Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Goedemorgen!

Ik wist niet dat buisjes uit konden groeien, Mal.

Hier een heerlijk weekend gehad, Gisteren naar het zomerfestival studio 100 geweest. Superleuk. Julian heeft het de hele tijd over Mega MIndy, want die vloog in de lucht, dat heeft wel indruk gemaakt..

Enka was er ook met Thijmen, gezellig.

Thijmen het er nog over gehad Enka?
Wat leuk Bam! Dus ventje heeft er behoorlijk van genoten. Hoe lang duurde het concert en wie kwamen er allemaal?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij vond het Super, ook heel indrukwekkend, maar wat wil je met zo veel mensen.

Iedereen was er volgens mij van het studio 100 gebeuren.

Kabouter plop, bumba, mega mindy, k3, samson en gert, ehhhh Piet Piraat. Volgens mij was het dat wel.

duurde anderhalf uur ongeveer zonder pauze, was precies goed.
Net even gesproken met Ris. Ze is nogal druk en probeert snel weer te komen, maar vroeg of ik door wilde geven dat het met haar en gezin goed gaat, de kinderen groeien gestaag door.

Met haar schoonmoeder gaat het minder goed, de tumor is 2 zo groot gegroeid in 1 maand tijd, en begint binnenkort aan de chemokuur. Kut nieuws dus.
O, wat erg voor de schoonmoeder, dat is wel heel snel dat de tumor zo is verdubbeld. Slecht nieuws idd....
Ik heb tig keer buisjes gehad, mijn moeder heeft er zelfs nog een paar bewaard die uit mijn oren waren gevallen

Oei Bam, wat naar voor schoonmoeder!

Heeft Mr J er erg last van op het moment Mal?

Ik moest gisteravond op de wc nog aan je denken

Het was er zo lekker koel en toen bedacht ik dat Jonathan er die eerste zomer vaak sliep
Hè gat, akelig voor schoonmoeder Ris...

Gestaag, wat een prachtig woord!

Mijn arme man gaat over 8 minuten onder het mes

Neeeee, geen knippie (hij moest het eens wagen!!) maar hij heeft zo vaak holte ontsteking dat hij zijn holtes laat spoelen (of iets in die trant). Lag met 2 bejaarden waarvan één de weg kwijt was op een kamer. Arme vent.... Dat trekt hij dus helemaal niet, haha. De arts zei maandag dagopname maar later belde het zkh huis dat hij moest rekenen op een nacht blijven. Oooh, ik hoop het niet voor hem. Je doet daar geen oog dicht dus je knapt niet echt op (toch Bam??). Maarja, met het oog op complicaties kunnen ze natuurlijk geen risico nemen.. En het feit dat we echt maar 5 min rijden van het zkh wonen telt vast niet mee. Goed, afwachten dus.

Berend slaapt!! Fijn! Ik was zo bang dat hij niet meer tussen de middag naar bed zou willen! De afgelopen 2 dagen heeft hij niet geslapen nl.

En vanmorgen hadden we een GROOT kado: het was 5 over 9! Heerlijk zeg! Wat een genot. Had het ook wel even nodig eigenlijk ha ha.

Wat een weertje zeg, eindelijk die bewolking weg. Ehh, wat doe ik binnen? Even wat administratie, moet ook gebeuren.

Compu heeft wel een superweek uitgekozen voor een vakantie, lekker hoor.

Mal, hoe is het met J? Mijn achterbuurkinderen hebben ook veel last (gehad) van oorontsteking, die van dat klerenwijf ha ha, maar bij de oudste hebben de buisjes geholpen. Bij de jongste niet zo. Ze zijn er nu ook uitgegroeid en het is meteen weer mis. Sneu hoor, voor J...
Star, sliep J op de wc?? Dat weet ik helemaal niet meer!

Hoe is het? Was je op de wc om te spugen of is dat misselijke helemaal over?
Misselijk was ik gisteravond niet, moest gewoon weer eens plassen En ik plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

Getver, holtes uitspoelen, lijkt me geen pretje!
Nee, je schijnt ook een week niet te mogen bukken, tillen en snuiten. Lekker dan, moet ik ALLES doen.

Oh dat deed ik toch al

Ik heb alleen net een fris wit dekbed op bed gelegd... niet handig met eventueel bloed....Hmmm
O bah Amalia, holtes spoelen. Klinkt naar. Hopelijk is hij wel thuis vanavond!

haha Star, dat je dat nog weet gelukkig hoeft het in dit huis niet hoor. Jonathan zijn kamer is heerlijk koel.

Ik ben ook slim, heb het flesje oordruppels meegewassen met het dekbedovertrek nou ja, zo maar een nieuwe halen. heb HA al gebeld.
Wit dekbed

Ligt je verpleegsterpakje ook al klaar? Want je hebt vast een hele zielige man vanavond.
Geloof niet dat hij zich op mag winden Star, dus het pakje blijft maar even in de kast

Hij belde net, beetje wazig, maar is weer op de zaal en ik was blij hem weer te horen.

Ga er over een uurtje heen met de kinderen. Eerst even eten.
Mag hij mee naar huis denk je?
Amalia, aan het bedje van man:

Pff, net een uurtje wezen sporten en je kan me nu echt uitwringen zeg! Warm!
hahaha die verpleegster...
Als ik dat lijf erbij krijg doe ik het!

Nee, hij moet blijven, maar zat onder de morfine, cocaïne (!!!) en slaappillen dus hij vond het niet zo erg. Heb ik een snurkvrije nacht
Cocaïne? Dat geven ze toch niet in een ziekenhuis? Zo ja, dan heb ik nog wel wat om te spoelen lol
Nee, dat is ook heel vaag. Maar hij heeft een soort pleisters op zijn neus waar het in zit en die verdoven de pijn in zijn neus ofzo. Zal dus wel minimaal zijn hoor. Beetje vaag wel...
O, we hebben nu precies 4444 reacties (Amalia deed dat) als we de 5000 halen moeten we weer een nieuw topic volgens mij.
Ligt ie in Volendam in het ziekenhuis?
quote:Star schreef op 29 juni 2009 @ 21:45:

Ligt ie in Volendam in het ziekenhuis?

Ja, en hij heet Nick Schilder, had ik dat al gezegd

Wel vaag hè?
Ojee, deed ik dat.... Beter dan 6666
Sterkte met manlief Amalia! hoop dat hij snel weer opknapt!

Mal: hoe is het nu met Mr. J.? Las iets over de oorontsteking. getver zeg. Het houdt weer niet op...

Ah wat klote voor Ris... ook al leest ze het misschien niet...

Suus al weg. Ook dus met terugwerkende kracht fijne vakantie!

Verder weer weg want het is al laat, vent is ziek, morgen is schoonvader jarig en ik moet de hele dag werken vanwege musical en hij zou met de kids daarheen dus nog even bedenken hoe op te lossen. vind gewoon dat hij beter moet worden dus hoop dat hij dat ook vindt, of gewoon voor de kinderen kan zorgen na het kdv. En het GOEDE NIEUWS: de tafeltent is AF!!!!!!! Zal woensdag even foto maken en nu moeten ze gewoon binnen in de tent spelen. Ongeacht het weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven