Ineens erg afgeknapt

23-04-2023 18:51 91 berichten
Hi forummers,
anoniem_662a135bc43a4 wijzigde dit bericht op 24-04-2024 09:43
96.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt ook wachten tot hij nog een keer vraagt wanneer jullie het eigenlijk weer gaan doen, en dan zeg je:

Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
The saddest thing I've ever seen on my tv screen. Was a dying man who died for his dream.
Vroegevogel schreef:
23-04-2023 20:03
Je kunt ook wachten tot hij nog een keer vraagt wanneer jullie het eigenlijk weer gaan doen, en dan zeg je:

Haha, heerlijk ja! Zegt m’n mams ook altijd
Gewoon eerlijk zijn, snel die pleister eraf trekken, dat doet het minst zeer.

En hoeveel pijn is het, na een paar dates nou eigenlijk.
Hij had ook geen moeite met zijn opmerkingen (waar ik nu wel nieuwsgierig naar ben)
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
chirimoya schreef:
23-04-2023 19:09
'Hey Henk, ik heb er even over nagedacht en ik voel het toch niet helemaal. Ik wil het dus hierbij laten en wens je het beste!'

Het kan zo makkelijk zijn ;)
Nou klaar, dit is prima. Als jullie normaalgezien alleen maar appen, kun je dit ook best appen, vind ik. Maar dat ligt aan hoe jullie met elkaar omgingen. Hoe hij vervolgens reageert is aan hem.

Ik heb weleens gehad dat een man zeer beledigd reageerde op een berichtje van die strekking (na 2 of 3 dates notabene, nooit seks gehad). Eerst uitleg vragen en toen kreeg ik midden in de nacht een bericht dat ik een bitch was en vooral niet moest denken dat ik lekker was :-D . Niet meer op gereageerd uiteraard..
Was de nieuwste rage niet gewoon ghosten?

Dus blokkeren die handel en gewoon nooit meer iets van je laten horen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
23-04-2023 20:18

Ik ben nog van de oude garde :p
Fridaynight2020 schreef:
23-04-2023 20:13
Eerst uitleg vragen en toen kreeg ik midden in de nacht een bericht dat ik een bitch was en vooral niet moest denken dat ik lekker was :-D . Niet meer op gereageerd uiteraard..
Sjongejonge wat een kinderachtig figuur.
Wissewis schreef:
23-04-2023 20:18

Daar doe/deed ik niet aan mee. Gewoon de eer aan jezelf houden en het netjes afsluiten, vind ik.
minnimouse schreef:
23-04-2023 20:22
Sjongejonge wat een kinderachtig figuur.
Meteen een fijne bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt..
Nooit leuk maar hij redt zich wel zonder jou, de rest van zijn leven. Dus inderdaad, hoi Gerrit, ik wil niet verder daten, dus hier blijft het bij. Ik wens je alle geluk toe. Groetjes Lina.

Ik zou ook enorm afknappen op deze uitspraken.
Fridaynight2020 schreef:
23-04-2023 20:26
Daar doe/deed ik niet aan mee. Gewoon de eer aan jezelf houden en het netjes afsluiten, vind ik.
Vind ik ook
Linalina schreef:
23-04-2023 19:12
Thanks! JJa true, vind het alleen altijd heel moeilijk
Tja, leuk is anders, maar de andere optie is tegen je zin in met hem om blijven gaan.

Doe je liever hem pijn of jezelf?
"Hey Tom, nu moet je niet schrikken maar ik heb je iets belangrijks te zeggen, ik ben namelijk gigantisch op je afgeknapt en kan nu niet meer verder met je'
"Zelfs zoenen lukt me niet meer"
'Moi*, hee'!!!!!

*Gronings voor doei
Henk-und-Roelie schreef:
23-04-2023 20:45
"Hey Tom, nu moet je niet schrikken maar ik heb je iets belangrijks te zeggen, ik ben namelijk gigantisch op je afgeknapt en kan nu niet meer verder met je'
"Zelfs zoenen lukt me niet meer"
'Moi*, hee'!!!!!

*Gronings voor doei

Lekker begin. Denkt ie dat je zwanger bent. :cencored:
RikM schreef:
23-04-2023 20:47
Dan kan de rest van het verhaal alleen nog maar een opluchting zijn.
RikM schreef:
23-04-2023 20:47
Daarna kan het alleen nog maar meevallen toch? :-D
Henk-und-Roelie schreef:
23-04-2023 20:48
Dan kan de rest van het verhaal alleen nog maar een opluchting zijn.

Ja, da's ook een manier. :clown:
Ladida1981 schreef:
23-04-2023 20:42
Tja, leuk is anders, maar de andere optie is tegen je zin in met hem om blijven gaan.

Doe je liever hem pijn of jezelf?

Zo is dat. Genoeg nette tips gelezen. En anders gaan de handschoenen maar uit. Je kunt altijd nog zeggen dat je afgeknapt bent op zijn hitsige en platvloerse teksten waar een kleuter zich nog voor kapot zou schamen. Kijken of zijn branie dan nog zo fier overeind blijft. :hamer:
'balans leidt tot glans'
TanteJuut schreef:
23-04-2023 20:56
Zo is dat. Genoeg nette tips gelezen. En anders gaan de handschoenen maar uit. Je kunt altijd nog zeggen dat je afgeknapt bent op zijn hitsige en platvloerse teksten waar een kleuter zich nog voor kapot zou schamen. Kijken of zijn branie dan nog zo fier overeind blijft. :hamer:
Hahaha
Fridaynight2020 schreef:
23-04-2023 20:13
Nou klaar, dit is prima. Als jullie normaalgezien alleen maar appen, kun je dit ook best appen, vind ik. Maar dat ligt aan hoe jullie met elkaar omgingen. Hoe hij vervolgens reageert is aan hem.

Ik heb weleens gehad dat een man zeer beledigd reageerde op een berichtje van die strekking (na 2 of 3 dates notabene, nooit seks gehad). Eerst uitleg vragen en toen kreeg ik midden in de nacht een bericht dat ik een bitch was en vooral niet moest denken dat ik lekker was :-D . Niet meer op gereageerd uiteraard..

haha ja herkenbaar. ik heb zelfs wel eens een man gehad die nav een dergelijk berichtje concludeerde dat ik dan wel lesbisch moest zijn. want dat was de enige verklaring voor het feit dat ik niet aan zijn voeten lag :rolling:

en TO, doe het beter sneller dan later. hoe langer je wacht hoe moeilijker het is. bellen zal misschien wel het netste zijn, maar ik app het vaak liever. dan geef je ook even iemand de kans om na te denken of en hoe hij wil reageren..
Sorry, maar ik voel toch niet die klik die ik zou moeten voelen.
Daarom wil ik het hier graag bij laten.
Wens je oprecht het beste toe; het ga je goed! :rose:
Grtjs, Linalina
Vroegevogel schreef:
23-04-2023 20:03

:rofl:
Goeie!
Als er na 1.5 maand en een berg dates overigens nog maar 1 keer seks is geweest zou hij al moeten incalculeren dat het waarschijnlijk niets wordt :-).

Of toch als ik mijn omgeving mag geloven.
Na date 3 lig je volgens hen zo'n beetje élke keer samen in bed.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Yep schreef:
23-04-2023 21:30
:rofl:
Goeie!
Serieus? Vrij bejaard en flauw.
Is dit die gast waar je een maand geleden ook een topic over opende?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven