Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Hallo, wat een lekker weer, mag van mij zo blijven

Bam (en Enka), dat klinkt helemaal goed, van Studio 100. Leuk om zo'n blije peuter te zien.

Ris, inderdaad kutnieuws voor jullie .

Amaal, beterschap voor man! Ik moet vreselijk lachen om de humor tussen de berichten door. Goed voor een column.

En van dat strand: ik ga déze week nog naar het strand hoor, laat me niet tegenhouden door een parasol die op 1 dag 3x wegwaaide

Bridges, zo te lezen heb je het nog aardig druk. Wat leuk dat de tent af is.

Beterschap voor jouw vent. En gefeliciteerd met je schoonpa.

Juud, hoe gaat het met Cas? En met Mart?
Hallo, ik ben er weer!! Een heerlijk weekend gehad! Alleen zaterdagmiddag een beetje regen, maar zondagmiddag in de stralende zon en met 30 graden gegolfd. Ik was gesloopt na 18 holes, en dat terwijl we een buggy hadden gehuurd!

Amalia, hoe is het met man? Is hij alweer thuis? Waar is je verhaal gebleven, heb je hem van de groep gehaald? Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de rest van het commentaar.

Mal, he bah, Jonathan nu weer een oorontsteking? Het zit hem niet mee.

Bam, klinkt leuk Studio 100!

Ik kreeg een brief van school, Max komt bij het buurmeisje in de klas. Daar speelt hij nu ook al veel mee, wel lekker dat hij bij haar komt, het is al spannend genoeg.

Ga nog even de rest van de vakantiewas doen. Hoe moet dat als we 3 weken gaan?!
Teiltje en wippexpress mee Mamax! Fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad!

Ris, wat naar allemaal zeg, wat gaat dat snel...

Helemaal vergeten Suus een goede vakantie te wensen. Maar ik heb wel aan haar gehdacht!

Bridges, heel benieuwd naar de tafeltent!!

Leuk leuk Bam, die Studio 100 dag! Hoe is het met Bammeis eigenlijk, vroeg ik me laatst af.

Mal, wat rottig weer, die oorontsteking. Hoe gaat het nu? En met die bacteriele infectie op z'n huidje (wat geen krentenbaard was)?

Amalia, was het geen codeine? ieuw, wel heftig hoor, dat doorspoelen. Heb begrepen dat het erg onplezierig is. Hopelijk geeft het verbetering.

Zo, ik ga er vandoor. Dadelijk eindinspectie van huurappartement in A, hele zaterdag keihard gewerkt om het leeg te krijgen (prima laminaatvloer moest eruit, waanzin, plus tussenwandje). Mag hopen dat het nu in orde is. En daarna etentje met vriendinnen, errrrrrg veel zin in, voorzie grote hoeveelheden rosé op zonnig terras!
Wat een warmte, pfffff

Hel: Had je je appartement nog een poos aangehouden?

Hopelijk keuren ze alles goed. Stelletje zeikerds, met laminaat is iedereen toch blij.

Met Bammeis hebben we inmiddels weer het nodige mee beleefd, maar het gaat nu wel goed geloof ik.

Hier draait het zwembad overuren, heb hem vanmorgen geleegd en schoongemaakt en hij is nu weer vol aan het lopen.

Kleine man zo moe van het weer, dat ie gewoon ligt te slapen.
Hallooo, man weer thuis gezellig! Gaat goed hoor. Maar hij moet rust houden en absoluut niet werken. Liefst doet hij dat natuurlijk wel, maar gelukkig is hij verstandig en ligt nu te slapen.

Kokos, jij met je collumn ha ha. Waar dan? Ik wil wel een wekelijkse op de Hyves zetten

Mamax, ik had het verhaal aangepast dus het is wat veranderd. Zal de nwe versie wel plaatsen. Ben nu ik het verstuurd het niet zo tevreden ha ha. Beetje laat maargoed. Ik merk dat er geen opbouw qua spanning in zit. Bijvoorbeeld dat je in het begin al iets vermoedt en dat er dan naar toe wordt gewerkt. Ach oefening baart kunst toch?

Bam, arme Bammeis... Julian dus ook lekker in het badje? Berend wil er niet in, maar wel naast spelen en Laurens gaat er wel in.

Hel, vanmorgen moest er nog een flinke tampon uit zijn neus getrokken worden, ieuw!!! Ken je Total Recall? Zoiets dus....

Ik ga de tuin weer in! Toedeloe
Hai!

Lekker weertje he! Jammer genoeg tot 21.00 uur oudergesprekken gehad en de hele dag gewerkt dus ik ben nu wel gaar, maar bijna vakantie dus ik klaag niet...

Cas is allergisch voor soja. Hij reageert echt slecht op de yoghurt die hij kreeg, alle klachten kwamen weer terug. Nu we er weer mee gestopt zijn knapt hij weer op, maar wat blijft er dan over voor hem om te eten...volgens mij niet zoveel. Eind van de week naar de dietist, dan zullen we het wel horen.

Oh Vent moet even op de laptop...
Goedemorgen,

Fijn dat alles goed is met man, Amalia.

Heeft hij veel pijn?

Ja hier is het zwembad favoriet, ook voor andere kinderen....

Ik was gisteren drijfnat.

Juul had een vriendje te spelen, en daar weer een broertje van die was er ook. 7 jaar dus kan goed mikken.......

Leuk hoor.

Juud: wat sneu voor Cas, hopelijk heeft de dietiste goede tips voor Jullie. Kan hij er nog overheen groeien?
Juud, heftig hoor! Is het dan een gehele lactose-allergie en niet alleen koemelkeiwit?

Als je bij de diëtiste bent, vraag dan wat je mag gebruiken van de natuurwinkel waar ik het laatst over had. Daar hebben ze sowieso melkvrij brood.

Amalia, hoe gaat het met man? Knapt hij wel een beetje op?

Bambino, hoe gaat het dan met Bammeis? Zet het anders op de groep. Ze zal wel heel erg moeten wennen ook zeker...!

Hel, hoe smaakten de roseetjes? Stom dat je de laminaatvloer eruit moest halen.

Bridge, doe eens snel die foto van de tafeltent neerzetten!

Star, is het een beetje uit te houden met buik en warmte?

mamax, jullie hadden ook wel lekker weer om weg te gaan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Morgen...

Zo. Gisteren musical gehad, ging erg goed. Daarna ouders nog afscheid genomen en zo, dus drukke dag inderdaad. Vriend niet verder ziek geworden dus dat was ook geen probleem. Nu ben ik wel moe. Hihi. half twaalf npas in bed, maar goed. mooi weer dus lekker in de tuin of zo...

Juud: oh jee wat lastig. fijn dat je nu al redelijk snel terecht kunt bij dietiste. Lastig hoor...

Amalia: fijn dat man weer thuis is. Lekker even vertroetelen dan maar!

Hel: Fijn dat A. nu ook is opgezegd en klaar. Scheelt weer een zorg! Maar wat achterlijk zeg, dat laminaat. Zonde hè...

mamax: ha voor jou is het echt aftellen tot school! Heeft max er al veel zin in? Ties is er steeds meer mee bezig hier. gisteren weer afscheid van een soort vriendje van kdv, dus hij heeft het er vaak over..
Ris, als je dit leest, hele dikke knuffel voor jullie.

Mal, getver, weer oorontsteking. Beterschap!

Amalia, jij ook veel beterschap voor zielige vent.

Bridges, wow knapperd met je tafeltent. Ik ben erg benieuwd!

Bam, klinkt niet echt heel erg positief van de kennismaking....

Mamax, fijn dat jullie het leuk hebben gehad!

Juud, he nu ook al soja....Erg vervelend en helaas herkenbaar. Jongste heeft nu een tijdelijk dieet. Geen melk, soja, lactose, fruit, fructose etc. etc. Kun je daar mee klooien he?

Hel, oh dat vind ik zo stom he, dat die mooie dingen er zo weer uit moeten. Geldverspilling. Hopelijk is de oplevering gelukt!

Gisteren belde de oppas helemaal overstuur naar mijn werk. Ze was de hele bos huissleutels verloren en was helemaal in paniek. Het is gelukkig weer allemaal opgelost. Ik vond het wel vervelend maar was niet boos. Ze is erg voorzichtig met alles en had echt super gereageerd op die situatie. Tja, het kan gebeuren. Ze wasd helemaal verbaasd dat we totaal niet boos waren en heel rustig reageren. Er zijn ergere dingen, maar blijft vervelend.
Ik heb even wat op de groep gezet over mijn zus
Stressed is just desserts spelled backwards
Ow dat is wel minder Jinny, maar goed alles weer opgelost.

Het is wel vervelend, maar niet onvoorkombaar, kan jezelf ook gebeuren. Hoe voorzichtig je ook bent.

heb je nu overal nieuwe sloten op de deur?

Ik weet even niet over welke kennismaking jij het hebt?
Ah naar Jin. Tsja kan gebeuren inderdaad, hoe lastig ook. Sneu voor haar ook hoor... Stond ze ook echt buiten met de kids?
Juud, wat een gepuzzel wordt het met de allergieen, wat naar. Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet.

Bam, dat klinkt heftig maar al met al goed met Bammeis. Wel het gevoel dat het de goede beslissing is geweest zo? Ha ha, dus de halve buurt zit bij jullie in het badje?

Amalia, tampon in neus, iiiiii... Je witte lakens zijn zeker niet meer wit?

Jin, ergens wel sneu dat ze dan zo "bang" is dat jullie boos worden. Sleutels weer terecht of hebben jullie het op een andere manier opgelost?

Bridges, wanneer begint jouw vakantie eigenlijk? Dacht dat 'ie bij ons al was begonnen, maar het is toch dezelfde regio qua vakanties? Wel erg fijn hoor, dat jullie straks geen gepuzzel hebben met de schoolvakanties. Geen idee nog hoe wij dat rond gaan breien.

Appartement helemaal goedgekeurd dus dat is mooi. Da's in elk geval één kopzorg minder. Etentje was heel gezellig, beetje veel roseetjes wel en beetje laat ook. Kan eigenlijk niet, was vanochtend te moe en verloor m'n geduld met treuzelende Mare, met als resultaat een driftbui van haar en een huilbui van mij. Hebben het wel weer goed gemaakt, maar ik ben er nog steeds naar van. Moeten echt weer even aan de bak met 'r, want ze is vreselijk aan het uitproberen momenteel. Gelukkig weet ik dat ze niet de enige is (toch? toch? ).
Laken is nog wit hoor, haha.

Het gaat nu iets minder. Ik denk dat hij veul pijnstillers had en die zijn nu wel uitgewerkt, dus komt de pijn nu naar voren. Nouja, hij moet gewoon rustig aan doen.

Ik ga op bikinijacht, adios!
Ik wil ook een nieuwe bikini!!!

Sneu voor man dat hij zich zo beroerd voelt. Dit was eens maar nooit meer? Of bouwt het weer op (zoals bij oren uitspuiten)?

Nee hoor Hel, ze is niet de enige. Max heeft er ook last van (en Sam nog meer, maar die is 2 en zegt alleen maar nee). Hier hebben ze deze week trouwens ook nog school hoor.

Juud, je hebt ook rijstemelk en rijstetoetjes. Misschien kan hij daar wel tegen?

Nog even op de groep kijken. Ik was lekker de hele dag buiten met de mannen, heb ze nu even voor de tv geplant voor een beetje warmtepauze. Wat is het warm hier in de tuin!
O bah, pijn is niet fijn. Zielig.

(Bikini's voor 15 euri bij hunkemuller online by the way zag ik net voorbij komen)
Arm Casje, die heeft het wel heftig te pakken dan zeg! Hopelijk groeit hij nog over eea heen.

Niet echt uit te houden met buik en warmte, ben om half 1 naar huis gegaan want trok het niet meer op werk. Buik zeer en hard dus maar even rust houden.

Jin, wel even schrikken zeker dat oppas sleutels kwijt was?

Hel, nee hoor, ze is niet de enige driftpuist

Naar is dat, kind boos/verdrietig. Ik moet er zelf ook altijd van huilen als ik te streng te haar ben geweest.
Mmm, dwarse schoonzoon kan ik er niet bij hebben hoor Mamax. Moeten de verloving nog maar even uitstellen dan.
Moest al erg aan je denken Star, met die hitte (was het alleen vergeten te schrijven ). Dikke enkels ook? Bah, harde buik. Gaat 't wat beter nu?

Driftpuist, haha! Ik stond zelf op een gegeven moment ook te stampvoeten, zeer genant.

Wel "fijn", die herkenbaarheid.
Welnee, juist nu doen, laat ze maar lekker dwars tegen elkaar doen dan!

Star, dat is niet fijn van die harde buiken. Hoe lang moet je nog werken? Nog een week of 2?

Even bij Hunkemoller kijken...
Geen dikke enkels, had ik bij Cee ook geen last van vocht vast houden gelukkig. Ik plak wel

Ik lig op bed met laptop en buik is nu rustig gelukkig.

Leuk trouwens, dat getreuzel 's morgens. Ik kan er ook slecht tegen. Meer kindjes hebben er last van volgens mij, gezien de kinderen die nog op het kdv aan het ontbijten zijn
Nog twee weken werken inderdaad, maar gaat het niet, dan gaat het niet.
Ik wilde eigenlijk een bandeau, deze is leuk:

Maar deze vind ik ook wel erg leuk:

Dilemma's, dilemma's...
Allebei?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven