Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Ojee............een onstabiele humorman.........niet doen!!!

Er zijn echt wel normale mannen denk ik maar heb ook veel idioten getroffen hoor............behalve de laatste denk ik of ik heb het nog niet ontdekt, hahaha! ik zie hem morgen weer..... en kijk er zo naar uit!
Hier helaas geen leuke dateverhalen BE. Niks meer gehoord van jongeman en ook op mijn berichten geen antwoord meer. Nou. Klaar dan maar he. Als het dat al niet was.

Had een nieuwe online flirt maar dat is een beetje doodgebloed. Ipv spannender werden de mails alleen maar saaier Dus het weekend (begint vanavond) maar allemaal leuke dingen afgesproken met vriendinnen. Genieten van het weer. Van buiten zijn. Van vrij zijn!

Kan me trouwens voorstellen dat je geen behoefte hebt aan uitleg van HM. Als hij nu al zulk soort kantjes van zichzelf laat zien dan zegt dat genoeg toch?

Veel plezier in ieder geval met je bbq! Enne..waarom is die bbq/festival man eigenlijk niet leuk?

@Gioia: Gaat het toch door morgen? Hebben jullie elkaar nog weer gesproken na het ongemakkelijke gesprek van maandag?
Ach, eigenlijk is festivalman (en dat is ie echt, loopt alle festivals af) best heel erg leuk maar nooit over gedacht op die manier. Niet het type waar ik qua uiterlijk op val, maar dat uiterlijk ook maar een slechte verpakking kan zijn wist ik al.

Festivalman is vrolijk, opgewekt, harde werker, eigen baas, en houdt van hetzelfde eten en muziek als ik (ook niet onbelangrijk) en we kennen dezelfde mensen.

Tja, zal morgen eens even anders naar m kijken, dat ie mij wel leuk vind weet ik al en onze gezamelijke vriendin vindt ons perfecte match, hahah.

Humorman heb ik niet meer gehoord en hoe langer ik erover nadenk,, gatver wat een deceptie.

Op naar het weekend en het mooie weer!!

Gioia enjoy your date, alweer helemaal beter?

en de rest ook natuurlijk!!
anoniem_13539 wijzigde dit bericht op 25-06-2009 14:50
Reden: zpeelvauten
% gewijzigd
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Soms is er iets meer nodig om je ogen open te laten gaan

Ben benieuwd naar die perfect match! haha

Fijn weekend!
Hmmm..........misschien is festivalman best interessant BE, toch iets om nader te bekijken? Uiterlijk is echt niet alles, heb relaties gehad met bloedmooie mannen maar goed.....dat is dus ook op niks uitgelopen. Wat belangrijker is is aantrekkingskracht.

De huidige datemeneer is niet bloedmooi, maar hij heeft wel iets wat ik erg aantrekkelijk vind. En eigenlijk is het maar goed dat maandag niet doorging, het maakt bij mij het verlangen alleen maar sterker. Na maandag hebben we heel veel gesmst. Misschien is hij gewoon niet zo'n beller. Hoe dan ook, ik kijk er erg naar uit om hem morgen weer te zien.....denk dat het een logeerpartijtje wordt
Hiiiiiiii,

Nou ik ben net terug van de eerste date!!!!!

We hadden afgesproken halverwege om op een terrasje lekker wat te gaan eten en drinken....

Het was super gezellig en ontspannen....het was de eerste echte ontmoeting maar elkaar al veel vaker gebeld en ge msnd...dus voelde bekend en alsof je elkaar al langer kent...

Na het eten stukje gelopen in een park en daar ff lekker in het nazonnetje gezeten, veel gekletst en gelachen...

Hij kwam steeds iets dichterbij merkte ik wel, en vond ik helemaal niet erg...:)

Toen ga hij mij een zoen en we zoende......

Had niet gedacht dat ik dat zo snel zou doen maar voelde gewoon goed en vertrouwd..

Later op de avond afscheid genomen en even later belde hij om nog ff iets te zeggen..

Vanmorgen een smsje dat hij t erg gezellig had gevonden..en vanmiddag ff gebeld..

Voelt fijn, maar weet niet zo goed wat ik er verder mee moet..

Hij woont 125 km hier vandaan dus ff afspreken doe je ook niet, maar misschien ook wel goed om de spanning erin te houden,,,

Maar ja, wat doe je nu?????

Zou hem nog wel vaker willen zien en spreken..maar wil het voortouw nemen,,,,,,

Wacht het denk ik maar ff af, was super leuk en daar geniet ik maar van en zie wel wat er verder gebeurd...

Wat zouden jullie doen???

Maar die onzekerheid is wel lastig hihih..

Groetjes nemo!!!!
Nemo, dat klinkt wel erg leuk! Dus je vond hem wel aantrekkelijk? Nog sms'jes over en weer gestuurd gisteren? Als jij hem vaker zou willen zien en spreken, waarom zou je dat dan niet gewoon laten weten? En verder nagenieten van je leuke date

@BE: goh wat jammer, dat valt tegen. Ik zou afstand nemen. Dit is geen goede voorbode, klinkt nogal labiel. Misschien wel goed dat je er nu achter komt? Festivalman nog niet afschrijven hoor!

@Gioia, heel, heel veel plezier vanavond. Van uitstel komt geen afstel, maar een lading extra spanning. Heerlijk toch!
Lees al een tijdje mee en vind jullie verhalen heerlijk om te lezen..

Zal ook eens wat van mijn ervaringen vertellen van het daten in 2009 haha. Eerste date was gelijk halsoverkop idolaat van mij (zelfs voordat we elkaar in real life ontmoet hadden). Kreeg er al naar gevoel van en daar had ik beter naar kunnen luisteren. Want toen ik hem een keer belde na date 3 kreeg ik zijn vrouw aan de lijn pfff. Date 2 was volgens een erg lieve man, maar echt totaal mijn type niet. Zat totaal geen initiatief in. Maar vond het wel lieve man. Heb hem dat zo gezegd en het bij mezelf gehouden, maar toch was ik de boze heks.

Date nummer 3 heb ik vorige week ontmoet. Het klikte en voelde erg goed. Zowel qua innerlijk als uiterlijk is het mijn type en op dit moment nog geen rare gevoelens erbij... Morgen date 2 en dan zullen we ervaren of mijn prins in de toekomst op zijn paard blijft zitten of er weer eens lkeihard van af valt..

Fijn weekend allemaal!
Even heel kort, ben net terug van een supergezellig feest van mijn vriendin.

Hoe raar de dingen kunnen lopen....Kom ik weer in contact met destijds de grootste etterbak van de lagere school en boy, is die man toch leuk opgedroogd zeg.

Ik herkende hem niet, hij mij wel direct dus over en weer staan kletsen en 'verleden' uitwisselen.

Overduidelijk een erge klik alleen.... de man is bezet, dus afblijven.

Maar jee, de spanning was om te snijden....
Goh wat klinkt het allemaal goed hier.

Gioia, hoe was het?

Welkom Binti,

Nemo, het komt zoals het komt, lekker laten gebeuren en als het goed voelt dan zijn die kilometers wel te doen.

Dibbes, dat is jammer, maar zou iemand die niet te krijgen is niet per definitie spannender zijn?

Pff het was bar-b-cute

zouden net gaan eten toen niet-humorman belde, heb niet opgenomen, had ik geen trek in.

en vanmorgen werd ik niet alleen wakker op de bank, ik kan me niet herinneren hoe ik daar gekomen ben, de wijn smaakte goed en de zoenen ook.

Jakkes, zomerkriebels.. wat moet ik daar nou mee, is helemaal niet de bedoeling, ik wil daten en kunnen weglopen als het te dichtbij komt, dat kan niet met bb-cute (festival)man.

Ik geloof dat ik net als gioia last heb van bindingsangst.

Zolang het daten met een vreemde is dan heb je de regie nog een beetje in handen maar met iemand die je al ruim 25 jaar kent is het een heel ander verhaal, ook omdat je omgeving meteen een rol speelt. Met een vreemde kan je nog in een andere plaats afspreken en mensen hebben ook niet meteen een etiket van "stelletje ", in zo,n geval.

Als je drie keer met een bekende wordt gespot dan ontkom je daar niet aan en dat vind ik helemaal niet leuk want ik wil niet in een relatie belanden. (of loop ik nu weer veel te ver op de feiten vooruit) pff,
Ik ben al weer even thuis......... Gisteravond en vannacht waren op zich wel ok.... maar vanochtend kwam er iemand bij hem klussen. Dus ik kreeg een oude boterham en een kop koffie en toen werd ik zo'n beetje weggekeken..

Ik zit nu eigenlijk met een enorme kater en die is niet van de drank. Ik twijfel er opeens zo aan. Ik weet niet eens zeker of ik verliefd op hem ben., Goed, ik voel me prettig als ik in zijn armen lig maar ik weet niet of dat komt omdat het zijn armen zijn of dat ik het gewoon fijn vind in iemands armen te liggen.

Aan de andere kant zeg ik ook tegen mezelf dat ik nu een keer iemand een kans moet geven, ach, ik weet het gewoon niet.

We hebben verder niks afgesproken dit weekend. Ik ga gewoon mijn eigen gang en zie wel. Maar waarom heb ik nu dan zo'n steen in mijn maag?

Sorry dat het nu alleen even over mezelf gaat... ik voel me gewoon rot denk ik. Ik wil een man met wie ik ook overdag wat kan doen, ik voel me nu net een neukertje, gisteravond erheen en vanochtend vroeg weer weg. pfffffff!!!!
He wat een afknapper, kan me voorstellen dat je daar een kater van hebt. Had hij gister wel verteld dat er iemand zou komen of stond je gewoon voor een verrassing.

Je wilt dan denk ik een heerlijk langzaam ontbijt of in iedergeval even rustig samen de dag beginnen en je niet overbodig voelen.

Hoe stelde hij je voor aan die vriend?

Getsie, is echt een rotgevoel en ik leef even helemaal met je mee hoor, snap het volkomen en over jezelf praten dat mag!!!

Mijn bb-cute man heeft mijn auto geleend en ik zit me stiekum te verheugen dat ie m straks weer terugbrengt, hahahha,, wat erg....
ik stelde mezelf maar aan die klusser voor, voelde me toch al ongemakkelijk. En toen kwam zijn vader ook nog even langs, paar minuten maar, maar dat was nog ongemakkelijker. Hij zei trouwens vannacht toen we gingen slapen dat we vroeg opmoesten voor die klusser, dus eigenlijk was het wel een verrassing,. Ik had er eerlijk gezegd een beetje rekening meegehouden dat we vandaag wat langer samen zouden zijn, maar nee. Dus wie liep er net weer in haar eentje over de markt... Gioa

Nee, het is niet erg om je te verheugen op de bb-cute man hoor, ik zou voor de zekerheid even een flesje prosecco koud leggen, hihi!
Jee Gioia, dat kan ik me ook wel voorstellen dat je daar een kater van hebt. Wil je voor jezelf al weten of je verliefd bent? Kun je gewoon kijken hoe het verder loopt, of ligt die steen te zwaar op je maag? Kun je het even laten rusten en vandaag zelf je gang gaan, van de zon genieten?

@BE, JA, je loopt op de feiten vooruit! Maar dat weet je zelf ook wel denk ik ;) Wat je moet met zomerkriebels, wijn en lekkere zoenen. Genieten! Anderzijds: ik ken het zo wat je beschrijft en ben er zelf een ster om te ver vooruit te denken en me af te vragen hoe dat nou toch allemaal verder moet... control freak pur sang. Nu kan ik voor het eerst een beetje loslaten, heel voorzichtig maar toch zet ik kleine stapjes.

Je verheugt je erop om 'm straks weer te zien! Dat zegt toch genoeg? En lees dan: genoeg over hoe JIJ je op DIT moment voelt. En niet volgende week, of over een maand, of wat de omgeving misschien wel denkt. Maar ik ken het en 't is verdomd moeilijk om de touwtjes te laten vieren.

@Dibbes, de vraag van BE is een goeie. Tja, die spanning laten voor wat 'ie is lijkt me de enige optie...

@Binti, veel plezier met je date! Ik hoop dat 'ie stevig op zijn paard blijft zitten
Jeetje...wat een ontwikkelingen ineens allemaal.

Even kijken of ik kan reageren zonder mensen te vergeten

@BE: Whahaha..... zie je nou hoe dat kan lopen. Nu heb ik nog meer spijt (als ik dat al niet had) dat ik er niet bij was vorige week...dan had ik geweten hoe cute Bb-cute man is! En goed excuus heeft hij bedacht om je vandaag weer te zien

Hoop dat hij nu zonder drank en zon (hier schijnt ie in ieder geval niet) ook nog steeds zoenbaar en leuk is!

@Gioia: Prut zeg. Dat je van iets dat eigenlijk best leuk was tot vanochtend nu zo'n kater hebt. Maar ik kan me er alles bij voorstellen. Ik zou het ook niet echt leuk gevonden hebben. Ook niet zo handig getimed van hem. Zeker niet als zijn vader ook nog langskwam. Dan nog dat oude broodje kaas.... hmz... ik weet het niet hoor..maar bij iets beginnends zou hij toch wel iets meer moeite voor je mogen doen. Ben je er zelf al uit wat je er nu verder mee wilt?

@Dibbes: Af! Terug in je hok!

@Binti: Echt? Je kwam er na drie dates achter dat hij getrouwd was? Jezus wat fout! Ik blijf me echt verbazen over zulk soort verhalen. Wat bezielt zulke kerels toch... :-/

Plezier in ieder geval met date no. 3! We horen het graag weer

@Nemo: Go with the flow.... Lekker genieten en zien hoe het loopt. Heb je alweer contact gehad?

Volgens mij was dit het wel zo'n beetje. Ik heb hier een uitnodiging liggen om een dagje te gaan varen (op zijn boot) met een meneer. Maar ik geloof dat ik hem nu al (en dan is het alleen nog maar mail) saai vind. Gaat hem niet worden dus. Al heb ik nog even getwijfeld want het zou een super mooi weekend worden en ik zou natuurlijk gewoon heel erg gebruik kunnen maken van zijn boot, lekker op het water zijn etc en dan daarna pas zeggen dat het hem niet wordt. Dat vond ik toch niet zo eerlijk..dus maar gelaten
En vanavond groot feest op loop en vooral hoorafstand van mijn huis en kon de kinderen uitbesteden dus deze dame gaat even het feest in en jullie hoeven niet te raden met wie.

Humor(loos) heeft ook al weer gebeld en ik heb m wederom weggedrukt, ben zo afgeknapt op m, laat maar. Ik wil geen depri's, ben ik zelf met de grote regelmaat dus dat kan ik helemaal niet gebruiken.

Gioia, alweer wat van hem gehoord?

Lunax, ja jammer he, maar dan had ik jullie misschien wel gekoppeld, hahah. En een man misgebruiken voor zijn goedheid terwijl hij saai is zou ik ook niet kunnen, zo was mijn laatste date, zzooowww boring, dan liever zweten in je eentje in de achtertuin.
Veel plezier vanavond BE!
Ha, dat is leuk, veel plezier!

Ik heb niks meer gehoord, net een neutraal smsje gestuurd maar nog geen reactie terug. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij moet het begin van een ontluikende relatie toch wat anders zijn, volgens mij wil je dan veel bij elkaar zijn enzo. Dit weekend zou voorlopig weer de laatste mogelijkheid zijn om elkaar te zien. Ik heb er geen fijn gevoel bij in ieder geval.
geen reactie op mijn sms, ben er klaar mee.......ik ga mijn account weer activeren...........!
Zo, Dibbes begint weer te leven. Tsjemig, dit kost me nog een paar dagen om van zo'n late avond bij te komen, niks meer gewend .

@Gioia, noumoe, wat een lul-de-behanger actie. Dat geeft een kater-gevoel die groter is dan jezelf. Kan me voorstellen dat je je nachtje 'logeren' wel anders had zien eindigen . Die man heeft zichzelf de kaas van het oude brood laten eten door op deze manier te handelen. Niet netjes.

@BE: over die spanning: nee, voor mij /is maakt een man zichzelf niet per definitie spannender omdat ie gebonden is. Het gaat om hoe de interactie naar elkaar is en of het je 'type' is zeg maar.

Heb je het leuk gehad vandaag? En lekkere zoensessies geven zowieso al een fijne kriebel. Go with the flow alhoewel ik het me wel voor kan stellen dat je even zo denkt. Alleen wel een stap te ver nog...

@Lunax, ik blijf af, woef . Gebonden mannen zijn een no-go area, vooral als ik het vantevoren weet. Ook daar zijn al heel lelijke reacties via de site op gekomen, beginnend met, "maar ik het vertel het toch eerlijk tegen je?". Ja, tegen mij misschien wel, maar thuis niet en dan krijg je soms een scheldkannonade, niet normaal.

Hoe reageerde bootmeneer dat je toch niet op zijn uitnodiging inging?

@Binti, welkom, schrijf lekker mee hoor. Hoe meer ervaringen, hoe beter/sneller we onszelf kunnen wapenen tegen fouterds, losers, labo's en andere amoebes die 'man' moeten heten

Hoe is jouw avond verlopen?

@Nemo, fijn voor je dat je date leuk was. Intussen nog meer contact gehad?

Voor degenen die ik niet heb genoemd: nog nieuws onder de ondergegane zon?
@Gioia:

@Dibbes: Tja..je bent geen 18 meer he? Die bijtrektijd is vreselijk...maar niks meer aan te doen ben ik bang voor

En bootmeneer snapte het niet helemaal geloof ik. Heb natuurlijk niet gezegd dat ik hem saai vond maar wel dat we elkaar niet zo bar veel te vertellen hadden. Toen kwam er een verhaal waardoor ik dacht "je snapt het niet" maar ik heb het er maar bij gelaten. Ben het maar niet gaan uitleggen.
Ja de date was weer erg geslaagd. Hij zit dus nog steeds in het zadel en is nog niet van zijn paard gevallen . Maar ik doe maar lekker rustig aan en wacht het maar rustig af, maar nu voelt het allemaal erg goed.

Wat een klotestreek zeg Gioia. Echt lullig voor je .

Ik vind mannen vaak echt onbegrijpelijk!
Binti ... leuk!
quote:gioia71 schreef op 27 juni 2009 @ 22:21:

geen reactie op mijn sms, ben er klaar mee.......ik ga mijn account weer activeren...........!

Ben gisteren via google op dit forum beland. Gioia71, ik ga ervan uit dat je uit 1971 komt. Waarom denk je in godsnaam dat deze man je leuk vind?????????????

En waarom ben je in godsnaam bezig met of jij verliefd op hem bent of niet??????????

En waarom heb je je account gedeactiveerd voor iemand die je niet eens op 1 hand te tellen keren hebt gezien?????????

En andere dames, waarom schudden jullie elkaar niet wakker of zien jullie het echt niet??????????

Man vind vrouw zogenaamd leuk:

Date bij hem thuis krijg je magnetron voedsel

Je bent verkouden, je mag niet komen

Je hebt geneukt, krijg je oud brood als ontbijt en wordt weggekeken.

Ookal zou hij je leuk vinden, je zou hem niet moeten willen. Want dat zijn geen manieren!! Of is hij in de rimboe opgevoed?! Onbeschoft asociaal respectloos heet dat!!!!!

Waarom accepteren vrouwen dit?? Ben benieuwd naar de psyche hierachter!

OH MY GOD, wat doet volgens jullie een man die een vrouw NIET leuk vind dan?
Duidelijke reactie Renjerot........... maar wel prettig om nog even te lezen voordat ik hem opbelde om te zeggen dat ik het hierbij wilde laten.

Maar wat betreft dat deactiveren van je account; ik vind wel dat als je iemand beter wilt leren kennen, je even niet met andere heren bezig moet zijn hoor... daarom had ik mezelf ook even op non actief gesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven