Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Oh ja...man heeft vanmiddag nog een paard gered...arme dier was in de sloot gevallen
Aha, daar zijn jullie!

Wow, dat je man gewoon een paard gered heeft! Heeft ie dat in zijn eentje gedaan??

Och Sproet, dat is wel heel erg sneu. Het is ook zo vreselijk warm... echt niet leuk voor zo'n kleintje!

Ik weet zelf van gekkigheid niet meer wat ik met mij lijf aan moet. Ik vind alles ongemakkelijk: idioot dikke voeten die niet slinken willen (heb ze al in een emmer met ijskoud water gehad, voeten omhoog op de bank), heb een pijnlijke onderbuik, vooral als de baby beweegt en menstruatie-achtige pijn in mijn rug. Daarnaast natuurlijk last van het klamme weer. Ik ga zo maar douchen en dan op bed liggen (met weinig kleding aan).
Nee hoor Luus, dat gaat niet alleen. Paard is van zijn vader die heeft er meerdere...we gingen op kraambezoek, want er waren veulentjes geboren. Met z'n drieen zijn ze het weiland in gegaan, tractor erbij...maar man was de jongste en daarom de pisang Lief ging er met schone kleren heen, maar ik kreeg hem onder de modder weer terug...het zijn net kleine kinderen af en toe nee hoor onzin...maar ik was wel heel blij dat het paard er nog uit kon komen, want paard begon aardig vermoeid te raken en dat wil je echt niet hebben!
Jemig Luus wat is het toch zwaar voor je Ik vind het echt zo rot voor je...ik hoop dat Miniluus zich snel aandient!
Sproet, daar word je inderdaad niet vrolijk van. Heeft ie ook zo'n last van de warmte? Wat ik bij mini deed was haar laten sabbelen op een nat hydrofielwashandje, maar ik weet niet meer precies hoeveel weken ze toen was. Maar het hielp toen heel erg. En tegen de krampjes heb je cineababy, heet dat zo? Van VSM. Dat zijn druppeltjes die je door de melk heen doet, werkte ook heel goed. Maar heet blijft het en daar hebben veel kindjes last van, ook hier ligt mini al anderhalf uur tegen zichzelf te kletsen, kan de slaap maar niet vatten. Ik vind het ook niet zo heel prettig meer trouwens, die hitte.... Lig al de hele avond tegen de airco aangeplakt ipv buiten te zitten

Nou, daar moest ik ook aan denken Pien, aan jouw ontmoetingen met MJ, tell us more!

Hier een gezellige dag gehad. We zijn nog even op het strand geweest, mini heeft heerlijk gezwommen. Ik kwam daar nog een kennis tegen uit het durrep die 1,5 week geleden bevallen is van haar 3e kindje. Zag er stralend uit, bevalling duurde maar een paar uurtjes, echt zo'n successtory, kreeg er bijna zelf zin in!
@Laal, wat een stoere kerel heb jij!

@Luus, ik voel me zoals jij beschrijft. Heb het ook een beetje gehad met dit lijf. Alles doet zeer, heb veel pijnlijke harde buiken, mijn vingers zijn zo dik dat het zeer doet en als ik loop doet het zo'n zeer aan mijn doos. Man man, ik voel me echt een bejaarde zure bes. Op het strand lag ik als een soort diva op de strandstoel en had 10 min uten nodig om er vanaf te komen toen we naar huis gingen. En mini maar roepen: "Mama schiet nou ohoppppp!!!"
En ik ben trouwens ook weer misselijk steeds.
Oeh Duft, ik loop hier ook als een zeer oud vrouwtje door het huis! Kan mijn voeten niet meer afrollen omdat ze zo dik zijn. Maar daarnaast heb ik weer een slechte bekkendag, pijn aan mijn schaambot, pijn in mijn vagina (steeds die steken), pijn in mijn onderrug, inderdaad ook vaak misselijk. En ook wat dikke vingers hier, maar niet zo gek hinderlijk overdag. Dat is meer 's nachts een irritant iets.

Het is een beetje gedeelde smart zo. Wel ook vervelend voor jou zeg. We zijn er beiden wel een beetje klaar mee he...dat stomme zwangere lijf ook soms... bah. Ik ben echt blij als ik straks mijn eigen lijfje weer terug krijg! Kan daar echt naar uitkijken.

Zeg.... South is wel al een tijdje niet meer geweest. Ze zou toch niet?
Hee meisjes,

Ik ben aan het bijlezen, zit nu midden in de discussie over de tabel en het nieuwe topic, die kan ik inderdaad gewoon even mailen. Het belangrijkste is dat degene die het topic opent de tabel moet bijhouden. Dat wil ik uiteraard best doen, maar dat mag iemand anders ook doen, dus, Laal, be my guest. Als je m open hebt mail ik je even de tabel, goed?

P.S. ik vergeet steeds te zeggen, Sproetje: natúúrlijk had je me mogen bellen voor een boekentip, leuk juist! Dat boek dat je nu hebt is erg mooi trouwens, goeie keus. Ik ben in de nieuwe Gerbrand Bakker (van Boven is het stil) bezig, Juni.

Ik ga even verder bijlezen, meisjes, Ben zo terug.
Nou inderdaad. Ik heb vandaag ook een tijdje onder de koude douche gestaan, althans, voor de helft zeg maar. Met name mijn benen en voeten, ik fleurde er tijdelijk van op.

Wat ik ook steeds heb is dat ik bijna slaap en dan ineens wakker word van het zuur. Ik moet dan enorm hoesten en heb echt zo'n zere slokdarm en de smaak van kots (eet smakelijk) blijft ook zo lekker hangen dan. Voel me dan zoooo naar. Ja, en dat waggelen inderdaad. Mijn bekken doen goddank geen pijn, maar mijn schaambot wel heel erg, dus mijn benen over elkaar heendoen lukt niet meer. En dan zit ik hier dus wijdbeens een chippie te eten en dan vraag ik me oprecht af wat die kerel v an me in godesnaam nog in me ziet
South, ik vind het nu ook mooi geweest, je moet je echt gaan melden hoor!
Dames nieuwe topic is geopend! * LGZW deel III *

Daar kunnen we verder kleppen!
Haha, hij kijkt gewoon door dat plaatje heen meis! Waarschijnlijk kijkt ie naar je met respect en een beetje medelijden. Je schenkt hem ook nog straks een zoon! Hij moet stapel op je zijn!

Ik ga ook douchen en dan vrijwel in mijn nakie op bed liggen.
Ohh ik ga daar eens kijken en opnieuw bij mijn fav's plaatsen, voordat ik het straks kwijt ben.
Arme meisjes, pfff Luus en Duft, dat klinkt allemaal wel heel erg heftig, zo erg als je niet meer weet waar je het zoeken moet

Lieve Luus, ik hoop gewoon echt dat die uk van jou er heel erg snel uit gaat komen!

En Sproet, wat naar voor Sproetekind en jullie ook trouwens, dat hij zo ongelooflijk moet huilen de hele dag door...Wat frustrerend moet dat zijn
Hier gaan we verder:

* LGZW deel III *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven