Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Koettie schreef:
28-12-2022 22:46
Haha same. Ik ga lekker de hele middag slapen. Geen gezin, klein feestje. Altijd heel gezellig maar snap nirt waarom dat nirt gewoon van 18:00 tot 22:00 kan. Alle feestjes!
Omdat om 00:00 de nieuwe dag begint. Beetje raar om oudejaarsavond tot 22:00 te vieren.
Elfje* schreef:
29-12-2022 13:47
Omdat om 00:00 de nieuwe dag begint. Beetje raar om oudejaarsavond tot 22:00 te vieren.

Maar of ik nou wel of geen feest vier, dat nieuwe jaar begint toch wel op tijd hoor!
Andersom schreef:
29-12-2022 13:53
Maar of ik nou wel of geen feest vier, dat nieuwe jaar begint toch wel op tijd hoor!
En anderen willen dat wel gewoon op de jaarwisseling vieren. Je vraagt waarom toch? Nou daarom. ;-)
Jaja.
LuciFee2023 schreef:
29-12-2022 13:55
En anderen willen dat wel gewoon op de jaarwisseling vieren. Je vraagt waarom toch? Nou daarom. ;-)
Precies :)
Ik tegen jongste: 'zo, jij hebt vanmorgen zeker bijdehantjes gegeten'
Oudste ligt compleet gestrekt. Echt huilen van het lachen.
Vriendinnen de 'fantastische grap' appen.
Na een half uur: 'haha ik had deze grap nog nooit gehoord. Zeiden jullie dat ook tegen mij?'

Nee lieverd, en daar is een reden voor 🤣🤣
Elfje* schreef:
Het zou wel fijn zijn. Dan kan ik ook eens normaal meevieren. 😁

Opvallend veel mensen in de kerstfilms die ik kijk, zijn links. En wat is het nut van een sjaal over een jas?
🤔
Ik kan dit niet hardop zeggen, want er is niemand. 🤷‍♀️
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
29-12-2022 18:50
Het zou wel fijn zijn. Dan kan ik ook eens normaal meevieren. 😁

Opvallend veel mensen in de kerstfilms die ik kijk, zijn links. En wat is het nut van een sjaal over een jas?
🤔
Ik kan dit niet hardop zeggen, want er is niemand. 🤷‍♀️
Ik draag mijn sjaal ook over mijn jas, hij past er niet gemakkelijk in. Maar wel lekker om mijn nek geslagen.
Henk-und-Roelie schreef:
28-12-2022 17:20
Sommige forummers zijn echt zeikerds (6)

Niet in dit topic

Ook wel in dit topic hoor :lol:
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Elfje* schreef:
29-12-2022 19:28
Ik draag mijn sjaal ook over mijn jas, hij past er niet gemakkelijk in. Maar wel lekker om mijn nek geslagen.
Maar dat is toch niet warm?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Elfje* schreef:
Ja ok, oud en nieuw prima. En zoals k al zei, dan doe ik een dutje zodat ik het wel red. Maar andere feestjes mogen van mij wel vroeger afgelopen zijn. Lijkt me heerlijk
hoezo moet ik het oplossen.... er valt verdomme niks op telossen/fixen
als jullie het gewoon bijhouden scheelt het een hoop gedoe!!! tis geen Freaking rocket sience

jeeez :roll: :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
PoesmetLaarzen schreef:
29-12-2022 19:58
Ook wel in dit topic hoor :lol:

Bedoel je mij? :hamer:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
29-12-2022 23:25
Bedoel je mij? :hamer:

Nee :proud:

Wie de schoen past enzo..
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Hoelang kun je de kachel stoken van 80.000.000 euro?

(Verwachte omzet vuurwerk)
Moge het nieuwe jaar met bakken uit de hemel vallen en alle vuurwerk nat regenen en onbruikbaar maken. Amen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
30-12-2022 09:47
Moge het nieuwe jaar met bakken uit de hemel vallen en alle vuurwerk nat regenen en onbruikbaar maken. Amen.
Behalve bij mijn adres want mijn jongste gaat bijna dood omdat zijn aldi-pakketje klaar ligt en hij zooooo graag wil afsteken.
Sabeltandcavia schreef:
:yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Surebaby schreef:
30-12-2022 09:55
Behalve bij mijn adres want mijn jongste gaat bijna dood omdat zijn aldi-pakketje klaar ligt en hij zooooo graag wil afsteken.
Nou vooruit. Een droog cirkeltje voor jouw jongste. Als hij/zij maar voorzichtig is en uit de buurt van dieren blijft. :)
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
30-12-2022 10:02
Nou vooruit. Een droog cirkeltje voor jouw jongste. Als hij/zij maar voorzichtig is en uit de buurt van dieren blijft. :)
En uitkijkt voor zijn eigen vingers. Hoor dat de meeste slachtoffers namelijk kinderen onder de 12 zijn.
Gen geen zin in de vriendin die komt met oud en nieuw. Voel me er nogal lullig over maar pfff, liever niet de hele avond samen op de bank.
Koettie schreef:
30-12-2022 10:42
Gen geen zin in de vriendin die komt met oud en nieuw. Voel me er nogal lullig over maar pfff, liever niet de hele avond samen op de bank.
Dan zeg je af. Of je zegt dat je corona hebt ;-)
Kan, maar ook sneu. Zit ze alleen thuis. En kan corona faken maar dat voelt helemaal lullig. En dan moet ik ook thuis blijven haha
Koettie schreef:
30-12-2022 11:03
Kan, maar ook sneu. Zit ze alleen thuis. En kan corona faken maar dat voelt helemaal lullig. En dan moet ik ook thuis blijven haha
Ohja haha, dat is niet zo slim. Afzeggen is ook heel lastig en sneu dat ze alleen zit. Maar als je er echt tegenop ziet, zou ik een smoes bedenken of eerlijk zijn. Maar dat laatste is mss extra lullig nu.
Koettie schreef:
30-12-2022 10:42
Maak er gewoon iets leuks van met lekker eten. Als het eten goed is is alles goed :)
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Sabeltandcavia schreef:

:yes:

Vanaf 0.30 uur, dan kan het zoontje van Surebaby zijn Aldi vuurwerk nog afsteken😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven