we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Ben weer terug en hij wordt nu net wakker. Ik wist zeker dat hij wakker zou worden als ik 'm uit bed zou vissen, jas aan en in de wagen leggen, dus heb ik 'm met matras en al uit de wieg gepakt en in de kinderwagen gepropt (ging net). Extra dekentje erover en rijden, en het werkte. Heeft ie toch 40 minuten extra geslapen. Ik vond het best inventief van mezelf
Ik vind het hartstikke inventief Mille!

Voor de volgende keer, zou het dan niet handig zijn om hem zijn ochtendslaapje in de wagen te laten doen? Mini is er dan toch niet, dus rustig zat beneden?

Zo doe ik het tenminste wel als ik ergens naar toe moet.

(Ben eigenlijk pas net een beetje begonnen met haar ook een paar keer per dag boven te laten slapen:$)

Ik ga vanavond lekker uit eten!! Fijn weer eens even een avondje afgesproken met een vriendin zonder kinderen. Heb er zin in.

Zootje heeft vanmiddag een kinderfeestje, dus al met al een rustig dagje hier. Is ook wel eens lekker.
Dat werkt niet echt Ely. In de kinderwagen gaat hij enorm liggen mekkeren tenzij ik ermee rijd -dan valt hij er wel in in slaap. En aangezien het vanmorgen plenste had ik daar niet echt zin in;)

Bovendien zijn we na een paar maanden gedoe met hazenslaapjes en bij je op schoot in slaap willen vallen enzo nu net zo ver dat hij heel goed zelf in z'n bedje in slaap valt en dan ook lang doorslaapt, dus als het even kan en ik niet acuut wegmoet houd ik dat er ook in.

Beneden of in de wagen is hij meestal toch eerder wakker.

Hij had gisteren trouwens 38.0 halverwege de dag en 's avonds 38.2, en werd vanmorgen met 37.9 wakker. Geen idee wat er aan de hand is, behalve snotteren en verkouden. Zal daar dan wel door komen.

Maar hij drinkt en slaapt goed en is gewoon vrolijk en gezellig.

Leuk, uit eten vanavond! Veel plezier!
Heel inventief Mille! Ik heb Nippa altijd tot ze een half jaar oud was beneden in de wagen laten slapen, die sliep zoveel dat ik haar anders nooit zag voor mijn gevoel. Nadeel daarvan was trouwens weer dat ze overdag op de creche ook alleen maar in de kinderwagen wilde slapen, maar voor mij was het wel lekker makkelijk.

Moederdag: vind ik iets voor kleine kinderen, en niet zozeer voor volwassen kinderen. Ik blijf dus lekker thuis om mijn knutselwerk uit te pakken (het versje heb ik al gehoord :D).
Klein Pebbeltje van de week: "Jij mag niet weten dat ik een tas voor jou geverfd heb hoor!".

:D
Liefffff, we hebben tijdens verhuizing cadeautje dat dochter op school had gemaakt helaas laten vallen, mooi beschilderd potje dat nu geen potje meer is :(. Gelukkig heeft ze op haar nieuwe school ook iets gemaakt .Ik heb een MacBook! Typen is wel even wennen, maar het is wel een mooie laptop. De andere was zo tergend traag dat er ein-de-lijk iets nieuws mocht en van vent mocht het alleen maar Mac zijn .Vandaag lekker dagje gehad, Kiloknaller redelijk tevreden naar creche en dochter zeer tevreden op school. Oppas heeft haar gehaald, toen nog met z'n drie-en gelunched en daarna heb ik op mijn gemakje honderdduizend boodschappen gehaald (varierend van grondverf tot druiven).
Ha, kiloknaller lijkt dus weer (helemaal?) opgeknapt lien. Lekker dat je hem kon wegbrengen en je handen dus even vrij had.

Hoest met Schorrie trouwens, Morrie?

Moederdag: ik heb de beide kdv-cadeautjes van de week braaf uit de mandjes gevist en ingepakt mee naar huis genomen :D. Ze liggen nu op de kast en zullen zondag wel mee naar bed worden gebracht. Leuk, ben altijd weer benieuwd wat de leidsters nu weer hebben verzonnen en helemaal vertederd door de klieders die de kleinen er dan zelf op gemaakt hebben!

Voor de rest is het - had ik vast al wel eens verteld hier - bij ons traditie dat we mijn moeder op moederdag een versgeplukt veldboeket brengen. Elk jaar zegt ze weer dat dat het enige is dat ze wil hebben, maar kopen we er toch nog iets bij. Overigens zegt ze ook elk jaar dat we echt zelf moeten weten wat we doen, maar vindt ze het enorm bijzonder als we toch met alle (nou ja, uitgezonder broertje dan...nog een paar weekjes!!) kinderen even langskomen. Maar ik denk dat het echt geen probleem zou zijn als we het zouden overslaan. Zo zit mijn moeder wel in elkaar en ze realiseert zich ook goed dat het vooral bij onszelf nu anders zou kunnen uitpakken, nu moederdag hier ook speelt.

Naar schoonmoeder gaan we volgende week zondag, omdat zwager en schoonzus dan ook gaan. Komt mooi uit en is ook gezellig!

Mille, wat een inventieve oplossing met Nano! Lastig he, van die slapende baby's als een ouder kind iets moet of wil. Al had vent hier daarvan vandaag weinig last: Schurkje heeft maar een paar uur geslapen en was voor de rest zo vrolijk en wakker als wat.

Drop, hoe gaat het nu met dropjes op school? Alweer wat beter, of toch nog tegenzin? Nog een paar daagjes meid, dan is Veter er weer!
Oja en vrolijk: ik denk dat koffiedate voor volgende week donderdag toch beter een keertje kan worden uitgesteld naar een andere keer, als je het niet erg vindt. Vent en ik wilden samen naar de bios voor onze trouwdag (lekker suf, maar we hebben al zo lang plannen om weer eens even samen erop uit te gaan en dit is een mooie gelegenheid ;)). Nu valt die op woensdag, maar dan moet vent 's avonds werken. En het zal pas op woensdag zelf duidelijk zijn of hij dan weg kan of niet. Dus is donderdag een alternatief om bios of etentje te doen.

Plannen we binnenkort een keer een andere afspraak, goed?
Helleu!

Schorrie is lichamelijk weer helemaal opgeknapt. Gisterochtend had hij 37,5 en ik dacht dat dat de normale temperatuur was. Bleek later dat dat meestal iets van 36,8 is oid? In ieder geval bleef hij op kdv als een dood vogeltje op mijn schoot zitten en mijn hart brak. Toch achtergelaten, al was het alleen maar omdat hij anders voortaan altijd zou denken dat als hij naar huis wilde, hij maar even zielig op mijn schoot hoefde te gaan zitten en het dan geregeld was. Juf verzekerde me te bellen (naar Harrie ;)) als Schorrie niet lekker zou zijn.

Maar toen ik belde om half 10 ging het goed, hij was wel iets rustiger dan normaal maar vermaakte zich wel. 's Middags was hij weer als vanouds en dat zag ik ook toen ik hem ophaalde. Gelukkig maar want ik voelde me er toch niet echt prettig bij.

Alleen nu moet hij weer helemaal getuned worden. Dat is altijd zo als hij 'ziek' geweest is. Gisteravond was het een drama om in slaap te komen in zijn eigen bed en vandaag was hij een draak eerste klas als ik Harrie mocht geloven. Hopen dat het morgen beter is.

Drop, hoe gaat het en komt Veter alweer bijna thuis?

Wel vervelend dat de kinderen zo moeten wennen aan school, maar niets raars lijkt me. Alleen breekt je hart als je merkt dat je kinderen even wat minder in hun vel zitten. Komt vast goed. Missen ze elkaar niet overdag?

Pebbles, ik vind het een heel raar verhaal van die opname van je moeder die niet doorging. Maar wat lekker dat ze zich de eerste dag van de chemo in ieder geval lekker voelt.

Lien, nog een keer: hoe was Anita??

En hoe is het nou met de opvang want ik lees over een oppas. Ik ben even het spoor bijster hoe jullie het nu opgelost hebben. En ben jij vrij ofzo?

Hé Ely, weer een kilo eraf! Gaat goed joh, houden zo! En niet vanavond bij het eten alles er weer aaneten. Lekker, even dr uit met je vriendin.

Vrolijk, ik ben het eens met wat anderen ook al zeiden: er is altijd wel ergens een betere baan ;) en die komt nog wel voorbij voor Vrolijkerd. Tot die tijd zou hij het zichzelf wel gemakkelijk maken als hij zijn best doet om er wat van te maken. Je zit er tenslotte toch elke dag, op je werk.

Mijn MD is nog niet verkocht. Ik wil nog 10 euro erbij en dan is het een deal. Maar die 10 euro komt er maar niet bij, biedingen staan nu 3 dagen stil.

Wind, ik ben zo blij voor je dat het voeden nu zo goed gaat. Heerlijk toch!! En hoe ging het solligesprek van GW vandaag?

Nathje, even een hart onder riem qua tepelhoedje. Een vriendin van mij heeft ruim 6 maanden borstvoeding gegeven en altijd met een tepelhoedje. Men zegt dat de productie kan teruglopen maar zij heeft daar nooit iets van gemerkt. Kind en borsten waren gewoon helemaal gewend aan die tepelhoedjes volgens mij.

En ik lees dat je je even wat minder voelt. Probeer maar zoveel mogelijk te rusten, het is nu weer weekend en dan is, ja, hoe noem je je vent eigenlijk, er neem ik aan ook weer.

Wij hebben op moederdag een familiedagje dit jaar. Dus dan zie ik mijn moeder sowieso, als ze meegaan want mijn vader heeft een beschadigd beschermlaagje op zijn hoornvlies en dat is een heel gedoe en zeer zeer pijnlijk. Meestal gaan we wel even naar mijn moeder en ik vind dat ook alleen maar gezellig. Het is geen verplichting en we gaan ook weleens niet, vooral als het strandweer is op moederdag, dan zijn we op het strand en dat vindt mijn moeder dan ook niet erg.

Dit jaar krijgt mijn moeder een mobiele telefoon. Ze geeft de laatste tijd steeds aan dat ze graag een nieuwe wil maar er geen geld voor heeft dus mijn broertje en ik vonden moederdag wel een mooie gelegenheid. Morgenochtend gaan mijn broertje en ik met onze kinderen op jacht. Gezellig!

Ik ben echt al een half uur bezig met deze posting.....en hij is ook weer erg lang geworden. Ik vraag me elke keer weer af hoe het komt dat ik op het werk altijd zo kort van stof ben en hier hele lappen tekst schrijf.
Ja, Athena zat er nog tussen. Die ook gezellig naar haar moeder gaat op moederdag. Ik vind dat zo'n leuke traditie van jullie, met dat veldboeket. En wat fijn dat je broer ook bijna weer thuis komt. Hij heeft Schurkje zelfs nog nooit gezien, hij zal wel niet weten wat hij ziet als hij thuiskomt!
Haha, Mille, inderdaad inventief! Maar lekker toch? Jij hebt je doel bereikt, en dat is wat telt . Als ik met de babies ging wandelen en ze waren onderweg in slaap gevallen, liet ik ze gewoon na thuiskomst in de achtertuin staan. Dan sliepen ze als roosjes. Dat van die schoonmoeder en eerste kerstdag herken ik wel van mijn moeder, die had dat dus met afgelopen kerst. Ging er vanuit dat wij wel weer zouden komen op 1e kerstdag, maar toevallig wilde vents familie dan een keer afspreken, want we waren al een paar jaar achtereen naar mijn familie geweest op 1e kerstdag, en ik stelde mijn moeder voor om dan 2e kerstdag te komen. Hoefde niet, want ze deden nooit wat op 2e kerstdag. Nu ja, jammer dan. Voor haar, want wij hadden nu lekker 2e kerstdag 'vrij' .Ben benieuwd hoe Elyane het heeft op dit moment, lekker hoor, een keertje rustig uit eten met een vriendin! Vreemd is dat, maar juist als je vaak de gelegenheid niet hebt, waardeer je dat soort uitjes des te meer. En Lien, gefeliciteerd met nieuwe laptop! Leuke kietelkadootjes noem ik dat altijd. Begint het al een beetje te wennen in jullie nieuwe huis?Het ging vandaag een stuk beter met S&W naar school brengen. Gelukkig, want ik had steeds een knoop in mijn maag als ik wegliep en Suske om 'mammaaaaaa' hoorde brullen. Ze hadden vandaag weekafsluiting (is niet zo gek op vrijdag) en Wiskes groep mocht vandaag in witte kleding komen, want ze deden iets in de aula op het podium met blacklights. Dat soort dingen vindt ze hartstikke leuk. En Suske nam heel stoer afscheid met 'nog 1 kus mamma, en dan mag je gaan'.  De uren die ik gisteren met de training heb gemaakt mocht ik vandaag compenseren en heb dus maar gewerkt tot 12.30u. Daarna plantjes gekocht bij Praxis (50% korting op alle tuinplanten, heb voor 10,50 euro 8 kleinere en grotere planten-met-bloemen gekocht, had achteraf spijt dat ik niet meer had gehaald), daarna een uurtje gesport en voor de kinderen wat nieuwe kleertjes gekocht bij de C&A in de buurt, er waren wat leuke kleren met 40% afgeprijsd. Was vandaag op tijd bij het kdv, om 16u, de kinderen waren heel blij om me te zien maar ze wilden nog niet mee want iedereen was er nog. Suske is helemaal idolaat van een jongen van een jaar of 7, die hij 'mijn grote vriend' noemt. Echt schattig. Wat ook lachen is, is dat er op vrijdag een leider is ipv een leidster, en die vent doet me echt heel erg aan Bobby van Ernst, Bobby en de rest denken. Beetje zelfde hoofd en zelfde 'slungelachtige' manier van doen. Even posten. bewerkt door moderator,
Oh, Morrie, je vroeg of de kinderen elkaar niet missen tijdens schooltijd. Op zich zitten ze alleen in hun eigen lokaal bij de klassikale dingen zoals opening van de dag en gymmen, voor de rest mogen ze van alledrie onderbouwlokalen gebruik maken, dus alle kinderen van de onderbouw (groep 1, 2 en 3) door elkaar. In iedere groep zitten kinderen van groep 1, 2 en 3. Volgend jaar gaan de oudste kinderen naar de middenbouw en komt er weer aanwas van 'onderaf'. Maar S&W kunnen dus gewoon met elkaar spelen als ze willen. De drie lokalen zijn thematisch ingericht: in het ene lokaal kunnen ze knutselen, in het andere klimmen, verkleedpartijtjes houden e.d. en het derde lokaal is een soort van huis-/'lounge'kamer. In het begin had Suske er wel moeite mee dat hij niet bij Wiske in de groep zit, maar ik geloof dat hij daar nu grotendeels overheen is.

Fijn dat Schorrie weer boven zijn theewater is, Morrie! Alleen beetje jammer van finetuningsproblemen. Maar komt vast wel goed! Grappig trouwens dat je je moeder een gsm geeft, dat soort kadootjes was een jaar of tien nog helemaal niet aan de orde!

Oh, ik moest vanavond zo lachen om een paar opmerkingen van Suske! Ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar op een gegeven moment zei ik tegen Suske dat hij en Wiske samen in mijn buik waren gegroeid. 'Ja, want jij had ons opgegeten!' zei hij stellig. 'En toen we eruit kwamen, was dat door jouw poepertje?' 'Uhm, ja schat, zo ongeveer.' 'Bah mam, maar dat stinkt!" ;)
Dropje, ik zie een naam
Ik moest ff heeeel goed kijken, maar je hebt gelijk! Thx, ik ga het ff melden in het modtopic, misschien is er nog een Angel die dienst heeft vanavond!
Anita is heel degelijk, badkamer is brandschoon en parket in de was gezet. Maarrrrr in 4 uur heeft ze beneden gezogen, vloer dus gedaan en badkamer en plee beneden. Vind dat echt zo gek. Ben er eerste twee uur bij geweest en toen vroeg ze waar ze mee moest beginnen, maar ik begrijp echt niet hoe je 4 uur bezig kan zijn en dan niet de slaapkamers hebben gezogen en (grootste ergernis) ook niets aan de keuken hebt gedaan. Woensdag komt ze weer, dan ga ik zeggen wat er minimaal per keer gedaan moet zijn (alles zuigen, keuken, badkamer, plee, ene keer boven, andere keer beneden dweilen en dan telkens iets extra: ramen binnenkant, ramen buitenkant etc.). Baal ervan, vind het zo'n gezeik dat je waanzinnig veel geld uitgeeft en dat je dan ook nog continu met je neus er boven op moet zitten.Jep, we hebben oppas aan huis op maandag, voor Kiloknaller en dan dochter tussen de middag en vanaf 15.30 (en dus hen en weer naar school). Verder ook voor woensdag- en vrijdagmiddag vor dochter en dat is dure oplossing, want juist dan zit Kiloknaller op de creche. Maar goed, ze gaat hem dan om 16.00 uur halen en dat is ook wel lekker en dan is ze er tot 18.30. Hopelijk kunnen we dagen Kiloknaller snel wisselen. Dinsdag en donderdag doen we dus zelf, maar ik wil heel graag op vrijdag vrij.Verder lekt er iets op zolder, grmbllll, is een of ander tochtrooster, maar toch, vrees dat er wel iemand het dak op moet. Gelukkig komt er sowieso nog een hoogwerker om pannen recht te leggen en iets met de schoorsteen te doen, dus wel fijn dat we nu al weten dat er iets niet goed is (ben dus enigszins blij dat het nu regent ).En verder is Kiloknaller beter, maar zo agressief, echt niet grappig meer. Schreeuwen, schoppen, slaan als hij zijn zin niet krijgt...
quote:En verder is Kiloknaller beter, maar zo agressief, echt niet grappig meer. Schreeuwen, schoppen, slaan als hij zijn zin niet krijgt...Ik denk dat het de leeftijd is....
Zo, ff verder, moest optreden (en nu moet dat eigenlijk weer want het ventje zit wéér te spelen in zijn bed terwijl ik had gezegd dat het genoeg was).

Schorrie is dus ook heel erg fysiek op het moment. Slaan en schoppen doet hij. En schreeuwen niet erg maar wel gelijk jammeren cq huilen als hij iets wil. Ik werd er vandaag echt gek van. Ben al retechagerijnig en kreeg echt een beetje een hekel aan hem. Het is maar goed dat Harrie het dan ff over kan nemen.

Dropje, is dat een bepaald soort onderwijs ofzo dat ze zo rond mogen lopen? Ik herken het namelijk niet van mijn eigen kleuterschool vroeger. Maar wel fijn voor Suske en Wiske, dat ze elkaar kunnen opzoeken als ze willen, maar dat ze ook dingen apart van elkaar kunnen doen.

En wat ik echt heel goed vind is dat er een leider op de nso is. In mijn ogen is het echt goed voor kinderen om ook een man als 'juf';) te hebben ipv alleen maar vrouwen. Bij mij is 1 basisschool ook om die reden afgevallen. Alleen maar juffen, geen een man op die school.

Komt Veter nu vandaag of morgen thuis?

Lien, op zich moet Anita nog even haar draai vinden denk ik. Bij ons zei ze de eerste keer dat ze misschien iets langer bezig zou zijn en dat ze niet de ramen zou doen de eerste paar keer omdat ze dan nog geen ritme had. En de vloer in de was zetten is volgens mij ook hele veel werk, of niet? Ik zou het echt nog even aankijken hoor. Wat ik wel aan zou geven is idd wat je iig wilt dat er gebeurt. Vloer in de was zetten lijkt mij persoonlijk niet prio 1.

Zo, nog maar eens proberen mijn kind aan het slapen te krijgen.
Aha, ik kan dus bij Boefje over een paar maanden ook fysiek geweld verwachten? Altijd handig, een paar iets oudere wurmen waardoor je weet wat er kan gaan volgen.

Lien, vloer in de was zetten is hier altijd heel veel werk, dus ik kan me wel enigszins voorstellen dat Anita daardoor niet zoveel tijd meer had voor andere zaken.

Werkster hier komt altijd 3 uur en doet dan alles afnemen en zuigen, zowel boven als beneden, wc's, badkamer, keuken en dan altijd nog iets extra's. De ene keer de ramen, andere keer wat keukenlaadjes of strijken.

Zo, Boefje ligt net in bed. Heeft wat verhoging en is hangerig, dus lijkt een beetje op wat Schorrie ook had, geloof ik he?

En Schurk is weer lekker bezig. Eet zo een halve boterham weg opeens, maar gruwt nu plots weer van zijn warme prakjes. Echt bizar, na 1 hap klemt hij zijn mond stevig op elkaar en wil er niks meer in. En vies kijken dat hij doet! Ook bij dingen die hij voorheen met smaak wegat. Ik volg het mannetje echt niet meer, morgen ga ik maar eens proberen of er een potje in wil (heb nog zo'n ding staan uit een of andere gratis doos).

Drop, nog 1 veterloos dagje denk ik he? Je bent er bijijijijnaaaaa ;).
Gedeelde smart is halve smart want ook Apie is vervelend geweest vandaag.

Duidelijk een gevalletje van aandacht tekort want ze vraagt steeds :"mama, wil je nu even met mij praten?" :) Nu krijgt ze wel veel aandacht hoor maar naar haar zin niet genoeg en dus reden om iedereen even uit te testen. pffff vermoeiend als je zelf ook moe bent.

Vannacht een twijfelmomentje gehad over de BV. Japie kwam steeds sneller tussen de voedingen, zo snel dat ik gewoon zachte borsten bleef houden en ik dacht dat ik minder melk maakte door de tepelhoedjes. Net even met Vrolijk gebeld en die heeft me gerustgesteld, het zal vast iets anders zijn. Stomme hormonen, ik merk dat ik sneller onzeker ben nu.

Ik ga wel beginnen met kolven ergens volgende week om voorraadje te maken en op misschien productie wel iets op te krikken, kan nooit kwaad toch?

Ik wil ook weer een hulp! Vrolijk, zullen we weer op zoek gaan? Getver, schoonmaken zuigt!

Blij dat de kindjes hier ook weer aan de beterende hand zijn! Nog even doorbijten met finetunen en vervelende buien, dat wel.

Hoe laat spreken we zaterdag nu af? Of heb ik dat gemist? Ik zag dat we nog naar een kinderverjaardag moeten maar dat zal elkaar niet bijten, denk ik.

Ely, hoe was je avondje weg?

Pebbles, hoe is het nu met je moeder zo een paar dagen verder?

Drop, ben je aan het aftellen naar het moment dat Veter er weer is?

Oja, grappig Aap moet kauwgum buzzen maar daar hebben zo'n vreemde opdracht bij gedaan. Je moet die kauwgum anoniem bij iemand achterlaten in zo n drugsachtig zakje. Aap wil dat dus niet doen omdat hij denkt dat er rare situaties door kunnen ontstaan en hij kan dat niet permiteren (ook ivm werk). Ik geef hem gelijk. Ik zou nooit iets in mijn mond steken, het lijken net pillen! (ze zijn wel lekker trouwens! )
Nath, kan het niet 'gewoon' een kwestie van regelen zijn bij Japie? Een van DE kenmerken bij regelmomenten/-dagen/-weken is dat je juist zachte borsten hebt, omdat die aan een verhoogde productie moeten gaan wennen. Waardoor je juist het idee krijgt dat je geen of onvoldoende melk meer zou hebben.

Ik heb wel altijd gehoord dat tepelhoedjes minder goed zijn voor die productie omdat je kind niet rechtstreeks zelf de borst masseert tijdens het drinken, wellicht kun je eens gaan proberen om het af en toe zonder te doen. Of is dat geen optie?

Lastig he, dat verdelen van die aandacht tussen meer kinderen. Ik vond dat in het begin best moeilijk. Dan zat ik even met Schurk en vond ik Boefje zielig omdat hij zoveel nieuws over zich heenkreeg. En daarna was ik dan weer even met hem bezig en vond ik Schurkje te veel in zijn uppie liggen als arm pasgeboren klein babietje ;). Onzin natuurlijk, want je doet wat je kunt, maar wennen is het gewoon wel even.
Ik buzz die kauwgom ook en ik vind het ook heel lekker. En morgen op de familiedag ga ik iedereen zo'n drugs zakje geven. Eens kijken om iemand het in zijn mond durft te stoppen!

Ik wist niet eens dat ik het mocht buzzen dus het was wel een hele leuke verrassing toen het pakketje bezorgd werd. Eigenlijk houd ik niet zo van kauwgom maar deze is wel lekker en kauwgom deelt altijd makkelijk uit.

Ik denk ook dat Japie evan aan het regelen was Nathje. Hij wil de productie opkrikken en dat lukt 's nachts het beste. Van 's nachts drinken blijft je productie goed op peil.
O ja, volgens mij was het voorstel 17 uur voor onze meeting. Ik vind het prima. Moet de volgende dag op de foto met Schorrie en mijn moeder voor een 3-generaties portret en wil er dan wel een beetje toonbaar uitzien dus ik wil niet te laat in bed liggen :P.

Ik heb er heel veel zin in!
Heb nijn moeder iedere dag gebeld en ze voelt zich kiplekker. Gelukkig. Lief dat je het vraagt Nathje. Dus morgen gaan we lekker op moederdagbezoek.

Pebbeltjes zijn helemaal moederdaghyper! Groot Pebbeltje kwam ook zijn bed weer uit vanavond, had ik al voorspeld. Onder het eten hadden ze het er alsmaar over. Dat ze niet mochten zeggen wat ze vanmorgen met Pebblo hadden gekocht, ze gingen trouwens echt samenzweerderig op geheime missie. Heel schattig. Maar vertelden wel dat ik dan vruchtensap en smoothies kan maken net als oma. Ik krijg dus een blender ;).

Ik heb echt geen idee van voeden met tepelhoedjes. Ken wel de onzekerheid van slappe en leeglijkende borsten maar kwam altijd helemaal goed en was net wat Athena zegt op regeldagen.

Pebbeltjes ook behoorlijk fysiek met elkaar. Stoeien de hele dag, voor de lol, maar eindigt vaak toch in huilen. Lastig, dit is vast typisch jngensgedrag, maar moet je ze laten gaan of ingrijpen voordat het misgaat? Ik schipper er een beetje tussenin, afhankelijk van het fanatisme waarmee het 'judo-en' gepaard gaat.

Hond rijdt tegen Groot Pebbeltje op. :( Vind dat naar, ranzig ook. Gelukkig leert Googlen dat het niets te maken heeft met geile driften (wil ik niet weten van mijn hond, jak) maar alles met uitproberen en rangorde. Het is ongewenst dominant gedrag. Wel schattig, de onschuld van de kindertjes, GP vond het wel grappig dat Kefpep zo met hem ging dansen!

Heb vanaf uur of 3 vanmiddag hoofdpijn. Hoofd, nek en schouders. Mijn nek knakt ook bij hoofd draaien en ik merk dat ik met opgetrokken schouders zit. Pebblo heeft me net gekraakt, dat verlichtte al iets en nu twijfel ik. Wilde was gaan opruimen, maar kan ook lekker ontspannen in warm bad of naar bed gaan. Is denk ik toch stress om mama van afgelopen dagen.

Ben trouwens neuroot, ik zag gisteren dat ik mijn fruit had geordend op de fruitschaal (is soort dienblad op aanrecht). Kiwi's op een rij, appels rij erachter, tomaten daarachter. Moest er gelukkig wel om lachen toen Pebblo zijn wenkbrauwen fronste bij de aanblik van fruit in het gelid, wilde er nog foto van maken.

Net als dat ik persé een Sudoku moet oplossen voordat ik ga slapen. Eentje moet er zeker gemaakt. Soms begin ik aan tweede maar val dan halverwege in slaap. Die maak ik nooit af, ik begin altijd een nieuwe.

Lien, ik denk ook dat hulp haar draai nog moet vinden. En vloer in was zetten lijkt mij ook veel werk. Maar, bespreken wat je minimaal gedaan wilt hebben kan nooit kwaad en dan is het ook vanaf begin helder.
Wat schattig van je al grote zonen, Pebbles! O+ En fijn dat het 'meevalt' voor je moeder.

En wat betreft de BV, misschien dus Japie aan het regelen. Dat zou wel fijn zijn, ik merk wel dat ik echt onwetend ben, hoor! Bij Apie natuurlijk nooit zover gekomen. En ik zou wel zonder hoedjes willen voeden maar Japie wil nu niet meer zonder, ik probeer het wel zo nu en dan maar nog zonder succes. Het schijnt dat als ze iets ouder zijn het wel weer wil lukken. Ik hoop het.

Ik zit met een schuin oog de film Borat mee te kijken met Aap maar wat is die genant zeg! Ik durf soms gewoon niet te kijken zo erg is het, echt plaatsvervangende schaamte ten top :$

Fijne moederdag morgen!
Haha, het was Ali G, Nathje. Wij hebben ook gekeken, Pebblo kwam niet meer bij en ik heb geloof ik elke 5 minuten uitgeroepen dat het wel erg banaal is! Pebblo lacht ook heel hard om de naked gun films, heel fout.

Om 5 uur werd Groot Pebbeltje wakker, "is het al ochtend?". Terug in bed en om 6.30 kwam hij weer. In ons bed gewacht op Klein Pebbeltje, die hij eigenlijk wakker wilde maken en rond 7 uur kreeg ik mijn kadootjes. Een beschilderd fotolijstje mét foto van Groot Pebbeltje en een beschilderde katoenen tas van Klein Pebbeltje. En dus de blender. Toen moest ik in bed blijven en werd het ontbijt gemaakt. Verse jus, koffie,een eitje en vers afgebakken croissants en kaiserbroodjes in het ochtendzonnetje. :) O+

Hoop dat jullie ook verwend worden door jullie kindertjes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven