Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Altijd te zout en vet eten..als ik weer eens uit eten ga :pukey: volgens mij hebben jullie de halve pot zout op het vlees gedonderd. En nu heb ik verrekte dorst de hele tijd .
Voor iedereen een groene tuin
Het is stiekem een van de gezelligste kerstdagen zo alleen met griep thuis :-). Zoon heeft een theebar opgesteld met waterkoker, verse sapjes en slappe crackers. Ik kijk een gruwelijk slechte serie op Netflix die ik luidkeels zit te trashen. Kater kijkt mij begrijpend aan vanaf de bankleuning en de hond gromt ook mee als ik mij zit op te winden liggend op mijn schoot.
misschien had je dan eerst moeten bespreken voordat je met het plan kwam..

heel gemeen dit maar het voelt een beetje als karma... want face it.. je was niet de meest aardigste persoon toentertijd.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blauwetrui schreef:
26-12-2022 13:03
Nou hier zijn de plannen plotseling gewijzigd. Ik belde mijn vader net en daar gaat het nog niet erg lekker mee, dus ik heb mijn plannen omgegooid en ga oud&nieuw bij mijn vader en zijn vrouw vieren.
Das dan een minder leuke reden om de plannen te wijzigen. Sterkte!
Het is wat het is
Joppie schreef:
26-12-2022 22:30
Das dan een minder leuke reden om de plannen te wijzigen. Sterkte!
Inderdaad. Maar mijn vader is erg belangrijk voor me dus de keuze was snel gemaakt. Dank je wel :)
GroenTuintje schreef:
26-12-2022 18:35
Altijd te zout en vet eten..als ik weer eens uit eten ga :pukey: volgens mij hebben jullie de halve pot zout op het vlees gedonderd. En nu heb ik verrekte dorst de hele tijd .
Dat van de Chinees was ook te zout.
Gelukkig is kerst weer voorbij.
GroenTuintje schreef:
26-12-2022 18:35
Das de bedoeling ook. Bestel je lekker veel drinken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
O nee, visite morgen :(
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Man, man, man wat een dom gewauwel weer..waarom moet jij je altijd voordoen alsof het prima gaat en jij het perfecte leventje hebt terwijl iedereen weet dat dat niet zo is.

Ik ken je man en als jij dan zegt “mijn man is een lot uit de loterij” is het enige wat ik denk “ja, maar niet het winnende”..
Dubbel.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 28-12-2022 11:52
97.39% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
28-12-2022 11:11
Wat ben je toch een zelfingenomen dramaqueen. Huilie huilie doen als je jouw zin niet krijgt. Je wentelt jezelf compleet in een slachtofferrol als alle aandacht niet naar jou uitgaat. Bovendien ben je enorm onbeschoft en hinnik je als een paard. Ik wens jou heel veel jeuk en korte armpjes toe narcistische draak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
VGM1980 schreef:
27-12-2022 14:43
Das de bedoeling ook. Bestel je lekker veel drinken.
Ik geloof dat ze hier toch echt waren uitgeschoten met de pot zout @(
Voor iedereen een groene tuin
Vrekkige schoonfamilie. Ze hebben tonnen aan vermogen, maar met kerst krijg je een niet te vreten ijsje in zo'n plastic bakje van 30 cent. En als je dan voor de tweede keer de goedkope bus slagroom pakt om van dat smerige ijsje toch nog wat te maken dan kijken ze je aan of je gek bent geworden. Bah!
tostieijzer schreef:
28-12-2022 13:38
Vrekkige schoonfamilie. Ze hebben tonnen aan vermogen, maar met kerst krijg je een niet te vreten ijsje in zo'n plastic bakje van 30 cent. En als je dan voor de tweede keer de goedkope bus slagroom pakt om van dat smerige ijsje toch nog wat te maken dan kijken ze je aan of je gek bent geworden. Bah!
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je in jaar 2 bedankt voor dat ijsje zodat ze hun 30 cent én slagroom op zak kunnen houden :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Suuuper jammer dat de beste vriendin van m'n vriend niet kan met oud en nieuw..

Fakking eindelijk een keer dat ze niet komt. :cheer2:
Sommige forummers zijn echt zeikerds (6)

Niet in dit topic
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Pfoe wat is iedereen toch lastig zeg.
Ik word echt in een rol geduwd waar ik niet in pas. Ik BEN geen tactvolle wijze oude vrouw verdomme.
Dus:
- je hebt geen 'anxiety' je hebt gewoon geen zin

- nee, je bent 30, er rijdt ov, je wordt niet opgehaald want mijn man heeft daar geen zin in. En ik kan het niet want guess what? Ik rij niet eens auto en redt me prima. Ook met kinderen.

- even niet aankomen met je verongelijkte gezeur. Er is aan jou per jaar meer geld uitgegeven dan aan mij in mijn hele leven.
Ik weet heus wel dat je nog geld krijgt tot op de dag van vandaag.
Ik heb jarenlang elke week drie uur reistijd besteed aan jou, om jou te zien. Dus gebrek aan aandacht is het ook niet. Stop gewoon eens met zeuren.

- vegan zijn is geen dagbesteding. Vragen over wat je als twintiger zonder opleiding en zonder werk en zonder verblijfsstatus hier komt doen kun je beter eens antwoorden inplaats van uit te weiden hoe ingewikkeld het is om in dit land vega te zijn.

- en jij mag je opmerkingen over je 'gezonde levenstijl' lekker voor je houden.
Ja ik eet dus weleens een fricandel.
'ik kan niet tegen dit licht hier, ik ga gewoon even hier zitten'
'ik zet even mijn capuchon op, na een dag werken zijn dit mij teveel prikkels'
'ja ik werk nu 5 uur per dag en ik merk dat ik een afspraak s avonds lastig vind hoor'
'ik kan een uur sociaal doen, daarna word ik te moe'
'oh ik voel het al, dit eten valt verkeerd'/oh het gaat wel/ mag ik jouw restje/ oh mijn buik, morgen weer de hele dag op het toilet'
Laat je gewoon eens nakijken mens en let erop wat je in je mond stopt.

- en jij moet gewoon even normaal tegen je vrouw gaan doen.

- ja het zijn pubers en ze houden van hun telefoon. Je komt echt heel boomer over met je aanhoudende opmerkingen daarover.
Wissewis schreef:
28-12-2022 16:31
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je in jaar 2 bedankt voor dat ijsje zodat ze hun 30 cent én slagroom op zak kunnen houden :-).
Nou Wissewis, grappig dat je het zegt want dat is ook precies wat gaat gebeuren :hyper: . Wij gaan volgende maand toch verhuizen naar ver weg en man en ik zijn het er al over eens dat we kerstmis 2023 niet bij hen gaan vieren.
Volgende keer graag gelijk zeggen dat je griep hebt. En ja, ik vind griep net zo erg als corona >:-(
Zo geen zin in oudejaarsavond...als ochtendmens vind ik zo lang opblijven helemaal niks, en dan dat kutvuurwerk waardoor je de rest van de nacht nog van wakker ligt...
Hoe zet ik me eroverheen? (Want gezin)
Chloe15 schreef:
28-12-2022 22:00
Zo geen zin in oudejaarsavond...als ochtendmens vind ik zo lang opblijven helemaal niks, en dan dat kutvuurwerk waardoor je de rest van de nacht nog van wakker ligt...
*kuch* zo de hele dag een beetje. En dan om tien uur. Ik ga denk ik maar slapen want ik voel mij niet zo best.

En gezin kan het ook prima samen vieren toch. O ja, wel aangeven dat ze je NIET wakker mogen maken. En oordopjes. Werkt top!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Chloe15 schreef:
Haha same. Ik ga lekker de hele middag slapen. Geen gezin, klein feestje. Altijd heel gezellig maar snap nirt waarom dat nirt gewoon van 18:00 tot 22:00 kan. Alle feestjes!
Chloe15 schreef:
Oei lastig. Geen idee want hier geen gezin dus ik duik om negen uur mijn bed in. Ik red twaalf uur ook niet hoor, daarvoor stort ik al in van de moeheid. Inderdaad misschien s'middags even een dutje doen?
Ik heb sowieso nooit zin in oud en nieuw, stomme avond. Stom feest. Stom vuurwerk. (6)

De kat die ik wilde adopteren is ook al weg naar een ander huisje, super fijn voor haar natuurlijk maar toch wel erg jammer.
Toch wel bijzonder hoe jij de ene theorie na de ander de wereld in helpt.
Jij hebt zoveel wijsheid, not, mens je komt niet verder dan de voordeur.

Zielig mens, met ook nog je achterlijke tiktok filmpjes, met filter, anders zien ze je rotte tanden.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik vind vuurwerk altijd leuk om naar te kijken. En vind oud en nieuw meestal wel een leuke dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven