. Whaaaaa!!!!!!! Spannend! Ik denk dat ik ook maar aan de ananas ga. En aan de bitter lemon en de tonic.

Sas: wat een heerlijk verhaal! Echt fijn om te lezen. Leuk dat jullie meisje er ook zo van geniet. Is toch altijd maar afwachten hoe dat uitpakt.

Jane: wat leuk dat je zus er nu ook bij is als je bevalt.

Vinden jullie die klossen onder je bed trouwens fijn? Ik vind het vreselijk! Veel te hoog! Ik kan met m’n voeten niet meer bij de grond als ik uit bed stap en dan snijdt die rand van het bed in m’n been. Bah! Niks aan! Zodra ze weer weg mogen, gaan ze gelijk weer!
ja blog, dat vriendinnenweekend is erg leuk. gaan we lekker afleveringen van SatC kijken, heerlijkl bijkletsen, lekker eten (normaal gesproken ook drinken, maar ja...) en dan blijven we dus allemaal ergens slapen. heel leuk.. alleen dat slapen en drinken) sla ik nu maar even over. dat doe ik toch maar liever in mijn eigen bedje. '

verder wordt het hier voor iedereen spannend he? slijmproppen, indalingen.. het is serieuze zaak hoor! ik voel nog niks, maar vind dat nog wle even ok. heb de rust ook nog niet helemaal.

Vanmorgen controle, alles ok, meissie lag naar beneden maar heeft nog veel ruimte.meteen bellen dus als het begint.

daarna even steek opgehaald (vast 1 ding van mijn lijstje!) en schattig broekje voor ukkepuk in de opruiming (en ook veelstedure blouse voor middelste, maar zoooo leuk!) gescoord.

jane: wat geweldig dat je zus er is! had ze laura al wel eens gezien of is dat ook voor het eerst? dat moet wel heerlijk zijn!

en emo-buien zijn heel normaal nu toch? ik kan ook janken om niks. of eigenlijk vooral omdat ik niks kan. gaat allemaal wel weer over. Ik merk trouwens aan vriendlief dat ie ook wel meer gespannen raakt. grappig wel. het zijn spannende weken!

ga nu mijn bezoek ontvangen zo, lekker in de zon!
*breekt even in voor Ring*

Joehooeeeee!!!!!!! gefeliciteerd!!! Lekker genieten van je kleintje!!

Voor de rest die nog te wachten staat in de rij: succes!

*sluipt weer weg*
Zo ben lekker bezig. Adressen zijn geschreven (pfff zijn er veel), postzegels al geplakt, kruiken gecheckt en lijstje met zienkenhuis tas neergelegd, lijstje met tas Anniek neergelegd, alle tel nrs ingeprogrammeerd in mobiel en allereerste kleertjes van baby uitgezocht.Tevens zijn de werksters lekker bezig boven. Gaat goed hier, nog even en ik heb niks meer te doen. Ben ik veels te vroeg klaar met alles

Jane: Ik kijk met spanning uit naar de Hyves

Meis: Ja ik geloof ook dat er genoeg forummers waren, maar ik kan ze niet meer vinden. Toch goed dat je nog een draaipoging gaat wagen. Niet geheel pijnloos geloof ik zon draaiing, maar voor het goede doel (thuisbevallen of vaginaal zonder ks) zeker de moeite waard.

MissBR: Fijn dat alles weer goedgekeurd is bij de VK

Blog: Ik heb geen ervaring met die klossen, vorige keer hoefde ze er ook niet onder. Kun je wellicht een krukje bij het bed zetten? Of een kratje of zoiets waar je even zo snel een afstapje van maakt?
Meld! Ik heb vanochtend lang uitgeslapen en ben daarna de stad in gegaan. Lekker naar de kapper geweest en gewinkeld. Zelfs nog leuke nieuwe kleding voor vriend meegenomen dus ik ben weer helemaal op dreef.

Jojon: slijmprop verloren, spannend! Kwam er geen vruchtwater achteraan? DAMES MET GEEN STERKE MAAG NU NIET VERDER LEZEN!!! Ik begon de vorige keer met steeds kleine beetjes vruchtwater en op een gegeven moment lag er een soort "kwal" in de toiletpot. Een rond slijmerig ding, deels doorzichtig en deels rood. Smakelijk he

Meis: spannend hoor, misschien een draaipoging. Ik ga heel hard duimen dat de baby uit zichzelf gedraaid is van tevoren!

Randy: jouw conditie klinkt net zoals de mijne...je kunt mij ook bij elkaar vegen na een (langzaam) fietstochtje. Ik moet tegenwoordig ook even zitten en uithijgen als ik de trap op gelopen ben! Toch klink je nog wel heel actief hoor!

Chica: oh die toestanden over wel of niet lopen! Het valt best mee met Anniek. Was ze nou 1 of 2 maand jonger dan Lucia? Lucia loopt nu 2 maanden. Als ik het zo lees kan Anniek het wel al heel goed maar vindt ze het kennelijk nog niet zo belangrijk. Voordeel van "late" lopers is dat ze wel meteen heel stabiel lopen. Dat gedoe met die kindjes die het met 9 maanden al kunnen vind ik maar niks, dat zijn immers nog halve baby's!

Sas: wat ben je heerlijk aan het genieten! Dat hebben jullie nu eindelijk wel verdiend!

Sanloes: wel herkenbaar hoor die emo-buien, alleen je schrikt zo van jezelf he. Het gaat straks weer over hoor, echt!

Ik krijg trouwens spontaan zin in verse ananas door al die verhalen hier, heerlijk!

Heeft iemand nog tips voor mijn maagje, want ik ben vannacht weer zo beroerd wakker geworden....hij zit echt totaal in de verdrukking en ik weet dan niet meer waar ik het zoeken moet. M'n speciale drankje en Rennies helpen helaas ook al niet meer Ik eet bijna niks meer en heb ook geen honger, kennelijk past er gewoon niet meer in!
Even een update op hyves ivm privacy
Blog: bij ons staan de klossen dus nog steeds niet onder bed omdat het bed dan zo enorm hoog staat...

Wyfke: slaap je al met het hoofdeinde iets omhoog of een extra hoog kussen? Bij mij helpt dat altijd wel wat, naast de geijkte middeltjes. En verder veel vanillevla eten!

Fietsen is bij mij eigenlijk iets wat nog wel redelijk goed gaat. Lopen wordt echt minder, en zitten ook. De baby groeit maar door, en de buik is het er niet zo mee eens. Last van banden en bekken neemt erg toe nu, maar ja, einde is in zicht!
Ik schaam me dood, ik heb echt bijna alleen maar geslapen vandaag. In iedergeval heb ik heel weinig uitgespookt. Heb wel netjes boodschappen gedaan, maar daar houdt het ook wel mee op.

Jojon, het begint nu wel heel dicht bij te komen!!! spannend hoor.

Sas heerlijk aan het genieten lees ik!!

Wyfke wat vervelend van je maag!

Nou ik ga nog even verder niks doen, maar ga straks natuurlijk wel koken. Heb heerlijke asperges gehaald. Morgen heb ik mij voorgenomen wat meer te doen. Morgenavond komt ook de stucadoor langs en we hopen eigenlijk dat hij vrijdag kan stucen, iig de babykamer. Heel jammer, we zouden een muurschildering laten maken, maar door dat het allemaal is uitgelopen heb ik deze voorlopig moeten cancellen. Misschien na zijn geboorte.

Dit weekend gaan we nog een weekendje naar Drenthe, daar heb ik wel zin in.
Watever: voel je vooral niet schuldig! Zoveel doe ik ook niet op een dag! Alleen maar hyven en forummen. Nee, en ik heb gekookt en de wc's schoongemaakt. Heerlijk toch?
Ik heb toch nog maar even de stofzuiger door de huiskamer gehaald Blog, hihi. Voelt iets beter.
Sjeeee ik krijg bijna geen lucht man, komt dat door het weer ofzo? Heb het idee dat mijn buik onploft. Het groeit dus nog steeds. En pijn, pijn, pijn overal. In mijn rug en bekken, bleeehhhh ff slechte bui.

Misschien toch iets teveel gedaan de laatste tijd????
Chica: Het weer is eigenlijk heerlijk, maar voor hoogzwangere vrouwen ook erg zwaar! Doe maar even helemaal niets, meid!
Chica: ik heb hetzelfde als jij, idee dat mijn buik ontploft. Kindje blijft maar groeien, maar er zit voor mijn gevoel geen rek meer in.... Ook sneller last van banden, bekken en rug. Zou dat ook door het weer komen? Ik ben eigenlijk vrij veel in ons koele huis geweest....
Jojon, van harte!!!!!! Maak er een mooie dag van!!

Tot later....
Nog rustig hier, iedereen goed geslapen?

Jojon, gefeliciteerd en een hele fijn dag!
Jojon gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van en wie weet krijg je wel een heel mooi kado!!
Jojon: gefeliciteerd!

Hierperderpiep HOERA!!

Quint: nog gefeliciteerd met je kleine man. Had er even overheen gelezen van de week.

Jane: heerlijk hoor, kletsen in de tuin tot heel laat met stiekum een paar slokken rose? Haha... nog ff.. en dan mag het weer.

Emo dingen: nou.. geniet nog maar even van hoe je je nu voelt dames. Het wordt alleen maar erger. En dan niet in de vorm van nu, maar anders. Had het bij meisjelief ook.'

Allerlei rampscenario's spoken door mijn hoofd, vooral vlak voor het slapen gaan. Dat ik met babyboy van de trap val, dat er iets met ze gebeurd.. en het eindigt met de wanhopige gedachten"waarom wilde ik ook alweer kinderen?' want stel dat er wat ergs met ze gebeurd! Hoop dat dit niet al te lang duurt, want krijg er kriebels in mijn tenen van.

Vriendlief heeft het ook trouwens, dus mannen kunnen dat hormoon ook maken!

Jojon: zou leuk verjaardagscadeau voor jezelf zijn vandaag!!!
GEFELICITEERD jojon!!!!!

een mooie zonnige dag heb je iig gekregen, wie weet komt er nog een veel mooier kado vandaag!
Jojon van harte gefeliciteerd!! Maak er een mooi dag van!
Dank voor jullie felicitaties! Helemaal rustig hier in buik dus verwacht geen speciaal kadootje vandaag.

Ik dacht vorige week nog heel overmoedig dat ik wel wat mensen kon uitnodigen... pffft. Straks komen er wat buurvrouwen een bakkie doen maar vanavond komt de hele familie en schoonfamilie nog even bbqen... Zijn dan met z'n tienen dus gaat nog wel maar al die drukte zie ik niet zo zitten. Nou ja straks zal het vast wel gezellig zijn.

Had gisterenavond weer een strakke actie maar niet heus waar ik vanmorgen pas achter kwam: stom stom stom. Dochterlief had gisterenmiddag lekker in d'r zwembroekje rondgelopen zonder pampertje, ging heel goed, meer dan drie uur zonder ongelukjes (en toen kreeg ze de slappe lach en hadden we een klein plasje in de tuin). Maar op de een of andere manier ben ik dus toen ik haar naar bed bracht, vergeten om haar een pampertje om te doen!!! Dus alles nat vanmorgen, matras doorweekt etc. Gelukkig geen poep! Zal je net zien dat ik gisteren haar bedje verschoond had, nou ja dat kon dus weer opnieuw. Zwangerschapsdementie begint dus ernstige vormen aan te nemen nu, 't is tijd dat het mannetje eruit komt dus!

Nog twee nachtjes....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven