Ineens erg afgeknapt

23-04-2023 18:51 91 berichten
Hi forummers,
anoniem_662a135bc43a4 wijzigde dit bericht op 24-04-2024 09:43
96.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat dit over die kerel die ineens niks meer van zich liet horen? Of is dit die van het 'one-night stand'-topic? 🤔
"Ik dacht mijn verliefdheid over zou gaan in liefde maar dat is niet gebeurt, terwijl de chemie er wel was". Het is moeilijk om een relatie te verbreken zonder iemand te kwetsen of met een rot gevoel achter te laten, accepteer dat je je schuldig voelt maar hou vast aan je boodschap. Sterkte.
Is er misschien een reden dat je zelf de draad niet door wil, of durft te knippen? Alleen omdat je hem dan gaat kwetsen? Je zit er tegenaan te hikken maar je doet het steeds niet. Misschien toch eens bij jezelf te raden gaan.
Linalina schreef:
23-04-2023 21:01
Hahaha
Meerdere keren reageer je lachend, maar dan vraag ik mij serieus af hoe serieus je dit zelf allemaal neemt?

Als er 1 of 2 rare opmerkingen langs je heen glippen, kan gebeuren. Waarschijnlijk overvielen die je en had je niet genoeg tijd om de juiste woorden te vinden bij een bepaald gevoel wat je kreeg door die opmerkingen van hem. Waarom hem niet achteraf nog eens vragen wat hij zelf van die opmerkingen vindt en of hij ervan bewust is dat je daardoor erg aan het afhaken bent?

Nee jij kiest ervoor om op een forum advies te vragen hoe je nu de keutel moet in gaan trekken. Dat niet alleen, na veel advies waarbij de strekking hetzelfde is, lijkt het wel alsof je nog steeds geen actie hebt ondernomen. Los van die vent, die het eea wil inhalen (1,5 maand; 1 keer seks is niet super veel), moet je vooral naar jezelf kijken! Het zou mij namelojk niks verbazen dat je vaak in situaties verstrikt raakt, waar je eigenlijk helemaal niet in wil zitten… Zo ja, dan zou ik daar eerst wat aan gaan werken voordat je verder gaat swipen.
An_Dre_Hash_Dag schreef:
24-04-2023 00:11
Meerdere keren reageer je lachend, maar dan vraag ik mij serieus af hoe serieus je dit zelf allemaal neemt?

Als er 1 of 2 rare opmerkingen langs je heen glippen, kan gebeuren. Waarschijnlijk overvielen die je en had je niet genoeg tijd om de juiste woorden te vinden bij een bepaald gevoel wat je kreeg door die opmerkingen van hem. Waarom hem niet achteraf nog eens vragen wat hij zelf van die opmerkingen vindt en of hij ervan bewust is dat je daardoor erg aan het afhaken bent?

Nee jij kiest ervoor om op een forum advies te vragen hoe je nu de keutel moet in gaan trekken. Dat niet alleen, na veel advies waarbij de strekking hetzelfde is, lijkt het wel alsof je nog steeds geen actie hebt ondernomen. Los van die vent, die het eea wil inhalen (1,5 maand; 1 keer seks is niet super veel), moet je vooral naar jezelf kijken! Het zou mij namelojk niks verbazen dat je vaak in situaties verstrikt raakt, waar je eigenlijk helemaal niet in wil zitten… Zo ja, dan zou ik daar eerst wat aan gaan werken voordat je verder gaat swipen.
Heel serieus, sommige berichten zijn grappig.. misschien zie jij de humor daar niet van in.
En hoezo? Jij nooit seks gehad met een date die later tegenviel?
Linalina schreef:
24-04-2023 01:45
Heel serieus, sommige berichten zijn grappig.. misschien zie jij de humor daar niet van in.
Dat is toch de strekking helemaal niet van die post?
Waarom reageer je met hetgeen je reageert?

Heb je die tegenvallende date nu al laten weten dat je er geen trek meer in hebt?
Want dat was de strekking van JOUW topic of niet?
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Ladylola2022 schreef:
24-04-2023 07:43
Dat is toch de strekking helemaal niet van die post?
Waarom reageer je met hetgeen je reageert?

Heb je die tegenvallende date nu al laten weten dat je er geen trek meer in hebt?
Lees maar eens goed op welke berichten ik reageer, jeetje als je niet eens meer ‘hahaha’ op een grappige post mag schrijven… serieus hier zeg!
Seks hoort spontaan te gaan, als iemand mij vraagt wanneer we het weer gaan doen zou ik me erg onder druk gezet voelen. Zeker in het begin van een relatie.

Heb zelf in mijn jongere jaren relatie gehad met iemand die 3x per dag seks wilde en als ik dan de 3e keer zei geen zin kreeg ik daar commentaar op.
De relatie was ook gauw over kan ik je zeggen.
Ladylola2022 schreef:
24-04-2023 07:43

Ze laat het hier niet weten, net als dat ze het de date niet weten?
TO; ben je het met de date aan het rekken en het topic ook?
suikerspinx schreef:
24-04-2023 11:26
Seks hoort spontaan te gaan, als iemand mij vraagt wanneer we het weer gaan doen zou ik me erg onder druk gezet voelen. Zeker in het begin van een relatie.

Heb zelf in mijn jongere jaren relatie gehad met iemand die 3x per dag seks wilde en als ik dan de 3e keer zei geen zin kreeg ik daar commentaar op.
De relatie was ook gauw over kan ik je zeggen.
Zo voelde ik me ook inderdaad. Dat vind ik ook!

Kan me dat heel goed voorstellen, je moet wel kunnen aangeven wat je vindt/wilt en dat respecteren..
Liz23liz5 schreef:
24-04-2023 13:12
Ze laat het hier niet weten, net als dat ze het de date niet weten?
TO; ben je het met de date aan het rekken en het topic ook?
Ja
Wat een oninteressant topic TO.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
24-04-2023 16:33
Wat een oninteressant topic TO.
Maar je leest het wel….
Linalina schreef:
24-04-2023 16:37
Maar je leest het wel….
Ik heb het geskimd ja maar dat zegt niks, ik lees wel meer supersaaie dingen.
Linalina schreef:
24-04-2023 16:21
Ja
Waarom?
There is always something happening, and it's usually right now
Murgatroyd schreef:
24-04-2023 16:39
Ik heb het geskimd ja maar dat zegt niks, ik lees wel meer supersaaie dingen.
[/quote

Ok! Saai kan ook wat hebben
Dan beter een date waar je op afknapt dan helemaal geen date!
Liz23liz5 schreef:
24-04-2023 17:19
Dan beter een date waar je op afknapt dan helemaal geen date!
waarom?
Een dag niet gedate is een dag niet geleefd
Maar is dit nou die gast van je vorige topic of een nieuwe? Er zijn wel veel topics voor je nodig op date- en liefdesgebied. En nu vind je het weer lastig om een man, die je pas net kent én die blijkbaar nogal eens rare opmerkingen maakt, te zeggen dat jullie contact wat jou betreft hierbij stopt. Zou het niet eens tijd zijn om wat meer met jezelf aan de slag te gaan?
TO vraagt om feedback en reacties op de situatie waarin ze zit. Maar het is nog steeds haar goed recht om erop te reageren zoals ze zelf wil, en ermee te doen wat ze zelf wil.
Pff, wat een bitchy reacties hier weer.
don't watch the movie, read the book
OMG echt, ga je hierom staffen. Wat flauw, wat is er aan de hand hier tegenwoordig. TO is zelf toch duidelijk ook niet heel erg serieus?

Bovendien zou ik zelf liever te horen krijgen 'ga eens iets interessanters doen met je leven' dan voor de 30e keer advies krijgen over weer een futiliteit met de zoveelste date of ONS.
ben ik niet van onder de indruk hoor
don't watch the movie, read the book
Linalina schreef:
24-04-2023 01:45
Ik heb absoluut ervaring met seks met een date die tegenviel, maar ik heb het nooit nodig gehad om daarover vervolgens advies te vragen op een forum.

Je kunt toch zeker wel zelf bedenken dat dit niks meer gaat worden en de enige optie is dat je hem dat gewoon eerlijk moet zeggen.

Geen spelletjes spelen, gewoon eerlijk zijn en vanuit jezelf praten.. zo moeilijk is dat niet....
Vroegevogel schreef:
23-04-2023 19:34
Huh? Waarom liegen?
Dat maakt het dubbel zo kwetsend.
Hoezo dubbel zo kwetsend?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven