Verliefd op een niet-single collega

17-06-2009 23:05 132 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij nog een relatie heeft, streng zijn voor jezelf en afstand houden. Hou de eer aan jezelf zou ik zeggen.
Hoe zou jij het vinden als je een relatie had en iemand zou jouw vriend willen hebben?
Jeetje jij bent snel!

Maar thanks voor de reactie.

Ik denk ook wel dat het heel verstandig is, om die afstand te houden. Wel heel erg moeilijk! En is het wat ik echt zou willen? NEE! Daarom in dubio..ik weet wel wat goed of fout is.. maar wil ik me daar aan houden?
tis heel simpel, 2 sterke redenen om er niks mee te doen.

collega

niet single
Met ambrosia eens. Hij heeft een relatie, dus afblijven. Als hij jou leuk (en relatiemateriaal, laat ik dat er even bij zetten) vindt, dan beëindigt hij zijn relatie wel.
Je verlangt ernaar om in zijn oksel te snuffelen? Dat probleem kun je oplossen door dat een keer in de pauze te doen lijkt me. Misschien helpt het je om over je verliefdheid heen te komen.

Of het nou goed gaat met zijn relatie of niet. Hij heeft een relatie, en daarom kun je beter heel veel afstand houden.

Of je gaat wachten tot hij jou als vriendin heeft en een andere collega dagenlang aangaat staren enzovoorts omdat het met jou niet helemaal lekker loopt. .
.
Interesse tonen, veel praten, veel lachen, dezelfde ideeen hebben geeft niet aan dat iemand met jou een relatie wil, laat staan dat iemand zijn relatie op het spel wil zetten. Ik zou het eerder zien als vriendschappelijk hoe hij reageert op je. Meer ook niet!
Ik zou in een kort rokje , hooggehakt en sliploos een keer wijdbeens op zijn bureau gaan liggen voor een goed gesprek .

Dat zou het een en ander wel helder krijgen , denk je niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Liefje83 schreef op 17 juni 2009 @ 23:11:

Jeetje jij bent snel!

Maar thanks voor de reactie.

Ik denk ook wel dat het heel verstandig is, om die afstand te houden. Wel heel erg moeilijk! En is het wat ik echt zou willen? NEE! Daarom in dubio..ik weet wel wat goed of fout is.. maar wil ik me daar aan houden?Dat is aan jou. Je hebt altijd mensen die geen zelfbeheersing hebben. Maar als hij geen respect heeft voor zijn huidige vriendin en het dus niet eerst uitmaakt voordat hij iets met jou begint, dan verdienen jullie elkaar, maar verwacht dan geen betere behandeling.
Bovendien wil je nr. 2 zijn?
quote:Liefje83 schreef op 17 juni 2009 @ 23:05:

Sinds drie maanden heb ik een nieuwe baan. Leuk, maar het allerleukste is mijn collega.

Vanaf het eerste moment wekte hij, door zijn uiterlijk, interesse bij me op. Dit liet ik echter niet merken. Het begon mij toen op te vallen dat hij altijd wel naar me zat te kijken. Hier reageerde ik niet op, daar ben ik te verlegen voor. Tot we sinds twee weken via via met elkaar in contact zijn en echt heel veel lol hebben. Van 'een onwijs lekker ding' is hij gepromoveerd tot een hele leuke jongen! Elke dag/nacht denk ik aan hem, ik dróóm echt over hem! Verheug me er onwijs op om hem te zien, voel dat ik echt straal als ik hem zie.. vind em gewoon super.. dus jullie raden het al.. Liefje heeft een heftige crush. Big times.

Het probleem is dat hij een vriendin heeft. Ja. Hij.heeft.een.vriendin.

Hoorde van andere collega�s dat het een paar maanden geleden al niet goed ging, voor ik er werkte dus, maar ze gaan nog wel met elkaar. Zelf zegt hij er weinig over, alleen bijvoorbeeld dat hij wel kinderen wil maar zij absoluut niet, dat hij veel meer ruimte wil in een relatie dan dat zij geeft en .. nou jah.. ik krijg niet het idee dat het een geweldige relatie is waar hij volledig gelukkig in is.

Ik wil zeker niet gaan bemoeien in een relatie maar ik vind hem wel echt heel erg leuk. Wat moet ik doen?

Eerlijk gezegd.. ik wil hem gewoon! Wordt niet alleen geil van hem, maar verlang er ook naar in zn oksel te snuffen en te ontspannen met zijn armen om me heen. Mijn dag met hem delen. Voor hem koken en lief zijn. Enz. Het is niet puur fysiek dus.

En hoe hij op mij reageert? Ja, hij zoekt me regelmatig op. Kijkt vaak naar me. Toont interesse. We bespreken veel. Lachen veel. Houden niet van allemaal dezelfde dingen maar respecteren elkaars interesses en mening. Andere mensen zien ook dat we goed met elkaar kunnen opschieten.

Wat zouden jullie doen? Wat moet ik doen?Tis maar waar je geil van word....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2009 @ 23:17:

Ik zou in een kort rokje , hooggehakt en sliploos een keer wijdbeens op zijn bureau gaan liggen voor een goed gesprek .

Dat zou het een en ander wel helder krijgen , denk je niet ?
quote:Liefje83 schreef op 17 juni 2009 @ 23:13:

Ik zou het niet leuk vinden als iemand mijn vriend wilde hebben.. maar als hij haar wilt wil ik ook niet dat hij bij mij blijft.

Tis ook zo idd dat als hij mij leuk vind hij wel actie onderneemt.. misschien is het handiger om daar in dit geval op te wachten. En moet ik hem laten weten dat ik hem leuk vind?Nee, natuurlijk niet. Hij heeft een relatie! Ze zeggen wel eens dat domme vragen niet bestaan, maar ik denk daar op dit moment anders over. Manipuleren/inspelen op gevoel/ uitdagen/ in twijfel brengen heeft namelijk niets met liefde te maken.
Het is eigenlijk heel simpel ......... hij zal ongetwijfeld een dikke plasser krijgen of op zijn minst een gestreeld ego als jij jezelf aanbiedt . Gaat hij er op in is het een slappe hap om 1 van de volgende redenen ; hij vindt er thuis niks aan maar durft niet weg te gaan , hij houdt van zijn vriendin maar zijn hormonen zijn sterker dan zijn wil , hij neukt toch altijd al alles wat los en vast zit , ....

Dus zeg maar ? Wil je een poging doen om het te doen met een slappe hap ? ( dan trek ik mijn trukendoos open met verleidingskunsten ) Of ga je voor de kans op een afwijzing ( waarna jullie nog samen moeten werken ) ?

Wat vindt de baas van relaties op de werkvloer ?
wat bianca zegt
.
.
Poeh... krijg een lichtelijk geval van Déja Vu zeg maar

Kan je maar één advies geven NIET DOEN.............voor je eigenwaarde een geweldige deuk krijgt. Je komt altijd als verliezer uit de bus.

En het "het gaat al tijden niet zo goed tussen ons" verhaal...staat vast tussen de smoezenlijst
Ik denk dat je het niet luchtiger maakt, maar dramatischer. Luchtiger doe je door (verstandig te zijn) afstand te nemen en een leuke welsingle tegen te komen. 't Is maar een verliefdheid, je weet wel...van die hormonale reacties die je niet perse hoeft te voeden.
quote:Liefje83 schreef op 17 juni 2009 @ 23:28:

Waarschijnlijk ga ik hem wel zeggen dat ik hem zie zitten. ..Vraag het ons dan niet , zeg .
Ach, zijn ego is dan inderdaad gestreeld en en opening gemaakt om een zeer verliefd en verblind meisje eeuwig aan het lijntje te houden. Het is maar wat je luchtig noemt.

Niet doen. Hij is bezet. Als hij het niet goed heeft met zijn vriendin en hij heeft het lef niet om het uit te maken (waar hij dan ook wel weer slap excuus voor zal hebben) dan is het toch helemaal geen vent die je zou willen? Dan maak je iets van em wat ie niet is.

Daarom val ik altijd op die mooie, welgevormde, mannen die zelfvertrouwen hebben (hebben, niet doen alsof), tikkeltje dominant zijn, liefst strak in pak (ff verder fantaseren :P) staan voor hun vrouw en eventueel gezin en waar geen stok tussen te krijgen is. Dat beeld zou ik ook niet zou willen verstoren door ook maar te proberen daar tussen te komen (omdat ie dan meteen het ideaal niet meer is als ie er aan toe zou geven )
En ik zou niet willen dat hij met mij gaat als hij nog met haar heeft. Tuurlijk niet.

Ennn.. daarnaast is het ook geen type om vreemd te gaan.

Waarschijnlijk ga ik hem wel zeggen dat ik hem zie zitten.

Dan ben ik er ook 'vanaf', en misschien maakt dat het wat luchtiger voor mijzelf...

En misschien vind ie mij ook wel helemaal niet leuk.. dat kan natuurlijk ook. Maar ik zie hem niet zo doen met andere vrouwelijke collega's.

Ik denk ook wel dat het heel verstandig is, om die afstand te houden. Wel heel erg moeilijk! En is het wat ik echt zou willen? NEE

Ik zou het niet leuk vinden als iemand mijn vriend wilde hebben.. maar als hij haar wilt wil ik ook niet dat hij bij mij blijft.hij is nog niet eens bij jou

En op de rest geef ik maar een commentaar,wat kun jij jezelf tegenspreken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou het niet leuk vinden als iemand mijn vriend wilde hebben.. maar als hij haar wilt wil ik ook niet dat hij bij mij blijft....

Als je het van verre ziet aankomen nog voor een relatie begint, zou ik de beste man bij voorbaat al niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven