Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
quote:Chi caatje schreef op 25 juni 2009 @ 21:02:

Hier dus net als Chiek heel veel bij de h*ma, kruidv*t en zeem*n.

En een Pr*natal... Ik heb een truitje bij Minicaat gezien wat ik heb zien hangen in de winkel...erg cute!

Overigens voor al je plannen! Wat ben je goed bezig zeg...die paar maanden kom je makkelijk door...Als ik je verhalen zo lees dan heb ik het idee dat al jaaaaaaaaaaren moeder bent, zo makkelijk schrijf je er over...Ik hoop dat ik het ook zo zal ervaren (al kan ik het me nu nog niet voorstellen)
quote:Chi caatje schreef op 25 juni 2009 @ 21:02:

Zo, wel lekker dat jullie allemaal wat dichter bij elkaar in de buurt wonen. Kan je makkelijk buurten. Helaas woon ik in een uithoek hier..

Ja jammer he? Dat heb ik ook...al wonen wij dan weer niet zo heel erg ver weg van elkaar. Ruim een half uur rijden gok ik?

Maar ik vind dat Chiek en Mien ook maar moeten opschieten, want die wonen ook redelijk dicht in de buurt...
Hey halloooo,

Lekker gegeten, lekker zonnetje, haptonomie-sessietje, ik zeg, mijn dag is goed besteed

Lieve Laal, ik vergeet je steeds te bedanken voor je stukje over paniek-aanvallen en hetgeen jij erin herkende. Het lucht wel op dat je er wat in herkende nl. want soms denk ik echt dat ik een soort gekke henkie ben. Vanavond ook wel weer even last. Het was bloody hot bij de haptonome, ook mijn lief begon zich een beetje onwel te voelen. Maar ik hield mezelf rustig (terwijl er toch in mijn hoofd wel paniek was), ben gewoon goed op mijn ademhaling gaan letten en uiteindelijk ging het weer goed. Ik merk dat ik voor sommige lichamelijke klachten heel gevoelig ben, dat dat mijn paniek wel triggert, zoals ineens misselijk worden, of juist ineens erg licht in mijn hoofd worden, dat soort dingen. Maar goed, ik praat er wel veel over met mijn lief en zal het ook bij mijn VK melden, is een goed idee... En nog maar 1 dgje werken meis, wat een heerlijk vooruitzicht en wat een fantastische periode om met verlof te gaan, de zomer is echt begonnen!
Jeeeeejjjj Sjippie, wat een geweldig nieuws lees ik! Echt helemaal geweldig dat jullie zygote het zo goed gedaan heeft . Veel succes morgen, ik duim de komende 2 weken heeeel hard!

Laliefje, nog één dagje werken! Zet m op liefje, daarna kun je zó verdiend zó lekker gaan genieten van je verlof

Lieve sproetje, jij beschrijft het allemaal zo goed, de eerste tijd met kleintje. En heel realistisch ook, ik denk dat er genoeg jonge moeders zijn die wel hele dagen op een roze wol zitten maar tegelijk ook een heleboel die dat een stuk minder hebben. Ik ben nu nog even iets te druk maar ik kom graag af en toe naar je toe hoor, gezellig juist! Al ben ik natuurlijk geen jonge mama, maar dat geeft vast niet

Dankjulliewel voor de interesse. Mijn tentamen zit erop, vanavond had ik hem, ben nog nooit zo lang bezig geweest maar ik heb er een goed gevoel over. Héél gek want ik vind het zo moeilijk. Morgen weet ik de uitslag al, in ieder geval staat morgen de antwoordsleutel op internet.

Nu gauw slapen, moest zoveel bij lezen. tot snel!
@Neem, goed te horen dat je er een goed gevoel over hebt. Ik zal voor e duimen morgen!

Leuk zo'n middagdutje, maar vervolgens kan ik nu niet slapen. Ook fijn...

Rompers heb ik ook van de Hema en de Kruidvat hoor, zo deca ben ik ook weer niet En de Imps kleertjes heb ik vooral op outlets gekocht. Zo zijn er sowieso veel merken die ik voor weinig kan inkopen, omdat ik veel uitnodigingen voor Sales krijg, er wonen hier veel bekende merken-eigenaars in het durrep nl. Soms kom ik nog goedkoper uit als ik een merk truitje koop dan dat ik bij de Hema wat koop, dus dat is wel mazzel tuuk. En wat nog leuker is, is dat ik vaak op MP het dubbele krijg van wat ik ervoor heb betaald
Hey Neemp, wat snel al zeg, na 1 dag de sleutel. Was het zeker 'n meerkeuze tentamen? Hoop dat je nog wat aan dat schema hebt gehad.

Ik ben al vroeg wakker omdat lief een discussie met me ging voeren toen ik nog lag te slapen... dus ben nu een beetje pissed.

Zag wel net dat mijn jeugdidool Michael Jackson is overleden!
Neem, klinkt goed!! En nu maar hopen dat je gevoel het goed heeft (vast wel!) en je inderdaad een dikke voldoende hebt!

Ik zag het ook op het nieuws ja, maar eigenlijk verbaasde het me niet eens zo; vond hem niet bepaald gezond meer de laatste jaren... Maar wel veel te jong natuurlijk, 50, voor wie dan ook.

Nog even over kleertjes, ik vind Benett*n superleuk voor kleintjes! (zelf heb ik niet echt de ideale benett*n maten bovendien ), daar heb ik ook best veel van gekocht (maar dat was wel ook in een outlet, want ik vind 25 euro voor een t-shirtje echt niet nodig)

Je bedoelde trouwens Lacos*e Chicaatje (merk met krokodilletje)

We kunnen inderdaad wel een keer daten lalie, van jou naar mij is een minuut of 20 gok ik? Gezellig!
Oh Luus, wat irritant. Doet mijn lief ook wel eens terwijl ik nog half lig te slapen. En vanochtend vertelde hij dus ook dat nieuws van Michael Jackson. Eerst geloofde ik het niet helemaal. Dacht gewoon; Is vast een truc om mij mijn nest sneller uit te krijgen.

Nou, ik vind het wel heel heftig hoor. Is toch een legende..

Duft: Dat is wel makkelijk om zoveel in de sale te krijgen. Ik heb dus ook een tweedehands leverancier. Zo makkelijk dat mijn schoonzus een zoontje heeft van net 1 jaar ouder. Soms krijg ik gewoon kleding waar het kaartje nog aan zit zelfs. Nooit gedragen, want kind was te snel gegroeid. Hihi..

Maar die rompertjes die ik eerder noemde zijn echt drama. Een of ander Frans merk. Je kan ook de naam van je baby in het labeltje schrijven. Maar goed. Ik ben ervan overtuigd dat deze rompertjes voor anorexia babytjes zijn. Ze zijn bedoeld voor 2 - 4 maanden, maar het lijfje is nog smaller dan de allerkleinste Nederlandse merken. En de fabrikanten gaan er volgens mij vanuit dat de fontanelletjes nog wel voldoende meegeven zodat de hals zo klein mogelijk gemaakt is. Krijg het dus met geen mogelijkheid over Minicaats koppie. Of ik moet heel hard trekken, maar dat vind ik zielig.

Lalie: Je hebt gewoon bijna verlof. Vandaag je laatste dag toch?

Echt fijn!! Doe maar rustig aan. Nog even en je mag lekker in het zonnetje relaxen!!

Neem: Wat fijn dat je tentamen zo goed ging. Nu hopen dat je gevoel het bij het juiste eind had. Ik duim voor je dat je het hebt gehaald!!

Ik ga zo eens ontbijten en wat dingetje opruimen. Ga vanmiddag de stad in met de vriendin van mijn moeder. De dama van Minicaat. (dama = oma in het Chinees; zo voelt het wel een beetje, maar we willen natuurlijk allebei niet dat hij oma tegen haar zegt, dus vandaar deze oplossing)

Lekker winkelen. Heb namelijk nog een bon van 40 euri voor de h&m van collega's gekregen en een bon van 25 euri voor de prenatal. Van een vriend van manlief die niet wist wat te kopen.

Heb er helemaal zin in!

Fijne dag allemaal!!
quote:chica1978 schreef op 26 juni 2009 @ 08:48:

We kunnen inderdaad wel een keer daten lalie, van jou naar mij is een minuut of 20 gok ik? Gezellig! Boehoe!! Ik wil ook daten!!
Jeetje, Michael Jackson is overleden. Kreeg toch een beetje kippenvel bij het zien van Billy Jean, kan dat totaal niet rijmen met de freak die hij is geworden.

Sproetekind heeft vannacht zelf al besloten dat hij minder voedingen wil! Had er om 22.00 nog een gehad en werd pas om 03.00 wakker toen ik naar de wc ging. En hij werd daarna pas weer om 07.00 wakker. We zijn dus blij (en hebben goed geslapen).

Sjippie, ik ben alweer vergeten hoe laat je afspraak is, dus ik ga gewon de hele dag voor je duimen en positieve vibes de lucht in sturen. Man, wat zou het gaaf zijn als jullie kleine 4-cel de weg weet te vinden!

Neem, wat lekker dat je tentamen achter de rug is én dat het goed ging. Vrij! En ik vind middagjes met bijna-zwangeren ook heel gezellig hoor
Hihi, ik heb heel veel rompertjes uit de VS gekregen en die zitten ook superstrak. Dat die Fransen nou van die petieterige kleertjes maken à la, maar Amerikanen?

Caatje, wat dacht je van een dat volgende week dinsdag?
Lekker dagje shoppen zonder veel geld uit te geven, goed geregeld hoor chicaatje!

En wij kunnen ook een keer daten hoor, tuurlijk! Welke dagen ga je werken eigenlijk?

Dat maten van kleding niet gelijk lopen was ik ook al achter, de ene maat 56 is echt de andere niet, zo vreemd!

Sjippie, heel veel sterkte vandaag! en hopelijk ontelbare celdelingen in de komende 2 weken, daar gaan we voor!!

Sproet, wat goed dat sproetekind jullie wat meer slaap gunt! Sociaal zoontje heb je op de wereld gezet
Ik vind het redelijk shocking dat Michael Jackson is overleden. Was ook mijn jeugdidool. Mijn broer zou naar zijn concert gaan in Londen, maar dat gaat nu natuurlijk niet door. Ik was ZO jaloers, maar heb altijd wel een voorgevoel gehad dat het niet door zou gaan, vraag me niet waarom... Ik hoorde het gisternacht al, het was op CNN, heb mijn lief ervoor wakker gemaakt., die was niet pissed maar wel shocked...

Verder heb ik ultiem slecht geslapen. Ben uiteindleijk op de zolder beland, maar kan me nieteens meer herinneren hoe ik daar ben gekomen, echt vreemd.

Caat, ik denk dat je Petit Bateau bedoelt, ik vind het een supermerk, maarklopt wel wat je zegt, sommige dingen vallen heel klein.. Mini heeft er wel veel van gedragen, maar altijd een maat groter dan ze had.
Hey, volgens mij heb ik ook een romper van Petit Bateau! Er staat geen duidelijk kledingmaatje in (of gewoon het aantal cm, weet ik even niet meer), maar het lijkt wel een romper voor een prematuurtje! Ik vind het dan wel weer de mooiste romper die ik heb... ben alleen bang dat ons kind daar wellicht nooit in past.
Haha Duft: Ik zie zo voor me dat je aan het slaapwandelen bent geweest vannacht en dan verdwaasd wakker werd op zolder.

En ja, dat merk bedoel ik. Ik heb vooral moeite met degene zonder mouwtjes eigenlijk. Want die met mouwtjes passen wel over zijn hoofd heen. Vreemd hoor..

Chiek: Ik ben op maandag en donderdag vrij dan. Als je nou niet te vroeg bevalt, kunnen we wel een keer afspreken. Lijkt me gezellig..

Ok. En nu ga ik echt douchen. Wil nog zoveel doen, maar ik heb ernstige opstartproblemen..
Ik denk dat echt 90% van de kleertjes die we nu hebben van de H*MA komt. Vind die altijd wel lekker no-nonsense en bovendien niet duur. 25 euro voor een t-shirtje vind ik namelijk ook veel te veel. Duft je boft maar met je connecties!

Sproetekind heeft vandaag voor het eerst iets nieuws aan in maatje 50/56, hij begint eindelijk uit maatje 50 te groeien (zo'n ukkie is het dus nog met 5 weken). Maar die maten verschillen idd wel per merk.

Ik had nog niet ons drama van van de week verteld. Sproetekind kreeg 's nachts de fles van Sproetman, maar die had de speen er niet goed/scheef opgedraaid. Sproetekind begon bij de eerste slok enorm hard te krijsen, bleek het halve flesje te zijn leeggelopen in z'n halsje. Alle kleertjes dus nat (incl. het onmisbare bakerslaapzakje) en een heeeel erg overstuur jongetje. Zó zielig! Nou ja, dat gebeurt je dus geen tweede keer.
Jemigdepemig hier ook helemaal kippevel van het nieuws van Michael Jackson. Ik vind het ook echt shocking. En ik heb ondanks alle rare en soms gruwelijke verhalen ook altijd wel medelijden met die man gehad. Ik heb hem een jaar of 10 geleden een paar keer ontmoet en ik vond het toen zo'n aardige en tegelijk zielige man, die alle controle over zijn eigen leven kwijt is. Ik vind het echt bizar dit. En superzielig voor zijn kinderen ook.

Hier eindelijk beter geslapen. De nacht was redelijk k*t maar toen ben ik na mijn ochtendplasje gewoon weer gaan liggen en heb ik toch nog 2 uur extra gepakt. YES!!!! Mocht ook wel want de bbq begon en eindigde best laat gister. Ik zat om half 11 aan mijn toetje. Maar het was heel gezellig en ik heb hele leuke cadeautjes gekregen.

Het begon wat minder leuk want aan het begin van de avond kreeg ik menstruatie achtige pijn in mijn buik en onderrug. En dat baarde me toch echt wel zorgen. Werd er echt een beetje naar van. Maar gelukkig trok het weg. En kon ik genieten van al het lekkere eten dat iedereen had meegenomen. Hoewel in de rook van zo'n bbq vast ook niet bijster gezond is. Ik merk dat ik af en toe een beetje overdreven voorzichtig word. En dat moet ik gauw afleren want daar wordt niemand blij van.

Duft wat balen dat je weer zo slecht geslapen hebt. Enne wel uitkijken op je nachtelijke wandelingen.

Voor Sproet dan wel weer een goede nacht. Jeej!

Sjip heeeeeeeeel veel succes vandaag. We duimen in een keer door voor een plakkert.

Neempie wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over je tentamen. Dan komt het vast goed. En nu maar heerlijk genieten van niks doen. Nou ja beetje helpen in je nieuwe paleisje misschien voor de goede vrede.

Wat die kleertjes betreft. Ik heb ook 2 Petit Bateau rompertjes, die zijn heel klein. Dus als het een dikkerd wordt, gaat dat ook niet passen. Ze hebben wel drukkertjes langs de zijkant van boven naar beneden dus geen klein hoofdgat issues. Ze zijn wel te cute. En ik heb 1 heel schattig rompertje van de H*ma die een heel lief vriendinnetje ( ) mij heeft gestuurd.

Zelf nog niks gekocht en dat houden we ook nog even zo.

De tafel staat ondertussen vol met zwanger zijn kaartjes, die ga ik in mijn dagboek plakken. Denk dat ik jullie geboortekaartjes erbij ga plakken op het eind.

Ik ga mezelf vanmiddag maar eens verwennen denk ik. Ik heb ook nog bonnen van B*korf. En centjes van mijn verjaardag. Mmmmm beetje shoppen en mijn fiets zoeken. Geen slecht idee. Weet niet meer precies waar mijn fiets staat en het is echt al meer dan een maand geleden dat ik 'm voor het laatst gebruikte.
Oeps beetje lang stuk geworden. Ben zeker uitgeslapen.
Aha, mijn andere collega is gisteren bevallen! Ze liep 6 weken voor op mij en was nu bijna 2 weken overtijd. Nu ben ik de laatste die nog moet bevallen van mijn werk.
Meisjes, ik ben even een weekendje weg. Niemand mag bevallen in de tussentijd, hoor! (En anders: mijn mobiel gaat mee natuurlijk. )

Sjip, meis, ik hoop dat alles goed is gegaan / gaat vandaag. En nu twee weken duimen!!
Sjip ik hoop dat het allemaal meeviel en goed is gegaan. Wat moet dat maf voelen zeg! Jij weet iets wat nooit iemand weet in de poging tot zwangerschap. Jij weet dat er écht een bevruchting heeft plaatsgevonden en dat de zygote hard zijn best doet en en en... Nu ga ik heel erg hard duimen dat het innestelen ook helemaal gaat lukken.

En YESYESYES!!!!! Ik heb m gehaald. Ik ben zoooooooo ongelooflijk blij, dat wil je niet weten! Ik denk dat ik me misschien wel net zo trots en opgelucht voel nu als toen ik mn Vwo diploma haalde. Echt, wat een opluchting! En allemaal trotse mensen om me heen, das ook leuk iedereen weet hoeveel moeite ik met statistiek heb namelijk. Een lap tekst leren draai ik mn hand niet voor om, verbanden zoeken normaal ook niet maar dít... en ik heb nog het idee dat ik het beheers ook

Nu ga ik snel naar mn nieuwe huisje, daar eten en eens kijken of ik de eerste aanvraag vanuit het bouwdepot in kan dienen. Cashen

Hoera voor sproetekind! Lekker minder voeding 's nachts

Enne sproet, serieus, ik kom langs hoor! Volgende week woensdagmiddag??
Elev veel plezier!!
Yes! Goed gedaan Neempie!!! Hier ook een trots digidinnetje. En nu lekker genieten!!! Heb je al leuke verwen dingen gepland? Of ga je helemaal los op jullie huisje?

Elev heeeeeeel veel plezier. Ook al is dit veel te laat. Kregen jullie weer de kriebels na al die weekendjes weg vorige maanden?

Sjip ik ben heel benieuwd hoe het met jou is vandaag?

Lalie je hebt verlof!!!!!!! Geniet meisje, lekker uitrusten voordat je je kleine echt kan ontmoeten.

Duft, Luus, Sproet zijn jullie bruin?

Ik heb een lekker verwendagje gehad. En mezelf schandalig verwend in de B*korf. Niks geen kleren want dat heeft toch even weinig zin. Dus ik zit nu met vers gevijlde en gelakte nageltjes. Helemaal mooi. Nou ja vind ik dan natuurlijk.

Verder zit ik als een ubernerd te janken op de bank omdat ik net ATWT heb gekeken. En eerst was er een heel klein babietje en toen een heel schattig eind. I'm a mess!

Ik zag dat babietje op tv en was even helemaal niet nuchter en dacht alleen maar oh dat heb ik straks misschien ook wel.

Oh de 2 kdv van vanmorgen gaven me al een beter gevoel. Gelukkig. Een was heel knus maar smoezelig (de kindjes waren ook een beetje smoezelig, of zo leek het in ieder geval) en er werkten hele jonge meisjes wat me een beetje een raar gevoel gaf. De ander was ook wel schools zoals gister maar gaf me een beter gevoel. Gelukkig!
Haaai!

Neeeeemp: fantastisch! Gefeliciteerd! Lekker man, dat je die gelijk in the pocket hebt! Gek he? Dat je zo'n ingewikkeld vak toch maar mooi gehaald hebt!

Sjipppp: inderdaad heel gek, dat er gewoon een bevruchte ei-zaadcel in je zit! Een mini mini mini mensje in wording!

Oeh, ik ben helemaal opgezwollen! Het is veel te heet vandaag voor mij. We hebben wel heerlijk op Duftstrand gezeten met z'n viertjes. Duft, Sproet met sproetekind en ik. Sproetekind is zó mooi en zó lief!!! Was de hele dag schattig aan het slapen en lief aan het zijn!

Ik ga mijn lief even helpen met de bbq
Sproet, hier inbreker 2. Ik woon om de hoek van het Vondelpark maar ben redelijk mobiel dus kan ook met kind naar een ander park komen voor een verse mama met baby-date. Let me know als je het leuk lijkt (het was een beetje een impulsieve actie om hier te reageren maar herkende zoveel in je verhalen). Ik ben er helemaal voor in, kijk maar of je zin hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven