Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
lemoos2 schreef:
24-12-2022 23:21
Oud-leerling?
Yup
Een van mn leukste en zeker meest memorabele ooit. Zo zonde..
Een baksteen is nooit alleen
Henk-und-Roelie schreef:
24-12-2022 16:52
Wat spannend, ga je het doen?
Dat zou een mooi kerst verhaal zijn :heart:
Ik zou haar graag in huis nemen maar het hangt er wel vanaf of ze met andere katten kan of niet. Ze is van huis uit dat niet gewend zoals ik het begreep maar als het in het asiel wel goed gaat durf ik het wel aan. Als ze daar ook alleen zit en ze geen idee hebben of het kan doe ik het niet.
En mijn huis zou er flink op aangepast moeten worden met trappetjes en andere dingen omdat ze heel moeilijk kan lopen. Dat vind ik helemaal niet erg om te doen, maar ik heb nog nooit een gehandicapt dier gehad dus ik moet wel even weten wat het concreet allemaal inhoudt.
Het asiel heeft niet terug gemaild gisteren helaas, na de kerst maar even bellen. Voor mij is het het belangrijkst dat ze sociaal is met andere katten. En het moet bij mijn kat passen, een drukke jonge kat zou hij helemaal gek van worden maar een rustige kat die niet achter hem aan kan gaan jagen en wat mankeert moet denk ik prima kunnen. Hij is buiten ook lief met vrouwtjes en had bij zijn vorige eigenaar een poes als vriendinnetje.

Maar ja, we wachten het even af. Het zou zeker leuk zijn, eentje erbij. :heart:
Nou Miss Edwards ik ga voor je duimen dat het lukt!
Het is wat het is
Dank je, wat lief. Ik doe het vooral voor mezelf trouwens, eentje erbij. Ik wil graag een echte knuffelkat, mijne is super lief maar best wel op zichzelf en op schoot ligt hij helemaal nooit. Hij is ook veel buiten. Ik zoek er echt een die heel veel wil knuffelen en kroelen. :heart:
Ik wil dit dus wel hardop zeggen.
Lees net een artikel in het AD van Stichting Sina ( samen is niet alleen) wat een geweldig werk doen deze mensen♥️Erg dat het nodig is dat dan weer wel
Het is wat het is
Jullie hebben een lege agenda, lopen daar het godganse jaar over te humble braggen.
Maar geen tijd voor deze al ver van te voren geplande afspraak, en 'anxiety' rond kerst dus nee niks kunnen afspreken.
Maar nu wel, surprise, gezellig samen kunnen afspreken.
Een uurtje, naar je eigen idee, wandelen en daarna uit eten (gratis! Want ja jullie zijn immer blut') is al teveel gevraagd.
Een gesprek over dat jullie ons weer hebben laten zitten komt toch niet aan vanwege de eeuwige slachtofferrol die wordt ingenomen.
Feit is dat jullie er weer eens voor kiezen jullie nichten en neven te laten zitten.
En ik weet heus wel wat jullie gaan bespreken.
En het klopt van geen kanten en ik ben het zat om elke keer weer een nieuw lelijk beeld te moeten rechtzetten.
Ik begin echt te denken dat die 'anxiety' en 'hsp' komt omdat jullie elkaar daarin praten. Ik zou ook anxiety krijgen als ik zoveel kroms recht moest lullen en zoveel moeite moest doen de mensen die het goed met me voor hebben buiten te sluiten.
Het dringt voor het eerst nu door dat dit niet sneu voor jullie is, maar eigenlijk ook meer voor mij. En vooral voor de kinderen.
Gelukkig zijn er andere mensen maar mijn medelijden en medeleven is op.
Jezus wat een hoofdpijn, auw! :@@:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ga jullie oorlogen eens uitvechten in pakweg Rotterdam, in plaats van ons ermee lastig te vallen in Antwerpen.

Als iedereen Nederlander is moet je niet hier beginnen schieten, bommen gooien of mensen uit auto's smijten.
Doe dat lekker aan de andere kant van de grens als je zo graag irritant doet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik hoop nu echt,dat jullie bellen en aankomende week langs willen komen.
Kan ik zeggen, “nee, ben ik er niet,”nee die dan kan ik ook niet, sorry, die dag ben ik uitgenodigd”.

Niet gaan jammeren,dat jullie ons amper zien, klopt, wij wonen net zover bij jullie vandaan,als jullie bij ons.
Het is nu wel eens tijd, dat jullie deze kant uitkomen.
Wat heb ik toch weer zin in mijn schoonfamilie O_o
Voor iedereen een groene tuin
Dat je zeg maar elke keer als ik je spreek een *** opmerking maakt over mij want ja jij zegt alles zo lekker direct, kan niet reflecteren op eigen handelen en vindt van alles van iedereen en dus ook van mij. Ben er klaar mee :puh:
Nou, dat hebben we ook weer overleefd. Slechts twee keer bijna ruzie met wappie-familielid.
One down, one to go :nut:
Opgelucht dat ik niet meer met jou samenwoont. Na wat je mijn dochter hebt aangedaan. Door alles heeft ze nu PTSS en chronische sociale angst.
Je wilde haar aan haar haren naar buiten trekken...
En nu ik vanavond heb gehoord dat je nog steeds elke avond drinkt en meer thuis bent dan je werkt, omdat je een"burn-out" hebt... Kan ik dit gerust met opgeheven hoofd achter me laten. Al valt dat vaak niet mee...

Ik hoop je nooit meer te zien, loser!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om oud&nieuw met zo'n grote groep te vieren.
Blauwetrui schreef:
26-12-2022 09:50
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om oud&nieuw met zo'n grote groep te vieren.
Hier hetzelfde probleem :bonk:
Het is wat het is
Joppie schreef:
26-12-2022 10:33
Hier hetzelfde probleem :bonk:
En het is een groep waarvan ik de helft niet ken. Ik hoop dat er een paar afzeggingen komen :P
Ik had niet zo'n zin in koffie bij schoonouders. Nu heb ik corona gekregen. Nu hoef ik niet.

Karma sucks.
Blauwetrui schreef:
26-12-2022 10:37
En het is een groep waarvan ik de helft niet ken. Ik hoop dat er een paar afzeggingen komen :P
Man wil wel graag. Ik hoop op een buikgriepje :biggrin:
Het is wat het is
Hartstikke fijn voor jou dat je een vast energiecontract hebt en je de komende jaren gebeiteld zit met je lage kosten. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij verkwistend met energie kan zijn terwijl de rest van de mensheid uit alle macht aan het besparen is. Die thermostaat die een paar graden lager staat en de kortere douchebeurten zijn er niet alleen uit kostenbesparing. Het gas raakt op. De planeet gaat naar de klote. Het is onder andere voor jouw nageslacht dat ik met dikke truien in huis loop. En niet zodat jij de door ons bespaarde energie kunt gebruiken om lekker buiten te gourmetten met kerst met de gasheaters aan, want het kost toch allemaal niks. Hoe verzin je het. Ook om dat zo zelfvoldaan te vertellen aan mensen die wél elk dubbeltje moeten omdraaien.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
26-12-2022 12:39
Hartstikke fijn voor jou dat je een vast energiecontract hebt en je de komende jaren gebeiteld zit met je lage kosten. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij verkwistend met energie kan zijn terwijl de rest van de mensheid uit alle macht aan het besparen is. Die thermostaat die een paar graden lager staat en de kortere douchebeurten zijn er niet alleen uit kostenbesparing. Het gas raakt op. De planeet gaat naar de klote. Het is onder andere voor jouw nageslacht dat ik met dikke truien in huis loop. En niet zodat jij de door ons bespaarde energie kunt gebruiken om lekker buiten te gourmetten met kerst met de gasheaters aan, want het kost toch allemaal niks. Hoe verzin je het. Ook om dat zo zelfvoldaan te vertellen aan mensen die wél elk dubbeltje moeten omdraaien.

Oh zo waar!
Wij hebben ook nog een voordelig contact maar dan nog besparen we want ook dat scheelt nog steeds in mijn portemonnee. En al jaren besparen we gewoon omdat het kan en moet voor het nageslacht.

Wij zijn al naar 18,5°C gegaan in 2004 of zo. En nu ons huis in zones verdeeld met een app om nog meer te kunnen besparen.
Joppie schreef:
26-12-2022 11:37
Man wil wel graag. Ik hoop op een buikgriepje :biggrin:
Nou hier zijn de plannen plotseling gewijzigd. Ik belde mijn vader net en daar gaat het nog niet erg lekker mee, dus ik heb mijn plannen omgegooid en ga oud&nieuw bij mijn vader en zijn vrouw vieren.
Sabeltandcavia schreef:
26-12-2022 12:39
Ja, ik ken zulk soort volk helaas ook. Mensen die denken dat het allemaal toch niks uitmaakt omdat ze een 3 jarig vast contract nog hebben lopen (nu nog 2 jaar dan). En zitten te dubben of ze nu wel of geen buitenzwembad in de tuin aan zullen laten leggen. Echt, wat een droeftoeters...
@sabeltandcavia

Ja dat dus. Dat je je geen zorgen maakt in het algemeen en op het werk in het weekend de verwarmingen lekker laat loeien want anders is het maandag ZO KOUD :-(
Moet ik verdrietig zijn dat we je veel te jong kwijt zijn?
Of opgelucht voor jou dat de miserie na jaren - alsnog redelijk onverwacht - stopt?

En welk familie-gedoe gaat dit weer opleveren?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven