December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
oh geen badkamer is lastig.

Jullie wonen ook wel in een wijk waar de huizen snel gaan he? Dat is wel prettig.

Enne over die poets. Als je t je kan veroorloven dan vind ik dat bijna een eerste levensbehoefte hahaha.

Via een netwerk is wel prettig ja. Maar ja meestal als je begint rond te vertellen dat je iemand zoekt dan komt er al snel iemand. Wij hebben vaak studenten gehad. Is dat geen optie voor jullie?
wie heeft een nieuwe baan? Ainne? of A1mee?
en flodder??

hier ook 2x een 4 daagse werkweek en geen poets hoor... eigenlijk om dezelfde reden als falcon, het idee van een vreemde in je huis, bah...

ach een paar uur in het weekend en het ziet er weer redelijk uit.. (en dan denk ik, over 2 jaar zit ook casper op school, dan doen we het allebei onder schooltijd en hebben we de weekenden alleen nog maar de was...

wat een uitgaanstypes allemaal, ik lag er gister rond 10 uur in.. maar ik was ook 's morgens om 4.15 wakker gebeld voor mijn werk en kwam om 6.30 weer thuis.. en toen werd casper wakker.. vandaag dus nog wat uitgeslapen en een heerlijke dag gehad..

KM, ik vond eigenlijk vanaf les 23 er weinig verandering in de lessen zitten.. vandaag voor het eerst zonder evy gelopen... gewoon het normale rondje, maar dan zonder de pauzes.. en het lukte nog ook... dus je kan het nog wel..

ik ga nu denk ik een week of 2 gewoon het rondje lopen (en steeds 100 meter verder..) en dan misschien met deel 2 beginnen, maar ik wil eigenlijk niet veel langer dan 30-40 minuten eraan besteden... dus ik denk er nog even over na..

falcon, wat goed dat het laatste hoofdstuk af is.. oke nog inleiding en conclusie, maar toch...
Hier een lekker dagje gehad. Y heeft gisteravond bij mijn moeder geslapen en uitgeslapen tot 10.00!!! (doet ze bij mij nou nooit )

Heb daar gegeten en toen door mn moeder naar huis gebracht dus totaal geen werk aan huishoudelijke dingen gehad.

Gisteravond naar Scheveningen geweest met n vriend, lekker keihard Michael Jackson aan in de auto alleen de zwarte vlaggetjes ontbraken nog op zn grafbak lekker bij zo'n strandtentje gezeten met een soort vuurtafel... uitgeslapen vanochtend

en Y elke keer weer terug gestopt in bed toen ze er uit kwam vanavond (had ik anders echt de energie niet voor gehad) ga er nu lekker bij liggen en reageer morgen wel verder...

Maar ik vroeg me af waar onze Annnjaaaaa was inderdaad

A1mee heeft een nieuwe baan en volgens mij hebben ze bij Ainne op het werk het licht gezien en gewoon de hele vivasite geblokkeerd tis opvallend stil van die kant iig...
quote:Kletsmajoor schreef op 28 juni 2009 @ 21:58:

A1mee heeft een nieuwe baan en volgens mij hebben ze bij Ainne op het werk het licht gezien en gewoon de hele vivasite geblokkeerd tis opvallend stil van die kant iig...

of ze hebben gewoon haar toetsenbord in beslag genomen

Klinkt als een hele leuke dag trouwens. Welterusten.
Ja Sannie... dat was eigenlijk waarom ik al een tijdje niet meer gelopen had... je bent er zoveel tijd aan kwijt.. zeker met een uur rondlopen en een beetje verkeerd plannen (dus een heel stuk naar huis moeten lopen) ik vind het wel steeds uitdagender worden met grotere afstanden om nog een beetje een interessant stuk te vinden om te lopen zonder stoplichten en zonder langs alleen maar huizen te gaan... (en zonder elke keeer hetzelfde stuk te doen)
Hallo hallo!

Sorry sorry voor mijn afwezigheid, hoop dat ik niet te veel rellen gemist heb . Ben idioot druk geweest op mijn werk afgelopen week, heb in tijden niet zo hard moeten werken, tsk.

En dit weekend zaten we in het zuiden van het land op het strand. Nu net weer een paar uur terug, maar geen zin om uitgebreid bij te lezen, ben moe. Ben in ieder geval morgen ook nog druk (dinsdag heb ik een deadline voor een tender) en dan hopelijk dat ik daarna weer uitgebreid kan reageren.

Hoop dat alles oke is met iedereen in ieder geval!
quote:Kletsmajoor schreef op 28 juni 2009 @ 21:58:

Maar ik vroeg me af waar onze Annnjaaaaa was inderdaad

A1mee heeft een nieuwe baan en volgens mij hebben ze bij Ainne op het werk het licht gezien en gewoon de hele vivasite geblokkeerd tis opvallend stil van die kant iig...Heh heh, ik zie dit nu net - neeeee nog niets geblokkeerd hoor, maar gewoon heel veel werk in mijn richting gepleurd, ook een goede taktiek van ze
Hoi!

Net terug van de vk: alles was goed! Echo was echt leuk! Mijn moeder was mee, want helaas moest JP weer werken op de eerste dag na de vakantie. We zagen een echt minikindje met alles erop en eraan. Zelfs een minihandje met 5 vingertjes!! Lief!!

Mijn uitgerekende datum is toch iets bijgesteld van 9 naar 6 januari. Uit de eerste echo bij 9 weken bleek ik minder lang zwanger te zijn als verwacht, maar nu is het dus ietsje aangepast.

Ik kom later nog even terug om sociaal te doen!

kus
Hey dames!

Hier liggen de kids weer op bed, het badje staat al op voor als ze wakker zijn

Gisterenavond heb ik voornamelijk relaxt op de bank, had nog last van het stappen, ik word oud! Wahahaha!

Het was wel echt heel gezellig en grappig geweest, waren op podiumpop geweest (www.podiumpop.nl) Heb samen met een vriendin als een tiener staan schreeuwen naar o.a. Jannes, Thomas Berge en Wolter Kroes (en dan voornamelijk dat er dingen uitgetrokken moesten worden )

Verder nog meerdere malen flink sjans gehad, goed voor je ego zoiets... (maar ze wisten dan niet dat ik moeder van 3 kids ben en nog bv geef hahaha! )

Falcon:

Fietsen?

Men als ik iets niet zoek is het fietsen met zo'n weer!

Marloes:

voor jullie Amber! hoe gaat het vandaag?

'S middags lopen de meiden hier ook rond in alleen katoenen broekjes, wie weet helpt/stimuleerd het wat

Oef:

En wat heerlijk dat Peet de kids zo mooi in het gareel had gekregen! hoe gaat het vandaag? Begonnen met bijvoeden lees ik, wat gaat het toch snel bij een ander

En idd meis, wat is nu een jaar op een mensenleven (of een paar jaar, zeg een stuk of 4, in mijn geval )

Mn vriezer gebeuren:

We hadden 22 kilo gekocht destijds, gelukkig hadden we er al wat van bereid en in de vriezer binnenshuis gestopt maar dan nog lag er zo'n 15 kilo oid in.

Gehakt, ossehaas, biefstuk, ribstukken...

Jullie willen niet weten wat voor lijklucht dr hangt/hing in de schuur. M. en ik hadden het verrotte vlees in de kuiwagen geflikkerd, achter op het land een gat gegraven en het begraven.

Daarna met cloor de kruiwagen helemaal schoongemaakt.

Die diepvries flikker ik ook weg.

Tis trouwens verzekeringswerk gelukkig, krijgen geld terug

Hulp:

De hulp van ons mam die hier ook wel eens poetst is een bekende van de familie, vind het echt lekker als ze een keer is geweest Heb dr eerlijk gezegd geen problemen mee als een 'vreemde' in mn huis rondhopst, alle persoonlijke dingen liggen opgeborgen. Tis eerder dat ik het vervelend als ze iets van de kant schuift waar nodig achter gepoetst moet worden.

(maar dat slaat nergens op want als het niet nodig was hoefde ze ook niet te komen )

KM:

Klinkt heerlijk zo naar Schevingen! Heb je nu niet zoiets van; 'Moet ik vaker doen!' ?

Heb ik wel na een keertje stappen

Ainne:

Maar toch, zetten ze je gewoon aan het werk op het werk?

Schandalig!

Tinus:

Wat fijn! Super, gefeliciteerd! Lief zo miniatuur mensje

Van de week. volgende week wordt het tropisch hier vertelde ons mam, teperaturen van 33 graden gaan gehaald worden voorspellen ze

Nou, dit was ie weer.

Kusss!
KM, tja dat merk je wel he als je even niet bent wezen lopen moet je gelijk weer een paar stapjes terug, maar goed dat je het weer op gaat pakken!

Lekker dat ze bij je moeder heeft geslapen zodat jij gezellig een avondje weg kon!

Mette, klinkt als een ouderwets gezellige avond

Nurse, gatver wat een verhaal van dat vlees

Badje?? Hier is het er geen weer voor helaas

Gaat het goed met het oefenen qua zindelijkheid??

Falcon, en heb je nog leuke huizen gezien??

Lekker zeg dat het laatste hoofdstuk af is, nu kun je het echt af gaan ronden!

Hoe is het nu met M z'n ogen?

Amber is nog niet zindelijk hoor (helaas), maar ze wil tenminste af en toe weer oefenen zonder luier!

Zonder badkamer hoe doe je dat??

Oef, kijk jij hebt het helemaal goed bekeken, eerst stappen en dan uitslapen en dan ook nog eens een strak lopend geheel aantreffen beneden!

Ainne, nou ja, hoe durven ze

Tinus, gefeliciteerd met de goede echo!!

Amber wou vanmorgen haar luier weer aan, maar rond 12:15 was ze hem weer zat! Gaat tot nu toe goed, zelfs zonder luier heen en weer naar school geweest!

Ga nog even naar HM!
Nurse: Getverdegetttt wat moet dat een goor werkje zijn geweest met dat rottende vlees. Brrrrrr, krijg er spontaan braakneigingen van... Wel fijn dat het een verzekeringskwestie is zodat je je geld terugkrijgt.

Hahaha, vind je die zangers dan echt serieus leuk?? Blegh, zeker niet mijn smaak, die muziek is al niet mijn ding en die mannen die erbij horen dus ook niet.

Mette: Jij ook lekker lopen beesten en feesten? Durf het bijna niet te zeggen maar ook voor de 3J's en die andere figuren loop ik niet echt warm. Op mijn werk gaan we een Nick & Simon schoolagenda maken. Wat voor jou??(hihi, ik heb onder stil protest het omslag gemaakt...)

Falcon: Gefeliciteeeerd met je laatste hoofdstuk!!

Geen badkamer? Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Ik kan me voorstellen dat dat een reden is voor veel mensen om verder te kijken naar een ander huis, maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat het snel verkocht gaat worden!!

Joni: Spannend die sollicitatie! Ik snap heel goed dat je liever 3 dagen werkt als 4, zodat je je kindjes meer kan zien. Je kan ook overwegen om de ene week 3 en de andere week 4 dagen te gaan werken, misschien is dat beter bespreekbaar. Of bijv 3 dagen van 9 uur te maken.

Lijkt me ook niet leuk als je kerel vaak voor langere tijd naar het buitenland moet. Maar het is des te leuker als hij weer terug is toch?

Klets: Wat lekker dat het zo goed ging met logeren bij je moeder. En ja dat uitslapen doen ze alleen bij anderen... Heerlijk dat je een lekkere avondje uit bent geweest ook!

Ik las een stukje terug dat Y weer eens heeft lopen klieren in je huis. Ik zou als ik jou was echt iets van een beveiliging op je keukenkastjes maken. Manu maakt bij mij de kasten nooit open, mag ook echt niet trouwens. Op vakantie deed hij dat wel, stond ie iedere keer in de koelkast naar de chocolaatjes te zoeken.

Manu is een beetje zieligjes: Hij is op zijn duim en arm gestoken door een mug en dat duimpje en handje zijn nu opgezet en warm en hij heeft er echt last van. Van één steek krijgt hij een bult van 10 x 10 cm ongeveer, helemaal opgezet en warm. Vannacht is hij wakker geworden en riep 'au arm!'. Sneu hoor, stomme muggen ook!! Ik ga straks als hij wakker is maar weer langs de apotheek. Vorig jaar was hij nog te jong voor veel middeltjes, maar misschien hebben ze nu iets voor hem wat echt goed helpt.

Grote zwaaaai naar de rest!
Hee Marloes! Wat maf dat het bij jullie geen goed weer is, bij ons is het (nu dan eindelijk) zonnig en warm! Maar ik blijf een beetje binnen, vind het te heet in de tuin nu.
Ik moet zeggen het begint langzaam steeds iets lichter te worden, maar super warm is het nog niet...

Amber wou net even op bed liggen, zonder luier....ben benieuwd!
Tinus:

Wahaha! nee ik vind die lui en hun muziek afschuwelijk!

Maar met een sloot drank in je nek klinkt het als 'muziek in de oren' Haha!

Wij hebben ook geen slotjes op de kasten zitten, de dames blijven er van af, of ik moet zeggen dat het mag (bijv. als ze willen helpen met de tafel dekken )

Wel schattig dat Manuel zo aan het speuren was naar lekkers in de koelkast Had ie ook vaak prijs?

Sneu trouwens van de muggenbulten.. onze kindjes reageren er ook best sterk op en duurt lang voordat de plekjes weg zijn getrokken.

Marloes:

Goed van jullie meisje! Op en neer naar school niets gedaan, omdat ze niet hoefde of omdat ze het opgehouden heeft (dus thuis geplast?)

Ja, tis hier achter het huis ondertussen 27 graden

En nee, qua zindelijkheid wilt t nog niet vlotten hier, er wordt tenminste nog zgewoon in de broek gepoept en vrolijk doorgespeeld

Laat ze nu zo veel mogelijk rondlopen alleen in onderbroekje.

R krijgt tegenwoordig ook uitslag op dr heupen van het schuren van de luier oid. Jeukt ook bij dr. Vervelend.

Hey, even iets anders,

onze A. is nu bijna 3 maanden en de laatste dagen maakt ie continue 'bruggetjes' zeg maar..

Hij zet zit af met zn voetjes, maakt zn ruggetje hol en schuift zo door heel de box en zn bed dus als je niet oplet ligt in binnen no time tegen de spijlen aan te bonken met zn hoofd.

De meiden hebben dit volgens mij nooit gedaan, is dit ook niet een beetje vroeg met 3 mnd??

Ga ff dweilen

xx

Onze jongen poept net zn luier vol met een hoop herrie!

niet normaal wat een kabaal voor zo'n klein kontje

Die arme stier Nurse ik zie je al gaan met zo'n kruiwagen

Ik heb een bh gekocht bij de Hennes vandaag... joehoe ik pas er weer in... kocht nu vaak ondergoed bij zo'n speciaal winkeltje maar 10,- is toch echt een leukere prijs dan 80,- dus ga even kijken hoe deze blijft na het wassen etc. en dan kan ik me weer flink gaan uitleven bij de H&M.

Lekker veel onderbroeken en hemdjes gekocht bij de Hema voor Y Anja ze hadden daar echt nog nooit gehoord van onderbroeken voor meisjes met rits of knopen of weet ik veel wat er bij die van Leah opzat...

Y wilde vannacht haar luierbroekje absoluuuuut niet om... moest toch van mij maar toen ik naar bed ging lag haar luierbroekje naast het bed en had ze alleen nog haar onderbroek aan... en het is goed gegaan
Ben net even langs de apotheek gegaan maar die raadde me aan even langs de huisarts te gaan met Manu vanwege die allergische reactie. De praktijk zit ernaast dus even aan de assistente laten zien. Die zei dat het met iedere muggensteek erger gaat worden tot benauwdheid aan toe! Jeetje, ik schrok er een beetje van. Dacht zelfs dat ie er wel overheen zou groeien. Dus vanavond stuur ik JP naar de Praxis om voor ieder raam waar we het nog niet hebben horren in te slaan en dan ga ik langs de Etos voor Autan en van die vreselijke giftige milieuvervuilende anti-beesten-spuitbussen.

Zijn handje ziet er echt niet uit en zijn arm is 2x zo dik als normaal. Ik heb een drankje gekregen voor hem. Gelukkig vind hij het lekker. Hij slurpte het op en zei toen: nog een keer!

Marloes: Wat super goed van Amber zeg! Manu is er ook weer helemaal klaar mee, die hoor ik ook niet eens als hij een poepluier heeft.

Wat een verschil in weer op die paar km dan! Tis hier strakblauw! Maar wel voor het eerst sinds het weekend, want het was al die dagen grijs en benauwd.

Nurse: Dat is wel heeeel vroeg ja van A!! Jeetje joh, dat deed Manu toen hij een maand of 5/6 was geloof ik. Weet het niet meer zo goed.

En neee hoor, Manu deed alleen de koelkast open als ik erbij stond en dat had ie vaak gewoon pech. Als papa er naast stond had ie vaker mazzel...

Oh enne... gelukkig maar dan. Was even bang dat je serieus fan was van Wolter Kroes.

We moeten nu ook weer echt even normaal gaan doen. Ik zei al tegen JP dat we vanaf nu weer even klaar zijn met de koekjes, snoepjes en chocolaatjes want de vakantie is echt voorbij.

Ik heb zaterdag weer allemaal gezonde kost in huis gehaald, dus het is vanaf nu weer rijstwafels en rozijntjes als tussendoortje!

Klets: Ook al zo'n knappe Y!! Echt leuk dat er hier al zoveel serieus de goede kant op gaan.

Pastte je geen beha's van de Hennes meer dan? Omdat je zolang bv hebt gegeven denk je? Vroegah kon ik zo een beha 80B uit het rek trekken zonder te passen maar na mijn zwangerschap van Manu is dat niet meer zo. Moet echt passen en koop vaak genoeg iets wat achteraf toch niet lekker zit.

Nu heb ik weer 3 nieuwe beha's moeten kopen omdat de boel alweer aan het groeien is, zelfs mijn vriendin zei het toen ik een vakantiefoto aan haar mailde... hihi.
Ik ben zo trots op mijn meisje!!

Toen ik na een half uur boven kwam zat ze te spelen, haar onderbroek had ze uit gedaan maar ze was droog!

Toen we beneden kwamen wou ze plassen. Daarna naar school en door naar opa en oma, daar aangekomen weer geplast (weer een dik half uur later). Later nog een paar keer daar geplast. Toen gingen we op de fiets naar het strand (ongeveer een kwartier fietsen...en ja het is hier dus ook nog heerlijk weer geworden!!) toen we net bij de fiets stonden zei ze dat ze moest plassen terwijl ze wel net geweest was, ik heb gevraagd of ze kon wachten tot het strand en dat heeft ze gedaan! Daar gaf ze het ook steeds netjes aan en al met al is ze dus van 12:15 tot 19:15 droog geweest, ook buiten de deur!!!

We hebben haar net gezegd dat ze voor de nacht wel een luier krijgt en dat we hem dan morgen weer uit doen, toen zei ze okl!
Goeeeeed van Amber!!!

Wat heerlijk zeg, als je op een kwartiertje fietsen van het strand woont.

Tinus; ik heb ook heel erge allergische reactie op muggenprikken. Heel erg dik en warm worden de plekken, en gigantisch groot. Maar bij mij word het niet steeds erger hoor, het blijft zo. Volgens mij is het namelijk niet altijd zo dat het alleen maar erger word. Ik hoop iig voor Manu dat het niet al erger wordt.

Nursie; dat doet Stef ook. Merk je dat het bij A. onrust voor het slapen is? Een soort overstrekken?

KM: kijk, dat is nou lekker een bh voor ¤10!

Wauw, goed dat Y. droog was vannacht.

Oef; de kinderarts had het er ook over om bij Stef eerder te beginnen met bijvoeden dan de 6maanden grens ivm de reflux. Hoe vinden ze het? Moeten ze veel poepen?

Noof had net boven op de wc gepoept, dus ik kwam even kijken waarvom ze zo aan het joelen waren boven

Even meegedanst en daarna ging ik naar beneden en wilde Noof nog een kus door het hekje.

Een kus, en nog 1 en nog 1 en nog 1.

Toen zei Tris, kom Noof we gaan slapen.

Dus ze loopt weg, draait zich om en zegt tegen me;

Nee mam, dit was de laatste kus, nu is het genoeg.. Draait zich om en gaat naar haar kamer.

Diva..
Klinkt heel grappig Mette

Tinus: Ik heb nu weer een 80D zo ongeveer maar dat is heel lang anders geweest...

Y lust trouwens geen rozijntjes meer (zijn voor de vogeltjes) en rijstwafels heeft ze nooit lekker gevonden... het echte gezonde snoepen is dus wel over hier...

Nurse: dat was toch niet serieus een vraag he of ik vaker eens een avondje weg zou willen? Ik mis het echt ontzettend dat vrije leventje en gewoon gaan en staan waar je maar wilt...

Y slaapt hier nog niet... staat weer in de deuropening dus die ga ik even terug in bed stoppen...
Mijn moeder is vanmiddag meegeweest Y ophalen bij de gastouder... Die gastouder woont een flink eind uit de buurt en mn band was lek dus dat was lekker makkelijk met de auto...

Y moest plassen voordat we in de auto stapten en mn moeder wilde haar naast de auto laten plassen maar dat wilde Y niet. 'Nee, ik wil op een wc plassen' ( ik vind het helemaal niks dat wildplassen want straks denkt ze ook midden in de stad dat ik dat even ga doen dus ik vond het helemaal leuk...

Als ze nu een liedje heeft gezongen zegt ze er vaak achteraan 'leuk he?' klinkt ook heel grappig...

Marloeees goeeeed hoor van Amber...

(ik zou trouwens nooit 'mijn meisje' en dat soort dingen vind ik gewoon niet klinken zodra ik het zeg )

Ik heb trouwens nog heel lang moeten wennen om 'mijn dochter' etc te zeggen vond ik zo raar klinken... niemand verder zeker last van gehad?
*Mevrouw is nu een boekje aan het lezen zelf klinkt heel schattig en ik vind het al een heeeeele vooruitgang met gisteren*
Ook hier heeft onze meid op de wc gepoept!

Ze stond buiten bij het badje en zag ik dat ze aandrang kreeg/ het stond op te houden.

Vroeg/zei toen dat ze beter op de wc kon poepen omdat haar broekje anders vies zou worden.

Dit vond ze een 'goed idee'

En jahoor! na wat te hebben gepraat/aangemoedigd (ze vond t wat eng) heeft ze echt heel goed gepoept!

Nu weer snel CSI kijken.

Ohja, Mette, nee hij doet het heel de dag door.

De laatste 2 dagen huilt hij veel en heb ik hem ook elke 2 uur aan de borst...

Regeldag oid? geen idee maar fijn is anders.
Mette ze poepen als een tierelier. Wat dat betreft kan ik t aanbevelen.

haha Klets nou ik moest ook wennen aan 'mijn zoon' hoor. En nu helemaal als iemand vraagt hoeveel kinderen ik heb. Ehhh oh ja 3!

Ik ga na jouw boekjes verhalen toch ook maar s lid worden van de bieb. Is wel erg leuk denk ik.

Oh trouwens mn nichtje van 4 heeft afgelopen weekend zichzelf even leren lezen! Dat meisje is zo'n doordouwer echt niet normaal. Die moet in 1 dag alles leren, fietsen deed ze ook 1 dag over, veters strikken een middag (neeee mam ik doe het zelluf!) en nu dus lezen. Ik denk dat die de mount everest gaat beklimmen als ze wat ouder is.

Marloes wat leuk dat Amber zo goed gaat met zindelijk zijn. Het zindelijk zijn is wel het item van dit half jaar geloof ik. Nou Brian doet niet meer mee haha die volgt over een half jaar wel.

Nursie het klinkt meer dat A zich een beetje aan het overstrekken is. Kan ook het begin zijn van omrollen maar dat is nog wel vroeg. Hoewel de kleine van Loewyz het ook heel snel kon. Misschien toch iets minder prikkels voor A?

Tinus ik wou nog even tegen jou kletsen maar ik ben t even kwijt. Oh ja die muggen bulten. Dat is wel lastig ja. Nooit gehoord dat het zo erg kan worden. Die horren zijn dus wel een heel goed idee bij jullie.

Hier worden we van 2 kanten aangevallen door de waterpokken *zet zich schrap met dit warme weer* Bij Brian op het kdv en bij mn nichtje op school (die hier iedere dag is) heerst het. Ik hoop echt dat we het niet krijgen nu hier. Wacht maar even tot de winter.

ok batterij is op hier

doei

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven