Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
vrijdag 30 december 2022 om 16:28
Ruilen, krijg jij mijn betweterige, nooit-luisterende, ongeïnteresseerde schoonmoeder die het liefst op haar telefoon zit? Neem ik jouw vriendin er wel bij

vrijdag 30 december 2022 om 19:58
vrijdag 30 december 2022 om 20:00
Belg.Blauwetrui schreef: ↑30-12-2022 19:58Je moet volgend jaar naar België gaan met oud&nieuw, daar mag je geen vuurwerk afsteken.
Hier in de wijk is het morgen vanaf 18u à 20u ook "warzone"

In 't beste geval valt er bakken regen uit de lucht. Dan houden ze 't meestal beperkt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

vrijdag 30 december 2022 om 20:39
Sabeltandcavia schreef: ↑30-12-2022 10:02Nou vooruit. Een droog cirkeltje voor jouw jongste. Als hij/zij maar voorzichtig is en uit de buurt van dieren blijft.![]()

vrijdag 30 december 2022 om 20:47
Natuurlijk weet iedereen hier wie die losgeslagen teringtubbie van je een paar klappen heeft verkocht. Maar zoals je zelf altijd het hardste blèrt, zonder ‘keiharde bewijzen’ zijn het allemaal alleen maar vooroordelen en discriminaaaaaaaatsie.
Fijn hè, als iedereen het weet en de politie kan er niets mee. Leer je ook eens een keer hoe dat is.
Fijn hè, als iedereen het weet en de politie kan er niets mee. Leer je ook eens een keer hoe dat is.

zaterdag 31 december 2022 om 10:29
zaterdag 31 december 2022 om 10:32
Vriend is verkouden en meteen "WAAROM IS DE WERELD ZO ONEERLIJK'. Ken echt niemand die zo dramatisch doet over zich niet 100% lekker voelen, meteen een slechte dag, wil geen oliebolllen halen want niet lekker want keelpijn en neusverkoudheid.
Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor
Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor

zaterdag 31 december 2022 om 10:37
Van kinderen is dat gedrag nog te begrijpen.Koettie schreef: ↑31-12-2022 10:32Vriend is verkouden en meteen "WAAROM IS DE WERELD ZO ONEERLIJK'. Ken echt niemand die zo dramatisch doet over zich niet 100% lekker voelen, meteen een slechte dag, wil geen oliebolllen halen want niet lekker want keelpijn en neusverkoudheid.
Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor![]()

Jaja.

zaterdag 31 december 2022 om 11:07
LuciFee2023 schreef: ↑31-12-2022 10:38Ik vind 2022 nog kutter qua alles dan 2020 en 2021.
Ik heb ook helemaal geen zin 2023 met wat ik weet dat nog gaat komen.
Dat heb ik ook altijd. Dan zit je elkaar braaf het beste te wensen voor het nieuwe jaar maar het komt toch nooit uit, want ook 2023 zit weer vol met allerlei ellende.
Maar verder ben ik heel optimistisch hoor.

zaterdag 31 december 2022 om 12:52
sorry maarAeonOfWinter schreef: ↑31-12-2022 10:29Godsamme, ik kom er serieus nu pas achter dat Mariah Carey zwarte roots heeft, is me echt nog nooit opgevallen. Nu ik het weet zie ik het ook pasAeon, ga je schamen. En nee, dat zeg ik dus mooi niet hard op.

ontopic : ik rol ook wel is met mijn ogen dat alles opeens vegan is of met haver/amandel/kokos melk maar er zijn ook mensen met een koemelk allergie die ook wel is van een oliebol willen genieten zonder dat ze ziek worden.
zoals mijn 3 jarige nichtje ..

dus zeik niet!! je hoeft het niet te kopen met je bek
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 31 december 2022 om 13:05
Ik denk dat het hier om een zogenaamde mannengriep gaat.Koettie schreef: ↑31-12-2022 10:32Vriend is verkouden en meteen "WAAROM IS DE WERELD ZO ONEERLIJK'. Ken echt niemand die zo dramatisch doet over zich niet 100% lekker voelen, meteen een slechte dag, wil geen oliebolllen halen want niet lekker want keelpijn en neusverkoudheid.
Tis maar goed dat ik geen kinderen heb want kan hier niet zo goed tegen hoor![]()
Je pense donc je suis