De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Kom morgenavond denk ff bijlezen.

Bruiloft was iig geweldig.

Vanmiddag gesopt in het nieuwe huis met mijn zussie en die blijft nu slapen.

Morgen komt mijn mamsie helpen soppen.

Laterz!
Zo, was ik weer.

We hebben nog lekker weekje gehad. Super mooi weer en kids waren super lief. Ties af en toe wel erg moe en daardoor beetje kort lontje maar meestal ging het wel goed. En Fenne snapte halverwege de vakantie ook weer hoe ze moest doorslapen.

Nala, bruiloft geslaagd, leuk, leuk. En schiet op met klussen dus. Lekker hoor. Maar wel dubbel gevoel om weg te gaan uit je huis.

Frans, zo die Bojan groeit goed zeg. Wel een verschil met Milena dan he. Arme man, zo ver weg en dan ziek.

Voor jou ook petje af hoor, nog steeds twee nachtvoedingen, pff.

Moet je alweer veel werken?

Yas, hoe was je etentje? Ik heb ook eentje van de oc binnenkort. Wanneer heb je echo?

Hera, leuk de WII. Man heeft hem gekregen voor zijn verjaardag en we hebben ook wii fitness. Ik wil dit ook vanaf nu iedere avond gaan doen. En als het bevalt wil ik ook de wii fit erbij kopen. Stuk goedkoper en makkelijker als de sportschool.

Quint, lekker rustig feestje gehad dus. Wel jammer dat Jano niet zo enthousiast was over zijn cadeau maar komt vanzelf wel, Ties heeft ook nog niet zoveel kracht in zijn benen en kan ook niet zo goed fietsen. Dus tractor, skelter, fiets en zo worden nog maar weinig gebruikt.

Hoe voel je je verder?

Gisteren heeft een vriendin van mij een dochtertje gekregen. Leuk, leuk, leuk. Binnenkort dus maar weer op kraambezoek, vindt het echt leuk die ukkies.

Vanavond nog verjaardag bij de buren. Pff, heb eigenlijk wel zin in avondje bank maar ja. Morgen naar verjaardag van schoonzus in roermond en dan maandag gaan we voor verjaardag van Ties naar julianatoren. Fenne gaat gewoon naar mijn moeder dus Ties heeft ons de hele dag voor zichzelf alleen. Hij krijgt van ons een kinderfototoestel (ja ik weet het, echt verschrikkelijk die dingen, maar denk echt dat Ties het prachtig vind) en grote doos met duploblokken (voor het pedagogisch verantwoorde tegenwicht) en dan volgende week als we het vieren nog een spel van winnie te pooh.

Wilde eerst ook een fiets, maar omdat hij nog zo slecht fietst krijgt hij die denk ik maar met sinterklaas.
Goedemorgen!

Jeetje Ties is ook al bijna 3, wat gaat het allemaal snel zeg! Leuk dat ie jullie een dagje voor zichzelf heeft! Jullie vakantie klinkt wel lekker en haha het korte lontje herken ik wel van Milena hoor. Dat had zij ook op de vakantie. Denk toch omdat ze daar slechter sliep.

Milena heeft nu een paar weken hnet fietsen ontdekt. Bij ons in de tuin kun je een rondje fietsen en dat doet ze nu vaak. En op de skippy bal vindt ze ook leuk, alleen kan ze er zelf niet opkomen. Wij mogen haar er dus steeds opzetten

Nala sop ze vandaag!

Hera, Bojan is ook altijd klammig en heeft eigenlijk altijd van die koude zweet voetjes en plakhandjkes. Milena eigenlijk nooit. Bojan ligt nu het zo warm ende benauwd is ook lekker de hele dag in zijn romper.

Leuk trouwen een WII, die zou ik ook wel 1 willen! Ik hoop voor je dat het je helpt en dat je dan eindelijk van die bekkenklachten afkomt!!

Haha Bojan ligt de mobiel te slopen

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww en vannacht heeft ie doorgeslapen tot 6 uur!!!! Meeeeen mijn tieten stonden echt op klappen, die zijn 2 voedingen daartussen gewend .

Gisteren eerst te druk gedaan, naar de stad, winkelen lunchen en daarna meteen door naar de kinderboerderij en boodschappen doen. Poeh we konden zo opgeveegd toen we thuiskwamen om half 5. Maar voor Milena snel het badje opgeblazen en gevuld, Bojan aan de borst en met de voeten in het badje. Heeeeerlijk! Vent had boodschappen gedaan voor bbq, mijn zusje belde n og en zij kwamen spontaan langs om ook te bbquen. Gezellig, daarna nog gekolonist (whehehehe ik was echt duidelijk de laatste en dat was al vanaf ronde 5 duidelijk ) . Leuke dag dus!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi hoi,

Vandaag 37 weken dus meldplicht gaat in he?

Als eerste: Frans superbedankt voor je kaartje en cadeautje voor Jano!! Hij vond het erg leuk!! Als ik klaar ben met voorlezen dan zoekt hij het boekje van DDDJ weer op en is die aan de beurt.

12september fijn dat jullie vakantie geslaagd was! Heerlijk hoor. Moet je morgen alweer werken of ben je nog even vrij? En ik ben blij om te horen dat Ties ook nog niet echt kan fietsen. Komt vanzelf wel goed...

Hera we zijn klaar met de voorbereidingen! Ik had natuurlijk alle tijd van de wereld dus ben erg op tijd begonnen *understatement*. Vriend moet alleen nog altijd de box omhoog halen en het ledikant ook, al slaapt ze daar nog niet meteen in. Ik vind het toch wel zo handig dat ik haar daar even kan neerleggen. Sinds afgelopen week staat de wieg ook klaar. De wieg die mijn opa nog heeft bekleed. Ik heb het samen met mijn moeder neergezet en opgemaakt, was wel even emotioneel hoor. Maar het voelt toch erg fijn dat ie er staat.

Ik hoop dat je snel baat zult hebben bij de WII. Het lijkt me ook gaaf om zo'n ding te hebben! En wat betreft zweten; Jano zweet niet zoveel, alleen maar in zijn handen als hij druk bezig is. Als hij soms op de Xbox mag spelen dan glibbert dat ding soms uit zijn handen zo bezweet zijn ze

Nou ik ga even ontbijtje maken. Ik heb vreselijk last van de warmte en deze week wordt het nog heter. Bah! Normaal kan ik er best tegen maar nu... pfffff! Mijn voeten zijn ook helemaal opgezet en pijnlijk van vocht vasthouden. Dat had ik aan het einde van mijn vorige zwangerschap ook. Straks even peterselie kopen, koken en het vocht opdrinken, tip van schoonmama. En verder maar weer zo min mogelijk doen. Ik vind 20 juli prima hoor.... doen we!

Fijne zondag!
Arme Quint, dat warme weer, nou ja het kan niet lang meer duren voor je (hoop ik)! Het lukt Kayleigh ook nog niet om te fietsen hoor. Ze kwam laatst wel heel enthousiast in huis vertellen dat ze fietste en dan ik snel moest komen kijken. Dat was op de 3-wieler (die ze voor haar 2e verjaardag gekregen had) en het lukte haar maar net om een paar slagen rond te krijgen. We oefenen denk ik ook niet genoeg met haar...

12-sept, weer lekker thuis! Ben je komende week ook nog vrij? Fijn dat Fenne het slapen toch weer goed doorzet!

Frans, Wat een reusje is Bojan zeg! Lekker hè een mollige baby, vind het tenminste zo lekker met detlev die stevige armpjes en beentjes!

Hera, hier in ieder geval ook een zweethoofdje bij kayleigh. Haar haartjes zijn altijd nat, altijd al. Detlev (nog) niet.

Nala, je klinkt weer lekker ontspannen, het schiet al mooi op zo te horen! Gaan jullie nu volgend weekend verhuizen?
Hier een lekker weekendje achter de rug, kindertjes hebben lekker bij mijn ouders gelogeerd en wij zijn gisteravond naar een concert geweest in de HMH. Erg gezellig. Vanmorgen tot half 12 uitgeslapen, dus ik heb weer eens een goede nacht geslapen. (had alleen een beetje last van de warmte)! Kindjes hadden zich ook lekker vermaakt met opa en oma en andersom ook. Mijn ouders hebben zich weer eens verbaasd over de geweldige lange volzinnen die kayleigh maakt, haha! Mijn opa was apetrots toen detlev ging huilen toen een vriendinnetje van mijn zusje hem op schoot had en bij opa meteen weer stil was!

Lekker weekendje dus! Morgen ook nog vrij en dan weer aan de slag! Drukke werkmaand voor de boeg, bah! Maar goed daar staat tegenover dat ik in augustus maar 3 dagen hoef te werken tot mijn vakantie halverwege de maand!
Kay, wat schattig he zo'n trotse opa. En jullie dus lekker weekend gehad samen. Moeten wij hier ook maar weer eens plannen. En veel werken pfff, heeft zo z'n voordelen onregelmatig werken maar ook z'n nadelen.

Quintie, lekker alweer 37 weken. Kleine meid kan veilig komen nu. Wil je trouwens thuis of in zh bevallen?

Frans, wat super bojan tot 6 uur geslapen. Duimen dat het doorzet. En nog een lekker dagje er achteraan dus.

Hera, Fenne zweet ook heel erg. Vaak klamme rug en nekje. Ties had dat ook toen ie klein was, en nu eigenlijk niet meer.

Heb je nog wel tijd voor ons, nu met je wii

Zo alle slingers hangen, cadeaus ingepakt. We zijn er klaar voor. Ties beetje van slag. Hij wilde niet slapen, had zijn luier af gedaan en lekker op de vloerbedekking geplast.

Morgen gaan we naar julianatoren en 's avonds komen opa's en oma's nog langs. Verder vieren we het zondag samen met mijn en mans verjaardag ineen.
12-9, veel plezier morgen! Ties alweer 3.

Super Frans, dat Bojan zo lang heeft doorgeslapen.

Quintie, leuk he die hitte. ik heb ook al last van opgezette enkels. Voetjes doen soms echt pijn.

Merk dat ik het rustig aan moet doen, dan redt ik het allemaal wel.

Kay, we gaan woe 8 juli verhuizen. Dan gaat het eerste deel van het nieuwe bedrijf draaien, dus is het het handigste als we daar zitten.

Naar wie zijn concert ben je geweest?

Bruiloft was helemaal geweldig. Wel was het onwijs warm, maar ok.

Bruidspaar zag er mooi uit en zelfs wij kregen een paar keer complimenten dat we er mooi uitzagen.

Zelfs de bruid zei dat ze Vent er zo gaaf uit vond zien. (vond ik ook wel )

Heb de hele dag vol gehouden, maar was wel heavy. Kon 's avonds ook echt niet meer.

Gistermiddag en vanmiddag begonnen met soppen in het huis. Keuken en woonkamer zijn zo goed als klaar. Morgen komt de babykamer binnen!!!
Leuk hoor Nala morgen de babykamer, ben benieuwd! Heb net je foto's bekeken enne ziet er goed uit hoor jullie nieuwe huis! We zijn naar Krezip geweest, hun afscheidsconcert.

12-sept, dus ties voelt de spanning al voor zijn verjaardag! Is inderdaad wel lekker hoor een weekendje samen! Over 3 weken gaan we naar U2, dus dan gaan ze nog een keer uit logeren en dan is het wel even klaar hoor, detlev is in zijn korte leventje al meer uit logeren geweest dan kayleigh de 1e 2 jaar volgens mij! Vind het wel lekker, maar wel een gestress elke keer met voldoende voedingen enzo regelen enzo.

Ik heb trouwens helemaal geen last van allerlei foutmeldingen enzo. Ik gebruik gewoon internetexplorer.

Nou ja, zit nog even te wachten tot detlev zich meld voor de avondvoeding... en dan lekker slapen!!!
Detlev begint het omdraaien dan eindelijk ook wat door te krijgen, vindt het dan ook erg leuk om op zijn buik te liggen. In zijn bedje wil hij ook steeds op zijn zij gaan liggen.
12-9, gefeliciteerd met Ties zijn 3e verjaardag!

Een hele fijne dag vandaag! xxx
Joepie Lieve Ties gefeliciteerd met je 3e!!! Verjaardag! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt in Julianatoren en dat je veel leuke cadeautjes krijgt!

Lieve 12-9 Wow al 3 jaar moeder. Hoe anders was het 3 jaar geleden, toen was ie zo'n kleine baby en nu is hij al weer 3! Gefeliciteerd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Knappe Detlev! Bojan is gestopt met draaien nu. Hij kan het wel beide kanten op van rug naar buik, maar vond het niet zo leuk op zijn buik. Nu draait ie tot zijn zij en dan weer terug. Heel soms vergeet hij dat hij iet op zijn buik wil en dan draait hij toch door. Haha en daarna is ie meteen pissed, want hij kan nog iet terug draaien en ook zijn armpje nog niet onder hem vandaan krijgen .

Bojan is 1 keer wezen logeren. Op zich was dat wel lekker, Mileen was toen ook weg en wij konden heerlijk slapen. Haha. Inderdaad wel een geregel met voedingen. Ik had een sloot melk meegegeven . Ik vind het voor kdv al lastig. Nu voel ik me toch bezwaard om Bojan uit logeren te laten gaan. HIj slaapt zo slecht. (hoewel het vannacht ook weer oke ging, weer maar 1 nachtvoeding, Hoera hoera we gaan de goede kant op!)

Nala, leuk complimenten over je vent!! Veel plezier vandaag met de babykamer!

Quint, wooooooooooow al weer 37 weken. Jee wat gaat dat toch snel. Ze kan nu ieder moment komen dus! Jij hebt je vast ingesteld op 42 weken omdat Jano zo lang op zich liet wachten. Maar ze komt vast eerder! Wie ga je smssen? Je mag mij altijd smssen he?

Vannacht weer heul beroerde nacht. Ik trek het wel steeds slechter. heb ook steeds gemopper met vent. Mijn man is zo'n lomperd die niet uit zichzelf besluit dat het toch wel leuk zou zijn als hij mij een keer liet uitslapen ofzo. Ik ben slecht in dingen voor mezelf vragen, maar goed in mopperen. Het wordt er niet gezelliger op dus .

Gisterenavond zelfs ruzie daarover. Ik verwijt man dat hij wel wat liever mag zijn en hij gaat dan alle lieve dingetjes die hij de afgelope 20 jaar voor mij gedaan heeft opnoemen . Ik wilde boos weggaan. Maar banden van de fiets waren leeg. Toen mijn auto, moest eerst vents auto wegrijden van e oprit (en aan vent sleutels vragen), daarna startte mijn auto niet. Zucht. Vent stond er lachend bij te kijken. Ik moest er zelf ook wel een beetje om lachen, maar ik was eigenlijk toch boos. Vent heeft auto gestart en zo kon ik dan toch boos wegscheuren. Hmm, maar twas toch niet helemaal hetzelfde als wanneer je meteen met piepende banden weg kan rijden...

Vanochtend bleek de maxicosi nog in de auto van man te staan. We moesten dus wandelen naar kdv. is een half uur lopen. Maar het was wel gezellig, Milena bleef goed op het meerij plankje staan en bleef maar babbelen over 'later als ik groot ben'
En hier ook nog een keertje: hoera voor Ties!! Van harte!!

Ach ach, Frans, ik moest stiekem wel lachen om je verhaal hoor! Wat een lekkere dramaqueen ben je toch ook

Ik was van plan Nala sowieso te sms'en, maar ik sms jou ook wel hoor!! Ik kom dan wel weer met eisen; het nieuws ook op het juni 2006 en het juli 2009 topic plaatsen en zonder de naam. En 12sept vroeg over bevallen, ik zou thuis niet durven eerlijk gezegd, dus we gaan gewoon weer naar het ziekenhuis.

Nala een goede tip tegen vocht vasthouden: peterselie in een beetje water koken, laten afkoelen en het vocht opdrinken. Niet heel lekker, maar het werkt echt supergoed. Vorig jaar in Curacao hield ik ook vocht vast door de warmte, en het was binnen een dag over. Gisteren heb ik het ook gedronken en zometeen drink ik weer een glas. Het voelt nu al een stuk beter, maar het is ook nog niet zo heet nu natuurlijk.

Kayleigh lekker hoor, zo'n weekendje samen! En knap dat Detlev draait!

Hoe is het met Hera? Lekker aan het WII'en???

Nou dit was meteen mijn meld voor vandaag. Ik voel me niet helemaal lekker, onrustige buik. Geloof niet dat het al begint ofzo hoor, maar het voelt een beetje alsof ze aan het zakken is en ik krijg wat harde buiken. Dus vanmiddag ga ik rustig aan doen. Jano is ook thuis maar hij is rustig gelukkig. Morgen gaat ie voor het eerst sinds de besnijdenis weer naar de creche. Ben benieuwd hoe het gaat en belangrijker nog, of hij daar ook netjes op de wc gaat plassen.
Hey Quint, balen dat je je niet lekker voelt! Hpenlijk houdt Jano zich een beetje rustig vandaag (en anders voor de tv of in een badje in de tuin ). Hopenlijk voel je je snel weer beter!
Thanx Frans! Hij speelt nu op de Xbox... hij blij, ik blij

Ik ga zo even in bad liggen denk ik, wie weet voelt dat wat beter. De zon komt ook ineens weer door hier, dus de temperatuur zal weer gauw gaan oplopen nu
Ja die Xbox, ik la shet! Wat knap dat hij dat kan zeg. Ik zie het Milena eigenlijk nog niet doen. We waren een tijd geleden bij een kindje die een Vtech spelcomputer had. Ze zat echt met open mond t ekijken. Haha, zag er grappig uitv
Ties van harte met je 3e verjaardag.

ga nu snel weer verder met mijn WII hahah

Nee hoor, met de kids.

tot vanavond.
Lang zal Ties leven

Lang zal Ties leven,

lang zal Ties leven in de gloria,

in de gloria,

in de gloriaaaa,

hieperdepiep! Hoeraaaaaa!

Van harte Ties, met je derde verjaardag. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Kom hier, 12-9, * smak - smak - smak *, drie klapzoenen voor de verjaardag van je zoon!
Lieve Frans, lijkt me soms ook moeilijk. 2 Kids en je mannetje die je er niet echt bij ondersteunt.

Misschien eens rustig met hem erover hebben? Tijdens een etentje samen of zo.

Want dit lijkt me ook niet prettig voor jullie relatie.

Mijn vader is eens boos weg gereden na een ruzie met mijn moeder. (die ging over mij ) En dat deed mij toen zo'n pijn dat hij er vandoor ging.

Ik vraag me dan ook altijd af of wegrijden van het probleem een oplossing is.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het zou zo zonde zijn als het steeds slechter zou gaan in jullie relatie...

Thx voor de tip Quintie, zal em onthouden.

Suc6 morgen met Jano weer naar de creche.

Zag trouwens zijn verjaardag foto's op de creche. Wat wordt 'ie groot zeg! Echt het koppie van zijn moeder.

DDDJ, alles goed met jou?

Ik hoop vannacht weer iets lekkerder te slapen. Lag te zweten in bed, niet normaal.

En best wel last van mijn buik. Ben bang dat ik een blaasontsteking heb...

Vanmiddag ging mevrouw zich ff omdraaien in mijn buik. Was voor het eerst zo hard. Dat ik gewoon opsprong. Echt een heel apart gevoel.

Legde mijn hand op mijn buik en voelde echt van alles en nog wat langs mijn hand draaien.

De babykamer is nu dus echt binnen! En mijn schoonmams heeft de babykamer gesopt.

Ook de vloer in de woonkamer glimt helemaal!

Morgen komt de eettafel!!!
Ties gefeliciteerd met alweer je 3e verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad in de julianatoren!

12-sept, jij ook gefeliciteerd hè met je grote zoon!
Frans, wat een gedoe weer met je man! Moest ook wel een beetje lachen om je ik wil boos weggaan actie... Dat werkt niet meer dan.Misschien toch maar wel duidelijk aangeven wat je wil. Ik vind dat soms ook irritant, maar zo werkt het wel bij de meeste mannen. Zolang ze geen duidelijke opdrachten krijgen negeren ze een hoop, haha!

Ik voel me ook wel een beetje bezwaard om detlev te laten logeren met z'n nachtvoedingen. Maar goed de opa's en oma's weten het en ze willen het toch wel erg graag, dus dan vragen ze er ook zelf om.

Quinty, dag een beetje doorgekomen? Heb het wel met je te doen hoor met de warmte die nog komt deze week. Hopelijk laat je meisje je niet te lang wachten. De voorweeen lijken wat te komen nu? Schijn je met een 2e toch al eerder last van te krijgen, zelf geen ervaring mee gehad overigens?

Nala, wanneer gaat de babykamer in elkaar? Ben benieuwd!
ik heb een heerlijk rustig dagje met de kids achter de rug. Heb ook vrij weinig gedaan, lekker tijdschriftje lezen en met de kids spelen. Kayleigh heeft lekker alle plantjes in de tuin voorzien van wat water en vooral het onkruid tussen de tegels hebben een flinke portie gehad...

Durf het bijna niet hardop te zeggen, maar detlev zit ook weer een paar nachten op 1 nachtvoeding en dan ook al bijna tegen de ochtend. Dus dat is (voor zolang het duurt) wel erg lekker! Hij slaapt overdag ook steeds wat beter, het wordt nog wel wat met hem!

Morgen mag ik weer aan het werk! liefs
Frans, hoe 'erg' de situatie op dat moment ook is, maar je stukjes zijn kant en klare columns! Nogmaals, tuurlijk is het niet altijd even makkelijk, maar het is ook puur herkenning ende vermaack wat je schrijft! We willen allemaal wel eens wegsjezen met piepende banden, ik heb het zelf ook wel hoor!

Nala, bah, geen lekkere nachten dus voor jou. En wat een beleving he, wat je daarbinnen allemaal meemaakt! Heerlijk, kan niet wachten tot ik weer beweging voel! (alhoewel, heb gisteravond mijn eerste plopje gehad, maar dat was meer 'hey was dat hem? Jaaa dat was hem! Of toch niet. Ja denk het wel' )
Ties is jarig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven