Dipping powder nails
zaterdag 21 januari 2023 om 10:59
Heeft iemand ervaring met dipping powder nails? Ik gebruik nu al tijden gellac, maar als ik makkelijk mooie nagels kan krijgen zonder UV/LED licht dan gaat mijn voorkeur daar naar uit. Mocht iemand gewone nagellak gaan roepen, dat chipt bij mij mega snel die optie valt af.
Als je ervaring hebt met dipping powder nails;
Welk merk gebruik je?
Hoelang blijven ze bij jou zitten?
Is het makkelijk aan te brengen?
Is het makkelijk te verwijderen?
Hoe verwijder jij het?
In welke conditie zijn je nagels na verwijdering?
Heb je nog tips?
Bedankt alvast!
Als je ervaring hebt met dipping powder nails;
Welk merk gebruik je?
Hoelang blijven ze bij jou zitten?
Is het makkelijk aan te brengen?
Is het makkelijk te verwijderen?
Hoe verwijder jij het?
In welke conditie zijn je nagels na verwijdering?
Heb je nog tips?
Bedankt alvast!
zaterdag 21 januari 2023 om 18:36
Ik heb dit setje gekocht:
https://www.bol.com/nl/nl/p/dipping-pow ... 132160909/
Maar vond het heel moeilijk strak te krijgen, met name de randjes, veel geknoei, resultaat niet mooi en moeilijk te verwijderen
uiteindelijk gelukt met nagellakremover in folie en vijlen, mijn nagels zijn er niet mooier op geworden. Ik ga toch weer voor de gellak
Maar misschien is het oefening baart kunst of kwaliteit van het setje.. voor mij even niet meer in elk geval
Maar vond het heel moeilijk strak te krijgen, met name de randjes, veel geknoei, resultaat niet mooi en moeilijk te verwijderen
zaterdag 21 januari 2023 om 18:45
Bedankt voor de ervaring! Hier was ik al een beetje bang voorIjskoud schreef: ↑21-01-2023 18:36Ik heb dit setje gekocht:
Maar vond het heel moeilijk strak te krijgen, met name de randjes, veel geknoei, resultaat niet mooi en moeilijk te verwijderenuiteindelijk gelukt met nagellakremover in folie en vijlen, mijn nagels zijn er niet mooier op geworden. Ik ga toch weer voor de gellak
Maar misschien is het oefening baart kunst of kwaliteit van het setje.. voor mij even niet meer in elk geval
zaterdag 21 januari 2023 om 19:09
Precies waar ik al bang voor was. Heel veel gedoe en matig resultaat en er niet af te krijgen.Ijskoud schreef: ↑21-01-2023 18:36Ik heb dit setje gekocht:
Maar vond het heel moeilijk strak te krijgen, met name de randjes, veel geknoei, resultaat niet mooi en moeilijk te verwijderenuiteindelijk gelukt met nagellakremover in folie en vijlen, mijn nagels zijn er niet mooier op geworden. Ik ga toch weer voor de gellak
zondag 22 januari 2023 om 00:02
Momenteel heb ik gellac. Ooit begonnen met de acryl en gel, en daarna iemand die het dipping had van SNS. Echt het mooiste resultaat ooit, het bleef 4 weken moeiteloos zitten. Het was alleen een lange zit, anderhalf uur, maar dat had ik er voor over.
Helaas stopte ze en ging haar nichtje het doen. Resultaat zo ongeveer als jullie beschrijven, een heel stuk minder helaas. Ze is er uiteindelijk mee gestopt. Je moet er kennelijk toch wel wat talent voor hebben, en ws. ook als je het zelf wilt doen.
Maar ik blijf het eeuwig jammer vinden omdat ik het tot dusver nog altijd het mooiste vind, al ben ik verder zeer tevreden over mijn huidige styliste.
Helaas stopte ze en ging haar nichtje het doen. Resultaat zo ongeveer als jullie beschrijven, een heel stuk minder helaas. Ze is er uiteindelijk mee gestopt. Je moet er kennelijk toch wel wat talent voor hebben, en ws. ook als je het zelf wilt doen.
Maar ik blijf het eeuwig jammer vinden omdat ik het tot dusver nog altijd het mooiste vind, al ben ik verder zeer tevreden over mijn huidige styliste.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 22 januari 2023 om 09:47
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in