Bruinversneller, DE tip?
maandag 8 mei 2023 om 10:26
Ik ga op vakantie en wil graag wat verkleuren maar natuurlijk niet te lang in de zon. Ik wil een bruinversneller gebruiken. Geen zelfbruiner.
Er is zoveel op de markt, wat werkt nou echt en is veilig? Of wat kun je doen van binnenuit?
Ik heb Australian Gold vorig jaar geprobeerd, Nivea zonnebrandcrème met bruiner en een blikje Extreme tanning.
Maar kan niet zeggen dat dat nou veel verschil geeft. Scrubben en hydrateren doe ik altijd al.
Mijn schoolvriendin dronk ooit liters wortelsap maar werd voornamelijk oranje
Wie heeft ervaring, goede/slechte?
Er is zoveel op de markt, wat werkt nou echt en is veilig? Of wat kun je doen van binnenuit?
Ik heb Australian Gold vorig jaar geprobeerd, Nivea zonnebrandcrème met bruiner en een blikje Extreme tanning.
Maar kan niet zeggen dat dat nou veel verschil geeft. Scrubben en hydrateren doe ik altijd al.
Mijn schoolvriendin dronk ooit liters wortelsap maar werd voornamelijk oranje
Wie heeft ervaring, goede/slechte?
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
vrijdag 12 mei 2023 om 12:39
Waarom zou je het je zelf aandoen. Over 20 jaar heb je een huid van perkament die er niet uit ziet.
En als je denkt dat het je aantrekkelijker maakt, het spijt me heel erg maar dan denk je echt verkeerd.
En als je denkt dat het je aantrekkelijker maakt, het spijt me heel erg maar dan denk je echt verkeerd.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
vrijdag 12 mei 2023 om 12:45
Helaas, dit mag misschien voor jou gelden, maar voor de overgrote meerderheid niet. De massa vindt bruin mooi en wit niet.RoamingZombie schreef: ↑12-05-2023 12:39
vrijdag 12 mei 2023 om 19:59
vrijdag 12 mei 2023 om 20:02
Ik hoef ook niet bruin bruin te worden, maar tintje off white vind ik echt wel leuker staan onder een rok.RoamingZombie schreef: ↑12-05-2023 12:39Waarom zou je het je zelf aandoen. Over 20 jaar heb je een huid van perkament die er niet uit ziet.
vrijdag 12 mei 2023 om 20:13
Ik vind echt wel dat ik er met een kleurtje beter uit zie.RoamingZombie schreef: ↑12-05-2023 12:39Waarom zou je het je zelf aandoen. Over 20 jaar heb je een huid van perkament die er niet uit ziet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in