Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Eindelijk eindelijk na een hele avond proberen kan ik ook even op viva. Niet dat ik nou echt iets bijzonders te melden heb maar toch. Ben er ook helemaal klaar voor ben wel een beetje onderbepakt denk ik als ik hoor wat jullie allemaal meenemen. Heb maar 1 rugtas en daar zit alles in. En ik ga ervan uit dat Kyran niet echt dramatisch vies wordt dus geen extra kleding mee hoewel ik nu weer ga twijfelen of ik niet toch....

@Ringel vind kiss nog steeds best leuk hoor. Zijn nu wel een beetje een rollator-band aan het worden. Gene Simmoms (man met ''de tong'') is ook niet meer wat ie geweest is.

Enne, een hoogbegaafd kindje in de dop dus daar bij jullie!!!
Nini, ik neem extra kleren mee omdat Ella zich van de week tot aan haar nek had volgepoept en voor Gijs omdat het zo'n kwijlbal is, anders zou ik het ook niet doen hoor.

Ik lees net op de website dat het nuttigen van eigen meegebrachte drankjes/eet-dingetjes, niet is toegestaan. Daar kan ik zo slecht tegen.... Heb geprobeerd te mailen naar ze, om mee te delen dat ik iets meeneem ivm diabetes, maar het is niet gelukt.....

Pebbs; op cultura is nu het concert van MJ op.
Tot morgen allemaal...

Niniane dan zie ik jou op het station.
Hier nog geen spatje regen te bekennen! Wel wat donder in de verte en één flits gezien. Ben een beetje tipsy want we hebben net met vrienden gebbq'd en ik heb aardig wat rosé gedronken...ben ik niet meer gewend! De kids liggen lekker te slapen en voordat ik zelf ga liggen, even kijken of hier nog nieuws was...

Half elf in A'foort dus. Prima. Ik heb nog niet ingepakt, doe ik morgenochtend wel. Meeste heb ik al standaard in de luiertas zitten, dus...Twijfel nog of ik Jasmijn een luierbroekje aan zal trekken, ik denk het wel, ze moet toch best een tijdje in de auto zitten en dan zal je net zien dat ze dan plassen wil!

Verder weinig nieuws hier, ik ga maar eens naar bed!

PS Pebbles: In Chimpie Champ waar wij de vorige keer waren staat gewoon een magnetron in de verschoningsruimte, hier zullen ze er ook wel één hebben, zeker in het restaurantje wel. En anders vraag je wat gekookt water en doe je er in het toilet wat koud bij! Verpak het poeder in een tupperware bakje ofzo, dan kun je het er pas bijgieten als het water op juiste temp. is!
As we speak zit Floor de hagelslag van haar brood te eten en helemaal te stuiteren omdat ze met Jasmijn mag spelen. Dat er nog een heleboel andere kindjes komen vindt ze nog niet zo boeiend maar die kent ze ook niet natuurlijk.

En dat Mats bij ons in de auto komt vindt ze ook maar vreemd.

Wat een gedoe met dat ene flesje zeg, ik ben geneigd om haar maar gewoon aan te leggen, zit vast wel wat in rond die tijd. Maar ik zal wel een flesje en wat poeder meenemen en dan zie ik wel.

@mirjam: Ik geef nog borstvoeding alleen tussen de middag geef ik 1 flesje zodat ik op mijn werk niet meer hoef te kolven.

Ze krijgt nog 2 a 3 voedingen per dag van mij.

Nou ik ga maar inpakken, ik wil rond kwart voor 9 weg wat in de praktijk betekend dat ik tegen 9 uur wegrijd.
Hola, ik ben weer thuis. Pebs heeft me keurig netjes afgeleverd. Floor en Mats en Eva lagen al snel heerlijk te slapen. Nu zit Mats naar de TT-races te kijken en en moet ik snel een uitnodiging versturen voor de verjaardag van Sverre en gaan we zo naar oma.

Ik vond het supergezellig. Wat een heerlijk styel allemaal bijelkaar.

Pebs had een goed idee, met de mama's naar Joseph in Utrecht in het najaar, leuk leuk leuk!!!
Hai! Ik ben er ook weer! Ella sliep meteen en wilde zelfs toen we thuis kwamen, meteen door naar bed. Ze was kapot! Al die indrukken en activiteiten!

Gijs werd net wakker toen ik er was, dus die is alweer lekker afgetankd.... ik ben zelf ook moe man!

vond het superleuk! En Joseph met zijn allen? Ik ben voor!

Al is het maar omdat we met zovelen vorig jaar de zoektocht hebben gevolgd!
Het voelt alsof ik de marathon heb gelopen. Gezellige drukte in combinatie met die benauwde warmte is erg vermoeiend.

Ik vond het echt super gezellig. Zo leuk om iedereen weer eens te zien (en sommige zelfs voor het eerst). En ik vond echt iedereen heel leuk, wat zijn we een leuke groep meiden .

En Joseph ben ik helemaal voor. Gezellig een hapje eten en dan naar de voorstelling. Hebben we net iets meer de kans om elkaar te spreken, nu heb ik toch nog veel te weinig met iedereen kunnen praten.

Jullie hebben allemaal geweldig leuke kinderen trouwens! Ik heb geen kind vervelend zien doen, zien pesten of dingen zien afpakken.

En manlief gaat vanavond nog sushi voor me maken ook! Heerlijk.
Ben ook moeeeee. Terug naar station gelopen en heel veel spijt dat ik geen buggy bij me had. Aim half gedragen en Kyran was zo lief om zijn buggy af te staan ;) Ze wilde deze alleen niet meer teruggeven.

Vond het ook heel gezellig! En keer zonder kids naar Joseph ook leuk. Want je krijgt niet echt de kans om met elkaar te praten. En strand van Mmmoi met de kinderen ook al leuk idee in de zomer. Aimee ligt nu op de bank te slapen. Heeft nog niet gegeten.

Ben benieuwd naar de foto's. Ik heb er niet super veel, maar zal ze op Hyves zetten vanavond.
Wij waren rond half vijf weer thuis. Kyran heeft zich keurig gedragen in de trein en heeft lekker naar alle mooie dingen gekeken onderweg. Net hebben we gegeten en nu ligt hij al in bed. Hij wilde zelf naar bed en had er voor de verandering geen probleem mee dat Myrddin nog even tv bleef kijken.

Ik vond het erg leuk jullie allemaal te ontmoeten en wat een leuke kindjes hebben jullie allemaal!!

Ga nu even mijn foto's uploaden want de camera moet morgen weer terug naar schoonzus. Hoop dat mijn eigen camera weer snel gerepareerd is want ik mis het ding vreselijk. Er zit nu dus een onderbreking van bijna een maand in mijn fotodagboek.
Arme babba, zal je morgen wel spierpijn hebben van dat dragen. Suf dat we netaan de bus misten...

Joseph vind ik ook wel een leuk idee. Ben niet zo heel erg van de musicals, maar het is wel heel leuk jullie weer eens te zien.
@niniane: het Joseph gedeelte is natuurlijk niet verplicht, is nog best duur ook.

We kunnen zowiezo met z'n allen gaan eten en dan naar Joseph met degenen die dat leuk vinden.

Misschien dat er nog eens een aanbieding komt met korting op kaartjes, dat moeten we even in de gaten houden.
Hoi meiden!

Ook wij vonden het hartstikke leuk vandaag, echt gezellig! Idd jammer dat je zo weinig aan praten met elkaar toe komt, daarom vind ik Joseph ook echt een goed idee. Op zo'n dag als vandaag ben je toch weer heel veel aan het zorgen en opletten. Dank jullie wel voor alle zorgen vanaf alle kanten trouwens. Jullie zijn schatten!!! Dat wist ik natuurlijk al wel maar nu is het nogmaals bewezen.

Op de terugweg, we waren A'foort nog niet eens uit, lag Jasmijn al te slapen. Helaas ging na een kwartier haar broertje huilen, en zoals ik al eerder verteld heb: hij huilt eigenlijk nooit, maar als hij honger heeft is het ook: 'ETEN NUNUNUNU!". Hij ging dus steeds harder, het begon al voor de RAI en er kwam maar geen tankstation... Uiteindelijk kon ik pas bij het brugrestaurant stoppen om hem te voeden maar toen had hij al ongeveer 20 minuten de hele auto bij elkaar geschreeuwd en dus was Jasmijn natuurlijk al lang weer wakker. Ik had gedacht dat Thijm de rit wel zonder voeding zou kunnen, hij drinkt normaal iedere 4 uur, maar het was nu natuurlijk erg warm dus hij had gewoon hartstikke dorst. Jasmijn speelde in een speeltuintje waar ik de auto naast had geparkeerd en ik voedde Thijm, ging dus wel prima.

Ik ben gelijk door gereden naar mijn ouders want de mmman had ook een uitje met eten, dus die was er niet. Daar ging Jasmijn op de bank liggen voor de tv maar ze viel niet in slaap. Ze was wel half van de wereld Toen ook daar gegeten en toen wilde Jas daar graag logeren. Mijn vader heeft net haar pyjama opgehaald etc. en ze zal wel gelijk naar bed gaan, ze was hartstikke moe (gelukkig nog wel lief).

De foto's die ik had gemaakt, niet zo veel hoor, staan op de klepmoederhyves!

Vanavond lekker rustig aan doen, ik denk badderen en vroeg naar bed. Morgen lekker even uitslapen!!! Tenminste; Thijm voeden en dan weer terug mijn bed in
Toch nog even een stukje voor iedereen persoonlijk, na een dag als deze bedenk ik dan altijd later pas wat ik allemaal nog had willen zeggen...

@Krokus: Ik hoop dat jij ook weer heelhuids thuis bent, ik moest nog aan je denken. Zwanger en dan ook nog eens 2 uur rijden, petje af hoor bikkel! Je hebt een mooi buikje trouwens!

@Ringel: Heeft Fenna thuis nog wel gedronken? Wat een dikke eigenwijs zeg, gewoon zelfs de borst weigeren!!! Je hebt trouwens ook echt een goede vent aan de haak geslagen! Ik moet nog steeds aan dat rode koppie van Mayte denken, lekker ding!

@Mirjam: Is het je mee gevallen? Hanna was toch niet zo'n heel teer poppetje vergeleken bij de rest, of vond jij zelf van wel? Enneh, ik ben nu wel benieuwd wie jij kent in het dorp waar ik werk...vergat ik weer op door te gaan vanmiddag...

@Babba: Wat is Aimee toch een lekker wijffie zeg, die moet later de jongens van zich af slaan (of jij!). En dan die blossen op die wangen, schitterend!

@Pebbles: Moest nog van mijn moeder herhalen dat ze het echtechtecht leuk zou vinden als je kwam blablabla...Dikke lieverd is Eva toch, Jasmijn was helemaal verliefd! Ze ging opa en oma helemaal vertellen: wij waren in monkey touw en Eva was er ook, dat is zoooooo'n lieve baby!

@Nien: Vond het zo schattig dat Kyran even mama tegen mij zei, we leken ook echt wel wat op elkaar! Misschien in de verre roots

@Ris: Hoe ging het eigenlijk met jou vandaag qua diabetes, ik heb niks gemerkt van prikken oid? En jij bent echt super afgeslankt zeg, knap hoor, hoe heb je dat gedaan!?!?

@Annie: Die Mats van jou heeft zo'n vrolijk koppie, je moet gewoon lachen als je hem ziet! Die krijgt later ook nog wel de meisjes achter hem aan, let maar op!

O, dat vergeet ik nog helemaal: mijn broer kwam vanavond langs met het prachtige nieuws dat hij weer vader wordt!!! Ze hebben er een tijdje op moeten wachten maar begin februari wordt Eva grote zus. Ze is nu acht weken dus heel pril...sssstttt!
Leuk, de eerste foto's staan er al.

Volgens mij heeft Annie de meeste maar die ging het vandaag waarschijnlijk niet meer redden.

@mmmoi: wat een gedoe zeg met die voeding. En je dacht daar nog wel dat hij het vol ging houden.

Wel lekker dat Jasmijn nu uit logeren is, lekker een beetje rust.

Ik wil met manlief binnenkort naar een lekker superluxe hotel met lekker eten enzo. Hebben jullie nog tips?
@Pebbs: Ter ere van wat??? En, welke regio? Wat mag het kosten?
Ter ere van niks bijzonders eigenlijk. We doen dat soort dingen nooit en nu wil ik hem eens verassen en wil ik het ook graag goed doen.

Regio maakt niet zoveel uit. Ik zag wat moois in Luxemburg maar dat is me voor 1 nachtje wel heel ver weg. Nederland is voor het grootste deel wel bereikbaar.

Budget is niet zo heel belangrijk. Ik heb wat hotels gezien op internet en die zijn op z'n duurst zo'n 100-150 p.p.p.n.

Wel vaak incl diner of champagneontbijt. Zo'n bedrag is prima.
www.palacehotel.nl

Is in Noordwijk. Vind ik er aan de buitenkant altijd al zo schitterend uit zien...en kun je hier een bakkie doen
Leuke foto's al op Hyves. Ik heb er niet zoveel.

En nachtje Antwerpen Pebbles? Soms ook leuke hotels en toch buitenland gevoel.

Oja van welk merk is het jurkje/rokje van Floor? Vindt hem zo leuk. En het merk van de kleren van Eva...Je zei het maar ik ben het vergeten.Ook leuk...
Die site heb ik gezien, ziet er inderdaad super uit.

Ik zal eens kijken of ze een mooi arrangement aanbieden.

@Babba: Dat van Floor is van No-No. Jasmijn heeft er ook heel veel van. Superleuk. Amazingkids.nl verkoopt het.

@Pebbles: Ik zit in mijn oude foto's te kijken, zie ik dat Jasmijn één van haar No-No setjes aan had toen jullie laatst hier waren. Ik zat jou vanmiddag uit te leggen hoe dat setje er uit ziet maar je hebt het dus gewoon 'live' gezien. Floor had toen die leuke Bengh jurk aan, zie ik net. Palacehotel is heel mooi, vooral de palace suite
He meiden,

ben ook weer thuis (nog maar net). Vond het ook leuk. Iedereen was voor mij wel ongeveer hoe ik het had verwacht. Zal vanavond nog even in de weer gaan met de foto's. Hanna en Mirjamzoon zitten nu nog in bad, dus die moet ik er zo uit gaan vissen (of de man natuurlijk..oh, hij gaat al). Mmmoi, wat een toestand he, met die vieze broek van Jasmijn. Heeft ze Maytes kleertjes nog aangehouden eigenlijk? En qua lengte is Hanna net als de anderen. Ze is wel tengerder dan de rest. Hebben jullie kindjes allemaal hun patat helemaal opgegeten? Vond het best veel. Hanna heeft na 5 of 6 patatjes echt genoeg.

Babba, Hanna vond Aimee echt leuk he..was grappig die twee.

Annie Ooi (typte hier bijna je echte naam oeps), Mats is inderdaad wat je noemt, een echte banjer he!

Nou, ik kom later nog terug, even naar de kids en de foto's dowloaden en dan weer uploaden op Hyves.
Heb ook mijn foto's op hyves gezet. Bij de klepmoeders en bij mezelf. Ik ook een slideshow gemaakt maar die krijg ik dan weer niet bij klepmoeders erop. Er zitten een aantal heel leuke foto's bij maar sommige vond ik toch een stuk minder. Vond het ook wel lastig om leuke foto's te maken van al die bewegende kindjes. En je wil ook nog even gezellig kletsen en de kinderen in de gaten houden. Ga nu even naar alle andere foto's van jullie kijken. Leuk!!
@babba: Het setje van Floor was zoals mmmoi al zei van No-No.

Naast www.amazingkids.nl wordt het ook verkocht door www.kixx-online.nl

Het setje van Eva was van Sprout Kingdom. Die hebben ook een eigen site met webshop. Het merk gaat tot 98 maar dat kan Aimee nog makkelijk hebben, voor Floor heb ik 92 van dat merk.

@niniane: foto's gezien. Er zitten echt veel leuke tussen, kan wel zien dat jij vaker foto's maakt.

@mmmoi: kan nu even niet op die site kijken want manlief zit naast me.

Zo, ik had daarnet even wat benauwde momenten. Had forel gegeten (lekker, van die gerookte). Bleef er een graatje vastzitten in mijn keel..ik kreeg het er niet meer uit, niet door slikken, kokhalzen/overgeven. Niet door bruin brood te eten, of ontbijtkoek (bij de buren gevraagd). Uiteindelijk het graatje door een arts op de HAP laten verwijderen. De eerste arts die ik had, kon het ding niet zien zitten, de tweede gelukkig wel. Maar dat kokhalzen..pas bij haar vierde poging had ze hem. Ik heb het ding meegenomen naar huis, het is echt superdun (en ong. 1,5 cm. lang). Wat een opluchting!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven