Uitslapen!

27-06-2009 20:55 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zoon van 4 en een zoon van 1, ik kan dus al 4 jaar niet uitslapen. Ik heb alles geprobeerd: deuren dicht, oordopjes, zelfs alvast het ontbijt klaargezet de avond van te voren naast de bedjes, maar niets helpt.

Wie heeft de oplossing?
quote:Star schreef op 27 juni 2009 @ 21:39:

[...]

Dat brood is keihard 's morgens...Plastic zakje!
quote:Mamasaar schreef op 27 juni 2009 @ 21:40:

[...]

vinnik niet grappigik wel
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:39:

[...]

Ik wilde er nog een magnetron naast zetten, want koude melk lusten ze niet....maar ja dan word ik wakker van de ping... Kan die van 1 dan niet nog zelf een pannetje water koken?
Maar serieus: fijn dat je niet echt deuren dicht doet, oordopjes in etc.
Findi, blij te horen :-)

Maar er is geen vader in huis?
quote:Zwieber schreef op 27 juni 2009 @ 21:41:

[...]

Kan die van 1 dan niet nog zelf een pannetje water koken?Nee, met vuur spelen leer ik ze pas als ze 2 worden, de waterkoker kan hij wel al aanzetten
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:41:

[...]

ik welvond m ook wel geestig
quote:Star schreef op 27 juni 2009 @ 21:38:

[...]

Laat dat beetje maar weg Ja, ik dacht laat ik het vriendelijk houden... maar je hebt gelijk. Naast zielig voor de kinderen vind ik het ontzettend egoïstisch van TO en hoop dan ook dat het inderdaad een (misplaatst) grapje is.
The time is now
quote:RosieRo schreef op 27 juni 2009 @ 21:40:

tja, ze waren hier 5 en 3 denk ik en dan kwamen ze even bij ons knuffelen en dan TV kijken beneden. Had ik bijv een bord met druifjes, ontbijtkoek etc neergezet de avond daarvoor.

Nix mis mee.Broer en ik jatten gewoon raiders en kitkats.
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:42:

[...]

Nee, met vuur spelen leer ik ze pas als ze 2 worden, de waterkoker kan hij wel al aanzettenDan pas? Nog even en je gaat me vertellen dat die van 4 nog geen auto kan rijden?
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 21:42:

[...]

Broer en ik jatten gewoon raiders en kitkats.had ik niet in huis
quote:MissMara schreef op 27 juni 2009 @ 21:41:

[...]

Plastic zakje! Ja en dat stopt kind van vier dan bij kind van een in het waffeltje
Ohw, ik ben dikke vette mosterd...
The time is now

Findi, blij te horen :-)

Maar er is geen vader in huis?Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.

[...]

Broer en ik jatten gewoon raiders en kitkats.jaaaa toen raiders nog gewoon raiders heetten
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:

[...]

Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Ben wel blij dat het een grap was. Maar goed, je leest af en toe echt vreemde dingen dus het had zo gekund.
quote:Findi schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:

[...]

Jawel en natuurlijk kan ik gewoon uitslapen en tuurlijk doen we "wisseldiensten"en komen ze gezelli bij ons in bed tv kijken en een eierkoek eten en door de dekens woelen. Ik ben gewoon een lieve mama die die topics "inslapen"en "doorslapen"een beetje zat is.Dan ben je mooi heul goed in trollen
Ik vind het toch frappant dat er zo heftig gereageerd wordt op het idee om vantevoren eten voor de knorrende maagjes van je kinders neer te zetten. Da's toch gewoon slim? Maar misschien redeneer ik nog teveel vanuit de frustratie van het hebben van een kind dat jarenlang tussen 5 uur en 5:30 wakker werd van honger en verveling. En ja, ik ging er met hem uit, meestal. Maar men, wat een hel is dat af en toe. En wat was ik blij toen hij wat groter was en gewoon boekjes in bed bleef lezen of op zijn kamer ging legoën. Of, zoals nu, langer doorslaapt. Veel plezier qua uitslapen heb ik daar niet van, omdat hij een broertje heeft sinds kort, wat ook graag om 5:30 gevoed wil worden. Ik vind dat gewoon wel zware momenten!
Hulde!

quote:Uggla schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:

[...]

jaaaa toen raiders nog gewoon raiders heettenTwixen toch? Die vroeger raiders heetten?
quote:Zwieber schreef op 27 juni 2009 @ 21:43:

[...]

Dan pas? Nog even en je gaat me vertellen dat die van 4 nog geen auto kan rijden?Dat kan hij dus wel, maar dat mag niet, want papa is trots op zijn beemer zonder krassen en deuken
quote:Uggla schreef op 27 juni 2009 @ 21:44:

[...]

jaaaa toen raiders nog gewoon raiders heetten

En treats treats. Of Treets? Hoe heetten die dingen ook alweer?

En borrelnootjes nog maar een smaak hadden.
Nu wil ik Twix.
quote:fleurtje schreef op 27 juni 2009 @ 21:46:

[...]

En treats treats. Of Treets? Hoe heetten die dingen ook alweer?

En borrelnootjes nog maar een smaak hadden.Over borrelnootjes gesproken: dames een hele fijne avond verder enne morgen lekker uitslapen
Star, kom maar hier. Heb ook nog een reep melk met nootjes. Oh, B. zegt nu dat die half gesmolten is. Die reep dan, niet B.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven