Verliefd op een niet-single collega
vrijdag 26 juni 2009 om 13:24
Ik vind absoluut dat je er niets mee moet doen. En dat je ook moet stoppen met dat geflirt.
Je zegt wel dat je niet wilt stoken in een relatie, maar in feite ben je hier allang mee bezig. Jij gaat mee in zijn gedrag en wakkert het misschien ook aan.
Snap zoiezo niet wat je in zo; n man aantrekt, een man die zijn relatie problemen openlijk met jou bespreekt terwijl jullie elkaar nog maar kort kennen. Ik vind het feit dat zijn vriendin geen kinderen wilt toch echt wel iets waar jij niks mee te maken hebt.
En dat hij meer ruimte in zijn relatie wilt?? Wat heb jij daarmee te maken?!!Zulke dingen moet hij met zijn vriendin oplossen en niet met een collega die pas komt werken.
Ga je er wel mee door? Succes dan. En houd in gedachte dat wanneer jullie relatie problemen, hij dit buiten de deur oplost, in plaats van met jou.
Je zegt wel dat je niet wilt stoken in een relatie, maar in feite ben je hier allang mee bezig. Jij gaat mee in zijn gedrag en wakkert het misschien ook aan.
Snap zoiezo niet wat je in zo; n man aantrekt, een man die zijn relatie problemen openlijk met jou bespreekt terwijl jullie elkaar nog maar kort kennen. Ik vind het feit dat zijn vriendin geen kinderen wilt toch echt wel iets waar jij niks mee te maken hebt.
En dat hij meer ruimte in zijn relatie wilt?? Wat heb jij daarmee te maken?!!Zulke dingen moet hij met zijn vriendin oplossen en niet met een collega die pas komt werken.
Ga je er wel mee door? Succes dan. En houd in gedachte dat wanneer jullie relatie problemen, hij dit buiten de deur oplost, in plaats van met jou.

dinsdag 30 juni 2009 om 17:28
dinsdag 30 juni 2009 om 17:30
quote:Liefje83 schreef op 30 juni 2009 @ 17:23:
Heb natuurlijk niks gedaan maar dit is alleen voeding voor mijn crush.. aaaaaaaaaaaaaaahDat jij het hem toestaat om op die manier aan je te zitten zegt genoeg. Als je niet wil dat een man zo dicht bij je komt gebeurt dat ook echt niet hoor. Maar ik ben bang dat je inmiddels te verblind bent om dat te kunnen zien...
Heb natuurlijk niks gedaan maar dit is alleen voeding voor mijn crush.. aaaaaaaaaaaaaaahDat jij het hem toestaat om op die manier aan je te zitten zegt genoeg. Als je niet wil dat een man zo dicht bij je komt gebeurt dat ook echt niet hoor. Maar ik ben bang dat je inmiddels te verblind bent om dat te kunnen zien...
dinsdag 30 juni 2009 om 20:41
Tjonge jonge, steek je kop nog verder in een bak met zand zeg. Jij wilt helemaal niet ophouden met flirten en achter die kerel aanzitten. Je vindt het HEERLIJK dat hij je bij je middel pakt, aan je zit en aandacht voor je heeft. Doe vooral wat je motto aangeeft: Geniet!!
Ik vind dat jij heel verkeerd bezig bent en hij net zo goed als dit de gang van zaken is. Maar jij brengt hem het hoofd nog meer op hol en daar ben je wel degelijk verkeerd bezig. Dat je dan hier komt zeiken dat de reacties zo bitchy zijn zegt genoeg. Je weet zelf diep in je hart ook wel dat je fout zit, maar ja, het is zo lekker he?
Ik zeg het nog maar een keer: what goes around comes around en jij bent daar geen uitzondering op.
Ik vind dat jij heel verkeerd bezig bent en hij net zo goed als dit de gang van zaken is. Maar jij brengt hem het hoofd nog meer op hol en daar ben je wel degelijk verkeerd bezig. Dat je dan hier komt zeiken dat de reacties zo bitchy zijn zegt genoeg. Je weet zelf diep in je hart ook wel dat je fout zit, maar ja, het is zo lekker he?
Ik zeg het nog maar een keer: what goes around comes around en jij bent daar geen uitzondering op.
dinsdag 30 juni 2009 om 20:50
Mijn collega's raken mij sowieso niet aan en ze komen al helemaal niet in de buurt van mijn middel.
Denk dat je in een soort van droom zit waarin je alles idealiseert. Geloof dat dit al eerder tegen je is gezegd.
Je vraagt om onze mening en vervolgens doe je aan struisvogelpolitiek. Je steekt je kop in 't zand.
Nu zal ik je eens mijn mening geven. Gebonden mannen zijn een no-go area.
Wat wil je in hemelsnaam bereiken?
Denk dat je in een soort van droom zit waarin je alles idealiseert. Geloof dat dit al eerder tegen je is gezegd.
Je vraagt om onze mening en vervolgens doe je aan struisvogelpolitiek. Je steekt je kop in 't zand.
Nu zal ik je eens mijn mening geven. Gebonden mannen zijn een no-go area.
Wat wil je in hemelsnaam bereiken?
dinsdag 30 juni 2009 om 21:30
Hij voelde een afstand? Bijzondere manier van communiceren tussen collega's. Als ik iets raars bemerk bij een collega dan vraag ik gewoon wat er aan de hand is. Niks geen gedoe over afstanden, hele rare formulering. En ik heb inderdaad ook nog nooit meegemaakt dat collega's elkaar bij een middel pakken. Een hand op een schouder en zelfs dat bij uitzondering is alles. Zoals het (m.i.) hoort op de werkvloer.
Mijn gok is dus dezelfde als die van dushi. Volgens mij heeft hij prima door hoe de vork in de steel zit en ziet hij een leuk speeltje in je. Aan jou om te zorgen dat je dat niet daadwerkelijk wordt.

woensdag 1 juli 2009 om 01:07
Nou ik ben verre van perfect (nou beetje dan)
Nogmaals je vraagt onze mening. Die heb je gekregen en vraag dan niet van "ons" of we willen mee zwijmelen in iets wat voor ons zo over duidelijk is, alleen voor jou nog niet.
Je stormt regelrecht op ellende af....maarre be my guest....vooral niks van "ons" aantrekken.
Iedereen is zo klef als de tyfus?? En er wordt wat afgeknuffeld??? ?Je bent toch niet toevallig beland in the playboy mansion?
Of is dat zooooo 1995?
Nogmaals je vraagt onze mening. Die heb je gekregen en vraag dan niet van "ons" of we willen mee zwijmelen in iets wat voor ons zo over duidelijk is, alleen voor jou nog niet.
Je stormt regelrecht op ellende af....maarre be my guest....vooral niks van "ons" aantrekken.
Iedereen is zo klef als de tyfus?? En er wordt wat afgeknuffeld??? ?Je bent toch niet toevallig beland in the playboy mansion?
Of is dat zooooo 1995?
woensdag 1 juli 2009 om 01:29
Nee, ik ben niet perfect, zeker niet. Maar... je vraagt om meningen en dat is mijn mening. Of mag ik alleen reageren als ik met je meezwijmel? Ik denk dat hier niks goeds van kan komen (ik spreek uit eigen ervaring, zeg het niet om jou te pesten). Laat hem het eerst uitmaken met zijn vriendin als zijn relatie echt zo slecht is. Als hij dán nog wat bij jou probeert...ok. Maar nu alvast een soort van basis bij jou creëren, terwijl hij gebonden is aan een andere vrouw... Nee dat voorspelt niet veel goed.
Wat zou jij er van vinden als jouw vriend jullie relatieproblemen bespreekt met een collega die verliefd op hem is?
Wat zou jij er van vinden als jouw vriend jullie relatieproblemen bespreekt met een collega die verliefd op hem is?