Ineens erg afgeknapt
zondag 23 april 2023 om 23:42
maandag 24 april 2023 om 00:11
Meerdere keren reageer je lachend, maar dan vraag ik mij serieus af hoe serieus je dit zelf allemaal neemt?
Als er 1 of 2 rare opmerkingen langs je heen glippen, kan gebeuren. Waarschijnlijk overvielen die je en had je niet genoeg tijd om de juiste woorden te vinden bij een bepaald gevoel wat je kreeg door die opmerkingen van hem. Waarom hem niet achteraf nog eens vragen wat hij zelf van die opmerkingen vindt en of hij ervan bewust is dat je daardoor erg aan het afhaken bent?
Nee jij kiest ervoor om op een forum advies te vragen hoe je nu de keutel moet in gaan trekken. Dat niet alleen, na veel advies waarbij de strekking hetzelfde is, lijkt het wel alsof je nog steeds geen actie hebt ondernomen. Los van die vent, die het eea wil inhalen (1,5 maand; 1 keer seks is niet super veel), moet je vooral naar jezelf kijken! Het zou mij namelojk niks verbazen dat je vaak in situaties verstrikt raakt, waar je eigenlijk helemaal niet in wil zitten… Zo ja, dan zou ik daar eerst wat aan gaan werken voordat je verder gaat swipen.
maandag 24 april 2023 om 01:45
Heel serieus, sommige berichten zijn grappig.. misschien zie jij de humor daar niet van in.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑24-04-2023 00:11Meerdere keren reageer je lachend, maar dan vraag ik mij serieus af hoe serieus je dit zelf allemaal neemt?
Als er 1 of 2 rare opmerkingen langs je heen glippen, kan gebeuren. Waarschijnlijk overvielen die je en had je niet genoeg tijd om de juiste woorden te vinden bij een bepaald gevoel wat je kreeg door die opmerkingen van hem. Waarom hem niet achteraf nog eens vragen wat hij zelf van die opmerkingen vindt en of hij ervan bewust is dat je daardoor erg aan het afhaken bent?
Nee jij kiest ervoor om op een forum advies te vragen hoe je nu de keutel moet in gaan trekken. Dat niet alleen, na veel advies waarbij de strekking hetzelfde is, lijkt het wel alsof je nog steeds geen actie hebt ondernomen. Los van die vent, die het eea wil inhalen (1,5 maand; 1 keer seks is niet super veel), moet je vooral naar jezelf kijken! Het zou mij namelojk niks verbazen dat je vaak in situaties verstrikt raakt, waar je eigenlijk helemaal niet in wil zitten… Zo ja, dan zou ik daar eerst wat aan gaan werken voordat je verder gaat swipen.
En hoezo? Jij nooit seks gehad met een date die later tegenviel?
maandag 24 april 2023 om 07:43
Dat is toch de strekking helemaal niet van die post?
Waarom reageer je met hetgeen je reageert?
Heb je die tegenvallende date nu al laten weten dat je er geen trek meer in hebt?
Want dat was de strekking van JOUW topic of niet?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 24 april 2023 om 11:06
Lees maar eens goed op welke berichten ik reageer, jeetje als je niet eens meer ‘hahaha’ op een grappige post mag schrijven… serieus hier zeg!Ladylola2022 schreef: ↑24-04-2023 07:43Dat is toch de strekking helemaal niet van die post?
Waarom reageer je met hetgeen je reageert?
Heb je die tegenvallende date nu al laten weten dat je er geen trek meer in hebt?
maandag 24 april 2023 om 11:26
Seks hoort spontaan te gaan, als iemand mij vraagt wanneer we het weer gaan doen zou ik me erg onder druk gezet voelen. Zeker in het begin van een relatie.
Heb zelf in mijn jongere jaren relatie gehad met iemand die 3x per dag seks wilde en als ik dan de 3e keer zei geen zin kreeg ik daar commentaar op.
De relatie was ook gauw over kan ik je zeggen.
Heb zelf in mijn jongere jaren relatie gehad met iemand die 3x per dag seks wilde en als ik dan de 3e keer zei geen zin kreeg ik daar commentaar op.
maandag 24 april 2023 om 13:12
Ze laat het hier niet weten, net als dat ze het de date niet weten?Ladylola2022 schreef: ↑24-04-2023 07:43
TO; ben je het met de date aan het rekken en het topic ook?
maandag 24 april 2023 om 16:21
Zo voelde ik me ook inderdaad. Dat vind ik ook!suikerspinx schreef: ↑24-04-2023 11:26Seks hoort spontaan te gaan, als iemand mij vraagt wanneer we het weer gaan doen zou ik me erg onder druk gezet voelen. Zeker in het begin van een relatie.
Kan me dat heel goed voorstellen, je moet wel kunnen aangeven wat je vindt/wilt en dat respecteren..
maandag 24 april 2023 om 16:37
Maar je leest het wel….
maandag 24 april 2023 om 16:45
Murgatroyd schreef: ↑24-04-2023 16:39Ik heb het geskimd ja maar dat zegt niks, ik lees wel meer supersaaie dingen.
[/quote
Ok! Saai kan ook wat hebben
maandag 24 april 2023 om 18:37
Maar is dit nou die gast van je vorige topic of een nieuwe? Er zijn wel veel topics voor je nodig op date- en liefdesgebied. En nu vind je het weer lastig om een man, die je pas net kent én die blijkbaar nogal eens rare opmerkingen maakt, te zeggen dat jullie contact wat jou betreft hierbij stopt. Zou het niet eens tijd zijn om wat meer met jezelf aan de slag te gaan?
maandag 24 april 2023 om 22:54
maandag 24 april 2023 om 22:59
OMG echt, ga je hierom staffen. Wat flauw, wat is er aan de hand hier tegenwoordig. TO is zelf toch duidelijk ook niet heel erg serieus?
Bovendien zou ik zelf liever te horen krijgen 'ga eens iets interessanters doen met je leven' dan voor de 30e keer advies krijgen over weer een futiliteit met de zoveelste date of ONS.
Bovendien zou ik zelf liever te horen krijgen 'ga eens iets interessanters doen met je leven' dan voor de 30e keer advies krijgen over weer een futiliteit met de zoveelste date of ONS.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 25 april 2023 om 01:59
Ik heb absoluut ervaring met seks met een date die tegenviel, maar ik heb het nooit nodig gehad om daarover vervolgens advies te vragen op een forum.
Je kunt toch zeker wel zelf bedenken dat dit niks meer gaat worden en de enige optie is dat je hem dat gewoon eerlijk moet zeggen.
Geen spelletjes spelen, gewoon eerlijk zijn en vanuit jezelf praten.. zo moeilijk is dat niet....
dinsdag 25 april 2023 om 09:23
Hoezo dubbel zo kwetsend?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in