neurale henna
zaterdag 21 januari 2023 om 17:35
Wie heeft er weleens neutrale henna gebruikt?
Vroeger deed ik vaak Henna in mijn haar om het bruin/rood te verven. Inmiddels verf ik al een aantal jaren niet meer maar ik mis de verzorging van de Henna, mijn haar werd daar dikker en glanzender van.
Ik overweeg nu de neutrale Henna maar ben toch een beetje bang voor een rode gloed.
Bijvoorbeeld: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... tiEALw_wcB
Wie heeft er ervaring mee en hoe enthousiast ben je erover? Ik hoor het graag.
Vroeger deed ik vaak Henna in mijn haar om het bruin/rood te verven. Inmiddels verf ik al een aantal jaren niet meer maar ik mis de verzorging van de Henna, mijn haar werd daar dikker en glanzender van.
Ik overweeg nu de neutrale Henna maar ben toch een beetje bang voor een rode gloed.
Bijvoorbeeld: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... tiEALw_wcB
Wie heeft er ervaring mee en hoe enthousiast ben je erover? Ik hoor het graag.
zaterdag 21 januari 2023 om 17:42
zaterdag 21 januari 2023 om 17:51
Wat goed om te horen Kerst71, dan ga ik het proberen want dat volumineuze en zacht herken ik uit mijn Henna verf periode en dat is precies wat ik nu mis.
Ik laat mijn haar inmiddels grijs worden maar toen ik ze nog wel verfden deed ik altijd bruine henna met een schep rood en een scheutje citroen, dan pakte wel op mijn grijzer worden de haar. Maar goed jij hebt de kappersschool gevonden, dat is ook handig.
Ik laat mijn haar inmiddels grijs worden maar toen ik ze nog wel verfden deed ik altijd bruine henna met een schep rood en een scheutje citroen, dan pakte wel op mijn grijzer worden de haar. Maar goed jij hebt de kappersschool gevonden, dat is ook handig.
zondag 22 januari 2023 om 00:14
zondag 22 januari 2023 om 03:47
Een deel van mijn tantes gebruiken al een halve eeuw ‘neutrale henna’. Cassia. Het geeft geen rode gloed, alleen glans. Nu zijn dat donkerharigen met flinke krullenbossen (daarom de cassia: zachter haar en glans).
Als je geen enkel ‘gloedje’ wil: ik zou het alleen op lichtblond haar eerst uittesten op een plukje onderin. Op mijn natuurlijke haarkleur (middenbruin) zag je geen enkele gloed, wel meer glans.
Als je geen enkel ‘gloedje’ wil: ik zou het alleen op lichtblond haar eerst uittesten op een plukje onderin. Op mijn natuurlijke haarkleur (middenbruin) zag je geen enkele gloed, wel meer glans.
zondag 22 januari 2023 om 16:02
https://www.krullespulle.nl/plantenkleu ... traal.html
Ik heb net deze erin laten zetten. Heel tevreden!
Ik heb net deze erin laten zetten. Heel tevreden!
woensdag 1 februari 2023 om 18:30
Dit weekend de neutrale henna in mijn haar gedaan. Geen zichtbare kleur maar wel veel steviger haar. Precies wat de bedoeling was.
Vraag me wel af hoe het uit zou pakken op echt grijs haar want witte handdoek waar de henna opgekomen was had echt gelige vlekken.
Maar ik ben tevreden!
Over 2 weken nog een keer en dan verder gewoon 1x per maand ( zo deed ik dat met echte henna ook altijd).
Vraag me wel af hoe het uit zou pakken op echt grijs haar want witte handdoek waar de henna opgekomen was had echt gelige vlekken.
Maar ik ben tevreden!
Over 2 weken nog een keer en dan verder gewoon 1x per maand ( zo deed ik dat met echte henna ook altijd).
zondag 5 maart 2023 om 11:07
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in