December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goooeeeeeedemorgen!

Mette:

Ooh, das jammer dat je TI niet hebt kunnen kijken.. maar in plaats daarvan knuffelen met je meisje is ook wel erg lekker he?

Wat goed van jullie Stef! Fijn is dat he, proberen dr in te houden, zo is A. ook door gaan slapen!! (slaapt nu altijd ongeveer van 20:30 tot 5:30) Dan voed ik hem en slaapt ie verder tot +/- 8:00

(oh, kijk, nu hoor ik hem dus )

Mn bed is trouwens niet meer zo fris

M. kwam om 5:00 thuis (A. kwam net voor een voeding) van het stappen en meurde helemaal naar bier en rook, is zo in bed geploft en ligt nu dus nog in bed te stinken

Laat hem maar lekker liggen, vanavond gaan we weer op pad en anders houdt ie dat nooit vol schat ik zo.

Iedereen een fijne dag gewenst!!

Kusss!
Hahaha, Nursie hier precies hetzelfde, Tris kwam ook stinkend van de rook en bier thuis.

Het was gister idd zo heerlijk zo saampjes in bed. Ik moest nog even kolven, en op een gegeven moment na wat zachtjes kletsen viel ze in slaap terwijl ze mn hand vasthield. Ik wilde van kolfkant ruilen, dus ik trok heel zachtjes m'n hand terug. Al slapende zocht ze met haar handje weer naar de mijne
Ook om 5:00?

Heb net A. gevoed en wil nu eigenlijk toch mn boodschappen gaan doen dus heb de slaapkamerdeur open gezet en de meiden wat aanwijzingen gegeven

Dat is pas lekker wakker worden! (zeker als je een kater hebt )

Wat mega schattig van jullie Nova... heerlijk... Kun je haar dan gewoon zonder problemen overleggen in haar eigen bed?

Echt heel knap trouwens van haar zindelijk zijn!!

Oh, ik hoor activiteit (lees: deo sprayen Niet erg overbodig lijkt me zo )
Noof had net gepoept op het potje, en wilde de inhoud aan papa laten zien..

Ik ga ook de kleine man aankleden, en boodschappen doen.

Veel plezier vandaag!
Ik heb trouwens zooo'n gave pyama gezien voor de kleine man. Maar ¤20 voor een pyama is wel een beetje duur..

Goedemorgen!!!

Zo, was gezellig hier gisteravond!

Vriendlief en ik zaten lekker in de tuin, heerlijk fris! Beetje zitten dromen van een aanbouw en dat het wel fijn zou zijna ls we die al snel (lees binnen nu en 2 jaar) zouden kunnen realiseren...

Aangezin ik nu toch meer melk produceer/kolf dan dat Meike kan drinken heb ik gister heerlijk 2 rosé gedronken....mjammie!

Joeri had de afgelopen 3 dagen koorts/verhoging maar lijkt nu wel weer beter. Nog wel een beetje moe lijkt ie wel, dus nog even rustig aan doen...

Mette

ja, hele leuke pyama, ik had ze ook gezien, je hebt er nog meer van toch?

Ik vond ze ook zo duur...Joeri heeft nu een shortama van 6 euro bij de Zeeman vandaan, rood broekje en het tshirt is ook piraat. Staat superleuk! Hij heeft ook een politiepyama, staat ook zo grappig!

En die jurken, ik was een jaartje geleden ook een beetje aan het snuffelen, aangezien vriendlief dus wel een jurk enzo wil als we gaan trouwen (nou ja, hij niet maar wil dat ik in een jurk ga) maar ik ga geen 1000 euro of meer uitgeven voor een jurk. Ik had toen een eetje zitten snuffelen en kwam op die site uit vandaar... Maar ik dnek dat we dit jaar nog voor geregistreerd partnerschap gaan en als we dan een keer iets meer geld hebben kunnen we altijd nog trouwens. Jurkjes voor Tess en Noof zijn leukleukleuk!!!

(ps, we moeten nog even een datum prikken!)

Tinus

welkom terug!!! En jij zwanger, goh, dat wisten we nog niet!

Maar even zonder dollen, leuk dat het nu in de tabel kan!!! En ook even en publique: gefeliciteerd! *smak*

Nurse

lijfje is mooi!!!

Oef

ik ben ook niet zo van de rapley hoor, heb hetzelfde idee als jij erover...ben trouwens veel te bang dat ze stikken!

En ik droeg ook nooit jurken enzo, maar heb laatst voor 10 euro een hele leuke bij de H&M gescoord en ben er wel blij mee! (al zag ik een foto van mij dat ik het aanheb op het feest van mijn oma en het lijkt wel aldof ik nog een flinke buik heb, maar is helemaal niet meer zo! Daar baalde ik dan wel weer van, maar zal wel komen door de print op het jurkje)

Wij hebben laatst ook al olvaritpotjes gekocht, die waren toen in de aanbieding bij het kruidvat enje kunt die dingen best lang bewaren... ik heb het idee dat Meike er misschien ook wel eerder aan toe is dan Joeri toendertijd, maar goed, ze is nu pas 3,5 maanden dus sowiezo wachten we hier nog even...ze doet het goed genoeg op 4 voedingen gelukkig...

Op het consultatiebureau zagen ze dat ze keurig volgens de lijn groeide (op 4 voedingen) dus dan kreeg ze genoeg binnen...

Ik vind het ook moeilijk om te kijken wat ze aan moeten. Meike kwijlt en knauwt hier ook al flink erop los... Ik hoop niet dat ze nu al tandjes krijgt, ze begint nu al af en toe te bijten tijdens het voeden! *auw!*

Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik het super vind dat het zo lekker gaat met jou, P en de kids, ook al is het druk en heb je soms even een minder momentje, petje af hoor! Ik weet van schoonzus hoe moeilijk het af en toe kan zijn met 2 kids (ook 2ling) maar jij hebt er nog 1!

Over het wakker worden van Brian is al veel gezegd en ik doe dat ook bij Joeri als hij wakker wordt , soms even een slokje water. Het is het verwerken van de dag...

Kletsmajoortje

Ik lees nu ook veel te weinig met Joeri, moet ik inderdaad weer gaan doen. Ik lees me suf over het jongetje met de alerliefste billetjes (over op het potje gaan) (ja, samen met Joeri ) maar helaas, nog geen resultaat!

Sannie

wat goed!!! Ik had eigenlijk donderdag alweer moeten lopen, maar helaas, ik moest Joeri halen van de opvang en aangezien hij toch niet lekekr was heb ik hem eerder gehaald dan dat ik normaal had gedaan...anders had ik donderdag ook nog even gelopen... Misschien vanmiddag als vriendlief thuis is. Hij heeft trouwens voorrang op mij met lopen van mij, want hij is bezig met een sollicitatie en moet daar ook (weer) een sporttest voor afnemen, dus hij moet ook weer even aan zijn conditie trekken na de operatie... Hij moet eind julie laten weten of hij weer in conditie is (gaat vast wel lukken, hij moet alleen ook zijn buikspieren trainen en opdrukken)

Zo, zal eerst dit even verzenden voor mijn pc weer eens*poef* zegt
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou eens even kijken hoever ik kom. Jp is even de deur uit en Manu is (nog) lief aan het spelen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad! De eerste week in de gite op de boerencamping is erg goed bevallen. Het was goed geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en Manu heeft zich prima vermaakt. De 3e dag hadden we alleen maar regen, maar hij vond het blijkbaar helemaal geen probleem om een dagje binnen te spelen. We hebben verder alleen maar goed weer gehad. Een dag of 3 zelfs over de 30 graden, maar dat was wel weer een beetje te warm! Ik had een grote tas met speelgoed meegenomen en daarin zaten ook een stuk of 10 kleine kadootjes (een autootje, een waterpistool, een kleurboekje...) dus als Manu zich dreigde te gaan vervelen, was er weer wat nieuws voor hem om mee te spelen.

In de omgeving hebben we een paar uitstapjes gemaakt en verder was het gewoon lekker relaxen met een boekje op de camping.

De tweede week zaten we in een chaletje op een vakantiepark. Heel anders als de eerste accomodatie, maar ook leuk vanwege de variatie. Daar waren nog wat meer kleine kindjes, dus had Manuel ook wat speelkameraadjes. De laatste paar dagen kwamen mijn ouders ook naar die camping toe en we hebben met elkaar nog een paar hele leuke dagen gehad. Wel relaxed, zo hadden wij ook wat meer onze handen vrij.

Manuel heeft eigenlijk meteen heel goed geslapen op vakantie. Helaas werd hij net als thuis nog steeds tussen 6 en 7 wakker 's morgens, dus dat was wel pech voor ons. Maar hij sliep ook elke middag nog, dus tussendoor hadden we lekker wat uurtjes rust voor met zijn tweetjes.

Het zwembad was - in tegenstelling tot vorige jaar toen hij jonger was - ook een groot feest!

Hij zit echt goed in zijn velletje, vond alles leuk en spannend (kastelen met donkere hoekje waren 'pannend') en daardoor hebben wij ook een relaxte tijd gehad! We hebben ook erg om hem gelachen. Wat kan dat mannetje kletsen zeg. Vooral tijdens autoritten was dat mondje maar aan het ratelen en babbelen. Soms zaten JP en ik samen ergens over te praten en dan hoorden we vanaf de achterbank dat hij de laatste 3 woorden van ons herhaalde als een soort echo. Erg grappig.

Ik zal wat vakantiefoto's op Hm zetten!

Met mij gaat het verder wel goed. Ik ben helaas nog steeds aan de emesafene. Een paar keer geprobeerd om te stoppen, maar dan was ik meteen weer beroerd. Echt balen, maar goed... met pillen voel ik me 10x beter! Ik slik er eentje op een dag, ipv de voorgeschreven 2 en daarmee gaat het prima. Hoop wel dat ik over een week of 2 echt van die misselijkheid af ben.

Gek genoeg was het op vakantie veel beter dan thuis. Vanmorgen namelijk voor het eerst in 2 weken weer overgegeven toen ik het kattenvoer rook... Blegh.

Ik heb hier en daar wat teruggelezen over het eea. Er is veel geschreven, alleen gisteravond al! Ik spring vanaf hier weer in.
Meiden, ik kom niet toe om Viva bij te houden, maar wil wel even laten weten dat ik nog besta, hoor.

Werk

Eindelijk is de interne vacature voor de administratie officieel. Alleen is het wel een functie voor 32-36 uur. Ik werk maar 24 uur, dus dat kan nog wel eens een struikelblok worden. Ik heb wel gesolliciteerd, dus duimen jullie voor me???!!!! Ik ben er zo aan toe om te switchen.

We hebben een nieuwe chef en die gaat ook zijn best voor mij doen om mij op die plek te krijgen (voor zover in zijn mogelijkheid ligt).

6 juli is de sluitingsdatum, daarna komen de verdere ontwikkelingen. Maar ik hoop het zo dat ze me aannemen.

KM

Evengoed genoeg wasgoed, vanwege het douchen (met warm weer doe je dat vaker). Zwemhanddoeken. En door het mindere weer hebben de kinderen toch veel kleren aangehad.
Tinus

Ik had ook nieuwe dingen mee op vakantie genomen. En een kleine tas met zijn speelgoed, ik wist dat we in de supermarkten daar genoeg leuke dingen tegen zouden komen en dat we dat dan voor hem gingen kopen.
Joni maar volgens mij ben je redelijk ongelukkig in je huidige werk toch? Wat ik zo onthouden heb... Is het dan geen optie om die meer uren te gaan werken? Kan Nils anders niet wat minder uren gaan werken of wat meer uren kinderdagverblijf?

Tinus: je vakantie klonk erg leuk! Jammer van die misselijkheid...

Sannie: jeeeeetje wat ben jij snel door die Evy heen gerend

Vorig jaar woonde die hier vriendin nu zo ongeveer en ik merkte dat ik toen een stuk vrijer was om in de avond gewoon even een uurtje buiten te gaan rennen... dat mis ik toch wel om dat gewoon zonder al te veel planning te kunnen gaan doen...

Knorretje dat is weer een lekker roze lapje! Wat voor functie gaat hij op solliciteren? En hoe ziet die sporttest er dan uit? Is die anders dan die 3:20 test van de site?

Y werd gisteravond om een uur of half 12 ongeveer wakker en is toen een paar uur wakker geweest... Ik probeerde nog een soort boodschappenlijstje te gaan samenstellen maar Y ging toen ook kookboeken lezen dus dat schoot niet heel erg op... licht uit en ben er toen maar bij gaan liggen maar ik wilde eigenlijk nog van alles gaan doen dus ik lag niet echt lekker... toen dacht ik dat ze sliep en ben ik in slaap gevallen, word ik weer wakker... heeft ze een heel bakkie creme van de Lush over mn bed gesmeerd... en vanochtend had ze een ei in de koekenpan gedaan in de keuken want ze wilde graag een ei... Ik vind het gewoon echt bijzonder veel werk een kind en ik vind het soms heel benauwend dat ik vaak achter de feiten aanloop, met studie en met huis schoonmaken etc. etc. en ja, dan had ik niet zo lang op het forum moeten hangen gisteravond maar ik had echt niet verwacht dat ze wakker zou worden en zo lang nodig zou hebben om weer in slaap te vallen...
Hi!

Wat een rust! M. is de meiden wegbrengen naar opa en oma, A. (die nu nog slaapt) volgt later op de dag en dan gaan wij stappen!

Mette:

Hahaha! das ook lekker, na een avond doorzakken de volgende dag de inhoud van het potje van je dochter mogen bekijken

Heb je natuurlijk wel toegestaan he?

Schattige pyjama ja! Ach, op de groei dan kan t toch wel 20 euro?

Knor:

Lekkerr even een roseetje!

Leuk dit jaar voor partnerschap gaan, trek je dan ook iets van een jurk oid aan? (zou t wel doen hoor, kun je twee keer helemaal opgedoft! )

Heerlijk trouwens; weer es zo'n lap roze

Tinus:

Balen dat je zo met vlagen super misselijk bent en moet spugen... hopelijk gaat het over een paar weken beter.

De vakantie klinkt iig erg geslaagd! Fijn dat jullie mannetje zo goed in zn vel zit momenteel

Met onze R. gaat t nu ook sinds een dag of 2 veel beter, de knop gaat nu stukje bij beetje meer om; meteen vragen/zeggen wat je wilt of dr niet zint ipv gaan 'piepen'

Joni:

*zwaai*

Ik duim voor je!

KM:

Dat is idd balen... misschien toch minder forummen ja.

En kun je niet regelen dat ze niet zo veel vrijheden heeft in huis?

Slotjes op de kastjes zodat ze niet bij pannen/eieren of verzorgingsproducten kan?

Herken het verder niet echt, onze R blijft overal redelijk goed vanaf, kan me voorstellen dat het lastig is.

Oh, ik hoor onze kleine man me roepen, ga maar es kijken wat ie wilt (ow, ow, wat zou dat zijn? )

Mn huis weer helemaal aan kant gemaakt net, alle was weggewerkt, boodschappen binnen voor de hele week.

Zo hoef ik morgen niets te doen qua ruimen oid. (zal morgen ook wel brak zijn na een avond doorzakken )

Heb echt zin in vanavond!

Straks ook een keer weer met zn 2e aan tafel ipv met zn 4e, ook anders zeg. Ga voor makkelijk vanavond, ga met dit weer niet lang in de keuken staan; we eten broodje hamburger

Fijne dag nog allemaal!

Tinus, welkom terug!! Klinkt zeker als een geslaagde vakantie!

En nu officieel: Jippie er komt weer een baby

Jammer dat de misselijkheid nog niet over wil gaan...

Mette, wat een leuke jurkjes voor de meiden!!

(wanneer gaan jullie ook al weer precies trouwen )

Hoe is het nu met Stef?

Knap man van Noof! en wat lief zo samen in bed

Gezellige avond!

Whaha, goeie morgen papa

KM, nou lekker is dat van dat tentamen!

Jeetje, je hebt ook wel een "draakje" zeg, onze kids verzinnen dat soort fratsen met creme en eieren en zo gelukkig niet * klop klop klop*

Oef, hoe is de nacht gegaan met Rosanne?

Amber is juist steeds rond 5:00-5:30 wakker de laatste dagen, lijkt ook aan het dromen te zijn, vanmorgen ging H er heen was ze was hard aan het huilen en mama roepen, hij nam haar even mee, maar ze bleef maar roepen, net of ze niet goed wakker werd, even wat gedronken en toen toch weer gaan slapen.

Tja hoe leg je het uit, daar ben ik dus ook nog niet uit...maar moest stiekem wel lachen om Tomas de trein

Meestal vraag ik gewoon, had je gedroomd en dan zegt ze ja...maar of ze het nou snapt?

Sannie, goed hoor deel 1 klaar (dat is toch 30 minuten??)

En nu deel 2?

Ik heb er net 17 minuten gedaan...maar men wat was het plakkerig buiten!

Nurse, Oei M was zeker heel blij met je vanmorgen

Gezellige avond!

Knorretje, jeetje al weer verbouwplannen, je lijkt Nurse wel!

Joni, ik ga voor je duimen!

Het was vandaag mega druk op mijn werk (er waren 2 zieken), dus heb me de tandjes gelopen met dit plakweer.... morgen zijn er weer meer als het goed is!

Justin was de volgende dag gelukkig weer helemaal beter!

Amber heeft nog steeds niet helemaal normale poep, maar is verder wel fit.

H heeft het zwaar de laatste dagen....
Als het niet lukt om voor 24 uur de nieuwe functie te krijgen, ga ik overwegen om 32 uur te werken, of om een middenweg te regelen bij mijn werkgever.

Ik voel me steeds minder lekker op mijn plek bij de huurincasso. Maar eerst ga ik natuurlijk onderhandelen/vechten voor die 24 uur. 32 uur werken is dus dan 4 dagen en dat vind ik best wel pittig hoor met 2 kleine kinderen. Aan de andere kant doe ik dan wel weer werk waar ik me beter bij voel, maar toch. Mocht de baas toch niet willen, dan kan ik altijd nog overwegen wat ik doe.

Opvang KDV enzo is verder geen probleem, Nils meer inzetten is ook geen probleem, maar een dag extra van de kinderen weg vind ik best wel jammer.

Nils is weer voor 2 weken naar het buitenland. Deze week is Boyd bij mijn schoonouders, dus heb ik alleen even de zorg voor Eize. Wel lekker hoor.

In september moet hij wel voor 4 weken naar Nigeria, daar ben ik helemaal niet blij mee. Maar ook dan krijg ik wel weer hulp hoor.
Oja, dat is natuurlijk zo dat Nils vaak naar het buitenland is... Maar dan nog als het een functie is voor 32 tot 36 uur dan is maximaal 32 uur werken toch misschien ook wat krap als er veel werk is op sommige momenten?

Ik vind het wel lekker luxe om te kunnen kiezen voor 24 uur werken

Ik denk dat het bij mij zeker 38 uur per week zal moeten worden maar ja ik heb er dan ook maar 1

Is het echt verplicht in deze baan dat hij zo vaak en zo lang naar het buitenland moet?

En Boyd de hele week bij je schoonouders? oeh lang

Ik ben net even gaan hardlopen... op muziek van MJ maar ik denk dat ik toch weeeeeer een beetje naar beneden moet en weer even moet beginnen met les 26 ofzo voordat ik verder ga met lessen van deel 2 van Evy... en dan nu vol blijven houden...
He meiden,

even ego, voel me net een bejaarde.

Het was zoo ontzettend leuk gister. eerst de 3J's daarna 1,5 uur Nick en Simon en een uur Jan.

Ik had veels te veel gedronken, hahaha! Zo verschikkelijk gelachen, gedanst meegezongen (heb er een zere keel van) en veels te veel gerookt.. Daar komt denk ik ook die zere keel van.

Ook nog een opstootje gehad.. Whahaha! Er was een gozer die m'n vriendin een duw gaf omdat er een paar spatten water op z'n shirt waren gekomen.. En hij zou haar zo een klap geven, hij stond al met z'n vuist klaar.. Najaaaa. Meteen een hele horde meiden om m heen en toen taaide hij af

O, o, de moeders op stap

Werd helemaal draaierig van die eerste peuk, maar wat smaakte ie lekker!

Ik heb wel ontzettend last van m'n bekken, van het dansen en springen.

Maar goed, dat heb ik er wel voor over.

Tris is de kinders aan het klaar maken, om even bij vrienden op bezoek te gaan.

x
Ook hier een brakke moeder

Geen knokpartijen, wel veeeeel drank, veel gerook en veel gevreet

Trouwens, MEGA GOOR!

Het begon ineens zoooo te stinken in de schuur, is de vriezer die daar staat uitgevallen; al t vlees is rot
Hallo Tinus!!! Hardstikke leuk dat je er weer bent! Ik geloof dat er extreem veel geschreven is, ga je het allemaal teruglezen (vast wel..).

en dan officieel: JOEPIE TINUS IS ZWANGER!

Leuke vakantie heb je gehad, relaxed of niet? Wij hebben nog niks geboekt voor sept, maar H zei al dat we maar wel een camping met andere kinderen of iig een speeltuin/zwembad moeten doen.

Mette en Nurse, gezopen en gerookt en ook nog (bijna) gemat, haha. Lekker hoor, er even zo uit.. Verder leuk dagje gehad? Wat was het warm he, of bij Nurse onweer?

Nurse, griebel je vlees... en Mette, je bent weer gezellig aanwezig hier, eindelijk de verbinding oke dus.

Hier de hele dag droog en superheet.. we hebben een lange fietstocht gemaakt door wat wijken, kijken of we daar zouden willen wonen, en ijsje gegeten. Verder niks, rustig aan in de tuin (M viel voor het eten nog in slaap op mijn schoot, en die ligt er nu weer lekker in.)

O ja, ik heb rode crocjes met hem gekocht, hij vindt ze heel mooi (en ik vind ze bij kindjes stiekem erg schattig, leek me fijner dan die plakkerige plastic waterschoenen).

Ik heb vrijdag mijn laatste hoofdstuk ingeleverd, ben blij en trots! Dat rotgevoel van vorige week is nu weg, heb de hele week dus niet 's avonds gewerkt maar overdag (vrij genomen van nieuwe project), en dat hielp. Nu nog de inleiding (is ook een heel hoofdstuk nog..) en de conclusie. En dan het boek in elkaar draaien, dat het een vloeiend geheel wordt. In augustus moet het helemaal af en goedgekeurd zijn, zodat ik ook echt vrij ben 1 sept.

Zo dat was even ego.

O ja, M had trouwens gister prutogen, maar ik geloof dat het niet weer die erge ontstoken ogen zijn, maar gewoon verkoudheid (hij is erg verkouden).

Marloes, wat naar dat H zich zo rot voelt, het duurt wel even he.. Gelukkig zijn de kinderen weer opgeknapt.

Joni, ik zou iig solliciteren. Zelf vind ik 32 uur werken heerlijk (nu vijf dagen wel wat veel omdat ik natuurlijk ook 's avonds doormoet, dus dan is het huishouden wel wat lastig). Ik denk dat 24 uur of 32 niet zoveel uitmaakt als de praktische kanten goed geregeld zijn, ja, dat je werk veel leuker wordt!
O Klets, dat heb ik ook wel eens, dan stel ik het uit om aan de slag te gaan als M in bed gaat, en als ik dan eindelijk bezig ben wordt hij wakker. Of ik ga te laat naar bed in de hoop dat ik wel tot 7 uur kan slapen en dan wordt hij om 5 uur wakker... gaaap. Grr, eigen schuld dan, maar het is wel lastig ja..

Fijn dat je in aug. twee tentamens kan maken, schiet weer wat op. Ga je nog wat vrij nemen? Of ach, als student deel je je vakantie niet zo in he, met weken vrij en weken werken. Het zou wel lekker zijn als je een bijbaan kan krijgen die wat geld oplevert.
quote:Falcon schreef op 28 juni 2009 @ 20:03:

Joni, ik zou iig solliciteren. Zelf vind ik 32 uur werken heerlijk (nu vijf dagen wel wat veel omdat ik natuurlijk ook 's avonds doormoet, dus dan is het huishouden wel wat lastig). Ik denk dat 24 uur of 32 niet zoveel uitmaakt als de praktische kanten goed geregeld zijn, ja, dat je werk veel leuker wordt!

En nu gaat Oef vast roepen dat je een hulp moet nemen

Fijn voor je dat je klaar bent! Ook wij zijn trots!

Ga nu snel op de bank, ben moeeee.
Amber wou vanmiddag ineens weer alleen haar onderbroek aan! En dat ging goed tot het slapen, eens kijken of ik haar morgen weer zo ver krijg!
quote:TheNurse schreef op 28 juni 2009 @ 20:12:

[...]

En nu gaat Oef vast roepen dat je een hulp moet nemen

hier geen brakke moeder want ik was gister ook op stap maar ik mocht lekker uitslapen.

Tot half 11 in coma gelegen en ondertussen had Peter de kinders in een strak schema gekregen waardoor ze nu wel s allebei kunnen gaan doorslapen.

Das wel lekker hoor dat ik het af en toe even kan loslaten en dat hij het dan 'even regelt'. gaat niet altijd goed maar vandaag wel!

Vanmiddag met mn zus en de kinderen een eind gefietst tussen de weilanden hier. Brian lekker achterop. Daarna met zn allen hier in het badje geplonst.

Ook nog geen regen hier dus een prima dag.

Wel grappig dat blijkbaar de mannen op vrijdag weggaan en de vrouwen op zaterdag? Haha nou ja volgende week ga ik op vrijdag want dan viert mn beste vriendin haar verjaardag.

Marloes vervelend dat H zo'n last heeft op dit moment. Maar ja het is ook vermoeiend weer voor iemand met pfeiffer.

Goed zeg van Amber dat ze weer zonder luier wil.

Knor wat een gezellige lap tekst weer. Lekker dat Meike het goed doet op vier voedingen. En bijvoeden heb ik gister voor het eerst gedaan. Nou ja bijvoeden ieder 6 theelepeltjes of zo. David keek me echt aan of ik helemaal gek was geworden en Rosanne vond het wel vreemd maar ok. Ik heb er foto's van gemaakt ik zal mn online album weer eens bijwerken dan kan ik weer eens wat laten zien.

Lief dat je 'petje af' schrijft. Ik vind eigenlijk dat wij het ook best wel goed doen. Kijk het gaat allemaal niet vanzelf (heb mn werk opgegeven bijvoorbeeld) maar ja wat is nou een jaar op de rest van je leven. Toch?

Tinus het klinkt als een hele leuke ontspannen vakantie. Balen dat je nog steeds zo misselijk bent.

Gezellig he zo'n kletskous op de achterbank. Brian is ook zo'n kletser.

Haai Joni ook terug. Leuk dat je gesolliciteerd hebt. Ik hoop dat je wordt aangenomen op voorwaarden die jou het beste uitkomen.

Na Klets wat balen dat Y dan weer wakker is geworden vrijdagavond zeg. Shit ook nog een bak creme over je bed.

En achter de feiten aanlopen gebeurt hier ook vaak hoor. Vooral als je moe bent en denkt zo ff zitten dan wordt er meestal wel een wakker.

Vandaag een goeie dag gehad? Oh nog hardgelopen ook wel ja zeg. Vond je het niet te warm ervoor?

Mette hihihi wat een avond zeg. Nog even afsluiten met een knokpartij. Nou ja gelukkig niet zeg. Heerlijk dat je je zo vermaakt hebt.

Nursie ook lekker brak. Gatver die vriezer.hoeveel kilo lag er ook weer in?

En Falcon nog een buurt gezien waar jullie wel willen wonen?

Ik dacht dat jullie helemaal niet van plan waren om te verhuizen.

Meid super dat je laatste hoofdstuk klaar is. Ik ben ook trots op je!

ok ik ga nog ff op hm kijken en hyven

x

Ainne is opeens weer stilgevallen? Of op vakantie?
Haha, ja in het volgende "volwassen eensgezinswoningtype" huis komt vast wel een poets, nu wonen we nog in een gelijkvloers appartement he, stofzuigen kan in 1x en stoffen doen we gewoon niet (zo vaak)..

Ik ben door de week eigenlijk alleen bezig met de was, H doet de afwas. Maar met klusjes zoals het schoonhouden van de keuken, ramen wassen, stoffen lopen we wel wat achter de feiten aan..

Ik vind het ook wel lastig om stappen te zetten om iemand te vinden daarvoor, zomaar een onbekende via een advertentie vragen/reageren is niet mijn ding, via een netwerk zou het het fijnste zijn.

Wow Amber het derde meisje hier dat al zindelijk is! M heeft totaaaaaal geen interesse meer.
Ja we willen wat groter gaan wonen, we hebben nu van die inimini slaapkamertjes en geen badkamer.. we zetten ons huis te koop als ik mijn boek af heb (roep ik al een half jaar).
Ja Ainne, en A1mee ook al lang niet gezien hier. Druk? Met nieuwe baan misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven