we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Hallo, ook ik ben er weer! He, jullie geklets gemist en moest een hoop bijlezen. Allemaal natuurlijk wel een fijne moederdag vandaag en hopelijk worden jullie inderdaad allemaal lekker verwend. Hebben we natuurlijk allemaal wel verdiend :D

Hier wel een rare moederdag. Vanmorgen werden we vroeg gebeld (8.30) door Vrolijkerd's vader om te vertellen dat schoonmoeder in het ZH ligt. Ze heeft een lichte beroerte gehad en ligt dus nu op de stroke unit in het ZH. Heel bizar en onwerkelijk en aparte moederdag dus. Daar gaan we vanmiddag maar even naartoe.

Verder ben ik wel heel lief verwend door gezin, al was het van L&M geen verrassing meer. Loeder fluistert het heel subtiel, NOT, elke keer aan Vrolijkerd wat het is en verteld het aan mij onder mom van geheim en dat ik het dan niet mag doorvertellen ;) Maar een beschilderde koffiebeker en Mormel's knip en plak bloem is altijd leuk! Van Vrolijkerd kreeg ik een proefabonnement op Delicious, een nieuw blad over eten/koken, tegoedbon voor het nieuwe boek van K. Hosseini. Leuk! Vind het sowieso heel attent van hem. (legt weer druk op mij voor vaderdag :P)

Fijn om te horen dat het ok met je moeder gaat Pebbles. Dat is toch wel een geruststelling. Enne..ik had ook wel een foto willen zien van gerangschikt fruit!

Nathje, wat een rare opdracht zeg van de kauwgom. Ik zou het ook niet doen want kan me wel voorstellen dat het wantrouwen wekt jegens een normaal kauwgommetje.

Drop, is Veter er al en heeft hij een leuk moederdag cadeautje voor je meegenomen?

Oh, ik word weer ees geroepen. Ik hoop niet dat weer een kind gaat Pimpelen aangezien Loeder gister avond net niet de wc pot haalde en het over badkamervloer heeft gedaan. Blegh.. Je went er echt niet aan.
Goedemorgen medemoeders!

Jee Vrolijk, dat is flink K van je schoonmoeder. Is dat helemaal onverwacht of heeft ze zoiets wel vaker gehad? Schrikken hoor *;. Gelukkig ben je wel verwend door je kindertjes en door Vrolijkerd. En lekker hoor, een abonnement op Delicious. Maar dat is geen nieuw blad hoor, dat is gewoon de Tip maar dan met een nieuwe naam :D.

Ik ben ook verwend. Van Schorrie natuurlijk de bloemen in een potje met oasis, en van Harrie een lingeriebon. Hij leert het wel, dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg van hem, terwijl ik dat al 15 jaar graag wil hebben. Ik was echt blij verrast!

Ik was minder blij verrast toen ik Schorrie vanochtend om half 6 al hoorde roepen en huilen (hij huilt tegenwoordig bij alles wat hij wil..). Toen ik ging kijken stond hij al halverwege de trap. Hij wilde zijn pannenkoek opeten die hij nog over had van gisteravond (een pannenkoek met bieten, daar ga je toch niet om half 6 je bed voor uit ;)).

Ik heb hem mee naar bed genomen, waar hij flink druk was, duwde en trok aan ons en gelukkig uiteindelijk na een boos optreden van Harrie weer in slaap viel tot 8 uur. Dat is het betere werk.

Harrie is nu met Schorrie mijn auto aan het wassen en daarna gaan we naar een familie-uitje. Lekker steppen en prutten in een boerenweiland. Als het maar droog blijft.....

Ik heb trouwens vanochtend wel fanatiek mijn te buzzen kauwgommetjes zitten knippen en in een zakje gedaan met mijn code erbij. Ik ga ze uitdelen bij het uitje straks. Buzzer mag wel trots op me zijn!
Maeve, ik lees net dat je opa is overleden. Gecondoleerd. *;
Haha Pebbles, geweldig, die fruitschaal:D

Uit het uitgebreide assortiment van moederdagcadeautjes-die-peuters-en-kleuters-maken -op-psz-school -en-kdv heb ik vanmorgen een echte klassieker gekregen: jawel, de macaroniketting:)

Mini was helemaal trots, die had vorige week toen ik haar kwam halen al meteen verteld dat ze een geheime verrassing voor me had gemaakt en dat het een 'mooie ketting met mawaronietjes met woze en blauwe en wanje vef' wasO+

Vervolgens heeft ze nog een aantal dagen verteld dat ik niet mocht weten dat het een verrassing was en dat de ketting in de kast verstopt lag, maar vanmorgen was het eindelijk dan zo ver en ging ze hem uitpakken (ik kreeg de kans niet om het zelf te doen:D

Maxi had ook een geweldig cadeau: ik ging het openmaken en toen zei ze dat ze eigenlijk niet wist wat het was, het cadeau zelf, maar het ging om de sticker die erop zat. En dat ik het vast héél erg leuk zou vinden.

Bleek het een Veet ontharingscremeding te zijn, met daarop een actiesticker voor een gratis beautybehandeling (varierend van sauna of zonnebank tot gezichtsbehandeling) als je de sticker met kassabon blabla..En toen betrok haar gezicht, want kassabon had ze niet meer:D

Ik heb gezegd dat we morgen samen wel even naar de drogist zouden lopen om het uit te leggen, komt vast goed:)

Fijn dat KK en Schorrie weer opgeknapt zijn! Nano ook gelukkig, al hoest hij zichzelf nog wel wakker af en toe.

Oh, kinderen die aandacht moeten!
Macawonietjes trouwens, ipv. mawaronietjes. Ze kan de r nog niet zo lekker uitspreken:)

Leuke traditie Athena, van dat veldboeket. Ik was het alweer helemaal vergeten, maar vond het vorig jaar ook al zo leuk om te lezen. Ik zie jullie al helemaal lopen en plukken:)

Dropje, als Nano slaapt laat ik 'm ook gewoon in de tuin staan, vindt hij heerlijk. En zo hadden wij idd. ook ineens tweede kerstdag vrij..En toen was ik 39 weken zwanger, dus ik vond het ook helemaal niet erg.

En wat fijn dat wegbrengen van S&W wat beter gaat! En bijna geen single mom meer, ook wel weer even lekker.

Balen van lekkage op zolder Lien. Wbt Anita lijkt vloer in de was zetten me idd een aardige klus, maar geen idee hoe groot jullie kamer is. Misschien nog een keertje aankijken?

Nathje, klinkt idd als een regeldag (nacht). Gaat vast weer helemaal goedkomen. Wat betreft de tepelhoedjes, ik zou het gewoon af en toe zonder proberen. Misschien kun je beginnen met halverwege een voeding dat ding weg te halen. Dan is hij niet superhongerig en dus ongeduldig meer en is de ergste druk van je borst af, dus pakt het ook wat makkelijker voor hem.

He bah Vrolijk, wat schrikken van je schoonmoeder! Ik typ al bijlezend dus zie het nu eigenlijk pas. Hoe was het in het ziekenhuis?

Leuk om te lezen trouwens, van alle blije kinderen met zelfgefrobelde cadeautjes:)
Vrolijk, hoe is het nu met je schoonmoeder?

Schrikken zeg....

Dropje, hoop dat thuiskomst van Veter gezellig was/is. Fijn om alles weer lekker samen te kunnen doen.

Mille, klinkt echt schattig, kadootje van MiniO+

Nathje, ga geen mosterd zijn als het gaat om bv en Japie, maar ik denk dat het ook met regelen te maken heeft.

En heel herkenbaar dat verdelen van aandacht moeilijk is en dat er enigszins jaloerse gevoelens opspelen. Was hier ook wel. Totaal niet op Zeefje (of destijds Zen) gericht, maar wel het ook aandacht willen.

Jongens, ik heb zo'n ontzettend leuke moederdag gehad!

Ik had tegen Zorro gezegd, dat hij geen kadootje hoefde te kopen, allereerst omdat we even op de centjes moeten letten, ten tweede omdat ik het commerciele rondom dit soort dagen niks vind.

Een zelfgemaakt moederdagkadootje van kleine kinderen vind ik leuk. Niet een te duur boeket bloemen of geschenkverpakking parfum met 'voor moeder' er op.

Maar hij had dus wel een kado gekocht.

En wat voor kado... Heb dus een bh en string van MD gekregen. Echt prachtig! Veel te duur natuurlijk, maar wel super!! Daarbij kreeg ik het boek 'STOUT' massage olie en een nieuw scheermes (was dus wel duidelijk waar hij heen wilde met zijn kadootjes;))

Hij zei allemaal lieve dingen erbij, zoals dat ik het waard was enzo (toen ik 'klaagde' over het enorme bedrag van het kado) en dat ik een supermoeder ben. Vond het zó lief!

Van de kinderen ook al zulke lieve kado's. Zootje had een gedichtje wat ze voordroeg met helemaal gebaartjes erbij. Was gewoon té schattigO+

en van zowel Zen als Zootje kreeg ik zelfbeschilderde meuk. Echt leuk.

Van Zootje ook nog een prachtige ketting van een skoebidoetouwtje met strijkkralen er aan. Misstond helemaal niet:P

Toen dus bij schoonouders op de koffie, wat best gezellig was.

En 's middags leuk naar Nijntje geweest. Kinderen zaten ademloos te kijken en ik genoot dus ook.

Daarna al afsluiter naar de Mac geweest, perfecte dag dus.

(dat mocht ook wel, want gisteren was gewoonweg vreselijk. Kinderen waren zó ontzettend klierig, dat ik heb staan janken als een kind. Twijfels over mijn moederschapskwaliteiten en over wat ik met Zen aan moet. Maar lees net dat KK en Schorrie ook draken zijn op het moment, dus dat troost wel een beetje en neemt wat twijfels weg)

Verder is er hier al veeeeel werk verricht op onze kamers. Nu is de zolder aan de beurt.

Maar anyhow zitten we in ieder geval nog wel een week of 8 in de teringzooi. Bah!

Meave, gecondoleerd met opa trouwens. Al is 92 een prachtige leeftijd, het blijft toch je opa.

Zo, nu eerst even posten
Allereerst Meave gecondoleerd met opa :R en Vrolijk beterschap met schoonmoeder! Loeder trouwens wat beter nu, Vrolijk? Vrolijkerd heeft je wel verwend hoor, lekker!

Jammer dat je hulp zo traag is, Lien? Maar is dat wat ze heeft gedaan, wel grondig gedaan? Ik moet zeggen dat ik zelf, als ik de dingen grondig aan wil pakken (wat zelden gebeurt, overigens) ik ook wel een hele poos bezig ben (wat dus zelden gebeurt, maar goed). Wil ik snel schoonmaken, dan gebeurt alles een beetje met de Franse slag (as usual). Denk dat het voor haar misschien ook wennen is, bij 'nieuwe' mensen schoonmaken. Misschien heeft ze wel zó haar best gedaan op de vloer dat ze schrok van de tijd die ze eraan had besteed. Wat betreft die lekkage zou ik de verkopende makelaar even inseinen. Het lijkt me heeeel erg sterk dat het huis net nu jullie erin zijn gaan wonen, is gaan lekken. De verkoper heeft informatieplicht wat dat soort zaken betreft.

Morrie, S&W zitten op een Jenaplan basisschool. Ik weet niet of het standaard is dat ze bij Jenaplan basisonderwijs van de verschillende lokalen gebruik mogen maken, iedere Jenaplanschool is weer anders, maar ze werken er met 'stamgroepen' waarin dus kinderen van verschillende leeftijden zitten en de 'oudsten' uit een stamgroep hebben bepaalde verantwoordelijkheden naar de 'jongeren' uit die groep toe. De dagopening en -sluiting én overblijven is in de kring in het eigen stamlokaal (niet te verwarren met stamkroeg), maar voor de rest doen de verschillende stamgroepen dus heel veel samen.  

Athena, S&W hadden (en hebben) ook van die grillige voor- en afkeuren voor en van eten. De ene keer blieven ze een poos geen aardappelen, de andere keer gruwelen ze ineens van paprika ergens in, echt niet te volgen. Ik probeerde er altijd wel een hapje of drie in te krijgen om in ieder geval een 'bodem in de maag' te hebben.

Kan me best voorstellen dat je twijfelmomenten hebt met de bv Nathje! Maar als het verder goed gaat met de tepelhoedjes en Japie doet het er goed op, gewoon doorgaan, toch?

Fijn dat je moeder zich zo goed voelt, Pebbles! Dat moet iig een hele geruststelling zijn.

Hond die rijt vind ik heel erg ranzig. Of het nu wel of niet iets te maken heeft met geile driften, ik zou het hem eigenlijk gewoon meteen afleren, want dat kan hoor! Ben ook wel eens ergens op bezoek geweest waar de hond des huizes tegen mijn knie op ging rijen. Ben ik echt zo weg, gatverdamme. Beterschap trouwens met de stress, vin'k ook niet gek zeg!

Schattig trouwens van macaroniketting, leuk, Mille! En sterkte met hoestende Nano!

Elyane, je moederdag klinkt erg leuk, trouwens, die van iedereen klinkt erg leuk! De mijne komt in de volgende posting anders wordt deze wel erg lang. Sterkte met verbouwingsgedoe, nog acht weken is langggg zeg!
Oke, mijn moederdag. Dat vent thuiskwam uit de VS was voor mij al kado genoeg, maar dat had 'ie niet zó letterlijk hoeven nemen. Althans, ik heb wel wat gekregen hoor! Maar dat heeft 'ie van een gekregen tegoedbon gekocht in de VS. Hij had een poosje geleden een nieuwe klant aangebracht bij zijn werk, daarvoor kreeg hij een bon, hij kon voor een x-bedrag bestellen bij amazon.com. Nou, hartstikke leuk, ik mocht ook wat uitzoeken op amazon. Er is genoeg, ik had 'm wat links gemaild van oorbellen op de site die ik mooi vond. Daar heeft hij twee paar van besteld en die bij het hotel in Seattle laten bezorgen. Maar dat waren ook meteen mijn moederdagkadootjes, kwam ik achter. Ben er wel erg blij mee hoor, maar 't is natuurlijk wel makkelijk iets geven op die manier, kost geen geld en ik heb het zelf uitgezocht. Misschien een zure reactie, maar ik had het leuker gevonden als hij bij wijze van spreken voor me had gestruind in Seattle en met een simpele schelpenketting (of zoiets) aan was gekomen en die dingen van amazon wat later had gegeven, want ik wist al dat ik dat zou krijgen.

De kinderen hadden doosjes gemaakt op school, Wiske had 'm stiekem al zelf uitgepakt en in de boekenkast gezet, en Suske had zijn rugzak angstvallig bewaakt. Ze waren apetrots op hun brouwsels, en ik was er - uiteraard - erg blij mee!

Anyway, vent kwam om 11.30u thuis, en om 12.30u vertrok hij naar bed, waar hij om 15u weer uitkwam, om 16u is 'ie weer even op bed gaan liggen, tot we gingen eten om 18u. Want oh, wat was 'ie moe..... Snap ik, ik had het alleen leuker gevonden als hij iéts meer aandacht had besteed aan moederdag. Het is ook grotendeels aan de kinderen voorbijgegaan. Ik heb 'm nog op het hart gedrukt zijn moeder te bellen, maar dat is 'ie volgens mij vergeten.

Nu ja, misschien een beetje egoïstisch dat ik meer 'verwacht' had van moederdag aangezien hij in de VS erg slecht geslapen heeft en een lange vliegreis achter de rug heeft. Maar dat had hij dan wel zelf even kunnen uitleggen in plaats van dat ik het allemaal zelf in moet vullen. Dat ik ook moe ben van 8 (9 met vandaag erbij) dagen alleen met de kinderen, nieuwe baan en kinderen voor het eerst op school, kwam niet echt over, geloof ik. Sorry voor mijn klaagzang maar ik ben echt een beetje teleurgesteld...
Dropje, ik herken het heel erg. Pebblo zit ook paar keer per jaar in VS en de dag dat hij thuiskomt loopt ook altijd stroef.

Ik heb bepaalde verwachtingen, heb hem gemist, heb alles een kleine week alleen gedaan. Heb behoefte aan aandacht in vorm van gesprek, lekker semenzijn en heb er behoefte aan dat Pebbeltjes me weer eens uit handen worden genomen. Pebblo komt ook thuis met verwachtingen, is moe, wil rusten. Heeft slecht geslapen in VS en nauwelijks in vliegtuig. Wil aandacht van vooral mij, in vorm van seks en kan door vermoeidheid niet goed tegen van blijdschap drukke Pebbeltjes.

Vrolijk, sterkte met schoonmoeder, schrikken zeg!

Meave, gecondoleerd met je opa.

En las in Cheers dat moeder Pimpel ook in zh is opgenomen, daar ook sterkte mee!

Moederdagen klinken over algemeen geslaagd, dat is fijn! En Elyane is wel heel erg verwend zeg!

Verder weet ik het niet meer, ik ga snel mijn to-do-lijstje van vandaag afwerken!
Vrolijk, hoe is het nu met je schoonmoeder?

En Nathje, trekt het alweer wat bij met voeden?

Hier dus leuke moederdag, ook een schattig versje (was het die van die moeder om te zoenen Elyane?) en een zelfgemaakte kalender van Nippi, en een ontbijtje op bed, baddertijd en mijn lievelingseten door Nipman. Helemaal perfect dus .
Pebbles, je hebt me trouwens definitief van mijn hondenwens afgeholpen :P
;)

Hij is ook heel leuk hoor.

En dit ongewenste gedrag gaan we heel snel afleren.
Zo, iedereen een leuke moederdag gehad door gefrobbel kinderen of lief kadootje van vent dus. Nou, de score hier voor de Vrolijke mannen is dus best ok.

Schoonmoeder zag er gelukkig wel ok uit en voelde zich wel nog gammel, maar had wel alle neurologische functies terug.Wel nog dat ze wat langzamer praatte en soms even naar een woord moest zoeken. Ze moet een week in het ZH blijven waarschijnlijk en dan allemaal testen ondergaan. Heel bizar, ze is pas 51! Hele aparte moederdag dus..

Mille, ik moest zo lachen om jouw herkenbare klassieker van de ..rapapapa...macawonieketting! :D Sommige dingen komen altijd terug he?

Drop, ik kan het me wel voorstellen dat je ene beetje bent teleurgesteld in Veter. Beetje wat Pebbles al zei van wederzijdse verwachtingen die totaal niet overeenkomen. Ik vind jou lekker wel een bikkel at je het zo goed heb gedaan met nieuwe baan, verse schoolgaande kinderen en dan nog eens zonder man voor een lange week!

Ely, leuk was de musical van Nijn he? Ondertussen worden de liedjes steeds gruwelijker en gruwelijker aangezien Loeder ze de hele godganse dag wil horen. Ik kan echt alle liedjes ook meezingen. Ik vond het stukje van de italiaanse Pluuis uitspraak het allerleukste! (ja, kinderachtig he?)

Athena, geen probleem hoor van aanst donderdag. Koffie blijft  gewoon staan en raincheck

Ik zag trouwens hier en tijd voor aanst zaterdag staan van 17.00 en ik weet niet of ik dat ga halen. Ik heb op de dag namelijk nog een verjaardag van een vriendin van mij en ik vind 17.00 niet de meest handige tijd voor mezelf. Ik ga het wel proberen, maar pin me er niet op vast. Hangt een beetje af wbt kinderen, schoonmoeder en verjaardag.
Voor Meave en Pimpel natuurlijk een hele dikke *;.
Woehaha, die Nijntje cd!

Ik vond hem nog wel goed te doen, maar Pebbeltjes zijn helemaal gek van de 'schildpadrace'. Gisteravond na het eten, schoonouders aten mee, wilden ze die horen. En nog eens, en nog eens. Heel hard. Hilariteit alom, Pebbeltjes die door de kamer rennen, schoonvader er achteraan en ook de Kefpep.

Ik heb vannacht heel slecht geslapen, niet door Nijntje ofzo, maar als ik wakker was hoorde ik alleen maar die schildpadrace in mijn hoofd!

Wel schattig in kader van Nijntje, Klein Pebbeltje zei tegen schoonmoeder:

"Oma's hebben een heel groot hart. Ja toch?" O+

Er zitten wel lekkere meezingers bij hoor, trouwens. En ik word er ook nog wel Vrolijk van!
Moet eerlijk zeggen dat ik 'kindje kun je met je tenen bij je neus' erg leuk vind :$ (eigenlijk alle liedjes wel en ook nog van de vorige CD en kan niet wachten totdat deze op dvd uitkomt)
KW heeft van vrienden de dvd "Nijntje is er weer" gekregen toen ze op kraamvisite kwamen en het is meteen z'n favoriet! Wat een leuke dvd zeg... en ik vind de liedjes ook erg leuk. Betrap mezelf er op dat ik overdag "wat is er aan de hand? Brand, brand, brand" of  "Ik ben een spook, ik ook, ik ook... ik ben een spook, een spook, een spook, een spook" aan het zingen ben :$

Door jullie enthousiaste verhalen ga ik meteen even de speellijst checken.

Meave, gecondoleerd met je opa! Zal zo even bij Cheers of de Mutsen lezen.

Voor de rest ben ik nu al weer kwijt waar ik op wilde reageren.

Ik zit ook met Bries op een arm want die is geloof ik aan het regelen... fijn.

Typen gaat lekker dus.

Oh ja, moederdag.

Mmmmhhhh... na jullie enthousiaste verhalen baal ik nog meer van mijn moederdag. GW vindt het maar commerciele onzin en vierde het thuis ook nooit. Prima, maar sinds ik zelf moeder ben kan ik niet wachten op zelf gemaakte frutsels, ontbijt op bed en opwindende gezichtjes. Een utopie...

Van de week vreg GW of ik aan moederdag wilde doen , vervolgens zei hij zaterdag om 15.00 uur dat hij vergeten was een kadootje te kopen en niet wist wat . Zondagmorgen moest ik hem er, na het ontbijt, aan herinneren dat het moederdag was en dat KW op de psz een kadootje had gemaakt. Kadootje werd tevoorschijn gehaald aan KW gegeven, die het niet snapte en het dus zelf open ging maken. Al met al een geweldige moederdag :P 

Heb het 's avonds nog wel even gezegd. Dat ik teleurgesteld was... blijkbaar betekent zo'n dag meer voor me dan ik dacht.
Meave, gecondoleerd met je opa, en Pimpel, sterkte voor en met je moeder!

Goh Vrolijk, da's best lang, nog een week ziekenhuis voor je schoonmoeder! Verder klinkt het wel redelijk positief, toch?

Wind, kan me wel voorstellen dat je toch wel teleurgesteld was.

Net als Drop idd. met terugkomst Veter en de oorbellen. Maar wat Pebbles schrijft over weer even wennen klinkt wel heel logisch, dus inmiddels is het vast heel gezellig:)

Verder heb ik eigenlijk even geen inspiratie. Vent was weg tijdens het gezelligste moment van de dag (not) dus ik heb alleen de eten-badderen-bed-riedel afgedraaid met een zeurderige baby (maar die knapte enorm op toen ik z'n shirt uitdeed want bleek het gewoon warm te hebben), een gillende peuter (die enorm opknapte van een kort doch hevig verblijf op de gang) en een drammende puber (en die knapte enorm op van een vroeg-naar-bed-dreigement);) Ik ga dus maar eens welverdiend bankhangen!
Nou Drop, ik kan me je 'klaagzang' heel erg goed voorstellen hoor. Ik zou ook erg teleurgesteld zijn.

Jammer toch dat mannen van die horken kunnen zijn.

Zorro eigenlijk ook vaak, was wel blij dat hij eens zijn beste beentje had voorgezet.

Vrolijk, gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je schoonmoeder!

Ik wilde trouwens nog vertellen, wat ik van de week had meegemaakt.

Zen had in een vlaag van hoogmoed 's nachts zijn luier uitgedaan, maar toen bleek dat hij in ieder geval 's nachts nog niet zindelijk is;)

Hele bed en Zennetje onder de stront.

Kon dus strontruimen om 3.00 uur 's nachts. Fijn!

Vandaag drukke dag gehad. Is mijn werkdag dus Zen op kdv en ik met Zeefje naar Ikea en bouwmarkt. Heb allemaal spulletjes gekocht om de badkamer op te knappen.

We wilden eerst de badkamer vernieuwen, maar daar is even geen geld voor. Dus maar in de weer met tegelverf, voegenverf en latex en nieuwe accessoires.

Heb de boel verstopt en morgen ga ik direct aan de slag, nadat ik Zootje heb weggebracht.

Als ik dan heeeel hard doorwerk en Zeefje werkt mee door voor zoete baby te spelen, dan heb ik het misschien wel af, voordat Zorro thuiskomt. Lijkt me een leuke verrassing!
Elyane, wat een ontzettend leuke verrassing voor Zorro. Iets minder leuke verrassing van Zen trouwens, bah.
Hihi, Mopsey lag tot diep in de nacht gisteren luidkeels "tene bij me neuzzzz" te zingen. Dan ligt ze dus echt dubbelgeklapt met haar grote teen ongeveer bij haal neusamandel, :D. Geweldig vind ze het, zelfs vandaag jubelt ze al de hele dag niets anders...
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Hihi, Mopsey lag tot diep in de nacht gisteren luidkeels "tene bij me neuzzzz" te zingen. Dan ligt ze dus echt dubbelgeklapt met haar grote teen ongeveer bij haal neusamandel, :D. Geweldig vind ze het, zelfs vandaag jubelt ze al de hele dag niets anders...Ah,pittig joh:)

Zen werd helemaal boos toen het hem niet lukte om zijn oren bij zijn neus te krijgen:D

Was jij de vroege of de late voorstelling? En waar zat je ongeveer? Wij zaten best wel goed, op rij 6.

Was wel grappig, want ik had van die stoelverhogers mee. Was maar goed ook,want Zen kwam niet boven de stoel uit;)
Haha, wij doen elkaars oren bij elkaars neus. Of we pakken de hond erbij, die kan namelijk echt met zijn oren bij zijn neus!

Hier hadden ze opblaasbare stoelverhogers die je kon kopen. Wij kregen dit Nijntje-uitje van vrienden en die kochten ook die verhogers. Maar Klein Pebbeltje heeft meer bij vriend op schoot gezeten dan op eigen stoel.
Dat vroeg ik net bij Cheers aan jou!

Wij waren de late, en Mops zat de hele voorstelling op het puntje van mijn knieën. Doodstil, met haar kin op de rugleuning van de stoel voor haar...

Overigens zaten wij op de achterste rij van de zaal, maar konden het even goed prima zien. Viel me mee, want we hadden van te voren geen kaartjes, was een impuls-actie van me, maar deze plaatsen waren gereserveerd en niet opgehaald!
Wat wilde ik nou toch typen?
Kennen jullie dat...al dagen roepen dat je vroeg naar bed wilt omdat je moe bent en dan gewoon al die dagen na elven op bed liggen....

Stommerd die ik ben.

Maar ik denk dat ik me nu maar klaar ga maken voor de nacht!

Welterusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven