Mode & Beauty alle pijlers

Plexr wallen

25-12-2022 15:54 14 berichten
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met een Plexr behandeling om wallen te verminderen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja helpt niet, en doet f*cking zeer. Je creeërt brandwondjes waardoor de huid strak trekt. Zodra het is genezen krijgt het zn originele vorm terug.
Oh.. ik zat het te overwegen voor een ooglid correctie
I wanna live my life with the volume full!
Ik was er ook benieuwd naar, omdat je alleen maar succesverhalen leest. Maar het ziet er heel heftig uit.
Moezig schreef:
25-12-2022 20:49
Ik was er ook benieuwd naar, omdat je alleen maar succesverhalen leest. Maar het ziet er heel heftig uit.
Ja ik kwam ook alleen maar 'succesverhalen tegen'.
Had deze youtube video gevonden en vond het er heftig uitzien, maar wel eerlijk..
https://www.youtube.com/watch?v=aOD3afAJd8U
Gon schreef:
25-12-2022 18:58
Ja helpt niet, en doet f*cking zeer. Je creeërt brandwondjes waardoor de huid strak trekt. Zodra het is genezen krijgt het zn originele vorm terug.
Hoelang heb je de 'korsten' op je gezicht gehad? Bleven die lang?
Bij mij heeft het wel geholpen. Had echt van die zakjes onder mijn ogen en die zijn nu bijna weg. Maar vond het ook best pijnlijk en het duurde best even voordat het helemaal was genezen. Stond de eerste week niet op het schoolplein haha!
Moosert79 schreef:
26-12-2022 08:51
Bij mij heeft het wel geholpen. Had echt van die zakjes onder mijn ogen en die zijn nu bijna weg. Maar vond het ook best pijnlijk en het duurde best even voordat het helemaal was genezen. Stond de eerste week niet op het schoolplein haha!
Ooh dat is goed te horen.. Dat heb ik ook van die zakjes en ik wil die graag weg.
Had je ook van die 'verdovende creme' gebruikt voor de behandeling?
Ik werk voornamelijk van thuis, maar hoelang duurde het bij jou voordat het genezen was?
wolkje75 schreef:
25-12-2022 22:26
Ja ik kwam ook alleen maar 'succesverhalen tegen'.
Had deze youtube video gevonden en vond het er heftig uitzien, maar wel eerlijk..
https://www.youtube.com/watch?v=aOD3afAJd8U
Maar... Deze vrouw heeft helemaal geen wallen voor de behandeling...
Ik snap dit niet.
Florisante schreef:
26-12-2022 11:07
Maar... Deze vrouw heeft helemaal geen wallen voor de behandeling...
Ik snap dit niet.
Je ziet toch de voor- en na verandering vind ik.
Ze heeft van die kleine deukjes en van die 'zakjes' onder haar ogen voor de behandeling die erna toch veel verminderd zijn..
Als je het mij vraagt, dít zijn wallen. Helpt plexr daar ook tegen? Dat lijkt me wel wat.
Afbeelding
Diesna had geen wallen en is een vlogger die de behandeling gratis krijgt voor een positieve review.
Maar, als je geld teveel hebt, probeer je het toch?
Gon schreef:
26-12-2022 14:45
Diesna had geen wallen en is een vlogger die de behandeling gratis krijgt voor een positieve review.
Maar, als je geld teveel hebt, probeer je het toch?
Ik heb naast die vlogger, ook positieve reviews gezien wat plexr betreft..
Een onderooglidcorrectie vind ik nog veel te vroeg dus zal waarschijnlijk plexr worden..
wolkje75 schreef:
26-12-2022 09:23
Ooh dat is goed te horen.. Dat heb ik ook van die zakjes en ik wil die graag weg.
Had je ook van die 'verdovende creme' gebruikt voor de behandeling?
Ik werk voornamelijk van thuis, maar hoelang duurde het bij jou voordat het genezen was?
Ja ik had verdovende crème maar soms moesten ze net even buiten de crème zijn en dat voelde ik wel 😅. De eerste dag had ik alleen de verbrande huid onder mijn ogen maar de dagen erna gingen mijn oogleden opzetten. Ik was toen niet echt toonbaar aan de buitenwereld zeg maar haha! Na ruim een week waren de meeste korsten weg en kon ik het een beetje camoufleren. Na een kleine 2 weken was er helemaal niks meer te zien.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven