December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mainecoon, het houd ook echt niet op he bij jou

Hihi die foto!

Nou ja, Amber vraagt net of ze haar t-shirt uit mag, dus ik zeg dat dat goed is, draai ik me om staat ze in haar blootje dat heeft ze snel gedaan! Ach laat maar even scharrelen, het is niet koud!

KM, leuk he als het eindelijk mag die staartjes, hier mag het ook pas sinds een week of 2-3.

Hier zijn de tekeningen net zo hoor!

Amber knipt met 2 handen!

Wat goed dat ze nu een paar keer op de wc/potje gepoept heeft!

Ik hoop dat een nieuw bed gaat helpen...

Nurse, het is je niet gegund he die moestuin!

Amber reageert ongeveer hetzelfde op het kdv, ze zit er al langer, maar voelt zich nog steeds niet helemaal thuis...

Mette broodjes smeren!

Knap hoor dat het poepen nu ook goed, het zij voor chocola!

"Hey Met", geweldig

Leuk dat het goed gaat op het kdv!

Oef, leuk is dat he als je weer aan de potjesfase kan beginnen!

Sannie, jammer dat het lopen even niet zo wil....maar 4,7 is al netjes toch!

Ik had een week niet gelopen en daarvoor 15 minuten in 1x, na een week 10+5 en gisteren wel weer 15, had alleen weer onwijs last van mijn mild, was een tijd geleden...anders had ik nog wel wat verder gekund...

Ik word hier inmiddels gek van de buikgriep....vorige week begon Justin met spugen, maar dat was gelukkig na 1 avond over.

Daarna Amber ongeveer de hele week aan de diarree.

H ook nog een dag flink last gehad en nu is Justin weer heel de nacht aan het spugen geweest...heb max 3 uurtjes geslapen

Hij heeft ook steeds hoofdpijn, echt sneu...

Mijn maag is ook niet helemaal wat het zijn moet, maar hou wel alles binnen tot nu toe, heb me wel ziek gemeld op mijn werk,tot 23:30 werken zo zie ik niet zitten....

Ik heb net alle bedden maar weer afgehaald en te luchten gehangen, hopelijk jaag ik zo het virus het huis uit....
Amber begint toch het sticker principe te snappen trouwens en heeft weer een paar keer op de wc geplast!
hey goed van Amber!

Brian snapt niks van stickers en plast alleen op de wc als ie dat wil en verder nooit.

Balen van die buikgriep bij jullie thuis. Getver daar wordt je pas moe van kinderen met diaree en overgeven. En het is ook zo zielig
Mette, heb je nou trouwens al wat gehoord van die uitslagen??
Y heeft vanochtend weer op het potje gepoept!

En daar een ijsje voor gekregen nog voor het ontbijt
Ja Mette hoe zit het met die uitslagen?
Hey meiden,

de bloeduitslagen waren niet afwijkend, op een virusbeeld na. Dus dat is super!

Net bij het CB geweest, en hij weegt 6450 gram en 62 cm. Z'n eerste prikken gehad, oo wat een verdriet.

Marloes; ik hoop dat het niet doorzet bij je..

Y. en Amber; goed zeg!

Noof is met babyborn aan het spelen, flesje luier af, op het potje, én een sticker natuurlijk, hahaha!

O ja, Noof is 101cm en woog met kleding en schoenen 16 kilo.
Mette:

Dan hebben wij maar een korte dikkerd

R. woog pas 15.9 kilo en was +/- 97 cm

En wat een geweldig nieuws van de bloeduitslagen!

Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 25-06-2009 15:14
Reden: s
% gewijzigd
Y. was iets van 11 kilo en 86 cm. En groooooot dat ik haar vind jullie hebben gewoon reuzen ;)

Fijn hoor Mette een goede bloeduitslag!

Wanneer moet je weer beginnen met werken?

Trouwens Falcon.. ik heb het tentamen niet gemaakt gisteren. Heb morgen wel een heel belangrijk tentamen dat ik moet halen om naar het 3e jaar te kunnen.
Mette, wat een goed bericht!!

Heb vanmiddag lekker nog 2 uur geslapen, darmen blijven onrustig....

Justin ligt heel de dag al voor pampus, alles wat hij drinkt ligt er binnen een half uur weer uit...het arme schaap.
Ah, goed nieuws Mette!

KM, je je kunt je beter concentreren op de belangrijke tentamens. Succes morgen, en dan alweer het derde jaar (plus wat kleine vakjes die je hebt laten liggen? of kun je in augustus nog herkansen?)

Super van Y en Amber!! M heeft trouwens ook dunne poep, het liep zo uit zijn romper, zei H. Maar hij is niet ziek het is geen echte diarree.

Ik ga vanavond naar een feestje met buffet, een collega is zojuist gepromoveerd. Leuk! Zie ik mijn oude kamergenoten (van vorig jaar dan) weer, bijkletsen.

Doeg
Leuk Falcon, een feestje. Je kamergenoten? Snap ik geloof niet helemaal..

O ja, over die jurk voor m'n trouwdag, ik zit zelf aan dit te denken:

Vind m fantastisch maar waarschijnlijk is de kleur en materiaal bij mijn figuur en lichte huid niet zo mooi, dus ik denk dat deze mooier is:

Kost wat, maar dan heb je ook wat
Kamergenoten= oud-collega's met wie ik vijf jaar op een kamer zat. Die zijn inmiddels ook elders aan het werk.

Mooi die paarse! Het model vind ik iets spannender en de kleur zal je ook beter staan. Van de foto's op hyves weet ik dat jouw huid licht en gesproet? is, en dan val je vaak weg in beige (ik wel tenminste, ook sproeten..). Zelfs het model staat die kleur niet zo..

Ik had een petrol/turquoise-kleurige zijden jurk van Laura Ashley met paarse/blauwe bloemenprint, voor die tijd een rib uit mijn lijf (300 gulden, haha. dat is nu 140 euro..). Het model had wat chinezigs: recht en hoog gesloten, met korte rechte mouwtjes. Door de bloemen leek hij ook Chinees. En daarbij had ik dus ravenzwart haar in een strakke bob. Ik zal eens foto's scannen, zoals beloofd
wat heeft het model er trouwens lelijke schoenen bij! Ik zou wat lagere hakken nemen, in een beetje een retro-model met gespje, vin dik ook wel bij jou passen (en dan Nova ook van die schoentjes). Je kunt vast wel iets vinden in de combi paars/beige of paars/zwart.
Ja wat een lelijke schoenen hé?!

Ik ben benieuwd naar je trouwoutfit!
Ik zou de beige ook niet kopen ook door m'n huid, en ik denk dat ik er heel dik in lijk (ben ) Maar vind de jurk wel prachtig. Een beetje een Claire (Gooische Vrouwen) achtige jurk. Vond haar kledingstijl in de serie ook zoo mooi.
Ik hou wel van hakschoenen met een gespje :-)
Mette, kijk voor de grap eens op www.tati.fr

en fijn dat de bloeduitslagen positief waren, en dat virusbeeld?

Goeienavond allemaal!

Heb gewerkt, was drk, Joeri had gister koorts (bijn 41 graden) vandaag weer beter, vanmiddag 38,3 en net in bed 37,3...snap er niets meer van!

Falcon wat klinkt dat gezellig!

Het was hier gisteravond erg gezellig volgens mij!

marloes

knuf!

sorry, ga verder even lezen op Hangmoeders en dan even bijkomen...vroeg naar bed! (wekker ging weer erg vroeg vanmorgen, 04:45 uur...)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
even snel, fijn dat alles goed was mette.. Ook eens iets dat wel goed gaat!!!
Mette ik houd zelf niet zo van net boven de knie lengte...

Verrek!

http://www.nu.nl/algemeen ... el-jackson-overleden.html

En eens met de jurken van KM.

xx
Nurse, ik klik net op je link en toen belde H of ik het nieuws al gehoord had Ja dus!

Oef, het is helaas bij haar ook nog wel een beetje wanneer het haar uit komt...ze wou vanmorgen ook echt een luierbroekje aan terwijl ik het zonder wou proberen...

Km, goed hoor dat ze het nu een paar keer op het potje heeft gedaan!

Falcon, heeft de diarree niet doorgezet?

Was het een gezellig feestje?

Mette, ik zou dan ook voor de paarse gaan, maar hij is qua lengte ook niet helemaal mijn smaak.

Knorretje, beterschap voor Joeri!

Justin kwam gisteravond nog een keer met een teiltje naar beneden, maar heeft verder gelukkig lekker geslapen en heeft vanmorgen ook nog niet gespuugd *klop het snel af* dus hopelijk hebben we het ergste gehad...heb het wel gehad met dat binnen zitten met dit mooie weer....

Ik zou eigenlijk oppassen op het zoontje van vrienden vandaag, maar dat heb ik voor de zekerheid maar afgebeld....
Zoiets? Falcon?

Hoooooi!

Ik kom even vertellen dat ik er weer ben!! We hebben een hele goeie vakantie gehad, maar zijn toch een dagje naar huis gegaan want we waren wel weer toe aan thuis zijn.

Ik zal later wel wat gaan bijlezen en uitgebreid(er) verslag doen van alles. Alles is al uitgepakt en opgeruimd. We gaan zo eerst Manu naar bed brengen en even languit op de bank!

Kus!

P.s. Oh jaaaaa zet maar in de tabel hoor: TINUS IS 12 weken zwanger!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven