Good Luck 2
vrijdag 26 juni 2009 om 22:21
vrijdag 26 juni 2009 om 22:29
Zo, bbq was gezellig en nuttig
Buurman had nl een grote tent gekocht voor het geval het gaat regenen dus je snapt dat die morgen bij ons in de tuin staat!
Lief zit er nog aan de borrel maar ik was aan het instorten dus hang nu lekker sinds 10 minuutjes op de bank. Ken mezelf, als ik blijf hangen wordt het na 12en en morgen zal het ook weer druk worden en dan ben ik echt kapot. Helemaal niet handig daar ik zondag AM ben.... Beetje fris en fruitig het weekend in vind ik altijd wel prettig.
Buurman had nl een grote tent gekocht voor het geval het gaat regenen dus je snapt dat die morgen bij ons in de tuin staat!
Lief zit er nog aan de borrel maar ik was aan het instorten dus hang nu lekker sinds 10 minuutjes op de bank. Ken mezelf, als ik blijf hangen wordt het na 12en en morgen zal het ook weer druk worden en dan ben ik echt kapot. Helemaal niet handig daar ik zondag AM ben.... Beetje fris en fruitig het weekend in vind ik altijd wel prettig.
vrijdag 26 juni 2009 om 22:31
Jaaaa gelukkig was het toch redelijk snel stil bij de kleine man. Heeft een minuut of 20 lopen kletsen en dan weer mopperen. Maar viel mee dus.
vind het altijd zielig maar ook irritant als ze niet willen slapen. Zielig omdat ik niet een snikkend kind in bed wil laten maar irritant omdat je heen en weer blijft lopen.
Nou, even 'gezellig' naar Boulevard met MJ kijken. Krijg ik toch nog wat mee.
Waar gaan die kinderen eigenlijk naar toe? Dat weet Star van wel!
vind het altijd zielig maar ook irritant als ze niet willen slapen. Zielig omdat ik niet een snikkend kind in bed wil laten maar irritant omdat je heen en weer blijft lopen.
Nou, even 'gezellig' naar Boulevard met MJ kijken. Krijg ik toch nog wat mee.
Waar gaan die kinderen eigenlijk naar toe? Dat weet Star van wel!
zaterdag 27 juni 2009 om 10:40
Goedemorgen allemaal!
Fijne vakantie Suus!!! Fijn dat alles goed was bij de VK met moppie2.
Vond Juul het afhalen leuk Bam?
Star, hoe is de sfeer nu op je werk. Is het nog wel te doen, nog maar een paar daagjes he!
Jinny, je kan het ook zo bekijken; je bent er wel in 1 maand helemaal vanaf. En als jij familie over hebt komen ze voor allebei de kindjes. Is ook zo sneu als mensen wel naar de 1 komen en niet naar de ander.
Cin, ik zie het al helemaal voor me, een Gooische Belse . Veel plezier op het feestje en met nakijken.
Fijne vakantie Suus!!! Fijn dat alles goed was bij de VK met moppie2.
Vond Juul het afhalen leuk Bam?
Star, hoe is de sfeer nu op je werk. Is het nog wel te doen, nog maar een paar daagjes he!
Jinny, je kan het ook zo bekijken; je bent er wel in 1 maand helemaal vanaf. En als jij familie over hebt komen ze voor allebei de kindjes. Is ook zo sneu als mensen wel naar de 1 komen en niet naar de ander.
Cin, ik zie het al helemaal voor me, een Gooische Belse . Veel plezier op het feestje en met nakijken.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 juni 2009 om 12:22
Fijne vakantie Suus!!!!! Heerlijk Italianen spotten. Veel plezier!
Mal, ik snap helemaal niks van je post.... Waar reageer je op?
Mal, ik snap helemaal niks van je post.... Waar reageer je op?
zaterdag 27 juni 2009 om 13:55
Oh, nu snap ik het, domme Jinny, want het is wel duidelijk wat je schrijft haha, shame on me! Ik vind er dus echt niks aan in januari. Alle vier in drie weken tijd jarig, altijd rotweer (is mijn ervaring), ik weet niet of ze het later leuk vinden om altijd hun feestje tegelijk te vieren en ze krijgen alles tegelijk en dan een heel jaar geen cadeaus meer (familie komt echt niet over speciaal voor de verjaardagen hoor, soms valt het tegelijk, maar ze komen er niet speciaal voor langs). Nee, als ik kon kiezen liever wat meer verspreid, maar ach, het is zo. Als dat alles in het leven is mag je in je handen knijpen toch?
zaterdag 27 juni 2009 om 21:46
Goedeavond,
Zit hier even in de tuin af te koelen met laptop. Lekker zeg. Binnen is het echt nog warm!
Bam, sinterklaas al bijna? Brr.. moet er voorlopig nog niet aan denken zeg!
Amalia, leuk bbq! Fijn dat Berend toch nog is gaan slapen. Kwart over 10, dat is laat, dat hij nog niet moe is.
Suze fijne vakantie in Italië! Geniet er lekker van. En fijn dat alles goed was bij de vk.
Weet even niet meer, sorry.
Ik ga even de tuin opruimen, het wordt helemaal mistig hier en dus een soort van koud...
Zit hier even in de tuin af te koelen met laptop. Lekker zeg. Binnen is het echt nog warm!
Bam, sinterklaas al bijna? Brr.. moet er voorlopig nog niet aan denken zeg!
Amalia, leuk bbq! Fijn dat Berend toch nog is gaan slapen. Kwart over 10, dat is laat, dat hij nog niet moe is.
Suze fijne vakantie in Italië! Geniet er lekker van. En fijn dat alles goed was bij de vk.
Weet even niet meer, sorry.
Ik ga even de tuin opruimen, het wordt helemaal mistig hier en dus een soort van koud...
zondag 28 juni 2009 om 13:40
Yep. En een hoop leuke nieuwtjes want van de 7 stellen waren er 3 zwanger. Helaas had 1 net een miskraam gehad, dat was wel heel sneu en erg confronterend... En een ander is nog te jong vindt ze (27, de rest is rond de 33 trouwens) en er was er een net 3 mnd geleden bevallen.
helaas geen aangekondigde bruiloften Heb wel zin in een feestje! Ik wacht wel op Bridges, ha ha.
helaas geen aangekondigde bruiloften Heb wel zin in een feestje! Ik wacht wel op Bridges, ha ha.
zondag 28 juni 2009 om 20:02
Goedeavond,
Ciao, Suus, fijne vakantie! Fijn dat alles oké was, lekker genieten van de Italianen
Bam, leuk dat de cadeautjes zo geslaagd waren.
Amaal, gezellig met zoveel mensen bbq-en. Prima weer ervoor.
Mal, ooronsteking = meer kans op aanvallen? Geef je ventje een lekkere knuffel van me!
Jin, klinkt leuk van dat winkeltje!
Naatie, ik had gelezen dat er ergens een Kerstmarkt was. Volgens de organisator veel gezelliger in de zomer Hoe gaat het met Tobias en Robin?
Cin, succes met het nakijkwerk. Bijna vakantie of loopt dat niet gelijk met ons?
Gisteren bij zwager geweest in het Brabantse land en de braderie op gegaan. Lianne in een draaimolen bij de kermis, ijsje gegeten. Gezellig.
Vandaag niks gedaan, echt niks. Badje voor Lianne neergezet en relaxen maar.
Strand komt wel weer .
Ciao, Suus, fijne vakantie! Fijn dat alles oké was, lekker genieten van de Italianen
Bam, leuk dat de cadeautjes zo geslaagd waren.
Amaal, gezellig met zoveel mensen bbq-en. Prima weer ervoor.
Mal, ooronsteking = meer kans op aanvallen? Geef je ventje een lekkere knuffel van me!
Jin, klinkt leuk van dat winkeltje!
Naatie, ik had gelezen dat er ergens een Kerstmarkt was. Volgens de organisator veel gezelliger in de zomer Hoe gaat het met Tobias en Robin?
Cin, succes met het nakijkwerk. Bijna vakantie of loopt dat niet gelijk met ons?
Gisteren bij zwager geweest in het Brabantse land en de braderie op gegaan. Lianne in een draaimolen bij de kermis, ijsje gegeten. Gezellig.
Vandaag niks gedaan, echt niks. Badje voor Lianne neergezet en relaxen maar.
Strand komt wel weer .
zondag 28 juni 2009 om 21:49
Ja, ik denk dat we binnenkort wel een keer een kado krijgen voor de vaakst langskomende patiënt.
Nee, maar ik snap helemaal niet waar die oorontsteking vandaan komt. Hij is al zo lang niet meer verkouden geweest. Echt raar. En bacterieel zou het niet moeten kunnen zijn na de AB-kuur, want hij had die kuur al eens eerder gehad voor een oorontsteking.
Nee, maar ik snap helemaal niet waar die oorontsteking vandaan komt. Hij is al zo lang niet meer verkouden geweest. Echt raar. En bacterieel zou het niet moeten kunnen zijn na de AB-kuur, want hij had die kuur al eens eerder gehad voor een oorontsteking.
Stressed is just desserts spelled backwards