Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

maandag 26 december 2022 om 19:37
Het is stiekem een van de gezelligste kerstdagen zo alleen met griep thuis
. Zoon heeft een theebar opgesteld met waterkoker, verse sapjes en slappe crackers. Ik kijk een gruwelijk slechte serie op Netflix die ik luidkeels zit te trashen. Kater kijkt mij begrijpend aan vanaf de bankleuning en de hond gromt ook mee als ik mij zit op te winden liggend op mijn schoot.

maandag 26 december 2022 om 22:04
maandag 26 december 2022 om 22:30
Das dan een minder leuke reden om de plannen te wijzigen. Sterkte!Blauwetrui schreef: ↑26-12-2022 13:03Nou hier zijn de plannen plotseling gewijzigd. Ik belde mijn vader net en daar gaat het nog niet erg lekker mee, dus ik heb mijn plannen omgegooid en ga oud&nieuw bij mijn vader en zijn vrouw vieren.
Het is wat het is
dinsdag 27 december 2022 om 14:29
Dat van de Chinees was ook te zout.GroenTuintje schreef: ↑26-12-2022 18:35Altijd te zout en vet eten..als ik weer eens uit eten gavolgens mij hebben jullie de halve pot zout op het vlees gedonderd. En nu heb ik verrekte dorst de hele tijd .
Gelukkig is kerst weer voorbij.
dinsdag 27 december 2022 om 14:43
Das de bedoeling ook. Bestel je lekker veel drinken.GroenTuintje schreef: ↑26-12-2022 18:35Altijd te zout en vet eten..als ik weer eens uit eten gavolgens mij hebben jullie de halve pot zout op het vlees gedonderd. En nu heb ik verrekte dorst de hele tijd .
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 28 december 2022 om 09:09
woensdag 28 december 2022 om 11:11
woensdag 28 december 2022 om 11:51
charlottew88 schreef: ↑28-12-2022 11:11Wat ben je toch een zelfingenomen dramaqueen. Huilie huilie doen als je jouw zin niet krijgt. Je wentelt jezelf compleet in een slachtofferrol als alle aandacht niet naar jou uitgaat. Bovendien ben je enorm onbeschoft en hinnik je als een paard. Ik wens jou heel veel jeuk en korte armpjes toe narcistische draak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 28 december 2022 om 13:38
Vrekkige schoonfamilie. Ze hebben tonnen aan vermogen, maar met kerst krijg je een niet te vreten ijsje in zo'n plastic bakje van 30 cent. En als je dan voor de tweede keer de goedkope bus slagroom pakt om van dat smerige ijsje toch nog wat te maken dan kijken ze je aan of je gek bent geworden. Bah!
woensdag 28 december 2022 om 16:31
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je in jaar 2 bedankt voor dat ijsje zodat ze hun 30 cent én slagroom op zak kunnen houdentostieijzer schreef: ↑28-12-2022 13:38Vrekkige schoonfamilie. Ze hebben tonnen aan vermogen, maar met kerst krijg je een niet te vreten ijsje in zo'n plastic bakje van 30 cent. En als je dan voor de tweede keer de goedkope bus slagroom pakt om van dat smerige ijsje toch nog wat te maken dan kijken ze je aan of je gek bent geworden. Bah!

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

woensdag 28 december 2022 om 17:53
Pfoe wat is iedereen toch lastig zeg.
Ik word echt in een rol geduwd waar ik niet in pas. Ik BEN geen tactvolle wijze oude vrouw verdomme.
Dus:
- je hebt geen 'anxiety' je hebt gewoon geen zin
- nee, je bent 30, er rijdt ov, je wordt niet opgehaald want mijn man heeft daar geen zin in. En ik kan het niet want guess what? Ik rij niet eens auto en redt me prima. Ook met kinderen.
- even niet aankomen met je verongelijkte gezeur. Er is aan jou per jaar meer geld uitgegeven dan aan mij in mijn hele leven.
Ik weet heus wel dat je nog geld krijgt tot op de dag van vandaag.
Ik heb jarenlang elke week drie uur reistijd besteed aan jou, om jou te zien. Dus gebrek aan aandacht is het ook niet. Stop gewoon eens met zeuren.
- vegan zijn is geen dagbesteding. Vragen over wat je als twintiger zonder opleiding en zonder werk en zonder verblijfsstatus hier komt doen kun je beter eens antwoorden inplaats van uit te weiden hoe ingewikkeld het is om in dit land vega te zijn.
- en jij mag je opmerkingen over je 'gezonde levenstijl' lekker voor je houden.
Ja ik eet dus weleens een fricandel.
'ik kan niet tegen dit licht hier, ik ga gewoon even hier zitten'
'ik zet even mijn capuchon op, na een dag werken zijn dit mij teveel prikkels'
'ja ik werk nu 5 uur per dag en ik merk dat ik een afspraak s avonds lastig vind hoor'
'ik kan een uur sociaal doen, daarna word ik te moe'
'oh ik voel het al, dit eten valt verkeerd'/oh het gaat wel/ mag ik jouw restje/ oh mijn buik, morgen weer de hele dag op het toilet'
Laat je gewoon eens nakijken mens en let erop wat je in je mond stopt.
- en jij moet gewoon even normaal tegen je vrouw gaan doen.
- ja het zijn pubers en ze houden van hun telefoon. Je komt echt heel boomer over met je aanhoudende opmerkingen daarover.
Ik word echt in een rol geduwd waar ik niet in pas. Ik BEN geen tactvolle wijze oude vrouw verdomme.
Dus:
- je hebt geen 'anxiety' je hebt gewoon geen zin
- nee, je bent 30, er rijdt ov, je wordt niet opgehaald want mijn man heeft daar geen zin in. En ik kan het niet want guess what? Ik rij niet eens auto en redt me prima. Ook met kinderen.
- even niet aankomen met je verongelijkte gezeur. Er is aan jou per jaar meer geld uitgegeven dan aan mij in mijn hele leven.
Ik weet heus wel dat je nog geld krijgt tot op de dag van vandaag.
Ik heb jarenlang elke week drie uur reistijd besteed aan jou, om jou te zien. Dus gebrek aan aandacht is het ook niet. Stop gewoon eens met zeuren.
- vegan zijn is geen dagbesteding. Vragen over wat je als twintiger zonder opleiding en zonder werk en zonder verblijfsstatus hier komt doen kun je beter eens antwoorden inplaats van uit te weiden hoe ingewikkeld het is om in dit land vega te zijn.
- en jij mag je opmerkingen over je 'gezonde levenstijl' lekker voor je houden.
Ja ik eet dus weleens een fricandel.
'ik kan niet tegen dit licht hier, ik ga gewoon even hier zitten'
'ik zet even mijn capuchon op, na een dag werken zijn dit mij teveel prikkels'
'ja ik werk nu 5 uur per dag en ik merk dat ik een afspraak s avonds lastig vind hoor'
'ik kan een uur sociaal doen, daarna word ik te moe'
'oh ik voel het al, dit eten valt verkeerd'/oh het gaat wel/ mag ik jouw restje/ oh mijn buik, morgen weer de hele dag op het toilet'
Laat je gewoon eens nakijken mens en let erop wat je in je mond stopt.
- en jij moet gewoon even normaal tegen je vrouw gaan doen.
- ja het zijn pubers en ze houden van hun telefoon. Je komt echt heel boomer over met je aanhoudende opmerkingen daarover.

woensdag 28 december 2022 om 20:48
Nou Wissewis, grappig dat je het zegt want dat is ook precies wat gaat gebeuren

woensdag 28 december 2022 om 22:43
*kuch* zo de hele dag een beetje. En dan om tien uur. Ik ga denk ik maar slapen want ik voel mij niet zo best.
En gezin kan het ook prima samen vieren toch. O ja, wel aangeven dat ze je NIET wakker mogen maken. En oordopjes. Werkt top!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 28 december 2022 om 22:46
Haha same. Ik ga lekker de hele middag slapen. Geen gezin, klein feestje. Altijd heel gezellig maar snap nirt waarom dat nirt gewoon van 18:00 tot 22:00 kan. Alle feestjes!

donderdag 29 december 2022 om 08:44
Oei lastig. Geen idee want hier geen gezin dus ik duik om negen uur mijn bed in. Ik red twaalf uur ook niet hoor, daarvoor stort ik al in van de moeheid. Inderdaad misschien s'middags even een dutje doen?
Ik heb sowieso nooit zin in oud en nieuw, stomme avond. Stom feest. Stom vuurwerk.

De kat die ik wilde adopteren is ook al weg naar een ander huisje, super fijn voor haar natuurlijk maar toch wel erg jammer.
donderdag 29 december 2022 om 13:39
Toch wel bijzonder hoe jij de ene theorie na de ander de wereld in helpt.
Jij hebt zoveel wijsheid, not, mens je komt niet verder dan de voordeur.
Zielig mens, met ook nog je achterlijke tiktok filmpjes, met filter, anders zien ze je rotte tanden.
Jij hebt zoveel wijsheid, not, mens je komt niet verder dan de voordeur.
Zielig mens, met ook nog je achterlijke tiktok filmpjes, met filter, anders zien ze je rotte tanden.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.